Evans vs. Davis ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry ik wist geen betere TT, ik laat hem wel even aanpassen.
Naar wat?
Doe dan gewoon Evans vs Davis als je niks weet of UFC on FOX2 .. oidquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naar wat?
sonnen vs bispingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naar wat?
fake beltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Take that plastic belt and shove it up your arse als TT
Ik heb 5 decisions voorspeld, maar daarvan is er al één foutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga vannacht kijken denk, 2 uur haal ik wel en ik voorspel veel finishes
Mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het bij Wandy en Shogun ook altijd zo.. mjaaaaaaaaa..... met hun hardstyle/trance, past totaal niet in de USA vind ik. Iedereen moet doen wat hij chill vindmaar volgens mij vinden hun dat echt gay.
Al die metaltracks zijn tof wil je zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het bij Wandy en Shogun ook altijd zo.. mjaaaaaaaaa..... met hun hardstyle/trance, past totaal niet in de USA vind ik. Iedereen moet doen wat hij chill vindmaar volgens mij vinden hun dat echt gay.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Hooidraads filmpje
Zolang ze niet lacht vind ik haar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
met zijn allen ufc mailen, dat ze horseface moeten ontslaan en een mooi blackie moeten inhuren!
Nee alle Blackies around the world moeten mailen, die 10 witte Fok!kers maken weinig indruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
met zijn allen ufc mailen, dat ze horseface moeten ontslaan en een mooi blackie moeten inhuren!
haha, good memoryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Fenomeno het volgende:
Jij zou je schoenen opeten als cryboy van nate verloor toch?
Jullie vergeten ook niksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Fenomeno het volgende:
Jij zou je schoenen opeten als cryboy van nate verloor toch?
ik kan me echt niet voorstellen dat Dana haar ooit zal bangenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zolang ze niet lacht vind ik haar wel lekker
Huuu deze ja, daar verneukte hij z'n knie goedquote:
Heb de mods ook al een DM gestuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij liggen die mods/FA's te slapen .. nog altijd geen TT wijziging.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij liggen die mods/FA's te slapen .. nog altijd geen TT wijziging.
en die achternaam dan arse....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die van Arsdale heeft een spleet tussen zijn tanden jonge.. daar kan je gewoon friet stengels door naar binnen douwen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat Dana haar ooit zal bangen
nee, wij hebben een paystreamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf lagged die handel zeg..... bij jullie ook?
Jup heb ik ook gehoord.. niet handig, maar misschien is dat een deal om ook Fuel populairder te maken..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef THEFXR het volgende:
het schijnt dat fuel tv, maar 25% te verkrijgen is bij die amerikanen itt Spike tv
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef THEFXR het volgende:
het schijnt dat fuel tv, maar 25% te verkrijgen is bij die amerikanen itt Spike tv
is alleen als je bloed er niet uittrekt met een spuit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat zou ik wel kut vinden als ik MMA zou gaan doen, die bloemkooloren.
SPOILER!!!quote:
Soms heb ik ook zoiets van.. wees gewoon ff stil dat mag ook. Bij de UFC (vooral Goldy en voetbal commentatoren..). Die denken dat er nooit een stilte mag vallen ofso en dan komen ze met die onzin aanquote:Op zondag 29 januari 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
Hij heeft nu al 4 keer gezegd dat hij op de 1 na jongste vechter in de UFC is.
Not quite.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ook 2nd round dacht ik.
Wat zal ik er van maken.. guillotine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |