Evans vs. Davis ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry ik wist geen betere TT, ik laat hem wel even aanpassen.
Naar wat?
Doe dan gewoon Evans vs Davis als je niks weet of UFC on FOX2 .. oidquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naar wat?
sonnen vs bispingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Naar wat?
fake beltquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Fenomeno het volgende:
Take that plastic belt and shove it up your arse als TT
Ik heb 5 decisions voorspeld, maar daarvan is er al één foutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga vannacht kijken denk, 2 uur haal ik wel en ik voorspel veel finishes
Mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het bij Wandy en Shogun ook altijd zo.. mjaaaaaaaaa..... met hun hardstyle/trance, past totaal niet in de USA vind ik. Iedereen moet doen wat hij chill vindmaar volgens mij vinden hun dat echt gay.
Al die metaltracks zijn tof wil je zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het bij Wandy en Shogun ook altijd zo.. mjaaaaaaaaa..... met hun hardstyle/trance, past totaal niet in de USA vind ik. Iedereen moet doen wat hij chill vindmaar volgens mij vinden hun dat echt gay.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Hooidraads filmpje
Zolang ze niet lacht vind ik haar wel lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
met zijn allen ufc mailen, dat ze horseface moeten ontslaan en een mooi blackie moeten inhuren!
Nee alle Blackies around the world moeten mailen, die 10 witte Fok!kers maken weinig indruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
met zijn allen ufc mailen, dat ze horseface moeten ontslaan en een mooi blackie moeten inhuren!
haha, good memoryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Fenomeno het volgende:
Jij zou je schoenen opeten als cryboy van nate verloor toch?
Jullie vergeten ook niksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef Fenomeno het volgende:
Jij zou je schoenen opeten als cryboy van nate verloor toch?
ik kan me echt niet voorstellen dat Dana haar ooit zal bangenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zolang ze niet lacht vind ik haar wel lekker
Huuu deze ja, daar verneukte hij z'n knie goedquote:
Heb de mods ook al een DM gestuurd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij liggen die mods/FA's te slapen .. nog altijd geen TT wijziging.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij liggen die mods/FA's te slapen .. nog altijd geen TT wijziging.
en die achternaam dan arse....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die van Arsdale heeft een spleet tussen zijn tanden jonge.. daar kan je gewoon friet stengels door naar binnen douwen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat Dana haar ooit zal bangen
nee, wij hebben een paystreamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf lagged die handel zeg..... bij jullie ook?
Jup heb ik ook gehoord.. niet handig, maar misschien is dat een deal om ook Fuel populairder te maken..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef THEFXR het volgende:
het schijnt dat fuel tv, maar 25% te verkrijgen is bij die amerikanen itt Spike tv
Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef THEFXR het volgende:
het schijnt dat fuel tv, maar 25% te verkrijgen is bij die amerikanen itt Spike tv
is alleen als je bloed er niet uittrekt met een spuit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat zou ik wel kut vinden als ik MMA zou gaan doen, die bloemkooloren.
SPOILER!!!quote:
Soms heb ik ook zoiets van.. wees gewoon ff stil dat mag ook. Bij de UFC (vooral Goldy en voetbal commentatoren..). Die denken dat er nooit een stilte mag vallen ofso en dan komen ze met die onzin aanquote:Op zondag 29 januari 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
Hij heeft nu al 4 keer gezegd dat hij op de 1 na jongste vechter in de UFC is.
Not quite.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ook 2nd round dacht ik.
Wat zal ik er van maken.. guillotine.
Volgens mij wel, ben 'm nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Jajong het volgende:
Niceee eerst calfcrusher in UFC history?
Ik denk nog nooit. Ik heb 'm volgens mij nog nooit in competitie gezien.. Alleen in training en misschien bij grappling wedstrijden..quote:
Ik probeer die Eddie Bravo calf crank vanuit lockdown weleens maar ik kan alleen m'n broertje erop laten afkloppenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk nog nooit. Ik heb 'm volgens mij nog nooit in competitie gezien.. Alleen in training en misschien bij grappling wedstrijden..
Enige wat ik doe vanuit lockdown is sit-out sweep en electric chairquote:Op zondag 29 januari 2012 00:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik probeer die Eddie Bravo calf crank vanuit lockdown weleens maar ik kan alleen m'n broertje erop laten afkloppen
Ik aan de mandarijntjes en water.quote:
Diëten is voor mensen met kut genen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik aan de mandarijntjes en water.
Dieten is awesome.
Klopt. Elke UFC vechter heeft kut genen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Diëten is voor mensen met kut genen.
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangevenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt. Elke UFC vechter heeft kut genen.
Goeie selfpwn.
"Ok"quote:Op zondag 29 januari 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangeven.. Rumble is gewoon een LHW/HW
enigste cut, die hij haalde was de "UFC CUT"quote:Op zondag 29 januari 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een voordeel hebben over de kleinere mannetjes dus gaan ze lager vechten dan hun genen eigenlijk aangeven.. Rumble is gewoon een LHW/HW
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 00:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Doet ufc.tv het bij jullie ook zo kut nu?
zie ik altijd bij de vrouwtjes,jaquote:Op zondag 29 januari 2012 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zag opeens bros puur liggen, ik moest toeslaan.
dat zijn die hakkers, die willen dana ziekenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Doet ufc.tv het bij jullie ook zo kut nu?
Best lekker zo op z'n tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Skrillex - Cinema (Benni Benassi remix)
Ook een beetje jammer dat we allemaal het moment gemist hebben waarin Johnson ineens in een bodytriangle bleek te liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn die hakkers, die willen dana zieken
Napoleon complex hierquote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
Reuzennet als Sem Schilt.. niet eerlijk.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:
meestal cam4,maar dan mis ik weer fights
Why am i not surprisedquote:Op zondag 29 januari 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:
meestal cam4,maar dan mis ik weer fights
Casual..quote:Op zondag 29 januari 2012 00:52 schreef Jajong het volgende:
Ik had een Beltran Roop Roller parlay btw.
failquote:Op zondag 29 januari 2012 00:52 schreef Jajong het volgende:
Ik hoop voor je dat je komende 5 predictions beter gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 00:52 schreef Jajong het volgende:
Of niet, Vierkant blokje TUP champquote:Op zondag 29 januari 2012 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je komende 5 predictions beter gaan
Facebook, en heb UFC.tv openstaan als backup.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waar kijken jullie het? Op facebook zie ik geen fight
Waarschijnlijk gewoon met dat dikke lijf erop lichaam om tegenstander moe te krijgenquote:
What you want a stool sample?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef Sinji het volgende:
"De stoel, de stoel. Dennis please give me the stoel"
donutsssssquote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Politie agent heveel zijn dikkerdjes.
Als..quote:Op zondag 29 januari 2012 01:16 schreef Disorder het volgende:
Rogan zegt het goed. Als Einemo nou een betere conditie had gehad, had ie het gevecht mogelijk al beslist. Wat zonde.
Klopt. Maar als hè..quote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als..daar koop je geen flikker voor.. je moet er maar voor zorgen dat je conditie op peil is.
Split decision voor JOEquote:Op zondag 29 januari 2012 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Vierkantblokje loopt 1 punt in, de spanning stijgt
Inderdaadquote:
Had niet verwacht dat Russow naar de grond zou gaan met 'm en zoals je zag was JOE staand veel beter. :/quote:
Russow is 35, een vieze dikke papzak die als boksbal werd gebruikt door Todd 'ROFL' Duffee totdat hij een Hail Mary stoot raakte.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Einemo:
- is 36 jaar oud
- vocht in 2006 zijn 7de MMA-fight en nu pas zijn 9de
- zijn UFC-debuut sloeg nergens op
Daarom pickte ik hem niet.
waarom laten ze die gast toe in de UFC?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Einemo:
- is 36 jaar oud
- vocht in 2006 zijn 7de MMA-fight en nu pas zijn 9de
- zijn UFC-debuut sloeg nergens op
Daarom pickte ik hem niet.
Had dan wel binnen 4 minuten moeten zijn want daarna was zn gastank leegquote:Op zondag 29 januari 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
Als.... JOE een takedown scoort en top position krijgt krijg je wss een heeeeeeel ander gevecht. Maarja
Toch heeft hij meer ervaring, betere tegenstanders verslagen en de laatste jaren actiever geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Russow is 35, een vieze dikke papzak die als boksbal werd gebruikt door Todd 'ROFL' Duffee totdat hij een Hail Mary stoot raakte.
Zo ken ik er ook nog wel een paar
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom laten ze die gast toe in de UFC?
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?quote:
Als hij dropt naar 205 wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
hw is nogal dun gezaaidquote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over cutten gesproken, wat denken jullie wat ze met Beltran gaan doen? Kan ie met zijn stijl er nog één gevechtje uit halen bij uncle Dana?
Of doen alsof je het tappen niet gehoord/gezien hebt. A la Royce Graciequote:Op zondag 29 januari 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind BJJ en wrestling heel tof maar legsubs/kneebarsen soms ook als je mensen verkeerd ziet stappen etc brrrrrrrrrrrrr
Als je knaken dropt wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wordt nu de maincard ook op ufc.tv uitgezonden?
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americaquote:
10 dollaquote:Op zondag 29 januari 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kost deze? Bullshit dat wij moeten betalen als hij gratis op FOX is in americamaarja.. mag hopen op een kleine prijs omdat het maar 3 fights zijn.
Ik ga mijn gegevens niet aan UFC.tv geven. Die shit is eergisteren nog kapot gehackedquote:
Snore.quote:
Hij heeft zich kaalgeschoren om zijn zusje te steunen die ook haar haar moest afscheren ivm met een hersenoperatiequote:
daar ben ik de komende tijd bang voor, steeds meer WWE gelul, elkaar haten en na de fight huggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
Als Sonnen wint hoop ik dat hij weer naar de oude Chael gaat, of de minder nieuwe..
Hij gaat nu echt over the top, ik vond hem hiervoor grappig, die Q&A was echt grappig.. maar het gaat nu echt te ver en te WWE
Hou je bek gewoon een keerquote:Op zondag 29 januari 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan .. dat hij zijn webcam op zijn tv richtte?
quote:Op zondag 29 januari 2012 02:01 schreef Jajong het volgende:
Als Maia wint heb ik de TUP gewonnen toch?
SPANNUND.quote:
Probablyquote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef THEFXR het volgende:
weer een half uur gelul voor we beginnen??
Budlight betaald niet voor niets zoveel knaken.. en Foxquote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef THEFXR het volgende:
weer een half uur gelul voor we beginnen??
het is 20.00 lokale tijd in de vsquote:Op zondag 29 januari 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Budlight betaald niet voor niets zoveel knaken.. en Fox
Ik vind het niet zo'n ramp.. het nadeel is alleen dat het voor ons zo laat is.. als die om 21.00 begon ofso
Je kunt nog gelijk spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 02:39 schreef Jajong het volgende:
Maargoed daar gaat mijn TUP titel hahah. Wat een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |