laat je piemel maar los en trek je broek maar weer op, het was een grapje. Er is niemand ergens op betrapt o.i.d.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef Mainport het volgende:
Sands, was jij erbij? Bedoelt picodealion nou dat firefox1 de rest niet kon vinden of is hij echt betrapt
jupquote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef dyonvbaal het volgende:
dat ziet eruit als een soort weerwolf?
quote:
Doet me hier aan denken...maar da's geen film...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet alle bijl-moordenaars dienen het kwaad.
Het einde was wel verrassend.quote:
Als jij dat zegt, zal het wel zo zijnquote:
quote:
Nee, Amerikaanse.quote:
Heb je de zweedse ook gezien? Welke is beter?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, Amerikaanse.
Gisteren gezien met de FMT-meet.
quote:
quote:
C-C-C-Combooooooquote:
Het is natuurlijk maar de vraag of het goed isquote:
Maar natuurlijk niet goed.quote:
quote:
Ook niet goed.quote:
is niet 1 woordquote:
Ik denk dat Viccy juist wil dat we dat radenquote:
Dat is goed.quote:
Als het iets Aziatisch is val ik sowieso af.... Hugo ook nog niet gezien.....Ik kijk alleen HD dus geen screeners...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan iets Myazaki-achtigs.
Je kunt natuurlijk ook gewoon eens een biosje pakkenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als het iets Aziatisch is val ik sowieso af.... Hugo ook nog niet gezien.....Ik kijk alleen HD dus geen screeners...![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon eens een biosje pakken
Welke film?quote:Taglines: Zombies, guns, and sex, OH MY!!!
Tss gewoon betalen voor je filmsquote:Op zondag 29 januari 2012 14:38 schreef waxmask het volgende:
[..]Niet snel meer. Meestal nog 1 a 2 keer per jaar.
Geweldige filmquote:
Doe ik ook met een abbo op Film1, al kijk ik ze stiekum soms wel eens wat eerder dan dat ze daarop komen...quote:
Dan ga ik voor deel 1.quote:
Ook niet die.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef DragonFodder het volgende:
Ga ik voor Lesbian Vampire Killers
quote:*** was well received by critics, and compared favourably with auteur David Cronenberg's work.[6][7] Critics also praised the lead actresses performances and the film's use of lycanthropy as a metaphor for puberty.
Juistemquote:
quote:
Oeh! Even kijken of ik hem in HD kan vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het kijken
Niveautje Basekettball
Dope Edition gister gepost...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh! Even kijken of ik hem in HD kan vinden
quote::
, did you know the sun was gonna die?
: What? I never heard that... Oh, come on. That can't happen. I mean you're the king, and look at me, I'm big! how can guys like us worry about a tiny little thing like the sun, hmm?
The Matrix?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef waxmask het volgende:
Puzzel puzzel tijd.......
Naam persoon en film:
http://two.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=2942917&k=42000667
Succes!
Ik zie namelijk enkel een code...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:26 schreef picodealion het volgende:
Hmm, d'r kop komt me wel bekend voor. Franse film?
dit dus, zwart wit oorlogsfilm, zegt me niks...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm af, maar ik zou het zo niet weten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm af, maar ik zou het zo niet weten.
De film is NIET zwart-wit. Het plaatje wel, met reden dus. Hij is van Nederlandse bodem...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dit dus, zwart wit oorlogsfilm, zegt me niks...
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef DragonFodder het volgende:
Het meisje met de rode haren dan maar?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef waxmask het volgende:
Zal de generatie kloof wel zijn, in mijn tijd kwam hij bijna jaarlijks op TV.
DUDE!quote:
Inderdaad ieder jaar weer die film rond 4 en 5 mei.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef waxmask het volgende:
Zal de generatie kloof wel zijn, in mijn tijd kwam hij bijna jaarlijks op TV.
Jij bent ook 35?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad ieder jaar weer die film rond 4 en 5 mei.
Dudequote:
nope, maar ik snap je gok.quote:
quote:
say what now?quote:
Ouwe luuuuuuulquote:
sorry, had duidelijk een andere gangster in gedachten...quote:
Zodra jij uit de luiers bentquote:
Of Snoopquote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef wyccie het volgende:
Lijkt meer op Chris Rock dan SL Jackson.
Man, tegen die tijd is al het opgebouwde pensioen vervlogen. Maar daar kom je wel achter als je zelf aan pensioen opbouw gaat doen. Eerst je middelbare school maar eens afmakenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh jij gaat alleen op de kosten van de staat leven?
En nu weer terug naar de vraag. Er zitten zingende kakkerlakken in!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Man, tegen die tijd is al het opgebouwde pensioen vervlogen. Maar daar kom je wel achter als je zelf aan pensioen opbouw gaat doen. Eerst je middelbare school maar eens afmaken
quote:
het is handig als je er nummertjes bij zet, maar Thunderlips (4) is inderdaad rocky IIIquote:
Dat is 2quote:
ik ga er vanuit dat je 2 bedoeld, aangezien nummer 3 Kevin Nash/Big sexy Diesel of 1 van zijn tich andere bijnamen isquote:Op zondag 29 januari 2012 16:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
3 is denk ik triple h? dus dan zeg ik Blade 3
Was me niet eens opgevallen, maar ik denk niet dat er iemand is die Kevin Nash kent... al heeft ie wel aan wat hollywood films heeft meegedaan...quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh ja 2 bedoel ik, nash heeft zijn naam op z'n shirt staan
Ken hem wel, maar alleen van worstelen. Ik kan me niet herinneren hem ooit in een film gezien te hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen, maar ik denk niet dat er iemand is die Kevin Nash kent... al heeft ie wel aan wat hollywood films heeft meegedaan...
+1quote:
quote::
? Would you like something hot and black inside you?
[gives him the finger]
: Oooh! Is that an offer?
: [smiles] It is not.
: Well how about some coffee, then?
godver, plaatje laadde te langzaam! Maarreh, lees de OP eens door op niet vraag stellen maar wel beantwoordenquote:
Niet zo Patcherig hequote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
godver, plaatje laadde te langzaam! Maarreh, lees de OP eens door op niet vraag stellen maar wel beantwoorden
vandaar dequote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet zo Patcherig heEen dubbele vraag komt eraan
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
dan een gokje op anderson en de onderste 3 musketeers
Sands had al een baard toen Merlijn de Tovenaar nog Merlijn met de Rammelaar heette.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sands had al een baard toen Merlijn de Tovenaar nog Merlijn met de Rammelaar heette.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zie ik daar Stewart op zoek naar een konijn?
Een spelfout.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef RanTheMan het volgende:
Ik kan t heel slecht zien op mobiel maar is pic 1 rdj?
kardinaal+1quote:
Het sprookje is wat ouder dan de film. Uit 1875quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Was dat een film? Ik ken alleen dat kinderrijmpje.
Niet zo snel naar mainport luisteren, mag gewoon hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nooit in de Nederlandse bioscoop te zien geweest, mag het dan wel?
Keira Knightley ?quote:Op maandag 30 januari 2012 10:20 schreef picodealion het volgende:
Die ja. Verder dus ook wyccie en een piratenliefje in deze film.
Dobby + 1quote:Op maandag 30 januari 2012 10:26 schreef Asap het volgende:
En Carey Mulligan, Never let me go denk ik
Hehe, veel te makkelijk voor jouquote:Op maandag 30 januari 2012 10:33 schreef hornage het volgende:
• Art Lean - Gorro
• Chan Kang - Shang Tsung
• Scorpion - Johnny Cage
• Sub Zero - Liu Kang
• Kano - Sonya Blade
• Reptile - Liu Kang
Stel dan niet zo'n makkelijke vraagquote:Op maandag 30 januari 2012 10:41 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, veel te makkelijk voor jou, je moet de anderen ook nog een kans geven
Iddquote:Op maandag 30 januari 2012 10:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Gorro word toch door Johny cage ingemaakt? Van de rots afgegooid?
Dat is naam 3 jahquote:
quote:• Turned down the role of Anakin Skywalker, because of the age difference between Natalie Portman and himself.
• His father is a chemical technician and his mother works in pre- and post-natal care.
• He was the Yearbook Editor in his senior year.
• Runs a production company, Lucid Films, with David E. Siegel and fellow actors Seth Green and Breckin Meyer.
Ook niet echt een type Anakinquote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef picodealion het volgende:
Poeh, die gast van Family Guy en Robot Chicken?
dat lijkt me nou echt briljantquote:
quote:• Was considered for the role of "Harvey Dent" in The Dark Knight (2008).
• Is a huge fan of Howard Stern and cut school to attend the landmark "funeral" of rival Philadelphia DJ John DeBella in the early '90s. Through appearances on the show, he has become friendly with sidekick Artie Lange and staff-member J.D. Harmeyer (known for his socially awkward, "nerdy" personality and lifestyle).
• Was in a relationship with Amanda Seyfried (October 2010-May 2011).
• His ex-girlfriend Alexis Knapp gave birth to a daughter Kai at Cedars Sinai Hospital in Los Angeles, weighing in at 8lbs, withby her side. They are currently waiting for a DNA test to determine whether he is the father of the child (1 July 2011).
Nee, de verbindende factor tussen die twee series is Seth Green. Maar dat is ook niet bepaald een jedi.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef picodealion het volgende:
Ohnee dat is Seth McFarlane, die acteert niet echt volgens mij.
quote:• Packed on 25 pounds of muscle and stopped shaving for 3 months for his role in The Way of the Gun (2000).
WTF?quote:
Ook McFarlane hoor, maar Hayden Christensen vind ik ook niet bepaald Jedi-materiaalquote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, de verbindende factor tussen die twee series is Seth Green. Maar dat is ook niet bepaald een jedi.
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Ryan Philippe is btw niet goed... Nu wel?
Ik zag alleen Seth Green staan. Geen idee wat de vraag wasquote:
...quote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag alleen Seth Green staan. Geen idee wat de vraag was
Nu welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |