Klopt. Maar als hè..quote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als..daar koop je geen flikker voor.. je moet er maar voor zorgen dat je conditie op peil is.
Split decision voor JOEquote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Vierkantblokje loopt 1 punt in, de spanning stijgt
Inderdaadquote:
Had niet verwacht dat Russow naar de grond zou gaan met 'm en zoals je zag was JOE staand veel beter. :/quote:
Russow is 35, een vieze dikke papzak die als boksbal werd gebruikt door Todd 'ROFL' Duffee totdat hij een Hail Mary stoot raakte.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Einemo:
- is 36 jaar oud
- vocht in 2006 zijn 7de MMA-fight en nu pas zijn 9de
- zijn UFC-debuut sloeg nergens op
Daarom pickte ik hem niet.
waarom laten ze die gast toe in de UFC?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Einemo:
- is 36 jaar oud
- vocht in 2006 zijn 7de MMA-fight en nu pas zijn 9de
- zijn UFC-debuut sloeg nergens op
Daarom pickte ik hem niet.
Had dan wel binnen 4 minuten moeten zijn want daarna was zn gastank leegquote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
Als.... JOE een takedown scoort en top position krijgt krijg je wss een heeeeeeel ander gevecht. Maarja
Toch heeft hij meer ervaring, betere tegenstanders verslagen en de laatste jaren actiever geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Russow is 35, een vieze dikke papzak die als boksbal werd gebruikt door Todd 'ROFL' Duffee totdat hij een Hail Mary stoot raakte.
Zo ken ik er ook nog wel een paar
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom laten ze die gast toe in de UFC?
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?quote:
Als hij dropt naar 205 wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
hw is nogal dun gezaaidquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
Of doen alsof je het tappen niet gehoord/gezien hebt. A la Royce Graciequote:Op zondag 29 januari 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind BJJ en wrestling heel tof maar legsubs/kneebarsen soms ook als je mensen verkeerd ziet stappen etc brrrrrrrrrrrrr
Als je knaken dropt wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wordt nu de maincard ook op ufc.tv uitgezonden?
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americaquote:
10 dollaquote:Op zondag 29 januari 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americamaarja.. mag hopen op een kleine prijs omdat het maar 3 fights zijn.
Ik ga mijn gegevens niet aan UFC.tv geven. Die shit is eergisteren nog kapot gehackedquote:
Snore.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |