Je maakt het er zelf naar TS.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:55 schreef joopenma het volgende:
één tegen honderd vind ik een leuk spel, maar niet hier
Je hebt wel mensen met bipolaire stoornis type II die zonder medicijnen kunnen, maar dat verschilt per mens.quote:
Toch typisch dat mijn reacties naar jou toe een stuk volwassener zijn dan die van jou naar mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:40 schreef joopenma het volgende:
Allen het plaatje al bij strawberry
(POKEMON-achtig) dus een kind
Het is niet kwetsend bedoelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:59 schreef joopenma het volgende:
geef met z,n alle dan het voorbeeld in plaats van mij af te zeiken omdat ik me door de grote meute aangevallen voel.
Jullie kwetsen mi,j maar ik mag niet reageren.
Alles komt van twee kanten hoor!!
Als je psychiater het goed vindt dat je geen medicijnen slikt, kun je je psychiater dan niet naar je baas laten bellen?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef joopenma het volgende:
Mijn psychiater zegt hetzelfde, sommigen zijn gebaad bij medicatie anderen minder of niet.
Zij accepteert ook dat ik het niet wil en staat erachter.
Je hebt me niet beledigd, ik trek het me niet aan, maar toch bedankt voor de excuses.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:19 schreef joopenma het volgende:
strawberry,
Heb je gezien hoeveel reacties er zijn gekomen? Ik vind het moeilijk om overal op te reageren.
Ook vind ik het frappant om te zien hoe mensen zich gekwetst voelen als ik iets zeg.
Misschien is het goed als iedereen zich meer bewust wordt wat de inpakt van een opmerking voor de ander betekend.
Dat geldt ook voor mij natuurlijk.
Sorry als ik je heb beledigd. Ik krijg een spervuur over me heen van tientallen mensen terwijl jullie alleen hoeven te reageren op mij.
Als jij genoegen neemt met het bedrag wat je elke maand krijgt, en je bent echt arbeidsongeschikt door je aandoening, dan zie ik het probleem niet zo. Zelfs al zouden mensen er een probleem mee hebben, daar kan je dan toch schijt aan hebben?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:25 schreef joopenma het volgende:
Ik heb op dit moment geen baan meer Madame_Paon. In mijn geest wel een stuk rustiger.
Maar dat is het grote probleem voor de buitenwereld. Ik mag me niet prettiger voelen zonder baan, want dan ben ik lui of asociaal. De aandoening wordt vergeten.
Ook op die leeftijd kan je werk vinden. Vorig jaar heb ik nog iemand aangenomen van 57. Deze persoon kwam op mij echt over als iemand die echt wilde werken. Hij had gewoon de juiste instelling ondanks dat het een baan zonder opleiding was zeg maar. Geen moment spijt van gehad. In maart ga ik zijn contract ook dan gewoon weer verlengen voor een jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef joopenma het volgende:
quoteknop????? STRAWBERRY
Daar snap ik al helemaal niets van, maar ik zag wel dat mensen teksten in een vakje plaatsten.
Ik weet niet hoe.
En over het zoeken naar een baan? Het komt niet echt over als ik vertel dat er geen baas zoekt naar een werknemer van 55 of ouder. Terwijl iedereen tegenwoordig tot 67jr dient te werken.
Laatst las ik een bericht over een onderzoek dat was gedaan. Van de 100 mensen boven de 55 die solliciteren krijgt 5% een baan aangeboden. Werknemers willen jonge mensen in dienst!
Dat scheeld idd een slok op een borrelquote:Op zondag 29 januari 2012 01:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Stel je eens positief op en er gaat een wereld voor je open!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |