Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef yourz het volgende:
Ik hoef er niet over na te denken. Een toekomst met haar is iets wat ongekend is een een wereld waarin sprookjes niet meer voorkomen.
Kortom: ze wil gewoon nog ff rondneuken (logisch, ze wordt net 19 en ziet jou amper) en uiteindelijk wel met je trouwen (zeker als de economische situatie in het land waar ze woont niet vooruit gaat) want dat geeft in die landen status: een Nederlander trouwen. Het geeft haar een welvarender leven en ze weten of zeggen daar dat Nederlanders lief voor je zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef yourz het volgende:
Op dit moment wilt ze niet verder, maar ze geeft aan dat ze wil dat ik haar man wordt na een paar jaar.. omdat het nu gewoon té moeilijk is voor haar. Vandaar uit wil ik deze keuze maken, dit toont aan dat ik vergeef en verder wil en dit niet tussen ons in zal staan waar zij natuurlijk bang voor is. Me gevoel zegt dat het werkt, en dat ik daarmee me hart volg en daarmee precies haar juist snaar raak. Ondanks de negativiteit thanks to all!
Compleet kansloos. Waarom zou je op jouw leeftijd op de eerste plaats al in godsnaam iemand ten huwelijk vragen en waarom dan ook nog eens iemand waar je pas 1 jaar mee hebt die je ook nog besodemietert en ver weg woont.quote:Aangezien ik de vlucht al heb geboekt in maart (onze 1 jarige anniversary) wil ik haar een huwelijks aanzoek doen als ultieme poging en met een ring en een bijbehorende speech toch me koffers pakken en afreizen naar haar.
Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?
En welke vrouw zou hier nu niet voor vallen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
Ze woont in een oost-europees land dat een uurtje vliegen hier vandaan is
Nee. Totaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef yourz het volgende:
...............Mijn vraag is zal dit werken? Heeft dit zin?............
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren.
Dit was het eerste wat ik dacht. Je hebt (nog geen) jaar en je ziet elkaar 1 keer per 2 maanden. Waarom zou je dan in hemelsnaam willen trouwen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef SemperFii het volgende:
Sowieso, haar ten huwelijk vragen terwijl je haar 6x gezien hebt in jullie relatie?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat TS nog gaat reageren.
Niet gezien.quote:
Scherp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef johnykamau het volgende:
Ze is ondertussen krokodil junkie en ligt in de goot
Ts komt alleen maar buitenspel te staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
Dat huwelijksaanzoek klinkt als paniekvoetbal.
Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:36 schreef snakelady het volgende:
19 jaar, elkaar zo weinig in het echt te hebben gezien en dan al verloven? Dat is vragen om problemen.
Nee, als jullie verder willen ga eerst samenwonen, leer elkaar echt kennen, ga geen huwelijksaanzoek doen omdat je bang bent haar anders kwijt te raken.
Edit: zie nu pas dat het een oud topic is.
Ehm ja, ik zie hem over 10 dagen weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef S30 het volgende:
[..]
Jij laat je op je 1ste date naaien door de eerste de beste die 750 kilometer verder op woont en denkt dat je hem ooit weer gaat zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |