precies, 2 weken terug hadden velen al de winter afgeschrevenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar van deze week genieten, wat er daarna gebeurd zien we dan wel.
Lucky Bastard,quote:
waar is die te vinden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwe run van de GFS ziet er weer opzienbarend goed uit!
Dan moet er juist nu een klein laagje sneeuw vallen (er ligt tenslotte geen ijs), met sneeuw koelt het in de nachten een stuk meer af als zonder sneeuw.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ik hoop dat het door zet, zonder sneeuw, ik wil een elfstedentocht
Nou, kom maar op nu met die sneeuw danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan moet er juist nu een klein laagje sneeuw vallen (er ligt tenslotte geen ijs), met sneeuw koelt het in de nachten een stuk meer af als zonder sneeuw.
Mwah:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
Het KNMI heeft er ook vertrouwen in
quote:Pas na het volgend weekend toenemende kans op een overgang naar een wisselvalliger en zachter weertype.
Pas na het volgend weekend staat er. En nog niet eens zeker dat het dan weer warmer wordt, dus dat is toch wel vertrouwen?quote:
Een toenemende kans, dus dat betekend dat ze het nog onzeker vinden of het warmer wordt... Zolang het droog blijft vind ik het wel best eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |