SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers![]()
Nee, die heeft zichzelf al eens bewezen op het hoogste niveau. Ook een miskoop, maar niet zo erg als Carroll imo.quote:![]()
Hmm mn vaste linkjes doen het niet, iemand Arsenal?
nvm, bloodzeed
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Vermaelen!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
The gunners vallen een beetje tegen."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Wenger wil wintertransfers ook afschaffen...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
The gunners vallen een beetje tegen.![]()
Ja, dit is de vorm van de laatste wekenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:41 schreef tech4u het volgende:
Nee hoor, ze spelen precies in de lijn der verwachtingen.![]()
![]()
Jezus christus manOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
1-2 toch
terechte penalty hoor.
gelijkspel betekent replay?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Weer terecht.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jammer voor A.V. maar ze waren wel terecht. Nou vooral geen derde goal doorlaten...all your heroes are whores![]()
De villa verdediging twee keer in retard mode."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Wat een pass!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tuesday 31 January 2012 (+1 uur)
19:45 Swansea v Chelsea
19:45 Tottenham v Wigan
19:45 Wolves v Liverpool
20:00 Everton v Man City
20:00 Man Utd v Stoke![]()
Maar 1 uurtje langer denk ik?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Transfermarkt loopt toch langer door in Engeland? Ik ga El Hamdaoui anders afleveren bij Liverpool.sig verwijderd door FA![]()
Opvallende transfer vandaag:
Murray Wallace [Falkirk - Huddersfield] £300,000
Murray Wallace [Huddersfield - Falkirk] Loan
![]()
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zijn er foto's van?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Iemand heeft zich in de 37e minuut vastgeketend aan het doel bij Everton - CityIs toch niet zo heel raar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
Opvallende transfer vandaag:
Murray Wallace [Falkirk - Huddersfield] £300,000
Murray Wallace [Huddersfield - Falkirk] Loan
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Iemand heeft zich in de 37e minuut vastgeketend aan het doel bij Everton - CityIs het ook duidelijk waarom? Spandoekje bijzig oid?
Vanavond maar ff MotD kijken
It Never Hurts To Help!![]()
wtf, krijg opeens melding via mn voetbal app dat de wedstrijd van man city is afgelast.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
nope 1-1quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef macca728 het volgende:
Chelsea alweer verloren ? Leuk voor Swansea !!
nu net overigensIt Never Hurts To Help!![]()
Nee 1-1 nu, mazzelgoal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef macca728 het volgende:
Chelsea alweer verloren ? Leuk voor Swansea !!Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Die fan Everton was dus boos op Ryanair
quote:Van onze Telesportredactie
LIVERPOOL - De fan die dinsdagavond het duel tussen Everton en Manchester City verstoorde door zich met handboeien vast te ketenen aan een doelpaal, blijkt actie te voeren tegen luchtvaartmaatschappij Ryanair. De dochter van de 46-jarige John Foley zou oneerlijk behandeld zijn door de prijsvechter.
Foley stond eerder al op het dak van een hotel bij de luchthaven van Liverpool, John Lennon Airport. Toen had hij vlaggen en spandoeken bij zich. In Goodison Park, het stadion van Everton, droeg hij een t-shirt met daarop teksten als 'Lage lonen gegarandeerd' en 'Ryanair, de grootste boeven van Europa'.
Ryanair liet eerder al weten dat de dochter van Foley niet rechtstreeks in dienst was bij Ryanair, maar via een ander bedrijf werd ingehuurd. Door het incident lag het duel vier minuten stil.It Never Hurts To Help!![]()
Pavlyuchenko naar Lokomotiv Moscow en Saha van Everton naar Tottenham![]()
En Pienaar naar Everton als loan.![]()
Bevestigd allemaal?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Pavlyuchenko naar Lokomotiv Moscow en Saha van Everton naar Tottenham![]()
En Pienaar naar Everton als loan.
Snap niet waarom Tottenham Saha nodig heeft, zo indrukwekkend speelt die toch niet![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Tim Krul houdt tegen Blackburn weer een penalty tegen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Tim Krul houdt tegen Blackburn weer een penalty tegen.
Hoe gaat Arsenal, iemand? 0-0 nog?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Clean sheet nummer 9 of 10 ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Tim Krul houdt tegen Blackburn weer een penalty tegen.![]()
![]()
Allemaal bevestigd. Snap inderdaad niet waarom Spurs Saha nodig heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bevestigd allemaal?
Snap niet waarom Tottenham Saha nodig heeft, zo indrukwekkend speelt die toch niet![]()
Maar Arsenal heeft wel de PL topscorer!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En ook Arsenal en Liverpool voorbij op de ranglijst
Arsenal nu 7e![]()
![]()
Szczesny, Coquelin, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Song, Arteta, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Sagna, Ramsey, Benayoun, Arshavin, Henry, Park![]()
ManUnited hebben ze pas geleden ook nog verslagen in een uitwedstrijdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zie ons eerder verliezen dan winnen tegen Blackburn.![]()
![]()
En eerder ook met 4-3 verloren dus het zou me zeker niks verbazen. Maar ik hoop op het beste!
all your heroes are whores![]()
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
Wat is het preview sport1 kanaal bij Ziggo digitaal?. Alleen beneden is betaald, maar nu deze mogelijkheid zich aanbiedt.![]()
kanaal 12, woon je verder in een studentenhuis ofzo? Abo wat je neemt bij Ziggo geld namelijk per adres en niet per smartcard.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is het preview sport1 kanaal bij Ziggo digitaal?. Alleen beneden is betaald, maar nu deze mogelijkheid zich aanbiedt.![]()
Wat boeit dat nou.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer staat er eigenlijk een Premier League logo onderin het scherm?
Rosicky speelt lekker, ik vond het eerst maar niks dat hij in de basis stond. En ik zie nog steeds liever Gervinho, desnoods in de plaats van Wallcott.![]()
IP TV hebben "wij" maar 1 kastje van. Toch raar mijn computer tvkaart zegt 'No signal detected for this channel'. Naja alsnog bedankt en dan toch maar helemaal die trap aflopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
kanaal 12, woon je verder in een studentenhuis ofzo? Abo wat je neemt bij Ziggo geld namelijk per adres en niet per smartcard.![]()
![]()
gervinho is bij afconquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou.
Rosicky speelt lekker, ik vond het eerst maar niks dat hij in de basis stond. En ik zie nog steeds liever Gervinho, desnoods in de plaats van Wallcott.![]()
Moet je maar fatsoenlijk verdedigen.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Weer zo'n klote vrije trap, het is toch niet te geloven. Lijkt zo onverdiend ook, pff.all your heroes are whores![]()
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:38 schreef YazooW het volgende:
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een heerlijke aanval.![]()
Song is toch wel belangrijk met zijn steekpassjes zeg. Hij heeft een hele slechte periode gekend, maar is nu de belangrijkste man na van Persie.![]()
De pass was eerlijk gezegd niet perfect op maat, vooral heel goed gedaan van Chamberlain.Schaatsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Zit ik net even bij het schaatsen te kijken, valt de goal.![]()
![]()
Schaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Zit ik net even bij het schaatsen te kijken, valt de goal.![]()
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kijk Walcott zo maak je 't af(maar ik mag nu niet klagen over Theo na 2 assists)
2 goals en een assist
TIEN TIEN TIENOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je zou z'n been maar breken.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Pas om 4 uur toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:45 schreef De_kromme het volgende:
Wedstrijd gespeeld, overschakelen op de Drenthe show dadelijk.![]()
Bertje, are you watching?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Paal voor Vermaelen..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fuck. Tijdsverschil vergeten.quote:
Dan van Persie nog maar een zuivere hattrick zien maken in de tweede helft.![]()
lol wat probeerde van persie?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
PSV moet proberen RVP te halen voor volgend seizoen.
Strootman, Wijnaldum en RVP in 1 team.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
Strootman, Wijnaldum en RVP in 1 team.![]()
![]()
Strootman, Wijnaldum en RVP in 1 team.
![]()
In hoeveel klikken is het weer geregeld?
![]()
Ik hoorde dat PSV al bezig is met het binnenhalen van Messi...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
Als ze een beetje goeie tieten heeft wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:56 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar doen?![]()
Ik zou geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:56 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar doen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Op het veld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:56 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar doen?![]()
Was vergeten dat ik sport1 heb.
Mooie goals ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Met geblondeerde haren is ze ook wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk een fatsoenlijke 1e helft van Arsenal.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Beetje jammer dat er geen engels commentaar is nu op Sport1. Hopelijk bij de andere PL wedstrijden wel, want alleen NLs commentaar gaat me niet overhalen om die zender te bestellen.
Leuke wedstrijd.Chamberlain speelt prima. Een genot, na jaren dat gefaal van Arshavin te hebben moeten aanzien. Walcott, Rosicky en Persie ook uitstekend. En een schitterende combinatie en steekpass bij de 2de en 3de goal. Geweldig.
![]()
Ja, vooral de tweede.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
Was vergeten dat ik sport1 heb.
Mooie goals ?
Bloodzeed HQ op sopcastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
Beetje jammer dat er geen engels commentaar is nu op Sport1. Hopelijk bij de andere PL wedstrijden wel, want alleen NLs commentaar gaat me niet overhalen om die zender te bestellen.
en 4-1!Bezochte-/geplande wedstrijden:
Sian Masseyquote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
5-1 Oxlade-ChamberlainBezochte-/geplande wedstrijden:
JAAAAAAAOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wie gaat de eerste hattrick maken? Ik gok op Henry.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Attempts on target: 5 voor Arsenal, alle vijf erin, da's al een hele verbetering zeg.all your heroes are whores![]()
6 nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:18 schreef sylvietjoo het volgende:
Attempts on target: 5 voor Arsenal, alle vijf erin, da's al een hele verbetering zeg."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een heerlijk spelertje die Oxlade-Chamberlain!Bezochte-/geplande wedstrijden:
BAASOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
en Robin met de 6-1Bezochte-/geplande wedstrijden:
Feyenoorders moeten ff zappen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit krikt meteen het doelpuntensaldo wat op, kan later nog belangrijk worden
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:27 schreef alors het volgende:
dit gaat Wenger gebruiken om zijn beleid te rechtvaardigen![]()
![]()
6-1Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dat is dan weer het jammere eraan. Het is wel Blackburn en die spelen ook nog eens heel slecht...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:27 schreef alors het volgende:
dit gaat Wenger gebruiken om zijn beleid te rechtvaardigenall your heroes are whores![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Toch snap ik niet dat hij Oxlade-Chamberlain er uit haalt. Waarom niet Walcott voor Henry?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wenger heeft weer lekker lopen wisselen, zoals altijdNa de 3 wissels is de wedstrijd meteen compleet ingezakt...
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik, Oxlade-Chamberlain had niet gewisseld moeten worden!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
Wenger heeft weer lekker lopen wisselen, zoals altijdNa de 3 wissels is de wedstrijd meteen compleet ingezakt...
Nou ja dit keer mag het wel met een 6-1 voorpsrong vind ik, zeker na al dat blessureleed tot nu toe...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
Als hij moet wisselen dan wacht hij altijd tot de 84ste minuut, en als hij wel vroeg wisselt dat wisselt ie de verkeerdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
En van Persie blijft wel staan, terwijl het eigenlijk al een wonder is dat hij nog niet geblesseerd is nu na zoveel wedstrijden. 3 wedstrijden in een week, met 6-1 voor staan, haal van Persie er dan uit...![]()
zal ik maar weer uitschakelen dan? Sinds ik kijk is er niet meer gescoordheb ik altijd...
know'm sayin?
word? word.![]()
Boeie, laat Robin maar voorin hangen en de ballen afmaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:45 schreef YazooW het volgende:
En van Persie blijft wel staan, terwijl het eigenlijk al een wonder is dat hij nog niet geblesseerd is nu na zoveel wedstrijden. 3 wedstrijden in een week, met 6-1 voor staan, haal van Persie er dan uit...![]()
Ik denk dat de commentator fan is van RVP.
Hij is toch ook MOTM?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat de commentator fan is van RVP.![]()
jij had liever Ryo gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
Heb ook geen problemen mee.quote:
Oxlade-Chamberlain voor Arshavin werkte vorige keer zo goed dat hij met deze wissel nog zo'n schokeffect wilde te creeeren voor het publiek. Van 6-1 naar 6-5 of zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Toch snap ik niet dat hij Oxlade-Chamberlain er uit haalt. Waarom niet Walcott voor Henry?
HEEEEENRY!!!!!![]()
Henry!!!!!!!!!!!! de 7-1Bezochte-/geplande wedstrijden:
YEAHOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik dacht dat je niet meer keek, wilde je net een DM sturen om je te bedanken!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:56 schreef alors het volgende:
Prachtig![]()
zo mooi ook dat Robin hem het zo gunde
Iedere voetballiefhebber/kenner zou Ryo willen zien spelen, maar die zit nu bij Bolton, dus hopelijk speelt hij straks. Geweldige speler.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
jij had liever Ryo gezien?
Toch nog de 7de goal voor Arsenal, maar de wissels waren niet best voor de kwaliteit die laatste 25 minuten.![]()
Henry schoot hem er overigens maar beroerd in.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer keek, wilde je net een DM sturen om je te bedanken!!! naja ik dacht ze kunnen iig niet meer verliezen als ze niet meer scoren, dus wat maakt het dan uit
know'm sayin?
word? word.![]()
Vitesse zou Alors on Dance aanzetten als jij scoorde.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:58 schreef alors het volgende:
[..]!! naja ik dacht ze kunnen iig niet meer verliezen als ze niet meer scoren, dus wat maakt het dan uit
Ik weet is offtopic."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Speelde sowieso niet best, en liep ook nog even ruzie te zoeken 10 minuten voor tijd door een paar keer tegen een verdediger op te lopen....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:57 schreef fanneke het volgende:
Henry schoot hem er overigens maar beroerd in.![]()
De verdediger had wel schijtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Speelde sowieso niet best, en liep ook nog even ruzie te zoeken 10 minuten voor tijd door een paar keer tegen een verdediger op te lopen....![]()
![]()
Hoe die bal weg wordt geslagen en de (assisten) scheidsrechter het niet zien. Wtf doet die verdediger.
![]()
Wie? Wat? Waar? Welke wedstrijd?Bezochte-/geplande wedstrijden:
West Brom - Swansea.quote:
Corner, verdediger van Swansea mept die bal gewoon met een gestrekte arm weg![]()
![]()
Ach ja... Vorm had de penalty toch wel gestopt dus wat maakt het ook uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
West Brom - Swansea.
Corner, verdediger van Swansea mept die bal gewoon met een gestrekte arm weg![]()
Cisse met rood eraf bij QPR, onterecht imo. Greep iemand heel eventjes en licht bij zijn keel nadat hij een belachelijke tackle te verduren kreeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van Persie is en blijft een fenomeen. Machtige speler met een uitstraling waar je u tegen zegt.
Zéér grootse voetballer. Mijn respect nadert de ongelofelijkheid.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber/kenner zou Ryo willen zien spelen, maar die zit nu bij Bolton, dus hopelijk speelt hij straks. Geweldige speler.![]()
![]()
Niet eerlijk, denk ik rustig met koken kunnen te beginnenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:12 schreef YazooW het volgende:
Van 0-0 naar 1-1 binnen 2 minuten bij West Brom tegen Swansea![]()
![]()
Dat had wel 1-3 moeten zijn zeg (Swansea)
Edit: Laat maar West Brom kan het nog veel beter. Wat is dit.
![]()
en dit de 2-2quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat had wel 1-3 moeten zijn zeg (Swansea)Bezochte-/geplande wedstrijden:
QPR-Wolves 1-2, Doyle
Norwich-Bolton 1-0, SurmanBezochte-/geplande wedstrijden:
Wigan-Everton 1-0. Daar zag Howard er lullig bij uit.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Howard komt ook echt wel uit Engeland ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Slobeend het volgende:
1-0 Wigan, verschrikkelijke blunder van HowardEngelse keepers sowieso
![]()
Is een Amerikaan met het gilles de la tourette syndroom wel te verstaan, maar Blackburn straks weer laatste dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Howard een Engelsman?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Neger wat?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stom ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Howard komt ook echt wel uit Engeland ja.Maar goed, Amerikanen zijn gewoon Engelsen op een ander continent natuurlijk.
![]()
![]()
Klopt, Ryo is er vandaag nog niet bij.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
Probeer dat eens tegen een Amerikaan te zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stom ja.Maar goed, Amerikanen zijn gewoon Engelsen op een ander continent natuurlijk.
![]()
![]()
En Anichebe met de 1-1 voor Everton.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Norwich-Bolton 2-0Bezochte-/geplande wedstrijden:
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: