Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 28-01-2012 21:47:44 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Mn 8 jarige kat helemaal van de kookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
WTF dude, ik zit hier met mijn 9 jarige neefje en die zegt WAT IS DAT, IEWL.weghalen die troep.
is er een no hotlinking plaatje? Zie ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
WTF dude, ik zit hier met mijn 9 jarige neefje en die zegt WAT IS DAT, IEWL.weghalen die troep.
Omdat je doet wat ze willenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
Waarom verzamel ik zoveel rode kaarten tegen eeuwige draaikonten
Ga je als een gek sliden ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik kan er echt niet tegen.. raak dan helemaal opgefokt
EA zorgt vast wel even voor een pace boost op zijn IF kaartquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Llorente gaat toch niemand gebruiken want traag.
Hij is nu 66, laat ze het upgraden naar 70 en hij is nog steeds een stuk slechter dan Soldado en veel goedkoper kan hij ook niet worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA zorgt vast wel even voor een pace boost op zijn IF kaart
Caceres was in de BBVA geweldig, want de enige snelle CB naast Perea en Pepe (en IF Ramos).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
6k profit op Jovetic IF. Even een leuk en goedkoop Serie A team maken. Caceres ziet er geweldig uit trouwen (stats dan) no hommo.
Nou, hij mag er sowieso wel wezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
6k profit op Jovetic IF. Even een leuk en goedkoop Serie A team maken. Caceres ziet er geweldig uit trouwen (stats dan) no hommo.
Homo!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, hij mag er sowieso wel wezen. [ afbeelding ]
Haha briljante smileyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, hij mag er sowieso wel wezen. [ afbeelding ]
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
WAAROM FLUIT DIE KANKERSCHEIDS AF ALS IK IN AANVAL BEN1?!@
NEUJquote:
Ik gok omdat het CAM zijnquote:
Als de CAM's in 4-2-3-1 wingers zouden zijn, dan is dat de beste formatie in FUT, en zodoende het geile 4-1-2-1-2 niet meer. Denk dat dat ook een reden is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok omdat het CAM zijn. Maar inderdaad sowieso net als in 4-2-3-1 formatie is het vrij gay.
Ik vind 4-1-2-1-2 echt een zaad formatie. Mijn russische team had die formatie en puur door Eto'o won ik nog wel daarmee maar andersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de CAM's in 4-2-3-1 wingers zouden zijn, dan is dat de beste formatie in FUT, en zodoende het geile 4-1-2-1-2 niet meer. Denk dat dat ook een reden is.
Wingers trokken bij mijn vooral naar binnen waardoor het CM's werden. Spitsen trokken naar de zijkanten toe waardoor het wingers werden, en de vleugelverdedigers kwamen als een mongool naar voren constant. Vond het een groot drama 4-1-2-1-2. Het gekke is dat ik het de kutste formatie vind om tegen te spelen, je krijgt vreselijk weinig ruimtequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind 4-1-2-1-2 echt een zaad formatie. Mijn russische team had die formatie en puur door Eto'o won ik nog wel daarmee maar andersik vond het veld totaal niet breed en daar houd ik juist heel erg van.
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wingers trokken bij mijn vooral naar binnen waardoor het CM's werden. Spitsen trokken naar de zijkanten toe waardoor het wingers werden, en de vleugelverdedigers kwamen als een mongool naar voren constant. Vond het een groot drama 4-1-2-1-2. Het gekke is dat ik het de kutste formatie vind om tegen te spelen, je krijgt vreselijk weinig ruimte
Ibra IF kopen met een + 10 kaart er opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruit
Zo ben ik niet :p of ik moet een speler met zo'n kaart erop kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ibra IF kopen met een + 10 kaart er op
Ik speel zelf met 4-3-1-2 en dat speelt zoals 4-3-2-1 zou moeten spelen volgens mij, met 3 centrale aanvallers. Zelf geef ik vaak steekpassjes, ga de combinaties aan tussen CF's en spitsen en soms komen mn spitsen ook langs de flanken op. Dat speel echt lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruit
Welkom. Di Santoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
hallo, ben nieuw hier in dit topic en ben sinds woensdag fut aan het spelen op fifa 12, zit wel in divisie 3
dit is mn team (sinds woensdag dus): http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bPVbEThJbcHno
hopelijk kan het hier leuk worden :p
o ja, las vanmiddag wat mee in dit topic en zag em staan, ik zag em op de trade voor 1100 en dacht ik probeer em eensquote:
Huh?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom 4-3-3 geen LM en RM heeft
3 hoor :p ik krijg elke maand altijd 3quote:
Wehkamp klantje he... 2 slechtsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hoor :p ik krijg elke maand altijd 3
dat werd mij ook beloofd op het kaartje, maar is niet zo :squote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 hoor :p ik krijg elke maand altijd 3
quote:
Ik ook maar tweequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
www.Wehkamp.nl klantje he... 2 slechts
Ik ook. Maar open jij nog steeds alleen die van 2500 of ook die andere 2? Ik open gewoon die van 2500quote:
Sneijder is echt zaad vind ik. Boateng vind ik 100x fijner. Veel sterker aan de bal en lijkt alsof zijn schoten ook veel beter zijn. Sneijder voelt daarentegen gigantisch traag aan ondanks zijn 79 pace.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jsI3R5OebcHnL
nieuw team gemaakt met ibra, sneijder en taiwo longshots
hoe heb je dit kunnen betalen? traden? en zo ja hoe trade je dan? geef es tips :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jsI3R5OebcHnL
nieuw team gemaakt met ibra, sneijder en taiwo longshots
Ik neem gewoon degene die ik kan betalen. Heb ik een keer iets duurs dan koop ik daarna een Jumbo, gaat het iets minder dan die van 2500. Meeste packs zijn 3750 die ik momenteel koop.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar open jij nog steeds alleen die van 2500 of ook die andere 2? Ik open gewoon die van 2500
- win toernooienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoe heb je dit kunnen betalen? traden? en zo ja hoe trade je dan? geef es tips :p
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoe heb je dit kunnen betalen? traden? en zo ja hoe trade je dan? geef es tips :p
Ik koop die van 2500 omdat ik dan de meeste kans heb op winst. Zonet een getransferde Howson en een squad fitness in een packquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik neem gewoon degene die ik kan betalen. Heb ik een keer iets duurs dan koop ik daarna een Jumbo, gaat het iets minder dan die van 2500. Meeste packs zijn 3750 die ik momenteel koop.
FUCK YOUquote:
zo kan het ook, had ik dat geluk maar eens :pquote:
en hoe trade je het best, want naar 59th minute gaan duurt wel lang :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
- win toernooien
- maak trade profit
- heb geluk met packs
Succes
Ik heb weinig geluk met die van 2.5k daarom koop ik steeds die duurdere, ook al heb ik daar vaak 2 van die attribute all +6 ofzo, die voor geen meter verkopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop die van 2500 omdat ik dan de meeste kans heb op winst. Zonet een getransferde Howson en een squad fitness in een pack
Ik ben zelf niet zo'n trader, dus daar kan ik je niet echt tips voor gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zo kan het ook, had ik dat geluk maar eens :p
[..]
en hoe trade je het best, want naar 59th minute gaan duurt wel lang :p
Manolev?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is de beste Eredivisie/Dutch RB na Rosales?
Manolevquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
donk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
en mag dat ook gewoon?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n trader, dus daar kan ik je niet echt tips voor gevenNaar de 59th minute gaan kan erg snel met cheat engine:
Dat zou wel absurd zijn als dat zo zou zijn in FUTquote:
Als ik 10 packs open zit er bijna altijd wel iets goeds tussen. Per pack maak ik niet meer dan 500 verlies denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb weinig geluk met die van 2.5k daarom koop ik steeds die duurdere, ook al heb ik daar vaak 2 van die attribute all +6 ofzo, die voor geen meter verkopen.
IF Bouhlarouz. Vond Zuiverloon ook niet onprettig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is wel de beste Nederlandse CB imo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
excuseer. hij is van brugge snap je
hmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is wel de beste Nederlandse CB imo.
oh echt? dus ze kunnen me er niet voor bannen/resetten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vast niet, maar het is niet te traceren
En ik zwaai dan gezellig meequote:
Geniaal die kerelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ik zwaai dan gezellig mee
Tevens wat is die Bart van Merwijk een achterlijke objectieve clown.
Ik heb die Bart van Merwijk even gevolgd maar na dag 1 was het al duidelijk dat meneer nogal ajax minded is en zo objectief als de neten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geniaal die kerelJe hebt ook Frenk de Boer, maar die is echt niet leuk
Kan begrijpen dat jij daar niet tegen kanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb die Bart van Merwijk even gevolgd maar na dag 1 was het al duidelijk dat meneer nogal ajax minded is en zo objectief als de neten.
Nep Balotelli? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
Er is ook nog zon nep balotelli maar ben de naam vergeten, weet iemand die ?
Nou ik kan er wel tegen, ik kan er alleen niet tegen omdat hij je niet volgt en ook niet reageertquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat jij daar niet tegen kan
Volgens Feyenoorders zijn alle mensen die zo nu en dan op de NOS komen voorzien van een hele, hele grote neus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb die Bart van Merwijk even gevolgd maar na dag 1 was het al duidelijk dat meneer nogal ajax minded is en zo objectief als de neten.
worden niet enkel clubcoaches in fut opgenomen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens Feyenoorders zijn alle mensen die zo nu en dan op de NOS komen voorzien van een hele, hele grote neus.
En waarom is Bert niet in FUT trouwens?
zou goed kunnen, al zat del bosque toch in fut 11?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
worden niet enkel clubcoaches in fut opgenomen?
Ging over die nep twitteraccounts, is er ook eentje met Balotelli maar kan het ff niet vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nep Balotelli? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Studio voetbal is daar wel een groot voorbeeld van hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens Feyenoorders zijn alle mensen die zo nu en dan op de NOS komen voorzien van een hele, hele grote neus.
En waarom is Bert niet in FUT trouwens?
Studio Voetbalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Studio voetbal is daar wel een groot voorbeeld van hoor. De tering wat een schurft programma hoewel ik morgen bij een overwinning van Feyenoord wel die plofkop van van Gelder wil zien en hoe die clown van een Mulder zich gedraagt.
als ze dat niet kunnen zou het wel super nice zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh echt? dus ze kunnen me er niet voor bannen/resetten?
Met Hugo Borst was het nog wel te verteren maar met al die opperneuzen die er nu week in week uit zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Studio Voetbal
Kijk ik al jaren niet meer naar en het tempo in dat programma is om te huilen.
Studio voetbal is alleen nuttig omdat je er lekker bij in slaap kunt vallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Hugo Borst was het nog wel te verteren maar met al die opperneuzen die er nu week in week uit zitten
Waterreus is wel grappig. Vooral dat moment over ajax.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
Arno Vermeulen is wel het diepte punt, al komt die psv'ert ook wel in de buurt.
Studio voetbal... Waterreusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Studio voetbal is daar wel een groot voorbeeld van hoor. De tering wat een schurft programma hoewel ik morgen bij een overwinning van Feyenoord wel die plofkop van van Gelder wil zien en hoe die clown van een Mulder zich gedraagt.
haha maakt ook echt niet uit wat he, alles maar dan ook alles relativeert hij danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Studio voetbal... WaterreusAls die idioot er is kijk is sowieso niet. Alleen maar PSV, PSV, PSV en als er iets negatiefs over PSV wordt gezegd weet hij dat wel weer te relativeren
![]()
Niks waard die manquote:
oh wist ik niet. en als je hem zou sparen voor een paar weken, wordt die dan niet meer waard wegens zeldzaamheid ifs?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks waard die man11k is nog te duur, 10k is de max (discard value).
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh wist ik niet. en als je hem zou sparen voor een paar weken, wordt die dan niet meer waard wegens zeldzaamheid ifs?
True, kon wel lekker zeiken... mag ik welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Hugo Borst was het nog wel te verteren maar met al die opperneuzen die er nu week in week uit zitten
Heb je een PS3 of een Xbox?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
als het iemand interesseert er staat een 433 van der vaart voor 15k start en 32k bin op de trade
Lamey nooit gebruikt, maar zo slecht zijn de stats niet. Als ze echt niet mee kunnen kan ik in de loop vd wedstrijd altijd nog wat invallers brengen..Heb mijn normale silvers wel gewoon op de bank zitten met oa Drenthe, Zuiverloon, Castaignos en Overtoompje. En Sneijder om de rating te boosten anders kom ik niet aan 4*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Matthijsen en Lamey(Spreek uit Leemie/Lame-y) Maar ja moet wel he.
PS3quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is je SHIFT knop kapot? Want je zou evt ook voor 1 letter even CAPS-LOCK aan kunnen zetten
Flinke crash op de FUT beurs jongen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef stoereboii het volgende:
nu zie ik zelfs 1 voor 26k bin, is dat zijn normale prijs ofzo? toen ik het in oktober speelde was alles veeeeeeeeeeeeeeeeel duurder
door de pack glitch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flinke crash op de FUT beurs jongen!
Vele oorzaken, het TOTY deed de rest, veel pakjes werden er gekocht en zodoende de markt overspoeld met kaartjes, meer aanbod dan dat er vraag was = dalende prijzen. De markt is nu zelfs herstellende, het was allemaal nog veel goedkoper.quote:
dus ben ik net iets te laat opnieuw begonnen, was een paar maanden bf3 only ongeveer dus ben niet echt meer mee :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vele oorzaken, het TOTY deed de rest, veel pakjes werden er gekocht en zodoende de markt overspoeld met kaartjes, meer aanbod dan dat er vraag was = dalende prijzen. De markt is nu zelfs herstellende, het was allemaal nog veel goedkoper.
Juist niet toch? Je kunt nu veel meer kopen voor minder coins.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus ben ik net iets te laat opnieuw begonnen, was een paar maanden bf3 only ongeveer dus ben niet echt meer mee :p
ach, dit moment van instappen is toch nog vele malen beter dan van begin af aan. Toen dacht ik aan Cissé voor 8K een koopje te hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus ben ik net iets te laat opnieuw begonnen, was een paar maanden bf3 only ongeveer dus ben niet echt meer mee :p
maar omdat de beurs al herstellende is en ik toen een hazard had gekocht voor 20k, nu verkocht voor 5k...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Juist niet toch? Je kunt nu veel meer kopen voor minder coins.
Geen idee. De trofeeen komen toch niet in de woonkamer te staan, dus EA mag ze allemaal houden van mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef stoereboii het volgende:
hoe kan je trouwens in godsnaam ooit die trophy halen van 85m clubwaarde? das toch veel te veel...
Ik heb toen zelf voor 80k ofzo aan golds gekocht voor 300 en 600 om de extra 25 miljoen te halen vanaf het punt waar ik toen zat (60 mil)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef stoereboii het volgende:
hoe kan je trouwens in godsnaam ooit die trophy halen van 85m clubwaarde? das toch veel te veel...
ik 3 waarvan 2 bronsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. De trofeeen komen toch niet in de woonkamer te staan, dus EA mag ze allemaal houden van mij.
Als je veel elftallen hebt kun je in de buurt komen geloof ik. Ik heb er slechts 2
Doeidoeiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:38 schreef stoereboii het volgende:
maar ik ga maar eens slapen, heb morgen nog een pak werk voor school, bye bye
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
Voor morgen:
Feyenoord - Ajax
1X (1,58)
Inzet: 25,00
Totale notering: 1,58
Potentiële uitbetaling: 39,50
Had je dat geld beter aan mij kunnen gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Toefjes het volgende:
Voor morgen:
Feyenoord - Ajax
1X (1,58)
Inzet: 25,00
Totale notering: 1,58
Potentiële uitbetaling: 39,50
Ik ookquote:
Plaag plaagquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had je dat geld beter aan mij kunnen geven
Oeh!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
wtf is er met de Lucio prijs gebeurd, in no time gekelderd naar 9.5K BIN in 4-2-3-1 formatie. Dat is 35% minder dan waarvoor ik m een weekje terug kocht
In 4-2-2-2 nog gewoon voor 12250 BIN, precies waarvoor ik hem kochtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
wtf is er met de Lucio prijs gebeurd, in no time gekelderd naar 9.5K BIN in 4-2-3-1 formatie. Dat is 35% minder dan waarvoor ik m een weekje terug kocht
64 goals uit 27 wedstrijden met RVPquote:Op zondag 29 januari 2012 00:54 schreef paul1501 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kvYoFrGqbcHtB
Het begint ergens op te lijkenNu nog wat sparen voor IF Hummels. Nog niet mee kunnen spelen helaas, maar dat komt maandag weer.
Hij knikt ze er lekker inquote:Op zondag 29 januari 2012 01:07 schreef paul1501 het volgende:
RvP scoor ik altijd veel mee, ja
Bizar goede verdediging als je Marcelo hebt. Is Pazzini in FUT wel prettig? Vind hem in de normale fifa echt waardeloos.
Er is ook al een keer of 5 antwoord op gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:26 schreef zerokil het volgende:
Ik heb deze vraag al 5x gesteld maar goed, hoe doe je nou een fake shot op eigen helft?
Zorg dat je meteen op X drukt nadat je op [] hebt gedrukt.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:41 schreef zerokil het volgende:
Heb ik dus geprobeerd maar werkt niet.
Even voor de duidelijkheid, [] > X
Even terzijde: wat is het nut van een fake shot van eigen helft? De keeper goed laten schrikken?quote:Op zondag 29 januari 2012 03:41 schreef zerokil het volgende:
Heb ik dus geprobeerd maar werkt niet.
Even voor de duidelijkheid, [] > X
op je eigen helft is het een fake pass..prima schijnbeweging om mee te passeren zonder al te veel risico.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even terzijde: wat is het nut van een fake shot van eigen helft? De keeper goed laten schrikken?
nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn johquote:Op zondag 29 januari 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
Goede morgen.
Ik ben zo vreselijk zenuwachtig, ik heb voor geen meter geslapen.
Oh ja, voor jullie is dit de wedstrijd van het jaar hequote:Op zondag 29 januari 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
Goede morgen.
Het gaat helemaal goedkomen. Guidetti zorgt ervoor dat ze goed het veld ingaan zonder druk, en Guidetti scoort er een stuk of 8. De druk ligt helemaal bij Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:32 schreef vandermar het volgende:
Goede morgen.
Jansen mag doen mat hij wil, zolang Janssen ze maar dicht houdt.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Toefjes het volgende:
Zou leuk zijn als Jansen zijn benen weer open zet
Ow, is het een Janssen in de categorie 2 'enquote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jansen mag doen mat hij wil, zolang Janssen ze maar dicht houdt.
Heb de opstelling nog niet, maar kan haast niet andersquote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie staat er bij Ajax vandaag in de spits? de Jong?
Lodeiro heeft anders zomaar 2x geel te pakken. Als hij naar de bal kijkt loopt hij zijn shirt al uit te trekken.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb de opstelling nog niet, maar kan haast niet anders
Ja, want dat heeft hij 1x gedaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lodeiro heeft anders zomaar 2x geel te pakken. Als hij naar de bal kijkt loopt hij zijn shirt al uit te trekken.
Kan je nagaan hoe vaak hij dus in het spel voorkomt.quote:
Mulderquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
MulderLeerdam
Martins Indi
Nelom
Bakkal
Mokotjo
Schaken
Fernandez
4-3-3 Fernandez links en Schaken rechts.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef Reemi het volgende:
Wat voor een formatie gaat Feyenoord in spelen dan?2 spitsen?
Hier ga ik niet eens op inquote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had ook de rest van de simpele gevallen eruit kunnen lichten maar ik dacht laat ik alleen de meest extreme gevallen doen die nog niet eens mee zouden kunnen bij een 5e klasse reserve elftal. Jij dacht laat ik de spelers doen die jij graag bij ajax zou willen zien?
Okquote:
Gaat Feyenoord de wedstrijd hacken?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
Come on Feyenoord. Als de wedstrijd word net als hoe ik mijn pro boost, dan hebben ze niets te vrezen.
Hoe moet dat gebeuren dan? De scheids is van het knjb korps dus die zullen we sowieso nooit mee hebben.quote:
quote:
Jij moet echt naar een psychiater. Die waanbeelden die jij hebt zijn echt niet gezond.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]zal ik de 40 scheidsrechters opnoemen die pro ajax zijn?
Ja, alle 40 graag.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]zal ik de 40 scheidsrechters opnoemen die pro ajax zijn?
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet echt naar een psychiater. Die waanbeelden die jij hebt zijn echt niet gezond.
Doodserieus.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Altijd dat gezeik weer met Feyenoord en Ajax
VOlgens mij verliezen wij ook standaard half 1 wedstrijdenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef Tim86 het volgende:
De enige hoop die ik nog heb is de opstelling van Feyenoord..als die 4-4-2 hadden gespeeld had Ajax sowieso verloren. Gelukkig voor de Feyenoord fans is het een half 1 wedstrijd, dus de kans op een Ajax overwinning is dan direct max 20%
Ja komt er zo aanquote:
doet het niet ? kan niet op play klikkenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
http://www.livefootballol(...)and-m-4-sopcast.html
http://www.firstrow.tv/wa(...)yenoord-vs-ajax.htmlquote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef Pino0 het volgende:
[..]
doet het niet ? kan niet op play klikken
Inderdaad ja, ze doen helemaal niets. Doet me denken aan ajaxverdediging tegen AZ voor beker.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef paul1501 het volgende:
Feyenoord had net zo goed zandzakken kunnen neerzetten ipv verdedigers
Ajax heerste toen ook in Europa hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 13:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan me echt al jaren geen seizoen meer voor de geest halen waarin Ajax de scheids vaker mee dan tegen had hoor. Vooral vorig jaar was het echt extreem vaak kut. In de jaren 90 was het wel erg pro-Ajax, maar toen was Ajax ook gewoon de mooie, dominante ploeg zoals Barcelona dat nu is (uiteraard op een lager niveau) en dan heb je de schijn veel meer mee.
Het legioenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:05 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus wat een dooie boel daar, ik kan bijna letterlijk alle instructies op het veld volgen
Ajax was echt goed gedurende 2 jaar, maar dit Barca voetbal staat daar nog wel ruim boven imoquote:Op zondag 29 januari 2012 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ajax heerste toen ook in Europa hoorIets kortstondiger dan Barca, maar qua mooi voetbal benadert het het Barca van nu wel (niet qua individuele kwaliteit trouwens)
hij staat op Tele Broadcastquote:Op zondag 29 januari 2012 13:09 schreef detennismaster het volgende:
In de Kuip heb je echt geen overzicht van wat er gebeurt als tvkijker. Die camera staat zoooo laag!
Alsof Ajax ooit een kans maakte dit seizoenquote:
Nee, maar het laatste beetje hoop is nu iniedergeval weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Ajax ooit een kans maakte dit seizoen
Ze hebben altijd de beker.... Oh, wacht!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar het laatste beetje hoop is nu iniedergeval weg.Als ze dit verliezen.
5*500 = 2500. Dat is meer dan de meeste spelers!quote:
Ja, I know. Had liever een Danilinho of Maikon Leite ofzo gehad thoughquote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5*500 = 2500. Dat is meer dan de meeste spelers!
ik wilde al zeggen, dan ben je gewoon luckyquote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5*500 = 2500. Dat is meer dan de meeste spelers!
PSV heeft wel vaker grote voorsprongen weggegevenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar het laatste beetje hoop is nu iniedergeval weg.Als ze dit verliezen.
Je weet dat er zo nog een helft komt?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is wel grappig eigenlijk, vorige week kwam Feyenoord voor en verloren ze en nu omgedraaid
AZ ben je kwijt hoor. Wernbloom zal onmisbaar blijken. Zon type heb je nodig in je team. Elke blessure van een belangrijke speler zoals Elm dit weekend betekent puntverlies.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV heeft wel vaker grote voorsprongen weggegeven
AZ en Twente blijven ook gevaarlijk(er dan Ajax).
SIF Guidetti dan eindelijk wel een brute 74? Of gaat EA trollen en hem een lage gold maken?
Ben in ieder geval blij dat ik vannacht mijn laatste 2 Guidetti's heb verkochtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV heeft wel vaker grote voorsprongen weggegeven
AZ en Twente blijven ook gevaarlijk(er dan Ajax).
SIF Guidetti dan eindelijk wel een brute 74? Of gaat EA trollen en hem een lage gold maken?
ja maar ik heb een voorspellende gave, ik weet waar dit heen gaat. Ik bereid me ook mentaal al voor op alle onvermijdelijke hoon en spot.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je weet dat er zo nog een helft komt?
denk/dacht ik ook wel, maar op basis van die 2 wedstrijden tegen Ajax begon ik weer te twijfelen..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ ben je kwijt hoor. Wernbloom zal onmisbaar blijken. Zon type heb je nodig in je team. Elke blessure van een belangrijke speler zoals Elm dit weekend betekent puntverlies.
Had jij weer 20 Guidetti's? Ik heb nu zo'n beetje wel mijn teams af. En wacht alleen nog op het gouden idee voor een 2de land voor tegen over België. Ik begin nu ook aardig wat geld op de bank te krijgen: 230K Even uitbreiden naar 300K.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben in ieder geval blij dat ik vannacht mijn laatste 2 Guidetti's heb verkocht
Ja. Ik heb deze FIFA wel geleerd dat 73 silver IF's echt weinig stijgen..denk uit angst voor een SIF. Djuricic en Guidetti waren echt veel werk om te verkopen. Uiteindelijk netto wel iets van 7.5K gepakt per speler, dus nog niet slecht, maar wel lang al die gasten op de tradepile enzo gehad.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had jij weer 20 Guidetti's? Ik heb nu zo'n beetje wel mijn teams af. En wacht alleen nog op het gouden idee voor een 2de land voor tegen over België. Ik begin nu ook aardig wat geld op de bank te krijgen: 230K Even uitbreiden naar 300K.
Dan kan je als interviewer gewoon zo'n wedstrijd beinvloeden!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
wtf gewoon interview met Kuipers in de rust
Ja, dat is wel zo indd!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb deze FIFA wel geleerd dat 73 silver IF's echt weinig stijgen..denk uit angst voor een SIF. Djuricic en Guidetti waren echt veel werk om te verkopen. Uiteindelijk netto wel iets van 7.5K gepakt per speler, dus nog niet slecht, maar wel lang al die gasten op de tradepile enzo gehad.
Haha, zoals hij als een kind op de grond zat tegen Groningenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Tim86 het volgende:
Mulder keept echt sterk vandaag. Nog niet echt een wereldredding ofzo, maar mega degelijk, alles klemvast en hij straalt echt zekerheid uit..dat is ook weleens anders geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |