Altijd dat gezeik op de scheidsrechter. Als Ajax gewoon fatsoenlijk had gespeeld en wat inzet had getoond hadden ze gewoon bij Feyenoord gewonnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Jivis het volgende:
Mag toch hopen dat Kuipers ook flink aangepakt wordt. Weeer een wedstrijd die bepaald wordt door de scheidsrechter.
Dit soort reactiesquote:Op maandag 30 januari 2012 11:24 schreef Jivis het volgende:
Mag toch hopen dat Kuipers ook flink aangepakt wordt. Weeer een wedstrijd die bepaald wordt door de scheidsrechter.
Waarom niet? Floot uitstekend, penalty kan je over discussiëren maar zijn uitleg is wel prima eigenlijk. Denk dat de knvb hem groot gelijk geeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef J2T het volgende:
Kuipers fluit iig voor de komende jaren geen Klassieker meer
Eens. De penalty was hooguit discutabel, maar hij heeft een fractie van een seconde om te beslissen. Dat gezeik in het voetbal altijd over de scheids is bloedirritant. Gewoon logisch geredeneerd hè: De scheids heeft dus een fractie van een seconde, de spelers hebben 90 minuten.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Floot uitstekend, penalty kan je over discussiëren maar zijn uitleg is wel prima eigenlijk. Denk dat de knvb hem groot gelijk geeft.![]()
Had hooguit Van Rhijn er nog met rood af moeten sturen volgens de nieuwe instructies die ze hebben gekregen in de winterstop. Maar ach, die fout zien we maar door de vingers.
Roept hij over zichzelf heen door het te blijven ontkennen, maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eens. De penalty was hooguit discutabel, maar hij heeft een fractie van een seconde om te beslissen. Dat gezeik in het voetbal altijd over de scheids is bloedirritant. Gewoon logisch geredeneerd hè: De scheids heeft dus een fractie van een seconde, de spelers hebben 90 minuten..
quote:
Toch heerlijk man. Ten Have houdt alleen van Ten Have.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:40 schreef J2T het volgende:
OMG volgende week natuurlijk dat hoger beroep van die kwal en consorten. Soap goes on. Ik wil in een tijdmachine stappen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk op tijd afgewerkt, zodat ik de volledige uitzending mee kan pakken.
Nu toch maar even het broekje uit, gewoon voor het gevoel. Laat gaan man. Beetje op bed liggen zo, af en toe aan die TV schudden. Beetje op Wikepedia zoeken naar de Iniesta's en Xavi's van deze wereld, lekker man.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Shit, ik hoopte dat niemand deze geheime code zou ontcijferen. Scherp Paul!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Hopelijk op tijd afgewerkt, zodat ik de volledige uitzending mee kan pakken.
Nu toch maar even het broekje uit, gewoon voor het gevoel. Laat gaan man. Beetje op bed liggen zo, af en toe aan die TV schudden. Beetje op Wikepedia zoeken naar de Iniesta's en Xavi's van deze wereld, lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |