Inderdaad, gaat nergens over. Ik hoop dat het met een sisser afloopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef L_auteur het volgende:
UFC fighter Overeem charged with battery
http://www.lvrj.com/sport(...)ttery-138382939.html
Wtf. 6 maanden wegens duwen. Lijkt me vrij kansloos, maar je weet het maar nooit met die gekke Amerikanen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
WTF! Geef je een duw, moet je voor de rechter verschijnen. Madnessquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef L_auteur het volgende:
UFC fighter Overeem charged with battery
http://www.lvrj.com/sport(...)ttery-138382939.html
Wtf. 6 maanden wegens duwen. Lijkt me vrij kansloos, maar je weet het maar nooit met die gekke Amerikanen..
Naja, als hij dat doet op word je hoofd dan ook bijna van je romp gescheiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef Lesnar het volgende:
[..]
WTF! Geef je een duw, moet je voor de rechter verschijnen. Madness
haha dat is waar, zeker tegen een vrouw.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja, als hij dat doet op word je hoofd dan ook bijna van je romp gescheiden.
Ik had gestemdquote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dan had je moeten stemmen mang, niet dat het iets had uitgemaakt want iedereen wilde die spoilers weg. Waarom ga je überhaupt in een mma topic kijken als je nog niet gekeken hebt.
Moet ik dat nou aan jou verklaren? Wat nou als ik wil weten wat de algemene conclusie was van het event? Of het een beetje een tof event was of niet? Of mag dat niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je 1x per week in het topic komt, ja, dan kunnen deze dingen gebeuren,maar niemand snapt hier waarom mensen in het topic kijken als je het event nog niet gezien hebt,naar wat voor nieuws ben je dan op zoek?
Een klap op 25% doet die jongen al proesten!quote:
Wat een faalhaasquote:
Zeg niet dat ie meteen gaat winnen, maar het is wel een geduchte tegenstander....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:49 schreef THEFXR het volgende:
Zijn er nog mensen die denken dat condit gaat winnen van deze gast![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Z'n neus was al aardig verbouwd de vorige keer
Ik hoop het welquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Thiago Silva vs. Brandon Vera rematch set for May 15 in Virginia
Vera is gonna get whooped again!(?)!
Veilige picks imo. Diaz laat zien beter te zijn dan Condit en maakt het later in ronde 3 of 4 af (TKO). Werdum wint een UD over Nelson (benieuwd trouwens hoe zwaar hij weegt, tegen CC zag hij er goed uit voor zijn doen). Koscheck wint een UD over Pierce, Barao subt Jorgenson en Herman wint ook een UD over Starks.quote:Main card
Interim Welterweight Championship bout: Nick Diaz vs. Carlos Condit
Heavyweight bout: Roy Nelson vs. Fabricio Werdum
Welterweight bout: Josh Koscheck vs. Mike Pierce
Bantamweight bout: Renan Barão vs. Scott Jorgensen
Middleweight bout: Ed Herman vs. Clifford Starks
Preliminary card (FX)
Featherweight bout: Dustin Poirier vs. Max Holloway
Bantamweight bout: Alex Caceres vs. Edwin Figueroa
Welterweight bout: Matt Brown vs. Chris Cope
Welterweight bout: Matthew Riddle vs. Henry Martinez
Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Rafael Natal vs. Michael Kuiper