Mijn god ja, die lui met hun granietzaak in portugal. Die hadden echt het idee dat het geld in Portugal vanzelf naar binnen komt lopen. Toch een van de tenenkrommendste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ja.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
De top 3.
Net even flink zitten googlen maar heb helemaal niks meer over deze mensen kunnen vinden, behalve dan wat reacties van direct na de uitzending. De Rei do Granito en z'n gezin lijken wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Tinus_Tralala het volgende:
[..]
Mijn god ja, die lui met hun granietzaak in portugal. Die hadden echt het idee dat het geld in Portugal vanzelf naar binnen komt lopen. Toch een van de tenenkrommendste afleveringen.
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Anno2012 het volgende:
Nu de top1 aan het bekijken, met die 2 tieners in griekenland
Eh ja, want dat kennen ze daar niet, lesbo's.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begreep niet helemaal dat ze zo uitgebreid aan het kleffen waren buiten. Laat die Zweden even wennen zou ik zeggen, aan een lesbo-stel.
Ongeloofelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Anno2012 het volgende:
Nu de top1 aan het bekijken, met die 2 tieners in griekenland
Ja, de dramatische potwending bleef uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef alors het volgende:
nou... ik verwachtte nog een dramatische plotwending...
Dik trio in het bos gehouden tijdens de wandelingquote:Op zondag 29 januari 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
Geven ze die zweefteef-cursussen ook alleen maar aan andere potten
Welke is dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:20 schreef Naamah het volgende:
Haha, vergeet ook die op een tropisch eiland niet waarvan de vrouw het aanlegde met een van de bouwvakkers!
de gemiddelde Zweed lijkt een stuk toleranter dan de Fok-ers in dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:40 schreef k_man het volgende:
Eh ja, want dat kennen ze daar niet, lesbo's.
Nu ik erover nadenk, was misschien ook niet bij Ik Vertrek, maar bij de Engelse versie. Zal eens kijken of ik 'm nog kan vinden, was wel echt een epische aflevering!quote:
Daar ben ik dan ook wel schieuwnierig naarquote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, was misschien ook niet bij Ik Vertrek, maar bij de Engelse versie. Zal eens kijken of ik 'm nog kan vinden, was wel echt een epische aflevering!
Idd briljant.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
die aflevering met andre en henka is echt geniaal![]()
Horeca-ervaring? Niet nodig. “Want al die sauzen enzo, dat komt zo uit een pakje, ook in de echte restaurants”![]()
![]()
tja ik heb geen vergunning, maar ze zeiden: 'ach dat duurt 2 jaar maar dan sta je voor de rechter' dus dat kan wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef themole het volgende:
[..]
Idd briljant.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901
Vooral die begroting en het menu waren gewoon briljant.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zondag 29 januari 2012 14:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
zijn er nog meer van dit soort geniale uitzendingen?
die had ik al gevonden, maar toch bedanktquote:Op zondag 29 januari 2012 14:02 schreef themole het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef themole het volgende:
Die begroting van Andre en Henka is echt briljant, gewoon 1 post-it groot.
"Hier zie je alleen maar ellende op TV en daar heb je er geen last van je verstaat het niet"quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'
en de paniek breekt uit met 2 tafels vol
anderhalf uur voor een patatje schnitzel, ik had er nooit zo lang op gewachtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'
en de paniek breekt uit met 2 tafels vol
toch zegt de voice over aan het einde dat ze het wel gered hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het kan toch ook haast geen goede indruk maken, op de openingsdag van je restaurant zelf over straat lopen en mensen lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |