I know! Ik werd op het werk zo uitgelachen, ik was de enige die voor hun wasquote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook zo leukAl zijn we volgens mij wel een van de weinigen
Mijn collegaatje vond ze ook maar nietsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
I know! Ik werd op het werk zo uitgelachen, ik was de enige die voor hun was
iBenny heeft een mooie uitleg gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:53 schreef loezzzje het volgende:
Ze zitten in de categorie 'oud gedienden van talentenshows' Zou Raffaela daar dan ook tussen zitten?
Ik snap het programma nog niet goedAls je zo'n duel wint, heb je dan al iets of moet je nog verder?
Nee, ze was toevallig ook in de studio aanwezig toen het werd opgenomen, volgens mij voor het ESF. Inderdaad, gelukkig, haar hebben we genoeg gezien!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef loezzzje het volgende:
Ok thanks
Oh dacht dat ik dat ergens gelezen had dat ze meedeed. Gelukkigmaar dan!
Werk je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik kijk gewoon weer, ik vond het leuk en WIDM heb ik maar half gevolgd, ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden.quote:
Neequote:
Ik zag gister nog een stukje en de motivatie zit net als de temp. buiten ver beneden het vriespunt.quote:
Zolang je maar niet met tegenzin meekijktquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister nog een stukje en de motivatie zit net als de temp. buiten ver beneden het vriespunt.![]()
VOH Kids ook... Ik vind er geen zak aan helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |