SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
[ Bericht 1% gewijzigd door bijdehand op 29-01-2012 22:30:04 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zover ik heb begrepen gebeurt biomedisch onderzoek ook erg veel vanuit regeringen. Dat is misschien wat minder competetief omdat je naar een bepaalde opdracht werkt. Anders een een researchproject aan een universiteit nog altijd een optie. Doctoraal halen en dan als hoogleraar aan de slag. Verdient blijkbaar ook niet al te beroerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, valt mee, maar nu nog de vraag of ik dat zie zitten. En zoals ik al zei deed die persoon een andere studie en in zijn veld omschreef hij de wetenschap zo: "Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe de wetenschap bij jullie er aan toegaat, maar bij ons is het meerendeel lang en saai en competatief. Je moet zoveel publicaties per jaar halen, in bladen die een bepaald gewicht hebben. Aziaten worden overal voorgetrokken omdat ze geld met zich mee brengen. Als je dus iets leuks of spannends of onbekends wilt onderzoeken en er komt niet iets nuttigs uit, staat je baan op de tocht. Als je al een baan hebt. Want die zijn zeer schaars hier."
Ja, zieke dag is dat hequote:
Ja lach maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef DeJori het volgende:
BDH's rooster
Ik ga lekker naar Valencia-Barcelona
Nou succes met je school.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon veel te lang uitgesteld en ik ken bijna geen mensen in DB en omgeving waarmee ik graag uit zou willen gaan en zij ook met mij.
Ooit is ze met een awesome stel mensen uit geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou succes met je school.Zijn andere dan zo kut om mee uit te gaan?
Dan kan de rest alleen maar tegenvallen hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit is ze met een awesome stel mensen uit geweest
Ik heb de lat hoog gelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan de rest alleen maar tegenvallen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb de lat hoog gelegd.Oh dat moet te overtreffen zijn dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hendig johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat moet te overtreffen zijn dan.
Het valt altijd te overtreffen toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij denkt wel positief over je vrienden
NAAAIIIIIS!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Yes ik heb iemand kunnen regelen![]()
[ afbeelding ]
Ja maar bij de een wat makkelijker dan bij de ander.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het valt altijd te overtreffen toch?
[..]
NAAAIIIIIS!!
Ach het was gezellig hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar bij de een wat makkelijker dan bij de ander.
Juistquote:
T?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Yes ik heb iemand kunnen regelen![]()
[ afbeelding ]
Ga o.a. met zo'n vriend die zijn nieuwe chick gaat voorstellen. Al ben ik bang dat ze uiteindelijk niet gaan omdat ze met zn twee wel andere dingen te doen hebben.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
bneeeee ben weer zat en over 4 uur alweer werken neeeeeeeeeee
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
het den bosch topic is verderop maat
Gisteren in het MW3 forumquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gisteren in het MW3 forum
Je moest eens weten hoe kut mijn werkdag wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan was je wel echt flink van de kaart ofniet?
Vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kut mijn werkdag was
Pak dan nu even snel wat slaapquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Verslapen, kom op werk aan, lam tot alles, koppijn allesheb nog over moeten werken en smachtend naar mijn bed uitgekeken, eenmaal thuis aangekomen totaal niet meer moe, en nu weer zwaar moe en zo uitgaan
Ga dan niet uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Verslapen, kom op werk aan, lam tot alles, koppijn allesheb nog over moeten werken en smachtend naar mijn bed uitgekeken, eenmaal thuis aangekomen totaal niet meer moe, en nu weer zwaar moe en zo uitgaan
Kleren uitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb pas twee glazen op en heb het kei warm. Wtf
Vertel.quote:
Hoe laat ga je, schat?quote:
Om 1 uur vertrek ik hier thuis, moet om 3 uur op schiphol zijn en we vliegen aan om 17.40.quote:
Spannondquote:Op zondag 29 januari 2012 12:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Om 1 uur vertrek ik hier thuis, moet om 3 uur op schiphol zijn en we vliegen aan om 17.40.
quote:
Bestond vooral uit lurken op FOK!, HIMYM kijken, mijn boek keihard negeren en msnen met iemand die voor een behoorlijk nuchter persoon toch wel heel erg vrolijk was.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef bijdehand het volgende:
Hoi BB en MR. Hoe was jullie avond gisteren?
Gisteren was de eerste keer in de lalalaa zonder zo'n vriendin en dat was raar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:28 schreef bijdehand het volgende:
Hoi BB en MR. Hoe was jullie avond gisteren?
HIMYMquote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bestond vooral uit lurken op FOK!, HIMYM kijken, mijn boek keihard negeren en msnen met iemand die voor een behoorlijk nuchter persoon toch wel heel erg vrolijk was.
En de jouwe?
Haha, kei zuur als je dan die mixzooi moet drinken hequote:Op zondag 29 januari 2012 12:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gisteren was de eerste keer in de lalalaa zonder zo'n vriendin en dat was raar.Plus het bier was ranzig dus moest aan de dure mixdrank. Verder wel baas. En jouw avond?
Omgquote:Op zondag 29 januari 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
Die vriendin van mij, M, vond Jori trouwens schattig, op een manier dat je 'm in z'n wangetjes knijptIk moest lachen toen ze dat zei XD
Hij is gecutezonedquote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OmgIemand schattig noemen oke maar op een manier dat je in zijn wangen moet knijpen.
En stom dat ze geen gewone cola hadden!
Diegene die het zei is al bezet en totaal niks voor DJ en mijquote:
Dan nog, hij wordt als schattig aangezien.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Diegene die het zei is al bezet en totaal niks voor DJ en mij
Heeft een meisje een keer over mij gezegd.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan nog, hij wordt als schattig aangezien.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft een meisje een keer over mij gezegd.
[ afbeelding ]
Een keer.
American psycho.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft een meisje een keer over mij gezegd.
[ afbeelding ]
Een keer.
Awesome film. En nee, ik lijk net zo veel op hem als dat jij op hem lijkt. Niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
American psycho.
Niet hopen dat je op Christian Bale lijkt.
Mijn lichaam lijkt wel op het zijne. Net zo afgetraind.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Awesome film. En nee, ik lijk net zo veel op hem als dat jij op hem lijkt. Niet.
Ik weet niet hoe ik moet reageren op ditquote:Op zondag 29 januari 2012 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn lichaam lijkt wel op het zijne. Net zo afgetraind.
Met deze blik:quote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet reageren op dit
Ergens kan ik het niet geloven. Ergens overalquote:
Daarom die blik van pure hoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ergens kan ik het niet geloven. Ergens overal
in mijn ogen blijf je adonisquote:
quote:
Heldinquote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
HIMYM is trouwens wel tof. In twee dagen bijna heel seizoen 1 bekeken.
Met elke kogel tot nu toe!quote:
Dat is een grapje. Ik voel een leegte in mijn hart die niet gevuld kan worden door duizend oceanenquote:
Maar jongen tochquote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is een grapje. Ik voel een leegte in mijn hart die niet gevuld kan worden door duizend oceanen
Nee, ik ga 'm woensdag opzoeken, rij dinsdagavond aan en dan zie ik 'm misschienquote:Op zondag 29 januari 2012 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jongen tochNog 7 dagen dan mag je hem weer in je armen sluiten.
Yeah rightquote:Op zondag 29 januari 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ga 'm woensdag opzoeken, rij dinsdagavond aan en dan zie ik 'm misschien
Nee tuurlijk nietquote:
Zie je er nog best voor aan. En dan dit nummer non stop aanquote:
Dan zou ik op de Franse snelwegen gaan spookrijden, uit wanhoop.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zie je er nog best voor aan. En dan dit nummer non stop aan
Heeft België even geluk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zou ik op de Franse snelwegen gaan spookrijden, uit wanhoop.
Ik haat de Belgen niet.quote:
Jup, that's mequote:
Hm... mensen zeiden weleens 'ik wil niet daar en daar dood gevonden willen worden, want die plaats haat ik'. Dat heb ik niet met Frankrijk. Daar wil ik júist dood gevonden worden! Tussen allemaal dode Fransen en 100en lege kogelhulzenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... mensen zeiden weleens 'ik wil niet daar en daar dood gevonden willen worden, want die plaats haat ik'. Dat heb ik niet met Frankrijk. Daar wil ik júist dood gevonden worden! Tussen allemaal dode Fransen en 100en lege kogelhulzen
Het is wat het is, geen kattepisquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, als een kat uit het niets besluit je voet aan te vallen, en je schrikt daarvan en uit reflex trek je je voet terug terwijl die kat dus net heel stevig 10 nagels erin heeft gezet, dat wordt een van de pijnlijkste momenten van je leven.
Iddquote:
Dan ben je nog nooit gefriendzonedquote:Op zondag 29 januari 2012 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, als een kat uit het niets besluit je voet aan te vallen, en je schrikt daarvan en uit reflex trek je je voet terug terwijl die kat dus net heel stevig 10 nagels erin heeft gezet, dat wordt een van de pijnlijkste momenten van je leven.
Ja maar daar kan je zoveel grapjes over makenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
bdh met zijn terugkerende friendzone
Hoezo niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zelfspot heeft geen voordelen ben ik achter gekomen
Dus een friendzone doet geen pijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar daar kan je zoveel grapjes over maken
Niet mee eens. Is gewoon zelfkennis.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zelfspot heeft geen voordelen ben ik achter gekomen
Tuurlijk wel. Grapjes zijn niet per definitie niet waar.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus een friendzone doet geen pijn?
Eens.quote:[..]
Niet mee eens. Is gewoon zelfkennis.
Dacht al.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Grapjes zijn niet per definitie niet waar.
Loop je allemaal grappig over jezelf te doen, gebruiken mensen diezelfde informatie tegen jequote:
Voorbeeld?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Loop je allemaal grappig over jezelf te doen, gebruiken mensen diezelfde informatie tegen je
Daarvoor gebruik ik altijd Don en Ad, respectievelijk mijn linker- en rechtervuist.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Loop je allemaal grappig over jezelf te doen, gebruiken mensen diezelfde informatie tegen je
Ik kom wel in portaal maar zodra ik doorklik krijg ik een server error.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB doet portaal het bij jou? ik moet mijn rooster weten maar hij werkt niet
Dat is geen zelfspot. Met zelfspot wil je meestal op een grappige manier je tekortkomingen onder woorden brengen en kan je er om lachen. Het magere meisje dat zegt 'ik ben te dik' is gewoon triest en moet weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige gebruiken ''zelfspot'' zodat andere kunnen zeggen dat het niet zo is. Complimenten vangen enzo. In dat geval is het gewoon kansloos.
Watquote:
Ja ik ook, moet mijn rooster wetenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kom wel in portaal maar zodra ik doorklik krijg ik een server error.
Ja precies daarom tussen haakjes. Bij dat soort opmerkingen geef ik altijd een antwoord wat diegene stiekem niet wilt horen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is geen zelfspot. Met zelfspot wil je meestal op een grappige manier je tekortkomingen onder woorden brengen en kan je er om lachen. Het magere meisje dat zegt 'ik ben te dik' is gewoon triest en moet weg.
Barrie heeft mij gefriendzoned.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd
[..]
Dan ben je nog nooit gefriendzoned
quote:
Hoorde laatst van iemand dat portaal in het weekend wel vaker niet werkt. Misschien lukt het morgenochtend wel weer?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja ik ook, moet mijn rooster weten
Ja, het welbekende 'heb ik een dikke kont in deze broek?'.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies daarom tussen haakjes. Bij dat soort opmerkingen geef ik altijd een antwoord wat diegene stiekem niet wilt horen.
Mij ook.quote:
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, het welbekende 'heb ik een dikke kont in deze broek?'.
'Kan die broek niks aan doen!'
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaOf zo'n meisje over de nieuwe vriendin van haar ex;
1, ''ze is lelijk he, snap niet wat hij in haar ziet.. Zij is echt niet knap''
2.''Nou ik vind haar eigenlijk wel een mooi meisje''
3. ''Ik zie er echt wel beter uit.. Toch?!''
3. ''....''
4. Profit
Typerend ook dat ze dit weer negeert.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Typerend ook dat ze dit weer negeert.
Is die tweede leuk?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb vanacht gewoon 2 gruwelijke B films gekeken
The Keeper en The Long Weekend
Ze doet het expres zeg ik je.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Typerend ook dat ze dit weer negeert.
En je eigen slechte grappen onderbouwen met home video'squote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef Kutstudent het volgende:
En een 7 jaar jongere Cobie Smulders zit erin.
Je kent me!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket komt weer op de goede momenten binnen
Hij heeft mij gebrozoned.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar jij en TM hoe staat het ervoor, hm?
Dankje.quote:
Wat is dat nu, dan maak je toch gebruik van je vrouwelijke charmes om dat veranderen.quote:
Bedankt voor je advies.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dat nu, dan maak je toch gebruik van je vrouwelijke charmes om dat veranderen.
Graag gedaan BB... yep ik zie het gebeuren in de toekomst. Mijn eigen fok bruiloftquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan BB... yep ik zie het gebeuren in de toekomst. Mijn eigen fok bruiloft, oeh en natuurlijk mijn naam ter vernoeming
.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan BB... yep ik zie het gebeuren in de toekomst. Mijn eigen fok bruiloft, oeh en natuurlijk mijn naam ter vernoeming
.
Dat wijf heeft niet zo'n goede muzieksmaak.quote:
Stomme Trut?quote:
Zou je haar weer graag terug in dit topic willen?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wijf heeft niet zo'n goede muzieksmaak.
Als ze een beetje vriendelijk/rustig reageert mag ze wat mij betreft best terugkomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou je haar weer graag terug in dit topic willen?
Ik ken haar vooral als een hele wilde user.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ze een beetje vriendelijk/rustig reageert mag ze wat mij betreft best terugkomen.Helaas had ik die ervaring niet de laatste paar keren dat ze gepost heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral als een hele wilde user.Ohja jij had toch met haar een bed gedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ja, ieder de helft.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ohja jij had toch met haar een bed gedeeld?
Lijkt net alsof ze in een psychose zitquote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ze een beetje vriendelijk/rustig reageert mag ze wat mij betreft best terugkomen.Helaas had ik die ervaring niet de laatste paar keren dat ze gepost heeft.
Mwah daar vind ik weinig aan.quote:
Ik heb mn roeping gevonden.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
BB is echt een serie topic moordenaar
Nee, ook dan niet. Je post duidelijk nog niet zolang hier.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze is kei aardig. Je haat haar alleen maar omdat ze studenten haat en alles waar wij voor staan. Zwak hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Je post duidelijk nog niet zolang hier.
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat bitchfights gezien tussen jullie, maar het is ook geen vereiste dat iedereen haar beste vriendin wil zijn, neem ik aan. Zolang ze enigszins normaal doet tegen het overgrote deel van het topic...quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet. Je post duidelijk nog niet zolang hier.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
Als ST post ga ik gewoon louter dit plaatje posten:
[ afbeelding ]
quote:
Ik reageer al tijden niet op haar!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
Als ST post ga ik gewoon louter dit plaatje posten:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ken ik niet. Wat voor woning betrekt hij?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat voor woning betrekt hij?
Ik ken 'm echt nietquote:
Leuk stageadres?quote:
Tot nu toe wel.quote:
Mijn leven: uitslapen en schoolquote:Op maandag 30 januari 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.Heb alleen misschien geen vrij met carnaval. Maargoed ik regel vrij of ik ga me gewoon ziekmelden.
Hoe is het met jouw leven?
Uitslapen is altijd nice toch.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn leven: uitslapen en schoolen fijn van je stage, kut van carnaval
Ben elke dag pas rond half 8 's avonds thuis, dus qua avondeten ben ik helemaal ontregeld. En soms ben ik pas rond half 10 of half 12 thuisquote:Op maandag 30 januari 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitslapen is altijd nice toch.Fijn rooster?
Oke dat zijn wel echt kuttijden.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben elke dag pas rond half 8 's avonds thuis, dus qua avondeten ben ik helemaal ontregeld. En soms ben ik pas rond half 10 of half 12 thuisUitslapen is tot 8 uur, dan ben ik wel wakker
Ben zelden later wakkerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat zijn wel echt kuttijden.Moet je ook vroeg beginnen?
En 8 uur, dat is toch geen uitslapen te noemen.
Lijkt zo wel een avondopleiding.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben zelden later wakkerEn soms kwart voor 9 's ochtends beginnen, maar wat vaker om kwart voor 5 pas
Bijna al mijn docenten hebben overdag een baanquote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt zo wel een avondopleiding.
Docenten die iets nuttigers doen zijn er dus toch.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijna al mijn docenten hebben overdag een baan
Die zijn er alleen maar joh, vooral in de richting waarin ik studeer. Zitten ook maar 120 man op de opleiding ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Docenten die iets nuttigers doen zijn er dus toch.
Ja maar jouw docenten hebben toch ook vaak veel praktijkervaring enzo, dat is wel tof.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn er alleen maar joh, vooral in de richting waarin ik studeer. Zitten ook maar 120 man op de opleiding ofzo.
Ja, dan zeggen ze van: ja bla en bla, maar dat hoef je niet te kennen dat zoek je maar op laterquote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jouw docenten hebben toch ook vaak veel praktijkervaring enzo, dat is wel tof.
Hendig sjiekquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan zeggen ze van: ja bla en bla, maar dat hoef je niet te kennen dat zoek je maar op later
Het is al moeilijk genoegquote:
Leuke studie hequote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat moet je er maar voor over hebben.
Ja, beste keuze die ik ooit gemaakt hebquote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang jij het maar leuk vindt.
Lekker bezig dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, beste keuze die ik ooit gemaakt heb
Ga dan fappen en daarna slapenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezig dan.
Ik wil slapen maar eigenlijk is het nog super vroeg.
Wow dan ben jij supergevoelig ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ook maar 20 seconden.
Mijn piemel is dan ook 50cm.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow dan ben jij supergevoelig ofzo
Heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn piemel is dan ook 50cm.
Ik denk dat elke man dat wel weet.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dat weet
Ohhquote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat elke man dat wel weet.
Vagina's?quote:
Grapje. Ga je uit zaterdag?quote:
Waarschijnlijk wel, maar weet niet waar.quote:
Terminus?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar weet niet waar.
Bedoel welke stadquote:
Net alsof er iets beter is dan 's-Hertogenbosch.quote:
Dat betwist ik ook niet hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof er iets beter is dan 's-Hertogenbosch.
Gelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef bijdehand het volgende:
Dan zou ik moeten emigreren uit Brabant he
Behalve als je die onderwerpen op één bord gooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Poep en eten altijd goede onderwerpen.
Ik ben erg.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Erg als je dat alleen al kan verzinnen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nu verpest jij het voor mij.quote:
2011 nog wel? Hoezo ongebruikt?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef bijdehand het volgende:
Barrie, wil je een ongebruikte wettenbundel belasting 2011?
Doe ik ook somsquote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon in jezelf blijven geloven toch.
Heb er ooit eentje gehad maar gebruikte altijd een anderequote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2011 nog wel? Hoezo ongebruikt?En ik heb eigenlijk geen wetboeken nodig. Maar toch bedankt.
Heb het al druk genoeg met awesome zijnquote:
En marktplaats ofzo? Dan krijg je er nog iets voor want die dingen zijn best duur nieuw volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje gehad maar gebruikte altijd een andereNja, gooi 'm wel weg dan
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb het al druk genoeg met awesome zijn
2011 is het he. 2012 komt bijna uit en daar staan wat verandere artt in.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En marktplaats ofzo? Dan krijg je er nog iets voor want die dingen zijn best duur nieuw volgens mij.
Valt te proberen toch. Moet jij ieder jaar nieuwe aanschaffen?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2011 is het he. 2012 komt bijna uit en daar staan wat verandere artt in.
Fiscale wetboeken krijg ik, de gewone van Kluwer I en II koop ik wel nieuw ja. Vooral voor fiscaal moet ik bijblijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Valt te proberen toch. Moet jij ieder jaar nieuwe aanschaffen?
Wtf moeten ze met antiek recht?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn school had mijn wetboek van burgelijk recht (meen ik) uit 2006/2007 ofzo overgekocht voor 20 euro.
Aha. Dure geintjes.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fiscale wetboeken krijg ik, de gewone van Kluwer I en II koop ik wel nieuw ja. Vooral voor fiscaal moet ik bijblijvenEr verandert best veel.
Geen idee joh. Wij hebben denk ik ook heel wat andere wetten nodig.quote:
Zou goed kunnenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weinig veranderde wetten zeiden ze, uhu.
Ja, nu hoeft het niet en dan is 't wel leuk. Hetzelfde als dat wanneer wiet illegaal zou zijn er veel meer mensen zouden blowenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Is het raar dat nu ik geen les meer heb ik ineens heel serieus schoolboeken aan het lezen ben? Ik vind het nu ineens wel interessant.
Die mensen zijn vervelendquote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Gelukkig is school niet verslavend.Oke voor sommige wel maar die moet je er ook tussen hebben.
Truste.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga slapen, alvast weltruste schatjes
Da's ook leuk. Ik hou meer van gamen dan van mw3quote:
Doe dan geen mw3quote:
Ja, deel 1 en 2 waren echt supervet. Deel 3 ook nog. WAW nooit gespeeld, MW2 en 3 waren hetzelfde als 1, Black Ops viel ook erg tegen.quote:
Misschien loopt er wel een leuke wiskunde nerd(in) rond.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
Even klagen: we hebben bij onze studievereniging een valentijnsborrel met een andere studievereniging... De studievereniging van wiskunde en informatica.
[ afbeelding ]
Ga je?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
Even klagen: we hebben bij onze studievereniging een valentijnsborrel met een andere studievereniging... De studievereniging van wiskunde en informatica.
[ afbeelding ]
Misschien, maar ik schat de kans niet heel groot. Hadden ze beter de halve nerds van aardwetenschappen uit kunnen nodigen, die zijn vaak een stuk leuker. De jongens die ik in die ledenkamer heb zien zitten tenminste.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien loopt er wel een leuke wiskunde nerd(in) rond.
Weet ik nog niet.quote:
Ik las eerst 'kleedkamer' ipv 'ledenkamer'quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien, maar ik schat de kans niet heel groot. Hadden ze beter de halve nerds van aardwetenschappen uit kunnen nodigen, die zijn vaak een stuk leuker. De jongens die ik in die ledenkamer heb zien zitten tenminste.
Ik vind het zo triest dat ik nooit iets te doen heb op die dagquote:
Dat is heul niet triest. Valentijnsdag is ook maar gewoon een feestdag en valt vaak midden in een werk/schoolweek.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik las eerst 'kleedkamer' ipv 'ledenkamer'
[..]
Ik vind het zo triest dat ik nooit iets te doen heb op die dag_!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
EEYY DG NIET MR UITLACHEN JA OF FOKPLOEG KOMT EVEN RELLENNNN
Kan me niet voorstellen dat daar juist de halve nerds zitten.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien, maar ik schat de kans niet heel groot. Hadden ze beter de halve nerds van aardwetenschappen uit kunnen nodigen, die zijn vaak een stuk leuker. De jongens die ik in die ledenkamer heb zien zitten tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |