wil je een vriendin?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
Tis meer... Waar haal je de motivatie tot versieren vandaan? Hoe kan je jezelf scherp laten voelen en goed laten voelen?
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef Lot88 het volgende:
Mag je als vrouw zijnde niet mee posten?
Je kunt jezelf op korte termijn ook motiveren en goed voelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wil je een vriendin?
die komen niet uit de lucht vallen
tadaa motivatie
en goed voelen? aan de slag met de dingen waardoor je je nu niet goed voelt
Werkt niet nee. Niks motivatie.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wil je een vriendin?
die komen niet uit de lucht vallen
tadaa motivatie
en goed voelen? aan de slag met de dingen waardoor je je nu niet goed voelt
Egoist. Doe het voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik post hier niet, want er is toch momenteel niemand die ik zou willen versieren. Dan ben je snel klaar.
Ja, de consistentie is ver te zoeken. Als men aan het kortste eindje trekt, is men kwaad over de selectiviteit van anderen. Voelt men zich sterk dan wordt men zelf superkritisch.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Afgewezen worden om uiterlijk, ervan balen en vervolgens hetzelfde doen.. Tsja.
en dan? de volgende dag is het weer wegquote:Op zondag 29 januari 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt jezelf op korte termijn ook motiveren en goed voelen.
Ja, ik heb het dan ook over versieren.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef debeterebob het volgende:
Maar de link leggen tussen jezelf goed voelen en een vriendin willen krijgen vind ik een gevaarlijke.
Het is om jezelf te motiveren tot versieren.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan? de volgende dag is het weer weg
een gapende wond hecht je toch ook ipv een pleistertje te plakken
ja dan gaat het toch nog steeds op?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is om jezelf te motiveren tot versieren.
Zal ik doen.quote:
Maar succesvol versieren is dan ook een stuk relatiever aan je motivatie en je gevoel dan verder contact.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dan gaat het toch nog steeds op?
Dan gaat het toch juist op?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar succesvol versieren is dan ook een stuk relatiever aan je motivatie en je gevoel dan verder contact.
Toestemming vragenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef Lot88 het volgende:
Mag je als vrouw zijnde niet mee posten?
Gedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan gaat het toch juist op?
als jij je bijna altijd goed voelt dan is die motivatie er dus veel sneller
als jij je dagelijks nog rot voelt tja dan word het lastig
en lees verder even de edit
Wat Rhubarbje stelt is vrij simpel. Wat wil je bereiken en waarom? Dáár zit de kern van motivatie in.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gedaan.
Nogmaals, hoe motiveer je jezelf dat stukje extra, hoe pep je je gevoel even de goede kant op?
En ja ik heb dat stukje gelezen over aan je negatieve gevoel werken, maar dat vraag ik niet.
Waar het misgaat ?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
vertel, waar gaat het mis etc
En dan nog zijn er manieren om het kracht bij te zetten. Daar krijg ik geen antwoord op.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat Rhubarbje stelt is vrij simpel. Wat wil je bereiken en waarom? Dáár zit de kern van motivatie in.
wat vraag je dan wel? sorry maar ik vind jou vaak erg onduidelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gedaan.
Nogmaals, hoe motiveer je jezelf dat stukje extra, hoe pep je je gevoel even de goede kant op?
En ja ik heb dat stukje gelezen over aan je negatieve gevoel werken, maar dat vraag ik niet.
Vermoedelijk omdat we je niet begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan nog zijn er manieren om het kracht bij te zetten. Daar krijg ik geen antwoord op.
Jouw gevoel is niet relatief aan gebeurtenissen op een dag?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat vraag je dan wel? sorry maar ik vind jou vaak erg onduidelijk
je wil je positief voelen? oke daar haal ik dan uit dat je dat gevoel nu niet hebt
dan moet je daar aan werken
wat zorgt er voor dat je dat nu niet voelt? daar moet je dan wat mee, dat bedoel ik
Niemand maar ik ben best wel uhm braafquote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Toestemming vragen.
Wie is hier dan de baas volgens jou?
Ok, wat je dus eigenlijk wilt weten is, als je je al goed voel, hoe je dit kunt vasthouden?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw gevoel is niet relatief aan gebeurtenissen op een dag?
Jij kan je gevoel niet oppeppen dmv je lievelingsmuziek? Of iets anders?
Jij kan niet je motivatie om iets te doen versterken door erover na te denken en een zekere agressiviteit erin te stoppen?
Iedereen is welkom, zolang het relevant isquote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Niemand maar ik ben best wel uhm braafWil mij natuurlijk niet ongewenst mengen in een groepje dat daar geen behoefte aan heeft.
Hoe kan je jezelf oppeppen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, wat je dus eigenlijk wilt weten is, als je je al goed voel, hoe je dit kunt vasthouden?
omdat je bang bent dat die ander jou dan niet zo zit zitten op de manier waarop jij hem ziet zitten?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Waar het misgaat ?
Ik heb mij laten vertellen uit meerdere hoeken die elkaar overigens ook niet kennen, dat ik bezet over komWat voor mannen over komt alsof ik toos interesse loos ben... Daanaast durf ik iemand:
1. niet mee uit te vragen
2. durf ik geen voorstellen te doen omdat ik denk dat die persoon het toch stom vind:')
3. heb ik nog 300 andere stomme mankementjes..
Als ik iemand leuk vind ben ik een mak schaap en kan ik niet flirten. Vind ik iemand gewoon aardig kan ik wel flirten![]()
Ben in het dagelijks leven iemand die wel flirterig is aangelegt, maar als het op het serieuze gevoelens werk aankomt faal ik hardIk heb overigens geen moeite met het maken van sociaal contact ofzo
Maar ik heb net heel relevant gepost alleen niemand ziet het ivm kingtoppie die de aandacht opeist:')quote:Op zondag 29 januari 2012 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, zolang het relevant isSC zit in een klein hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |