Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef tong80 het volgende:
Of moet ie eerst een grote prijs winnen ?
Ik twijfelde nog. Maar heb de beste spelers van hun generatie gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goalsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Tong is een homo ajaciedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Oh hij noemt alleen spitsen op. Ik dacht Beste Nederlandse spelers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goals
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alleen Bergkamp zien spelen. Dus ik betwijfel of een team met deze spelers wel echt effectief zou zijn.
Goed punt. Ik ben in de warquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.
Ongelofelijk. Echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te tillen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is het niveau hier ongelofelijk slecht zeg.
Tochweerhenk is daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te trekenn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |