Altijd dat gezeik op de scheidsrechter. Als Ajax gewoon fatsoenlijk had gespeeld en wat inzet had getoond hadden ze gewoon bij Feyenoord gewonnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Jivis het volgende:
Mag toch hopen dat Kuipers ook flink aangepakt wordt. Weeer een wedstrijd die bepaald wordt door de scheidsrechter.
Dit soort reactiesquote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Jivis het volgende:
Mag toch hopen dat Kuipers ook flink aangepakt wordt. Weeer een wedstrijd die bepaald wordt door de scheidsrechter.
Waarom niet? Floot uitstekend, penalty kan je over discussiëren maar zijn uitleg is wel prima eigenlijk. Denk dat de knvb hem groot gelijk geeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef J2T het volgende:
Kuipers fluit iig voor de komende jaren geen Klassieker meer
Eens. De penalty was hooguit discutabel, maar hij heeft een fractie van een seconde om te beslissen. Dat gezeik in het voetbal altijd over de scheids is bloedirritant. Gewoon logisch geredeneerd hè: De scheids heeft dus een fractie van een seconde, de spelers hebben 90 minuten.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Floot uitstekend, penalty kan je over discussiëren maar zijn uitleg is wel prima eigenlijk. Denk dat de knvb hem groot gelijk geeft.![]()
Had hooguit Van Rhijn er nog met rood af moeten sturen volgens de nieuwe instructies die ze hebben gekregen in de winterstop. Maar ach, die fout zien we maar door de vingers.
Roept hij over zichzelf heen door het te blijven ontkennen, maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eens. De penalty was hooguit discutabel, maar hij heeft een fractie van een seconde om te beslissen. Dat gezeik in het voetbal altijd over de scheids is bloedirritant. Gewoon logisch geredeneerd hè: De scheids heeft dus een fractie van een seconde, de spelers hebben 90 minuten..
quote:
Toch heerlijk man. Ten Have houdt alleen van Ten Have.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:40 schreef J2T het volgende:
OMG volgende week natuurlijk dat hoger beroep van die kwal en consorten. Soap goes on. Ik wil in een tijdmachine stappen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk op tijd afgewerkt, zodat ik de volledige uitzending mee kan pakken.
Nu toch maar even het broekje uit, gewoon voor het gevoel. Laat gaan man. Beetje op bed liggen zo, af en toe aan die TV schudden. Beetje op Wikepedia zoeken naar de Iniesta's en Xavi's van deze wereld, lekker man.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat niemand deze geheime code zou ontcijferen. Scherp Paul!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk op tijd afgewerkt, zodat ik de volledige uitzending mee kan pakken.
Nu toch maar even het broekje uit, gewoon voor het gevoel. Laat gaan man. Beetje op bed liggen zo, af en toe aan die TV schudden. Beetje op Wikepedia zoeken naar de Iniesta's en Xavi's van deze wereld, lekker man.
Ajax speelde gisteren tot de penalty best aardig en stond zelfs voor. Door die beslissing kreeg het elftal een mentale tik, best logisch gezien het feit dat het basiselftal haast volledig uit invallers bestond.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik op de scheidsrechter. Als Ajax gewoon fatsoenlijk had gespeeld en wat inzet had getoond hadden ze gewoon bij Feyenoord gewonnen.
Ajax is gewoon een matige ploeg met een slechte instelling, daarom hebben ze verloren zondag. Niet door de scheids.
Daarnaast ben je ook gewoon dom bezig als je zon sliding in gaat zetten binnen het strafschopgebied, met de rug naar de scheids toe.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nu al vijf uur naar beursnieuws en ander gewauwel te kijken, maar dat is me het wel waard, want zo weet ik zeker dat ik geen seconde ga missen
En Van Rhijn had rood moeten hebben en Fernandez werd teruggefloten toen hij alleen op de keeper afging terwijl hij helemaal geen buitenspel stond.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ajax speelde gisteren tot de penalty best aardig en stond zelfs voor. Door die beslissing kreeg het elftal een mentale tik, best logisch gezien het feit dat het basiselftal haast volledig uit invallers bestond.
Ja, ze speelden in de tweede helft als een krant, maar je kunt niet zeggen dat het resultaat mede is bepaald door de scheidsrechter. Hij stond aan de basis van de nederlaag.
Een strafschop is natuurlijk een veel meer fatale beslissing dan de dingen die jij hier noemt. Maar goed, dit is het VI topic.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Van Rhijn had rood moeten hebben en Fernandez werd teruggefloten toen hij alleen op de keeper afging terwijl hij helemaal geen buitenspel stond.
Guidetti schijnt Vermeer ook nog een Negro te hebben genoemdquote:Op maandag 30 januari 2012 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Van Rhijn had rood moeten hebben en Fernandez werd teruggefloten toen hij alleen op de keeper afging terwijl hij helemaal geen buitenspel stond.
Een rode kaart en iemand die vrij op de keeper afgaat vind ik persoonlijk vrij belangrijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een strafschop is natuurlijk een veel meer fatale beslissing dan de dingen die jij hier noemt. Maar goed, dit is het VI topic.
Willem![]()
![]()
.
Mij boeit het geen flikker.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti schijnt Vermeer ook nog een Negro te hebben genoemd
Niet zo belangrijk als een penalty, meestal garant voor een doelpunt en in dit geval de gelijkmaker.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een rode kaart en iemand die vrij op de keeper afgaat vind ik persoonlijk vrij belangrijk.
En dat met die ophef rond Suarez? Hij heeft werkelijk een plank voor z'n kop.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Niet zo belangrijk als een penalty, meestal garant voor een doelpunt en in dit geval de gelijkmaker.
Bron ?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet. Wilde alleen aan deze 'wat als' discussie een wat spannendere draai geven. Feyenoord was gewoon beter, en als je een uur lang mentaal niet sterk genoeg bent om over een strafschop heen te komen dan is de 4-2 alleen maar terechter.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet. Wilde alleen aan deze 'wat als' discussie een wat spannendere draai geven. Feyenoord was gewoon beter, en als je een uur lang mentaal niet sterk genoeg bent om over een strafschop heen te komen dan is de 4-2 alleen maar terechter.
Heb er ook niet veel vertrouwen in, tenzij Wilfried eindelijk weer eens gaat trollen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef Abed het volgende:
Jammer dat Willem er weer zit, moodkiller die vent.
Of misschien een wekelijkse voorspelrubriek met Hugo Borstquote:Op maandag 30 januari 2012 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heb er ook niet veel vertrouwen in, tenzij Wilfried eindelijk weer eens gaat trollen.
Ik las trouwens net dat Koert Westerman voor VI-radio gaat werken, misschien ook een vast itempje voor Koert in VI op tv in het vervolg? De wekelijkse woordgrap of iets dergelijks.
Vorige week ook al en het maakte hem zowaar dragelijk. Dus ik geef hem het voordeel van de twijfel en ga er vanavond weer lekker voor zitten zoals altijdquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Floot uitstekend, penalty kan je over discussiëren maar zijn uitleg is wel prima eigenlijk. Denk dat de knvb hem groot gelijk geeft.![]()
Had hooguit Van Rhijn er nog met rood af moeten sturen volgens de nieuwe instructies die ze hebben gekregen in de winterstop. Maar ach, die fout zien we maar door de vingers.
twitter:VI_nl twitterde op maandag 30-01-2012 om 15:48:32Het team van VI Radio krijgt versterking van @koertwesterman http://t.co/SQlLRCgi @viradionl reageer retweet
Derksen moet plaatsmaken voor deze levende legende aan tafel!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:18 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 30-01-2012 om 15:48:32Het team van VI Radio krijgt versterking van @koertwesterman http://t.co/SQlLRCgi @viradionl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |