In Nederland wonen veel mensen van Kroatische afkomst, Ik denk echt niet dat het puur te maken heeft met je paspoort of dergelijke. De vraag is wel ze is nog jong net als jij en hoe staan haar ouders er tegen overstaan en daarnaast is het wel zo dat je al na een jaar met haar wil trouwen iets waar je eens goed over na moet denken.quote:
hoe denk je dat die hier zijn gekomen??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In Nederland wonen veel mensen van Kroatische afkomst, Ik denk echt niet dat het puur te maken heeft met je paspoort of dergelijke. De vraag is wel ze is nog jong net als jij en hoe staan haar ouders er tegen overstaan en daarnaast is het wel zo dat je al na een jaar met haar wil trouwen iets waar je eens goed over na moet denken.
En ze is al een keer vreemd gegaan dus het begint al fout vind jezelf ook niet?
Zolang haar ouders er goed mee om kunne gaan heb je al een groot deel gewonnen toch zou ik er nog steeds eens goed over nadenken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef yourz het volgende:
Het is niet trouwen om het nu maar voor de toekomst.. We hebben beide een plan wat we voor ogen hebben. En ze wilt zonder twijfel een leven met mij. Daarom zeg ik dat een ring het ontbrekende is dat nu missend is. Om net dat duwtje te geven om beide vol goede moed schoon schip te maken en langzaam te leven deze laatste jaren naar het moment dat het echt allemaal uitkomt.
Haar ouders zijn positief over mij en sporen haar zelfs aan om naar Nederland te komen, allen de vriendinne haar vaste mense zijn niet positief, en mind fucke haar constant, zelfs toen ik bij haar was werd het niet geaccepteerd dat ze niet een avondje met hun is ondanks dat ik er ben. Het voelt alsof er een heel gemeen plan is gemaakt omdat zij ontzettend beinvloedbaar is.
Ooit gehoord van die oorlog jaren geleden waar het er zo bloederige aan toe ging...?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
hoe denk je dat die hier zijn gekomen??
Hoi.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen. En tot nog toe is alles een sprookje geweest als ik op details in ga. Ze wilt niks anders dan mij maar deze jaren die nog resten zijn heel erg moeilijk. Dus het is niet pm de relatie te redden maar juist die duw geven. Anyway, ik ben wel toe een een vrouwelijke opinie
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen. En tot nog toe is alles een sprookje geweest als ik op details in ga. Ze wilt niks anders dan mij maar deze jaren die nog resten zijn heel erg moeilijk. Dus het is niet pm de relatie te redden maar juist die duw geven. Anyway, ik ben wel toe een een vrouwelijke opinie
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Olga het volgende:
Ik snap best dat je hartstikke verliefd bent op haar en haar niet kwijt wilt. Maar zal een huwelijksaanzoek alles oplossen? Nee.
Daarnaast zegt ze zelf dat ze niet verder wil, ook al zeg je een paar regels daarna dat ze volgens jou wel verder wil. Wat wil je daaraan doen? Haar dwingen? Wordt ze alleen maar ongelukkig van en jij uiteindelijk ook.
Overigens zeg je dat ze is vreemdgegaan mede door invloeden van haar vrienden. Sorry hoor maar dat vind ik wel heel naïef klinkenNet alsof ze werd vastgehouden toen ze met een andere jongen zoende
Hoi.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Dit. Denk even rationeel na.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
LAT relatie,
1x in de 2 maanden mekaar zien
ze is vreemd gegaan
zij word vanavond 19
ze komt uit het oostblok
Sorry hoor, maar met deze punten hierboven zou het nieteens in me op komen om haar ten huwelijk te vragen.
Die reden snap ik niet? Wat kan ze zichzelf niet aandoen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
Allen,
Op dit moment heb ik een lange afstandsrelatie van bijna 1 jaar, we kennen elkaar al 3 jaar, en in deze relatie van een jaar zien we elkaar elke 2 maanden. Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is. Ik ben zelf 22 en zij wordt vannacht 19.
Helaas deze ochtend te horen gekregen dat ze is vreemd gegaan, uit een opleving. Ze mist mij teveel en ze dacht iets gevoeld te hebben dat ik haar ook gaf die avond. Ze heeft er spijt van, en ben blij dat ze mij het eerlijk heeft kunnen vertellen. Helaas wilt ze niet verder want ik begrijp dat deze afstand een killer kan zijn en dat ik haar fouten kan vergeven, we zijn allemaal mensen en ik weet dat ze in benauwde situaties kan komen. Ze is altijd goud eerlijk geweest, alleen heeft ze bepaalde invloeden van buitenaf gehad in haar vriendengroep die niet positief zijn over mij en haar, er is constant op haar in gepraat, dus ik geloof dat de aanleiding van dit vreemdgaan niet volledig uit haar zelf kwam. De echte reden waarom ze niet verder wilt is dat ze het haar zelf niet aan kan doen en het haarzelf nooit kan vergeven wat er er gebeurt is. Terwijl mijn gevoel is dat dat gewoon tijd nodig heeft.
Het punt is dat ze wel een leven met me wilt, maar deze jaren die we nog moeten doorstaan van beide onze opleiding afmaken is té veel voor haar. Het is te zwaar voor haar nog langer door te bijten. Ze gaf aan dat ze er zeker van is met mij te willen trouwen maar dat is iets van later.
Aangezien ik de vlucht al heb geboekt in maart (onze 1 jarige anniversary) wil ik haar een huwelijks aanzoek doen als ultieme poging en met een ring en een bijbehorende speech toch me koffers pakken en afreizen naar haar.
Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?
En welke vrouw zou hier nu niet voor vallen?
Alvast bedankt! Love to all.
Een onschuldig kind erbij betrekken is een heel andere kwestie. en een compleet misgeslagen vergelijking.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef paintmeester het volgende:
Neem je de volgende keer een kindje om je relatie te redden?
Wel nee, dat is toch liegen? Hij liegt niet, hij vraagt haar iets. Het is ook weer niet zo dat ze gelijk de volgende dag gaan trouwen, dus als ze 'ja' zegt hebben ze nog tijd zat daarna om er over na te denken of het een goede beslissing is, en misschien wil ze die toewijding wel zien van hem omdat ze zelf niet meer gelooft dat hij dat kan.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:33 schreef Mirjam het volgende:
sorry, maar da's hetzelfde als wanneer een vrouw gaatjes prikt in de condooms, om uit alle macht maar zwanger te worden terwijl ze weet dat haar man vreemd gaat, 'want dan moet hij wel bij me blijven, toch..??!!!??'
Als zelfs gogosweden zegt dat je het niet moet doen dan moet je eigenlijk wel genoeg weten. (om achteraf te horen dat hij het juist wel heeft gedaan).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef gogosweden het volgende:
LAT relatie,
1x in de 2 maanden mekaar zien
ze is vreemd gegaan
zij word vanavond 19
ze komt uit het oostblok
Sorry hoor, maar met deze punten hierboven zou het nieteens in me op komen om haar ten huwelijk te vragen.
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen.
Kortom: ze wil gewoon nog ff rondneuken (logisch, ze wordt net 19 en ziet jou amper) en uiteindelijk wel met je trouwen (zeker als de economische situatie in het land waar ze woont niet vooruit gaat) want dat geeft in die landen status: een Nederlander trouwen. Het geeft haar een welvarender leven en ze weten of zeggen daar dat Nederlanders lief voor je zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef yourz het volgende:
Op dit moment wilt ze niet verder, maar ze geeft aan dat ze wil dat ik haar man wordt na een paar jaar.. omdat het nu gewoon té moeilijk is voor haar. Vandaar uit wil ik deze keuze maken, dit toont aan dat ik vergeef en verder wil en dit niet tussen ons in zal staan waar zij natuurlijk bang voor is. Me gevoel zegt dat het werkt, en dat ik daarmee me hart volg en daarmee precies haar juist snaar raak. Ondanks de negativiteit thanks to all!
Compleet kansloos. Waarom zou je op jouw leeftijd op de eerste plaats al in godsnaam iemand ten huwelijk vragen en waarom dan ook nog eens iemand waar je pas 1 jaar mee hebt die je ook nog besodemietert en ver weg woont.quote:Aangezien ik de vlucht al heb geboekt in maart (onze 1 jarige anniversary) wil ik haar een huwelijks aanzoek doen als ultieme poging en met een ring en een bijbehorende speech toch me koffers pakken en afreizen naar haar.
Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?
En welke vrouw zou hier nu niet voor vallen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is
Nee. Totaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
...............Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?............
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren.
Dit was het eerste wat ik dacht. Je hebt (nog geen) jaar en je ziet elkaar 1 keer per 2 maanden. Waarom zou je dan in hemelsnaam willen trouwen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef SemperFii het volgende:
Sowieso, haar ten huwelijk vragen terwijl je haar 6x gezien hebt in jullie relatie?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren.
Niet gezien.quote:
Scherp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef johnykamau het volgende:
Ze is ondertussen krokodil junkie en ligt in de goot
Ts komt alleen maar buitenspel te staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
Dat huwelijksaanzoek klinkt als paniekvoetbal.
Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef snakelady het volgende:
19 jaar, elkaar zo weinig in het echt te hebben gezien en dan al verloven? Dat is vragen om problemen.
Nee, als jullie verder willen ga eerst samenwonen, leer elkaar echt kennen, ga geen huwelijksaanzoek doen omdat je bang bent haar anders kwijt te raken.
Edit: zie nu pas dat het een oud topic is.
Ehm ja, ik zie hem over 10 dagen weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef S30 het volgende:
[..]
Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |