abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107336336
Allen,

Op dit moment heb ik een lange afstandsrelatie van bijna 1 jaar, we kennen elkaar al 3 jaar, en in deze relatie van een jaar zien we elkaar elke 2 maanden. Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is. Ik ben zelf 22 en zij wordt vannacht 19.

Helaas deze ochtend te horen gekregen dat ze is vreemd gegaan, uit een opleving. Ze mist mij teveel en ze dacht iets gevoeld te hebben dat ik haar ook gaf die avond. Ze heeft er spijt van, en ben blij dat ze mij het eerlijk heeft kunnen vertellen. Helaas wilt ze niet verder want ik begrijp dat deze afstand een killer kan zijn en dat ik haar fouten kan vergeven, we zijn allemaal mensen en ik weet dat ze in benauwde situaties kan komen. Ze is altijd goud eerlijk geweest, alleen heeft ze bepaalde invloeden van buitenaf gehad in haar vriendengroep die niet positief zijn over mij en haar, er is constant op haar in gepraat, dus ik geloof dat de aanleiding van dit vreemdgaan niet volledig uit haar zelf kwam. De echte reden waarom ze niet verder wilt is dat ze het haar zelf niet aan kan doen en het haarzelf nooit kan vergeven wat er er gebeurt is. Terwijl mijn gevoel is dat dat gewoon tijd nodig heeft.

Het punt is dat ze wel een leven met me wilt, maar deze jaren die we nog moeten doorstaan van beide onze opleiding afmaken is té veel voor haar. Het is te zwaar voor haar nog langer door te bijten. Ze gaf aan dat ze er zeker van is met mij te willen trouwen maar dat is iets van later.

Aangezien ik de vlucht al heb geboekt in maart (onze 1 jarige anniversary) wil ik haar een huwelijks aanzoek doen als ultieme poging en met een ring en een bijbehorende speech toch me koffers pakken en afreizen naar haar.

Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?
En welke vrouw zou hier nu niet voor vallen?

Alvast bedankt! Love to all.
pi_107336371
Klinkt als een heeeeel slecht idee.... maar 't is jouw leven.
pi_107336399
Niet doen, gewoon niet. Klinkt super romantisch, maar trouwen lost de problemen in je relatie niet op.

En ik heb hier ervaring, ook Oost Blokker.....dit hoort van twee kanten te komen.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:40:58 #4
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_107336440
Of je zet er een punt achter, doet beide aan stuk gezonde zelfontplooiing en kijkt na een paar jaar opnieuw of jullie dan allebei samen willen en kunnen zijn.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_107336473
Het was maar een zoen, en je weet hoe makkelijk vrouwen er voor kunnen vallen zeker in de situatie waarin we nu zaten. Ik ben er volledig van overtuigd dat het te redden valt met de juiste mensen om haar heen, en gewoon even door te bijten tot aan het moment dat we echt een leven met elkaar hebben want dat wilt zij nog steeds. Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ze afwijst mij te willen zien want ik ga absoluut die vlucht pakken.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:42:34 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107336495
Ik vind het erg treffend dat je zegt dat ze in een opleving vreemd is gegaan, ipv in een opwelling :).
Of je met haar moet trouwen of niet, ik zou zeggen doe wat je hart je ingeeft, maar niet om de relatie te redden, het kan best zijn dat ze gewoon neen zegt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107336509
Je bent pas 22, het komt nog.
En je moet geen huwelijksaanzoek doen om een relatie te redden.
pi_107336528
Wat denk je met trouwen te veranderen? Zal dat echt de situatie veranderen? Komt ze dan bij jou women met verblijfspapieren? Of blijft het een lange afstands relatie?
pi_107336590
Uiteraard bedoel ik het woord opwelling haha
Fijn om al zo snel reacties te krijgen van allen en een nuchtere reactie te horen.
Het is niet om mijn relatie te redden, maar mij lijkt het het geen wat de relatie die versterking geeft voor ons beiden, die overtuiging en wilskracht die nodig is om die laatste jaren vol te houden, naar iets wat we duidelijk beiden willen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:45:55 #10
286617 killurz
4th Gen Prelude Driver
pi_107336592
je hebt nog een heel leven voor je gast lat relaties zijn moeilijk zelfs in nl al
ik raad het af om deze acties te ondernemen

mja...jouw leven
pi_107336726
Ik snap best dat je hartstikke verliefd bent op haar en haar niet kwijt wilt. Maar zal een huwelijksaanzoek alles oplossen? Nee.

Daarnaast zegt ze zelf dat ze niet verder wil, ook al zeg je een paar regels daarna dat ze volgens jou wel verder wil. Wat wil je daaraan doen? Haar dwingen? Wordt ze alleen maar ongelukkig van en jij uiteindelijk ook.

Overigens zeg je dat ze is vreemdgegaan mede door invloeden van haar vrienden. Sorry hoor maar dat vind ik wel heel naïef klinken :D Net alsof ze werd vastgehouden toen ze met een andere jongen zoende :')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:53:00 #12
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_107336769
ze geilt op je paspoort
pi_107336819
Op dit moment wilt ze niet verder, maar ze geeft aan dat ze wil dat ik haar man wordt na een paar jaar.. omdat het nu gewoon té moeilijk is voor haar. Vandaar uit wil ik deze keuze maken, dit toont aan dat ik vergeef en verder wil en dit niet tussen ons in zal staan waar zij natuurlijk bang voor is. Me gevoel zegt dat het werkt, en dat ik daarmee me hart volg en daarmee precies haar juist snaar raak. Ondanks de negativiteit thanks to all!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:55:55 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107336849
zorg wel dat je een beetje een dure ring hebt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107337029
Uit welk land komt ze eigenlijk?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:01:35 #16
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_107337044
oostblok zegt ie toc
pi_107337047
Kroatie..
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:01:53 #18
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_107337146
LAT relatie,
1x in de 2 maanden mekaar zien
ze is vreemd gegaan
zij word vanavond 19
ze komt uit het oostblok

Sorry hoor, maar met deze punten hierboven zou het nieteens in me op komen om haar ten huwelijk te vragen.
pi_107337208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef yourz het volgende:
Kroatie..
In Nederland wonen veel mensen van Kroatische afkomst, Ik denk echt niet dat het puur te maken heeft met je paspoort of dergelijke. De vraag is wel ze is nog jong net als jij en hoe staan haar ouders er tegen overstaan en daarnaast is het wel zo dat je al na een jaar met haar wil trouwen iets waar je eens goed over na moet denken.

En ze is al een keer vreemd gegaan dus het begint al fout vind jezelf ook niet?
pi_107337260
Het is niet trouwen om het nu maar voor de toekomst.. We hebben beide een plan wat we voor ogen hebben. En ze wilt zonder twijfel een leven met mij. Daarom zeg ik dat een ring het ontbrekende is dat nu missend is. Om net dat duwtje te geven om beide vol goede moed schoon schip te maken en langzaam te leven deze laatste jaren naar het moment dat het echt allemaal uitkomt.

Haar ouders zijn positief over mij en sporen haar zelfs aan om naar Nederland te komen, allen de vriendinne haar vaste mense zijn niet positief, en mind fucke haar constant, zelfs toen ik bij haar was werd het niet geaccepteerd dat ze niet een avondje met hun is ondanks dat ik er ben. Het voelt alsof er een heel gemeen plan is gemaakt omdat zij ontzettend beinvloedbaar is. Daarom heb ik het gevoel dat ze er niet volledig achter stond. Met de juiste mense en omgeving en ingredienten zie ik de toekomst hoopvol.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:07:47 #22
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_107337273
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

In Nederland wonen veel mensen van Kroatische afkomst, Ik denk echt niet dat het puur te maken heeft met je paspoort of dergelijke. De vraag is wel ze is nog jong net als jij en hoe staan haar ouders er tegen overstaan en daarnaast is het wel zo dat je al na een jaar met haar wil trouwen iets waar je eens goed over na moet denken.

En ze is al een keer vreemd gegaan dus het begint al fout vind jezelf ook niet?
hoe denk je dat die hier zijn gekomen??
pi_107337412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef yourz het volgende:
Het is niet trouwen om het nu maar voor de toekomst.. We hebben beide een plan wat we voor ogen hebben. En ze wilt zonder twijfel een leven met mij. Daarom zeg ik dat een ring het ontbrekende is dat nu missend is. Om net dat duwtje te geven om beide vol goede moed schoon schip te maken en langzaam te leven deze laatste jaren naar het moment dat het echt allemaal uitkomt.

Haar ouders zijn positief over mij en sporen haar zelfs aan om naar Nederland te komen, allen de vriendinne haar vaste mense zijn niet positief, en mind fucke haar constant, zelfs toen ik bij haar was werd het niet geaccepteerd dat ze niet een avondje met hun is ondanks dat ik er ben. Het voelt alsof er een heel gemeen plan is gemaakt omdat zij ontzettend beinvloedbaar is.
Zolang haar ouders er goed mee om kunne gaan heb je al een groot deel gewonnen toch zou ik er nog steeds eens goed over nadenken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

hoe denk je dat die hier zijn gekomen??
Ooit gehoord van die oorlog jaren geleden waar het er zo bloederige aan toe ging...?
pi_107337693
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen. En tot nog toe is alles een sprookje geweest als ik op details in ga. Ze wilt niks anders dan mij maar deze jaren die nog resten zijn heel erg moeilijk. Dus het is niet pm de relatie te redden maar juist die duw geven. Anyway, ik ben wel toe een een vrouwelijke opinie :P
pi_107337829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen. En tot nog toe is alles een sprookje geweest als ik op details in ga. Ze wilt niks anders dan mij maar deze jaren die nog resten zijn heel erg moeilijk. Dus het is niet pm de relatie te redden maar juist die duw geven. Anyway, ik ben wel toe een een vrouwelijke opinie :P
Hoi.
Niet doen.
Je bent vreselijk naief.

Eigenlijk is alles hierboven al gezegd. Bovendien: wat voor signaal geef je af door vreemdgaan te belonen met een trouwring?
pi_107337862
Er hebben al een paar vrouwen gereageerd?
Ik zal er nog een bij doen: het lijkt mij geen goed plan. Probeer eerst je relatie maar te redden, want blijkbaar ziet zij het momenteel niet meer zitten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107337879
quote:
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Olga het volgende:
Ik snap best dat je hartstikke verliefd bent op haar en haar niet kwijt wilt. Maar zal een huwelijksaanzoek alles oplossen? Nee.

Daarnaast zegt ze zelf dat ze niet verder wil, ook al zeg je een paar regels daarna dat ze volgens jou wel verder wil. Wat wil je daaraan doen? Haar dwingen? Wordt ze alleen maar ongelukkig van en jij uiteindelijk ook.

Overigens zeg je dat ze is vreemdgegaan mede door invloeden van haar vrienden. Sorry hoor maar dat vind ik wel heel naïef klinken :D Net alsof ze werd vastgehouden toen ze met een andere jongen zoende :')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_107338348
quote:
Hoi.
Ik sluit me bij Xennia aan: niet doen slecht idee en je bent inderdaad vreselijk naïef!

Jij ziet het plaatje uit de films waarbij jullie de waren voor elkaar zijn, er een dip komt en jij jullie sprookjesachtige toekomst redt door haar romantisch met ring ten huwelijk te vragen.

Niet doen, dat gebeurt n films, maar niet in het echte leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107339482
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
LAT relatie,
ze is vreemd gegaan
zij word vanavond 19
ze komt uit het oostblok

Sorry hoor, maar met deze punten hierboven zou het nieteens in me op komen om haar ten huwelijk te vragen.
Dit. Denk even rationeel na.
pi_107340601
doen, als je denkt daarmee gelukkig te worden. je leeft maar één keer. misschien zegt ze ja en blijkt het inderdaad net dat ene duwtje te zijn die jullie relatie in de juiste banen zal brengen. wees je wel bedacht op teleurstelling. kun je een afwijzing op je aanzoek verwerken?

ps, laat je door ervaringen van anderen niet zomaar van je principes af brengen. er zijn altijd uitzonderingen op de regel, misschien ben jij dat wel dit keer. maar nogmaals, neem niet een te groot risico voor jezelf. als je denkt dat je liever dood bent als ze je afwijst, kun je het beter niet doen. bedenk je of het de teleurstelling waard is. wees niet naief een afwijzing te ontkennen. maar weeg alle mogelijkheden af en maak dan je keuze.

[ Bericht 12% gewijzigd door Spygisch op 28-01-2012 21:51:28 ]
pi_107345592
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
Allen,

Op dit moment heb ik een lange afstandsrelatie van bijna 1 jaar, we kennen elkaar al 3 jaar, en in deze relatie van een jaar zien we elkaar elke 2 maanden. Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is. Ik ben zelf 22 en zij wordt vannacht 19.

Helaas deze ochtend te horen gekregen dat ze is vreemd gegaan, uit een opleving. Ze mist mij teveel en ze dacht iets gevoeld te hebben dat ik haar ook gaf die avond. Ze heeft er spijt van, en ben blij dat ze mij het eerlijk heeft kunnen vertellen. Helaas wilt ze niet verder want ik begrijp dat deze afstand een killer kan zijn en dat ik haar fouten kan vergeven, we zijn allemaal mensen en ik weet dat ze in benauwde situaties kan komen. Ze is altijd goud eerlijk geweest, alleen heeft ze bepaalde invloeden van buitenaf gehad in haar vriendengroep die niet positief zijn over mij en haar, er is constant op haar in gepraat, dus ik geloof dat de aanleiding van dit vreemdgaan niet volledig uit haar zelf kwam. De echte reden waarom ze niet verder wilt is dat ze het haar zelf niet aan kan doen en het haarzelf nooit kan vergeven wat er er gebeurt is. Terwijl mijn gevoel is dat dat gewoon tijd nodig heeft.

Het punt is dat ze wel een leven met me wilt, maar deze jaren die we nog moeten doorstaan van beide onze opleiding afmaken is té veel voor haar. Het is te zwaar voor haar nog langer door te bijten. Ze gaf aan dat ze er zeker van is met mij te willen trouwen maar dat is iets van later.

Aangezien ik de vlucht al heb geboekt in maart (onze 1 jarige anniversary) wil ik haar een huwelijks aanzoek doen als ultieme poging en met een ring en een bijbehorende speech toch me koffers pakken en afreizen naar haar.

Alvast bedankt! Love to all.
Die reden snap ik niet? Wat kan ze zichzelf niet aandoen?
  zondag 29 januari 2012 @ 00:04:52 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107346504
Iemand ten huwelijk vragen is volgens mij iets wat je doet als de relatie stabiel is. Als je het doet om iets te redden of te lijmen dan is dat een grote misvatting.

Wat is jullie toekomstperspectief op korte termijn? Is samenwonen binnen afzienbare tijd mogelijk of duurt dat nog enkele jaren i.v.m. de studies?
pi_107347329
Ze luisteren toch nooit. Gefeliciteerd alvast, yourz. Have fun while it lasts.
pi_107347377
Besef je zelf nou echt niet dat dat wel het stomste is wat je kunt doen. Zij gaat vreemd en maakt het uit, jij doet een huwelijksaanzoek. Wat is het zometeen als je getrouwd bent? Jhet gaat ff bagger in de relatie dan nemen jullie maar een baby?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107347406
sorry, maar da's hetzelfde als wanneer een vrouw gaatjes prikt in de condooms, om uit alle macht maar zwanger te worden terwijl ze weet dat haar man vreemd gaat, 'want dan moet hij wel bij me blijven, toch..??!!!??'
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 29 januari 2012 @ 02:47:14 #36
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_107350630
Romantisch allemaal.

Je bent plan B en op school was zo'n B misschien best aardig.
Dus hup, trouwen.

Wel het verloop blijven posten he? *Grijns*.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 29 januari 2012 @ 10:22:56 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107352550
Jij wilt een aanzoek doen om haar niet kwijt te raken terwijl ze al heeft aangegeven dat deze afstand hem niet gaat worden? Ik zou heel goed nadenken of je dit echt wel wilt gaan doen want de kans zit erin dat je dan helemaal van een koude kermis terug gaat komen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_107352627
Ik denk dat je keihard op je bek gaat!
  zondag 29 januari 2012 @ 10:30:38 #39
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107352632
Trouwen op die leeftijd :')
There is a long line down from heaven.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:03:34 #40
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_107353098
Neem je de volgende keer een kindje om je relatie te redden? :')
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_107353737
waarom zou hij het niet moeten doen. alleen uit vrees op zn bek te gaan?! so friggin what?! en als ze zijn aanzoek wel accepteerd heeft hij geluk. mooi toch? en als in de loop van de relatie dingen toch fout gaan, was dat het doen van een aanzoek misschien wel waard stelletje kapitaaluniformitaristischerobots.
pi_107353785
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef paintmeester het volgende:
Neem je de volgende keer een kindje om je relatie te redden? :')
Een onschuldig kind erbij betrekken is een heel andere kwestie. en een compleet misgeslagen vergelijking.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:39:25 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107353795
Dat huwelijksaanzoek klinkt als paniekvoetbal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107354013
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:33 schreef Mirjam het volgende:
sorry, maar da's hetzelfde als wanneer een vrouw gaatjes prikt in de condooms, om uit alle macht maar zwanger te worden terwijl ze weet dat haar man vreemd gaat, 'want dan moet hij wel bij me blijven, toch..??!!!??'
Wel nee, dat is toch liegen? Hij liegt niet, hij vraagt haar iets. Het is ook weer niet zo dat ze gelijk de volgende dag gaan trouwen, dus als ze 'ja' zegt hebben ze nog tijd zat daarna om er over na te denken of het een goede beslissing is, en misschien wil ze die toewijding wel zien van hem omdat ze zelf niet meer gelooft dat hij dat kan.

Ik zeg doen, hardstikke leuk.
pi_107354412
beste ts, absoluut niet doen. bespaar het geld, je moeite en tijd.
dehket, ya3ni hassat hawak!
  zondag 29 januari 2012 @ 12:18:04 #46
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_107354867
Dude :{

22 en 19 jaar, 1 jaar een relatie, vriendin gaat vreemd.
Niet echt de ingredienten voor een happy-ever-after.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:24:39 #47
165633 eriksd
The grand facade...
pi_107355063
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 29 januari 2012 @ 12:35:39 #48
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_107393570
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
LAT relatie,
ze is vreemd gegaan
zij word vanavond 19
ze komt uit het oostblok

Als zelfs gogosweden zegt dat je het niet moet doen dan moet je eigenlijk wel genoeg weten. (om achteraf te horen dat hij het juist wel heeft gedaan). _O-
pi_107571938
Uhm, het is nu toch wel duidelijk dat ze niet alleen jou wil? En waarom zou je trouwen op die leeftijd? Ben je echt zo wanhopig?
pi_107577356
quote:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen.
Dit kan echt niet.

Gast je hebt verloren. Ze vind je niet leuk genoeg meer. Vreemdgaan in een opwelling mijn reet. Ze heeft er geen zin meer in.
Al die woorden over hoeveel ze van je houd en blabla is om je niet teveel te kwetsen

Maar je bent naief, bord voor kop etc. Ik heb jouw soort meer gezien en ben ook wel eens jouw soort geweest. Overkomt mij nooit weer

En pubers zouden niet moeten trouwen
pi_107585324
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef yourz het volgende:
Op dit moment wilt ze niet verder, maar ze geeft aan dat ze wil dat ik haar man wordt na een paar jaar.. omdat het nu gewoon té moeilijk is voor haar. Vandaar uit wil ik deze keuze maken, dit toont aan dat ik vergeef en verder wil en dit niet tussen ons in zal staan waar zij natuurlijk bang voor is. Me gevoel zegt dat het werkt, en dat ik daarmee me hart volg en daarmee precies haar juist snaar raak. Ondanks de negativiteit thanks to all!
Kortom: ze wil gewoon nog ff rondneuken (logisch, ze wordt net 19 en ziet jou amper) en uiteindelijk wel met je trouwen (zeker als de economische situatie in het land waar ze woont niet vooruit gaat) want dat geeft in die landen status: een Nederlander trouwen. Het geeft haar een welvarender leven en ze weten of zeggen daar dat Nederlanders lief voor je zijn.

Ik denk dat het pijnlijk wordt voor haar en jou als je naar haar afreist. Ze houdt misschien vast wel van je, maar wil voor nu wel haar vrijheid en niet nu al trouwen.
  Moderator zaterdag 4 februari 2012 @ 02:51:37 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_107585959
Als ze echt zo gek op je is als jij zegt dat ze is dan zou ze niet vreemdgaan. Al roepen al haar vrienden dat. Ik ben bang dat je inderdaad naïef bent. Ze heeft duidelijk gemaakt dat ze alleen verder wil en nu wil je haar ook nog een aanzoek doen :? Dude echt, kijk eens naar de signalen.

En het is zij wil, niet wilt ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_107586004
Alleen de OP gelezen

quote:

Compleet kansloos. Waarom zou je op jouw leeftijd op de eerste plaats al in godsnaam iemand ten huwelijk vragen en waarom dan ook nog eens iemand waar je pas 1 jaar mee hebt die je ook nog besodemietert en ver weg woont. :')

Antwoord op vraag 1: ik mag hopen voor jou van niet!
Antwoord op vraag 2: ik hoop geen enkele.

Dump die slet. Je bent nog jong en hoeft je leven op jouw leeftijd niet te vergooien aan een kansloos huwelijk.

:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:54:33 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_107590047
Wat zeggen je vrienden hiervan? En je ouders?

Als één van mijn vrienden dit zou voorstellen zou ik hem een tik geven in de hoop dat hij weer bij zinnen komt. Denk na. Maak de optelsom die o.a. GoGoSweden ook al maakte, dit is geen recept voor succes.

Man, man, man. Wat wanhoop wel niet kan doen met mensen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:55:54 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107590080
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107793046
quote:
Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is
:') meer heb ik niet te zeggen, als je echt zo lelijk en sociaal beperkt bent kun je beter nog naar de hoeren elke week gaan dan een poolse bruid te nemen _O-
pi_108052623
Het lijkt me niet zo'n best idee. Om eerder genoemde reacties door andere users.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_108053338
quote:
...............Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?............
Nee. Totaal niet.

Ga eens naar buiten en kijk eens om je heen. Vrouwen genoeg. Waarom zo ver? Vakantieliefde?
  donderdag 16 februari 2012 @ 19:24:00 #60
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108053587
Je wil haar dus claimen met velovingsvoorwaarden omdat je bang bent dat ze anders weer te makkelijk de mist in kan gaan?

Dat is ook niet aardig. En ze is nog zo jong.
Je moeder is een hamster
pi_108053602
Jullie zijn te jong en de relatie duurt nog te kort, wacht nog een paar jaar, dat is vroeg zat.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108055558
Iemand een aanzoek doe je pas als je zeker weet dat je de rest van je leven met iemand wilt doorbrengen, en als de relatie stabiel is, En in een stabiele relatie ga je niet vreemd in een opwelling, Dus NEE niet doen, kansloos, zoek iemand die wel voor jou gaat!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:16:30 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108055843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
pi_108061656
Klinkt in mijn oren als, je bent voor haar een ontzettend leuke jongen, maar nu even niet. Oftewel, ze wil gewoon lekker sletten. Als er dan iets is dat niet gaat helpen is het wel een aanzoek.

Sowieso, haar ten huwelijk vragen terwijl je haar 6x gezien hebt in jullie relatie?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:57:48 #65
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_108223639
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef SemperFii het volgende:

Sowieso, haar ten huwelijk vragen terwijl je haar 6x gezien hebt in jullie relatie?
Dit was het eerste wat ik dacht. Je hebt (nog geen) jaar en je ziet elkaar 1 keer per 2 maanden. Waarom zou je dan in hemelsnaam willen trouwen?

Ik hoop dat TS ooit nog terugkomt. Wil een vervolg!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:02:22 #66
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108223774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_108252546
TS zit te huilen omdat hij nu in tweestrijd zit : te ja... of te nee :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:12:33 #68
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_117682845
:D
Ik zou wel een update van TS willen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_117682888
Jezus... Nou ben ik wel de laatste waar je advies van nodig hebt, dus ik hou het kort...

Nee.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:27:17 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117683001
Jullie hebben een langeafstandsrelatie en om het te redden wil je dus dat meisje van slechts 18 een aanzoek doen? Verliefdheid maakt blind mijn vriend. Als je mijn mening wilt:

A. Probeer de relatie op een normale manier te fixen
B. Jullie en vooral zij is veel te jong om te trouwen, ze zit nog op school...
C. Jullie hebben pas 1 jaar een relatie en ook nog op afstand je maakt mij niet wijs dat je met enig rationeel verstand straks tegen haar kan zeggen "tot de dood ons scheidt"
D. Beter plan lijkt mij even de relatie "on hold" zetten en jullie studies afronden. Ga dan (als jullie elkaar dan nog steeds leuk vinden) samenwonen en kijk dan of je je hele leven met dat meisje wil doorbrengen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:29:28 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117683025
Check datum OP en geschiedenis TS ...
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:33:19 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117683074
quote:
3s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
Check datum OP en geschiedenis TS ...
Niet gezien.

Nu ben ik wel heel benieuwd wat er de afgelopen 9 maanden is gebeurd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:41:16 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117683193
Ik zou niet mijn adem inhouden tot de gevlogen TS reageert.
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:42:55 #74
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_117683981
Ooh wat spannend voor haar. Eindelijk komt dat EU-paspoort binnen handbereik.
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:21:01 #75
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_117684678
dus: je hebt bijna een jaar verkering, maart 2013 precies 1 jaar, oftewel op dit moment heb je 7 maanden verkering, en je ziet elkaar 1x per 2 maanden. Als ik het goed lees heb je elkaar dus zo 3a4 x gezien sinds jullie verkering? :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:24:00 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117684722
TS is al 252 dagen niet op FOK! geweest!
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:36:23 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117684929
19 jaar, elkaar zo weinig in het echt te hebben gezien en dan al verloven? Dat is vragen om problemen. ;)
Nee, als jullie verder willen ga eerst samenwonen, leer elkaar echt kennen, ga geen huwelijksaanzoek doen omdat je bang bent haar anders kwijt te raken.

Edit: zie nu pas dat het een oud topic is. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_117685013
TS kreeg niet het gewenste antwoord ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:12:15 #79
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_117715743
Misschien kan Eyeworks hier een reality show van maken. Dat wordt gieren :D
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:50:40 #80
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117717215
Jemig, oud topic.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 8 oktober 2012 @ 07:40:24 #81
89730 Drugshond
pi_117729003
Ze is ondertussen krokodil junkie en ligt in de goot :+
pi_117729075
Ik zou het niet doen. Ook ivm ziektes.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:40:43 #84
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117729604
Een update zou wel mooi zijn ja :)

Verder leek het me het stomste idee wat ik in aardige tijd heb gelezen
we dan
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 03:05:21 #85
89730 Drugshond
pi_117770444
quote:
11s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
Dat huwelijksaanzoek klinkt als paniekvoetbal.
Ts komt alleen maar buitenspel te staan.
pi_117770478
Kun je geen nederlands deerntje vinden ts ? Of heb je haar via bride.ru gevonden ? :') :@
pi_117770574
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef snakelady het volgende:
19 jaar, elkaar zo weinig in het echt te hebben gezien en dan al verloven? Dat is vragen om problemen. ;)
Nee, als jullie verder willen ga eerst samenwonen, leer elkaar echt kennen, ga geen huwelijksaanzoek doen omdat je bang bent haar anders kwijt te raken.

Edit: zie nu pas dat het een oud topic is. :P
Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien. :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:02 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117770631
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef S30 het volgende:

[..]

Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien. :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ehm ja, ik zie hem over 10 dagen weer. :')
En ik spreek hem iedere dag. :')

En ook al zou ik gewoon een one night stand hebben gehad, ook niks mis mee hoor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:28 #90
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:05:11 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117770682
:(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:17:00 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-