Kheb mezelf op mijn achtergrond van mijn pc, laptop, iphone etcquote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, knappe boy zeg ik als hetero man
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk gedaan met die kleuren. Is die klok een erfstuk?
Waiting..quote:Op zondag 29 januari 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan krijgt eerste keer koekie van Boskamp![]()
Goed dat ik hem nog even heb bekeken, bazenuitzending.
Niet haten op de Strootquote:Op zondag 29 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moest ik denken aan die foto van Strootman met zijn zus![]()
Net als vorige week met Boskamp. Voor zijn humeur alleen vind ik die 4-0 geeneens zo ergquote:Op zondag 29 januari 2012 01:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan krijgt eerste keer koekie van Boskamp![]()
Goed dat ik hem nog even heb bekeken, bazenuitzending.
Ik ben er nog niet uit wat ik van deze foto moet vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet haten op de Stroot
[ afbeelding ]
Wat een fag.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet haten op de Stroot
[ afbeelding ]
Je ziet het goed ja. Een vuist in zijn anus. Ga je haten?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik van deze foto moet vinden.
Wat een eer als je de stroot mag aanraken. Legends say if you touch his foot, it will turn in gold +Oquote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet haten op de Stroot
[ afbeelding ]
Soms denk ik daar ook aan als ik in mijn bed lig de strelen aan mijn balletjesquote:Op zondag 29 januari 2012 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een eer als je de stroot mag aanraken. Legends say if you touch his foot, it will turn in gold +O
Mijn oprechte excuses wil ik kracht bijzetten met een willekeurige Strootman foto.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet het goed ja. Een vuist in zijn anus. Ga je haten?
Ik denk dan aan Enoh.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms denk ik daar ook aan als ik in mijn bed lig de strelen aan mijn balletjes
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms denk ik daar ook aan als ik in mijn bed lig de strelen aan mijn balletjes
Zometeen happy endingquote:Op zondag 29 januari 2012 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet haten op de Stroot
[ afbeelding ]
Kon ik het maar uploaden. Had ze verwijderd omdat ik dacht: ' ik heb toch wel een link'quote:Op zondag 29 januari 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Upload je het weer.
Anders was het gewoon obvious fake.
Obvious fake is obvious.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kon ik het maar uploaden. Had ze verwijderd omdat ik dacht: ' ik heb toch wel een link'
Heb ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel jammer dat je tegen me hebt gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |