Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 28-01-2012 21:47:44 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Mn 8 jarige kat helemaal van de kookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
WTF dude, ik zit hier met mijn 9 jarige neefje en die zegt WAT IS DAT, IEWL.weghalen die troep.
is er een no hotlinking plaatje? Zie ik nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
WTF dude, ik zit hier met mijn 9 jarige neefje en die zegt WAT IS DAT, IEWL.weghalen die troep.
Omdat je doet wat ze willenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
Waarom verzamel ik zoveel rode kaarten tegen eeuwige draaikonten
Ga je als een gek sliden ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik kan er echt niet tegen.. raak dan helemaal opgefokt
EA zorgt vast wel even voor een pace boost op zijn IF kaartquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef DutchSL het volgende:
Llorente gaat toch niemand gebruiken want traag.
Hij is nu 66, laat ze het upgraden naar 70 en hij is nog steeds een stuk slechter dan Soldado en veel goedkoper kan hij ook niet worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA zorgt vast wel even voor een pace boost op zijn IF kaart
Caceres was in de BBVA geweldig, want de enige snelle CB naast Perea en Pepe (en IF Ramos).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
6k profit op Jovetic IF. Even een leuk en goedkoop Serie A team maken. Caceres ziet er geweldig uit trouwen (stats dan) no hommo.
Nou, hij mag er sowieso wel wezen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
6k profit op Jovetic IF. Even een leuk en goedkoop Serie A team maken. Caceres ziet er geweldig uit trouwen (stats dan) no hommo.
Homo!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, hij mag er sowieso wel wezen. [ afbeelding ]
Haha briljante smileyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, hij mag er sowieso wel wezen. [ afbeelding ]
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
WAAROM FLUIT DIE KANKERSCHEIDS AF ALS IK IN AANVAL BEN1?!@
NEUJquote:
Ik gok omdat het CAM zijnquote:
Als de CAM's in 4-2-3-1 wingers zouden zijn, dan is dat de beste formatie in FUT, en zodoende het geile 4-1-2-1-2 niet meer. Denk dat dat ook een reden is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok omdat het CAM zijn. Maar inderdaad sowieso net als in 4-2-3-1 formatie is het vrij gay.
Ik vind 4-1-2-1-2 echt een zaad formatie. Mijn russische team had die formatie en puur door Eto'o won ik nog wel daarmee maar andersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de CAM's in 4-2-3-1 wingers zouden zijn, dan is dat de beste formatie in FUT, en zodoende het geile 4-1-2-1-2 niet meer. Denk dat dat ook een reden is.
Wingers trokken bij mijn vooral naar binnen waardoor het CM's werden. Spitsen trokken naar de zijkanten toe waardoor het wingers werden, en de vleugelverdedigers kwamen als een mongool naar voren constant. Vond het een groot drama 4-1-2-1-2. Het gekke is dat ik het de kutste formatie vind om tegen te spelen, je krijgt vreselijk weinig ruimtequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind 4-1-2-1-2 echt een zaad formatie. Mijn russische team had die formatie en puur door Eto'o won ik nog wel daarmee maar andersik vond het veld totaal niet breed en daar houd ik juist heel erg van.
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wingers trokken bij mijn vooral naar binnen waardoor het CM's werden. Spitsen trokken naar de zijkanten toe waardoor het wingers werden, en de vleugelverdedigers kwamen als een mongool naar voren constant. Vond het een groot drama 4-1-2-1-2. Het gekke is dat ik het de kutste formatie vind om tegen te spelen, je krijgt vreselijk weinig ruimte
Ibra IF kopen met een + 10 kaart er opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruit
Zo ben ik niet :p of ik moet een speler met zo'n kaart erop kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ibra IF kopen met een + 10 kaart er op
Ik speel zelf met 4-3-1-2 en dat speelt zoals 4-3-2-1 zou moeten spelen volgens mij, met 3 centrale aanvallers. Zelf geef ik vaak steekpassjes, ga de combinaties aan tussen CF's en spitsen en soms komen mn spitsen ook langs de flanken op. Dat speel echt lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samen met 4-3-1-2 een hel om tegen te spelen. Rijst zijn Italianen spelen zo en ik heb er echt gigantisch veel problemen mee en sowieso Chiellini achterin die loopt Ibra eruit
Welkom. Di Santoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
hallo, ben nieuw hier in dit topic en ben sinds woensdag fut aan het spelen op fifa 12, zit wel in divisie 3
dit is mn team (sinds woensdag dus): http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bPVbEThJbcHno
hopelijk kan het hier leuk worden :p
o ja, las vanmiddag wat mee in dit topic en zag em staan, ik zag em op de trade voor 1100 en dacht ik probeer em eensquote:
Huh?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zelfde reden als waarom 4-3-3 geen LM en RM heeft
3 hoor :p ik krijg elke maand altijd 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |