Ja, maar dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef ardi het volgende:
[..]
Je moet je ook niks voornemen, gewoon van hot naar her reizen en dan quests doen die toevallig dichtbij zijn.
Ja, ik probeer nu wel te minderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:25 schreef ardi het volgende:
Bezig blijf je sowieso. Maar sla radiant quests gewoon over, voegen weinig toe als je questlines open hebt staan.
Zelfs met cheaten faal je nog in het spel, slechtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar telken als ik me voorneem om dat te gaan doen komt er ALTIJD wel iets tussen. Kutspel
Tussendoor sidequests doen is cheaten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zelfs met cheaten faal je nog in het spel, slecht
Ik gun je alle pik van de wereld.quote:
Wat een weldoener ben je toch. Je hebt het beste voor iedereen voor!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gun je alle pik van de wereld.
Vrij logisch: pc-gamers staan bekend om hun cheatgedrag met mods, commandlineshizzle en meer. En dat zou het hele spelplezier bederven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, waarom is er geen pcversie van gemaakt
Da's waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij logisch: pc-gamers staan bekend om hun cheatgedrag met mods, commandlineshizzle en meer. En dat zou het hele spelplezier bederven.
Nog simpelere reden: consolegaming is in Japan nu eenmaal veel meer aanwezig dan pc-gaming. Dus de studio heeft de engine alleen voor consoles gemaakt. Scheelt ontwikkeltijd, en dus geld.
Dat zeg k toch niet? -.-quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tussendoor sidequests doen is cheaten?
Jawel.quote:
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
het komt dry neer dat hij cheat en dis faalt en dan alwnog faalt.
Padoem tsjj.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?
Die heb ik ook maar ff tussendoor gespeeld, omdat ik ff klaar was met skyrimquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef Jivis het volgende:
al liggen Batman Arkham City en AC Revelations ook nog te wachten.
Dwemer Ruins horen nou eenmaal bij TES, al zijn de Falmer (volgens mij) een nieuwe toevoeging. Daarnaast is Blackreach gewoon erg mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef MGeraads het volgende:
Waarom vinden veel mensen Alftand en Blackreach zo geweldig? Ik vind het eigenlijk (en dan heb ik het voornamelijk over Alftand) niet echt in het verhaal passen. Of heeft dit met eerdere versies van de Elder Scrolls te maken?
Het klopt dat Blackreach erg mooi is. Maar bijv Alftand vind ik iets te modern en soort van technisch, in verhouding met de rest van Skyrim. Het geeft mij een beetje Battery Check gevoel (voor degene die dit spelletje van heel lang geleden nog kennen :p)quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwemer Ruins horen nou eenmaal bij TES, al zijn de Falmer (volgens mij) een nieuwe toevoeging. Daarnaast is Blackreach gewoon erg mooi
Niet zo grappig,quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |