Alle iPhone modellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:53 schreef Rekkie het volgende:
Is dit alleen voor 4s of ook voor gewoon 4?
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef DeMessias het volgende:
Als je 4S wil kopen, doe je dit dan best via de apple website of via verdeler in de stad?
Wat maakt dat uit? Via een fysieke winkel heb je dat ding natuurlijk sneller.quote:
Ooh, kijk, das mooi. En dan kan ik dus wel gewoon tetheren?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef killfrenzy het volgende:
Jailbreake is heel makkelijk, neemt 3minuten in beslag en is altijd te herstellen naar echte firmware. Safe & Easy.
je bent niet de enige, mijn mobiel, htc sensation, is 2 dagen geleden ook in de wc gevallen, alleen ik heb hem pas na anderhalve dag in de rijst gelegd.. voor de rest deed die het wel gewoon tussendoor maar gaf die het vanmorgen op..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van mij is in de wc gevallen.![]()
![]()
![]()
Nog tips? Hij ligt al in een bak met rijst.
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik internet ook altijd op de wchahah suf eigenlijk idd
Wel een keer gehad dat hij in het wasbakje viel (met kraantje aan) tijdens handen wassen achterafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!
Waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Potverdorie wat ben ik blij met dit apparaat.....
Een werkelijke verademing na een Android (wat overigens ook een prima toestel was)
Tmobile bereik in Utrecht is echt een ramp, zeker in het centrum (waar ik woon). Ik heb ook 4s met t-mobile. Gelukkig heb ik thuis gewoon goed werkend wifiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen echt een belachelijk slechte internetverbinding...
Ik zit bij T-mobile, in Utrecht.
Meer mensen daar last van?
Een whatsapp berichtje sturen duurt 2 minuten ofzo.
En aangezien Wifi ook een ramp is, is het gewoon kut.
Ik had het met m'n 3G ook wel eens, maar als ik dan 3g uitzette, werkte het wel weer, maarja, dat kan niet op een 4s
Zakelijk gezien kan de Android imo niet op tegen een iPhone. Het werkt gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit nog steeds te twijfelen verdomme
Yes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kijk, das mooi. En dan kan ik dus wel gewoon tetheren?
http://pooptheworld.com/quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Norrage het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om je telefoon in de wc te laten vallen?Ben je aan het twitteren tijdens het pissen of veeg je je reet af met je telefoon? Daar is geen app voor hoor
Ook geen opvolger?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Sooph het volgende:
Nohh, ik heb mijn iPhone 4s net anderhalve week en ik wil nooit meer wat anders
Geen last van het 'kleine' scherm?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Potverdorie wat ben ik blij met dit apparaat.....
Een werkelijke verademing na een Android (wat overigens ook een prima toestel was)
Haha ja okeequote:
Nee eigenlijk niet, daar was ik wel het meest bezorgd over.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen last van het 'kleine' scherm?
Nah, ik gebruik hem toch niet zakelijk en rooten doe ik ook niet. Net de sensation wezen kijken, de XL. Pleuris wat een bakbeest. En de XE is 580 euro. 20 euro extra en ik heb de 4s.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zakelijk gezien kan de Android imo niet op tegen een iPhone. Het werkt gewoon.
Daarnaast vind ik de look en feel een stuk beter.
Privé heb ik nog steeds een SII en het tweaken is daarmee super maar vrij nutteloos wat mij betreft.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Rekkie het volgende:
Wat is dan precies het verschil tussen tetheren en de persoonlijke hotspot die ik nu op mijn iPhone vind?
Klopt, is bij alle KPN-toestellen zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij op telfort werkt persoonlijk hotspot gewoon zonder jailbreak.
Ik kreeg gister nieuwe carrier settings en was bang dat het dichtgetimmerd was, maar het mag nog steeds. KPN 4 live!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij op telfort werkt persoonlijk hotspot gewoon zonder jailbreak.
Ah, blij met KPN danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, is bij alle KPN-toestellen zo.
Ja dat is persoonlijk. Maar voor mij geldt, dat een gadget een tool is die ik voor een doel heb. Het ding moet niet in de weg zitten, opvallen. Ik wil niet eindeloos hoeven configgen, tweaken. Het ding moet in 1x werken, alle apps draaien, synchroniseren, compatible zijn met alle belangrijke services*. Dat is een utopie maar Apple spul komt er m.i. het dichtst bij. Je realiseert je gewoon niet meer hoe bijzonder het is dat je gewoon alles op je telefoon kan doen en eigenlijk tijden zonder je pc kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit nog steeds te twijfelen verdomme
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat is persoonlijk. Maar voor mij geldt, dat een gadget een tool is die ik voor een doel heb. Het ding moet niet in de weg zitten, opvallen. Ik wil niet eindeloos hoeven configgen, tweaken. Het ding moet in 1x werken, alle apps draaien, synchroniseren, compatible zijn met alle belangrijke services*. Dat is een utopie maar Apple spul komt er m.i. het dichtst bij. Je realiseert je gewoon niet meer hoe bijzonder het is dat je gewoon alles op je telefoon kan doen en eigenlijk tijden zonder je pc kan.
Als ik dan zie hoe Android-vrienden lopen te klooien met launchers en upgrades die wel/niet kunnen en lange complexe instellingenmenu's... Dat is een beetje de 90er jaren computer experience vind ik. Ik vond het toen superleuk hoor; zoveel mogelijk DOS memory vrij maken, de beste downloadprotocol uitzoeken, je cpu overklokken... Maar nu zie ik dat allemaal als een afleiding die me blokkeert in dingen gedaan krijgen
* = Alleen mijn Macbook en iPhone synchroniseren probleemloos met Google Calendar, mijn Outlook en Thunderbird niet, hoe fucked up is het dat alleen Apple dit goed werkend krijgt.
Dat beaam ik volledig één van de belangrijke redenen om volledig over te stappen op iPhone.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.
Ja het is ook wel een kwestie van tijd denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef TC03 het volgende:
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.
Misschien komt dit dom over, maar de teksten die ik dan in iTunes krijg geven mij het idee dat ik dan weer allemaal dingen ga verliezen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Herstellen al een keer geprobeerd?
Na android betaal je er na een jaar ook voor. Hoe kun je dokken trouwens? Enkel met CC of ook met paypal en ideal?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
net een nieuwe 4s gehaald...
Whatsapp kost gewoon 0.79 eur ... schiet lekker op zo... dacht dat dat gratis was...
Whatsapp is een app, niet van Apple zelf. Nogal logisch dat het geld kost, dacht je dat die servers van Whatsapp gratis zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
Whatsapp kost gewoon 0.79 eur ... schiet lekker op zo... dacht dat dat gratis was...
Ja dit soort dingen, gebruikersonvriendelijk vind ik het. Maar het schijnt allemaal heel makkelijk te kunnen, zelf nog nooit meegemaakt. Iedere keer als ik hem aan mijn pc koppel moet ik hier in het topic dingen vragen..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb sinds gister een iphone... alles dat ik wou naar de bibliotheek gekopieerd en gesynchroniseerd. Alles stond netjes op de iphone. Totdat ik vandaag weer itunes opende en ik nieuwe muziek had toegevoegd aan de bibliotheek. Ik klik op muziek synchroniseren en krijg een melding dat als ik de muziek synchroniseer, de bestaande muziek wordt verwijdert??
Je hebt ook click & buy, dat is hetzelfde als PayPal; wordt ook gekoppeld aan je bankrekening.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef KNAK het volgende:
alleen CC zie ik staan
Toch een flinke tegenvaller..net een bak geld kwijt en het gaat nog even verder door.....
Wat ben je nou voor jankerd joh, je gaat toch ook niet zeiken dat het eten uit de supermarkt geld kost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef KNAK het volgende:
alleen CC zie ik staan
Toch een flinke tegenvaller..net een bak geld kwijt en het gaat nog even verder door.....
Ik weet niet wat je doet, maar ik heb een afspeellijst in iTunes waar ik af en toe wat nieuwe nummers naartoe doe. Als ik dan in iTunes -> iPhone van Slickk -> Muziek -> afspeellijst selecteren en op 'Vul automatisch' klik, dan komen die nieuwe nummers er gewoon tussen te staan. Makkelijker kan bijna niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ja dit soort dingen, gebruikersonvriendelijk vind ik het. Maar het schijnt allemaal heel makkelijk te kunnen, zelf nog nooit meegemaakt. Iedere keer als ik hem aan mijn pc koppel moet ik hier in het topic dingen vragen..
CC is wel hoerig. Maar niet zo'n probleem. En click and buy lees ik net, dus mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef KNAK het volgende:
alleen CC zie ik staan
Hoe zit dat eigenlijk als je een app eraf pleurt? Moet je dan weer opnieuw dokken? Of?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Je hebt ook click & buy, dat is hetzelfde als PayPal; wordt ook gekoppeld aan je bankrekening.
Het gaat helemaal niet verder door, de meeste applicaties zijn gratis en als je goed rondkijkt, wat websites in de gaten houdt, dan heb je elke week wel een paar applicaties die voorheen geld kostten maar op dat moment een paar dagen gratis zijn. Daar kun je tientallen euro's mee besparen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk als je een app eraf pleurt? Moet je dan weer opnieuw dokken? Of?
Dit ga ik straks eens proberen. Ben er echt kankerberoerd van. Nu is ie weer bezig met iets terugzetten. Raak er echt door gefrustreerd, ontzettend veel zin om dingen kapot te gooien etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:13 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet, maar ik heb een afspeellijst in iTunes waar ik af en toe wat nieuwe nummers naartoe doe. Als ik dan in iTunes -> iPhone van Slickk -> Muziek -> afspeellijst selecteren en op 'Vul automatisch' klik, dan komen die nieuwe nummers er gewoon tussen te staan. Makkelijker kan bijna niet.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:16 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dit ga ik straks eens proberen. Ben er echt kankerberoerd van. Nu is ie weer bezig met iets terugzetten. Raak er echt door gefrustreerd, ontzettend veel zin om dingen kapot te gooien etc.
500 euro uitgeven aan een foon (direct danwel indirect) en dan moeilijk doen over 79 cent voor een app die je blijkbaar graag gebruikt - daar begrijp ik niets vanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
Het leven is zwaar hèquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:16 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Dit ga ik straks eens proberen. Ben er echt kankerberoerd van. Nu is ie weer bezig met iets terugzetten. Raak er echt door gefrustreerd, ontzettend veel zin om dingen kapot te gooien etc.
Opzich, zou ik kunnen snappen dat als de apps op android wel gratis waren en op IOS niet... hij daarvan baalt. Maar op android moet je ook dokken.. uiteindelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
500 euro uitgeven aan een foon (direct danwel indirect) en dan moeilijk doen over 79 cent voor een app die je blijkbaar graag gebruikt - daar begrijp ik niets van
Haha dat valt best mee. Kan ook relativeren, maar dit ergert mij wel op het moment. Hij is nu bezig met terugzetten wat nog 10 minuten duurt. Ben benieuwd of ik er alles nog op heb staan.quote:
Mjah, ik heb whatsapp op de iphone ook gratis. Eens in de zoveel tijd worden apps gratis aangeboden. Meestal rond (amerikaanse) feestdagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich, zou ik kunnen snappen dat als de apps op android wel gratis waren en op IOS niet... hij daarvan baalt. Maar op android moet je ook dokken.. uiteindelijk.
Ik zag het online. Maar goed, waar bitch je over. 80 cent. Fucking 6 berichtjes verder en je was normaal gesproken al 80 cent kwijtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik heb whatsapp op de iphone ook gratis. Eens in de zoveel tijd worden apps gratis aangeboden. Meestal rond (amerikaanse) feestdagen.
Wat is dan het probleem? Vink bij je iPhone "Alleen aangekruiste muzieknummers synchroniseren aan" en vink de nummers die je wilt synchroniseren aan in je bibliotheek.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Haha dat valt best mee. Kan ook relativeren, maar dit ergert mij wel op het moment. Hij is nu bezig met terugzetten wat nog 10 minuten duurt. Ben benieuwd of ik er alles nog op heb staan.
Hopen dat ik dan ook eindelijk dingen kan doen die ik wil. Gewoon simpel nummers er in plaatsen. Nu moet ik mij iedere keer tot dit topic wenden als ik een simpel mp3-tje op mijn telefoon wil hebben..
Dat begrijp ik sowieso niet. Ik heb iets van 150 apps. Die ik op 5 iphones/ipods kan gebruiken. Als ik er alles bij elkaar 25 euro voor betaald heb is het veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het online. Maar goed, waar bitch je over. 80 cent. Fucking 6 berichtjes verder en je was normaal gesproken al 80 cent kwijt
Ja ik begrijp ook niet wat er nou zo moeilijk aan isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Vink bij je iPhone "Alleen aangekruiste muzieknummers synchroniseren aan" en vink de nummers die je wilt synchroniseren aan in je bibliotheek.
Maar al die nummers staan geselecteerd, en wil ze niet allemaal. En om nu 5000 nummers stuk voor stuk te ontvinken. Kan namelijk niet vinden hoe ze je allemaal in een keer ontvinkt..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Vink bij je iPhone "Alleen aangekruiste muzieknummers synchroniseren aan" en vink de nummers die je wilt synchroniseren aan in je bibliotheek.
geen CC .. maar er blijkt dus een andere manier te bestaan......quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
500 euro uitgeven aan een foon (direct danwel indirect) en dan moeilijk doen over 79 cent voor een app die je blijkbaar graag gebruikt - daar begrijp ik niets van
Tip: Afspeellijsten gebruiken, dan hoef je alleen de afspeellijsten te synchroniserenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:44 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Maar al die nummers staan geselecteerd, en wil ze niet allemaal. En om nu 5000 nummers stuk voor stuk te ontvinken. Kan namelijk niet vinden hoe ze je allemaal in een keer ontvinkt..
Handmatig beheren..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:44 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Maar al die nummers staan geselecteerd, en wil ze niet allemaal. En om nu 5000 nummers stuk voor stuk te ontvinken. Kan namelijk niet vinden hoe ze je allemaal in een keer ontvinkt..
Dit hoor ik van iedereen op dit forum. Maar zelf heb ik tot op heden altijd heisa en gekut als ik hem in de pc steek.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je hebt natuurlijk geen reservekopie gemaakt die je terug kunt zetten?
Ik snap echt niet dat mensen zo met hun iPhone kunnen lopen kutten.. Het kan bijna niet makkelijker.
Heb wel een reservekopie gemaakt hoor. En deze ook teruggezet overigens. Maar kreeg ineens allemaal gekut met Whatsapp en onlangs gedownloade apps zie ik er niet bijstaan...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Apps ben je nooit kwijt. En als je muziek op je iPhone wilt, moet je 'handmatig beheren' aanvinken en die nummers gewoon naar je toestel slepen.
En je geschiedenis ben je kwijt omdat je geen backup hebt gemaakt. Waarom doe je dat dan ook niet voordat je gaat kutten met dingen waarvan je niet weet wat het doet?
Met shift, en dan rechtermuisknop > selectie verwijderen (oid, ik heb de Engelse iTunes).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:44 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Je kan via iCloud een backup terugzetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:43 schreef Babbatuur het volgende:
Haha nu begin ik er de ironie ook wel van in te zien overigens. Heb op herstellen gedrukt zoals de eerste comment aangaf.
Al mijn muziek is nu van mijn iPhone af, evenals mijn Whatsapp-geschiedenis + enkele apps die ik onlangs heb gedownload. Ben nu echt kankergefrustreerd...
Kan nu in ieder geval wel mijn nummers die ik wil slepen naar de iPhone, dat ga ik nu doen. Voor volgende keer huur ik gewoon iemand tegen een vergoeding in, dit gekut wil ik niet meer. Ben er nog chagrijnig door geworden ook..
ja. het is jammer dat ze geen ideal ondersteunen though.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
geen CC .. maar er blijkt dus een andere manier te bestaan......
nee. omdat; als ie kapot gaat of niet past, je zonder werkende foon zit. een nieuwe sim kost meestal niet zoveel en was me het risico dus niet waard. als een dag of 3 zonder foon geen probleem is, gewoon proberen imoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef Qwea het volgende:
Ik vroeg me nog af, iemand hier die zelf zijn sim verknipt heeft naar microsim?
Muziek synchroniseren uitvinken, syncen, en weer aanvinkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:44 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry dat ik dit topic weer moet vullen met mijn n00b-zijn wat betreft de iPhone...
Wil gewoon mijn iPhone aansluiten op mijn pc en dan gewoon nummers naar mijn iPhone slepen zodat ik die kan luisteren. Nu lukt mij dat gewoon weer niet en gebeuren er allerlei andere dingen die ik niet wil.
Over het algemeen heb ik vrij weinig problemen met zaken maar met iTunes/iPhone blijf ik maar kutten.
Ten eerste kreeg ik net toen ik zelf nummers wilde toevoegen ineens weer allemaal nummers die ik in een eerder stadium heb verwijderd terug op mijn iPhone.
Met dit als gevolg dat ik ze allemaal zo weergegeven krijg. Mijn iPhone staat inmiddels ook weer helemaal vol qua geheugen. Ik ben op dit moment weer zó gefrustreerd en teleurgesteld. Ik word er echt helemaal ziek van..
[ afbeelding ]
Die grijzen kan ik niet verwijderen maar ze nemen ogenschijnlijk wel geheugen in. Hoe kan ik dit weer allemaal tegengaan. Ik word echt knetter-gek van dit apparaat. Het is zo'n mooi ding, maar ik als nota bene WO-student zit ie-de-re keer weer te kutten met dit ding zo gauw ik hem aansluit op mijn pc...
Wat kan ik hier in godsnaam aan doen, ik snap er echt niets van. Heb op jullie aanraden dit vorige keer aangevinkt:
[ afbeelding ]
Het is echt zo ver, dat ik gewoon iemand een keer ga benaderen om tegen betaling gewoon dit te regelen voor mij. Word er niet goed van..
FOK!kers help me!
Ja, das wel een probleemquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. omdat; als ie kapot gaat of niet past, je zonder werkende foon zit. een nieuwe sim kost meestal niet zoveel en was me het risico dus niet waard. als een dag of 3 zonder foon geen probleem is, gewoon proberen imo
Ik zou persoonlijk wachten tot ik in amerika ben met apple producten aanschaffen...goedkoper (toch?)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Even een vraag: als ik nu een iPhone met een abonnement in Europa koop, kan ik dan, als ik over een paar maanden naar Amerika verhuis, de simkaart eruit halen, die in de telefoon van mijn moeder stoppen en mijn eigen telefoon sim lock vrij maken zodat ik er daar een prepaid kaart in kan stoppen? thanks
Maar ik zou hier die telefoon voor ¤200 kunnen kopen met abonnement, maar in Amerika kost me dat ¤700 omdat ik geen abonnement kan krijgen daar. Mijn moeder zou dan het abonnement hier overnemen en de maandelijkste lasten die daar bij horen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk wachten tot ik in amerika ben met apple producten aanschaffen...goedkoper (toch?)
Dat kan, je iPhone is hier zelfs simlockvrij, dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Even een vraag: als ik nu een iPhone met een abonnement in Europa koop, kan ik dan, als ik over een paar maanden naar Amerika verhuis, de simkaart eruit halen, die in de telefoon van mijn moeder stoppen en mijn eigen telefoon sim lock vrij maken zodat ik er daar een prepaid kaart in kan stoppen? thanks
In de VS word je getrakteerd op een simlock.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk wachten tot ik in amerika ben met apple producten aanschaffen...goedkoper (toch?)
Nee, dan niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:51 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ook als ik hem zonder abonnement zou kopen in Amerika heb ik toch een simlock?
correctquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef KNAK het volgende:
"sorry, i cant look up places/restaurants/etc in the netherland"
Siri werkt hier niet?
Nee nee, Apple heeft alleen gebruikersvriendelijkheid. Niets anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:07 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ja dit soort dingen, gebruikersonvriendelijk vind ik het. Maar het schijnt allemaal heel makkelijk te kunnen, zelf nog nooit meegemaakt. Iedere keer als ik hem aan mijn pc koppel moet ik hier in het topic dingen vragen..
Fixed*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef KNAK het volgende:
Siri werkt hier nog niet.
Haha. Je koopt een telefoon, zonder je eerst erin te verdiepen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef KNAK het volgende:
Siri werkt hier niet?
alsof siri zo'n hele onmisbare toevoeging is enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha. Je koopt een telefoon, zonder je eerst erin te verdiepen?
Gekocht omdat iedereen hem heeft ofzo?
Jezus Christus, die je CW ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:44 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry dat ik dit topic weer moet vullen met mijn n00b-zijn wat betreft de iPhone...
Wil gewoon mijn iPhone aansluiten op mijn pc en dan gewoon nummers naar mijn iPhone slepen zodat ik die kan luisteren. Nu lukt mij dat gewoon weer niet en gebeuren er allerlei andere dingen die ik niet wil.
Over het algemeen heb ik vrij weinig problemen met zaken maar met iTunes/iPhone blijf ik maar kutten.
Ten eerste kreeg ik net toen ik zelf nummers wilde toevoegen ineens weer allemaal nummers die ik in een eerder stadium heb verwijderd terug op mijn iPhone.
Met dit als gevolg dat ik ze allemaal zo weergegeven krijg. Mijn iPhone staat inmiddels ook weer helemaal vol qua geheugen. Ik ben op dit moment weer zó gefrustreerd en teleurgesteld. Ik word er echt helemaal ziek van..
[ afbeelding ]
Die grijzen kan ik niet verwijderen maar ze nemen ogenschijnlijk wel geheugen in. Hoe kan ik dit weer allemaal tegengaan. Ik word echt knetter-gek van dit apparaat. Het is zo'n mooi ding, maar ik als nota bene WO-student zit ie-de-re keer weer te kutten met dit ding zo gauw ik hem aansluit op mijn pc...
Wat kan ik hier in godsnaam aan doen, ik snap er echt niets van. Heb op jullie aanraden dit vorige keer aangevinkt:
[ afbeelding ]
Het is echt zo ver, dat ik gewoon iemand een keer ga benaderen om tegen betaling gewoon dit te regelen voor mij. Word er niet goed van..
FOK!kers help me!
Nou ja sorry hoor, maar als je geen muziek kan syncen met je iphone heb je echt een chromosoom te veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee, Apple heeft alleen gebruikersvriendelijkheid. Niets anders.
ik vind het anders het meest ondoorzichtige programma wat er door apple gemaakt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:04 schreef KneusTeun het volgende:
omg, iTunes en iPhone is echt een eitje, misschien ff Google gebruiken? kan me niet voorstellen dat je het zonder instructie niet kan
Gewoon naar contacten, op je contact klikken en dan Facetime. Moet je wel activeren eerst via Instellingen > Facetime.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef KNAK het volgende:
dat facetime snap ik niet helemaal
Hoe moet ik naar iemand 'bellen' met een Ipad 2 3g?
Zit er verder een data counter op? (constant kijken naar T-mobile kan makkelijker lijkt mij)
Als je slim was geweest, had je gewoon een back up gemaakt in iTunes van je iPhone. Volgens mij vraagt iTunes daar de eerste keer zelf nog om, of je een back up wilt maken. En wat je apps betreft, die heb je allemaal nog hoor, staan gewoon onder je Apple ID in iTunes. Dus die zijn niet opeens 'weg', ze zijn alleen niet op je iPhone gezet omdat je hem hebt gereset.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:43 schreef Babbatuur het volgende:
Haha nu begin ik er de ironie ook wel van in te zien overigens. Heb op herstellen gedrukt zoals de eerste comment aangaf.
Al mijn muziek is nu van mijn iPhone af, evenals mijn Whatsapp-geschiedenis + enkele apps die ik onlangs heb gedownload. Ben nu echt kankergefrustreerd...
Kan nu in ieder geval wel mijn nummers die ik wil slepen naar de iPhone, dat ga ik nu doen. Voor volgende keer huur ik gewoon iemand tegen een vergoeding in, dit gekut wil ik niet meer. Ben er nog chagrijnig door geworden ook..
Ik werk er pas sinds een week mee maar ik vind het echt een eitje.... zo ontzettend simpel!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het anders het meest ondoorzichtige programma wat er door apple gemaakt is.zeker als je er nog niet zolang mee werkt is het een ramp.
je moet sowieso geen apple software onder windows gebruiken. Het zuigt stierenballen. Onder OSX zie ik echt het probleem niet met itunes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik vind itunes apple oneigen. het is de slechtste software die ze hebben atm, en is geen reclame voor windows gebruikers om os-x te overwegen. my 2 cents
niet met je eens. een film openen met vlc is simpel. een mp3 spelen met itunes ook. maar alles wat daarna komt om het goed te syncen met je apple devices vind ik te ingewikkeld voor apple begrippen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef o.us het volgende:
Als je niet met iTunes kan omgaan zou ik zelfs afblijven van VLC Player. Ook net zo "moeilijk".
Je bedoelt "synchroniseren" ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet met je eens. een film openen met vlc is simpel. een mp3 spelen met itunes ook. maar alles wat daarna komt om het goed te syncen met je apple devices vind ik te ingewikkeld voor apple begrippen.
waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef KNAK het volgende:
Ik snap hier weinig van
Ik heb nu 2 apple ID'..
want?quote:1 met credit card (op de Ipad 2)
1 zonder CC op de Iphone
Ik log in op de iphone met de Credit card ID, krijg het (whatsapp) niet gedownload.
want?quote:Op de Ipad vind ik Whatsapp niet in de store
Van iemand met een Ipad 2 zijn ID gekregen (met CC mogelijkheid)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
waarom?
[..]
want?
[..]
want?
http://itunes.apple.com/n(...)ger/id310633997?mt=8
Gewoon "syncen" dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt "synchroniseren" ?
Afhankelijk van je taal instelling he.quote:
2 keer op de homeknop drukken...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:04 schreef KNAK het volgende:
Je hebt zeker geen taskmanager?Ik vind het nogal raar programma's open te laten staan/deze niet af te sluiten als ik naar het menu ga
Dat vind ik overigens WEL gezeik, dat je geen aankopen kan overdragen van het ene apple ID naar het ander.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Merkie het volgende:
KNAK, je moet niet met andersman Apple ID gaan werken. Geen goed idee.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
Wat ben jij voor ontzettende pauper? Een iPhone kopen om te laten zien hoe stoer je wel niet bent en dan vervolgens geen geld hebben om een app á 80 cent te kopen? En dan aan anderen vragen of je met hun ID de 80 cent uit mag sparen? Kom op zeg. Sneu figuurquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef KNAK het volgende:
Op een iPad werkt Whatsapp niet. Persoon met CC wilde de app eerst 'schenken', maar kan deze niet vinden in de store...
Ik kan overigens in de appstore zien aan "Installed" welke apps dat persoon heeft geinstalleerd. Deze kan ik zelf zonder problemen op mijn iPhone zetten (ook de betaalapps)
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij voor ontzettende pauper? Een iPhone kopen om te laten zien hoe stoer je wel niet bent en dan vervolgens geen geld hebben om een app á 80 cent te kopen? En dan aan anderen vragen of je met hun ID de 80 cent uit mag sparen? Kom op zeg. Sneu figuur
dankquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 keer op de homeknop drukken...
Succes, als je op iemand anders naam downloadt zul je voor toekomstige updates ook op diens account moeten inloggen, niet echt 'makkelijk' dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het betreft een familielid met CC Apple ID, waarom zou dit gepauper zijn? Weet neit waat internetbankiermachientje ligt, dus dit leek me even makkelijk...
Waarom logt die dan zelf niet in op zijn account en schenkt je de appquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het betreft een familielid met CC Apple ID, waarom zou dit gepauper zijn? Weet neit waat internetbankiermachientje ligt, dus dit leek me even makkelijk...
Dat was mijn eerste idee... blijkt dat op de iPad geen Whatsapp in de store zitquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom logt die dan zelf niet in op zijn account en schenkt je de app
[ afbeelding ]
Als je morgen je 4S ophaalt zou ik gelijk via iTunes je firmware updaten naar 5.0.1 (het kan zijn dat deze versie er al op staat).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
Iemand (afgezien van google) nog een linkje voor een jailbreak? morgen 4s halen
Doe es ff normaal ofzo. Die had ik al gevonden. Kan toch zijn dat er meerdere wegen zijn naar rome.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omg.. Lazy fuck
GOOGLE MAAR naar greenpoison absinthe
Thnx, will do.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je morgen je 4S ophaalt zou ik gelijk via iTunes je firmware updaten naar 5.0.1 (het kan zijn dat deze versie er al op staat).
Daarna kan je deze link volgen en daar de instructies via tekst of video doornemen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/0quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
Iemand (afgezien van google) nog een linkje voor een jailbreak? morgen 4s halen
Gelukkig kan het met jailbreak wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste idee... blijkt dat op de iPad geen Whatsapp in de store zit
Die toon die je aanslaat, ja, idd.quote:
Kom op zeg, genoeg keren dat jij hier dingen vroeg, relax.quote:
Aaah, nice. Inleesvoerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/0
Pick one
Er staan er een aantal in de OP van dat topic beschreven.
Alles kan je makkelijk vinden; ligt net aan je Google skills.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja en dat vraag ik niet voor niks maar dit soort dingen kan je echt heeeel makkelijk zelf uitzoeken ..
( mijn excuses ben beetje saggo, stoor je niet aan mijn persoontje)
quote:Ff rebooten en andere usb poort proberen.. Bij voorkeur direct een poort op het moederbord. Dus niet zon poort aan de voor/bovenkant van je pc
ik heb de 4s maar gekocht. ik vond de 4 al wel erg ok, het scherm is echtquote:Op zondag 29 januari 2012 08:03 schreef Qwea het volgende:
ergens twijfel ik of ik moet wachten op de 5
Mja, mijn wederhelft loopt te bitchen dat de 5 "revolutionair" zal zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 08:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb de 4s maar gekocht. ik vond de 4 al wel erg ok, het scherm is echtde cam van de 4s is wel weer een stukkie beter. apple weet altijd wel een extra toe te voegen die begerenswaardig is waardoor je toch verleid wordt om over te stappen naar het nieuwste model. hoe irrationeel het eigenlijk ook is
je kunt altijd blijven wachten want er komt altijd iets beters. de cam is echt een grote plus imo tov de 4. ik vind het glas vervelend hoop dat ze dat in de 5 vervangen. wel een bumpertje erbij kopen dat helpt mocht ie per ongeluk vallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, mijn wederhelft loopt te bitchen dat de 5 "revolutionair" zal zijnEn dat als ik de 4s neem, die eigenlijk al weer 2 jaar oud is omdat het verschil met de 4 niet zo groot is
Maar ik zag al dat er zeer ws een groter scherm komt.. ik HAAT grotere schermen. Stond met de sensation XL in mijn hand, das godsamme net een verkapte tablet. Ding ken je niet eens in je broekzak frotten.
Ik zit er eigk ook niet echt op te wachten om nog te gaan wachten, hoe sneu dat ook klinkt![]()
Als ik een HTC had gekocht, had je over een half jaar ook een nieuw model gehad.
Wat ik wel bedacht, is dat ik wel ff een dok moet scoren voor erbij.En en screenprotector + hoesje. Want mijn desire is 6x van de trap geflikkerd en niet kapot te krijgen, maar ik vermoed dat dat ietsjes anders ligt bij de iphone
Je kan toch ook een bumper kopen?quote:Op zondag 29 januari 2012 08:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt altijd blijven wachten want er komt altijd iets beters. de cam is echt een grote plus imo tov de 4. ik vind het glas vervelend hoop dat ze dat in de 5 vervangen. wel een bumpertje erbij kopen dat helpt mocht ie per ongeluk vallen.
Ja, maar beter dan dat ik hem uit mijn klauwen laat flikkeren en hij naar de haaien isquote:Op zondag 29 januari 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
Die hoesjes maken dat ding wel zo verrekte lelijk.
Ik haal die dingen altijd bij DXquote:Op zondag 29 januari 2012 09:37 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb overigens nu alleen screenprotector maar wel een hele goeie (imo) van Qooqoon:
http://qooqoon.com/apple-(...)rs-covers-skins.html
Ja, dat zou baas zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
blijft het wel een wens van mij om een iphone te hebben welke gewoon tegen val en smijtwerk kan zoals een gemiddelde nokia
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik haal die dingen altijd bij DX
Al heb ik ze daar nog niet gezien
Hebben jullie een normaal dock van apple zelf, of zoeen als hierboven?
Om 11u saturn ff bellen of ze de 4s hebben nog, en dan maar heen.
ja. zo hoort het. nu maakt iOS wel een hoop goed imo en gebruik de foon veel voor audiomuziek dit dat, maar het is wel een feature die ik graag zou zien - onverwoestbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zou baas zijn.
Dat zeg ik, mijn desire flikkert regelmatig eens. Afgezien van een deukje omdat hij buiten op de stenen stuiterde, issie nog prima.
Maar als ik het dus goed begrijp, is dat ding dus vrij snel stuk? of valt dat nou ook wel weer mee?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. zo hoort het. nu maakt iOS wel een hoop goed imo en gebruik de foon veel voor audiomuziek dit dat, maar het is wel een feature die ik graag zou zien - onverwoestbaar.
met bumper valt het wel mee. het is vooral als ie ongelukkig valt op de rand van het glas en dat verhelpt de bumper. erop gaan staan is ook niet adviseerbaar gok ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp, is dat ding dus vrij snel stuk? of valt dat nou ook wel weer mee?
Ik heb een losse! Gebruik hem echter nooit meer, omdat mijn telefoon nu automatisch synct via wifi en daarvoor niet meer aan de pc gehangen hoeft te worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is een dock. en heb er geen, behalve op mijn muziekinstallatie maar die is onderdeel van het systeem dus niet los.
Lol.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met bumper valt het wel mee. het is vooral als ie ongelukkig valt op de rand van het glas en dat verhelpt de bumper. erop gaan staan is ook niet adviseerbaar gok ik.
dat komt omdat jij de iphone anders ziet dan ik. ik wil het gewoon gebruiken als een gebruiksvoorwerp. ik ben ook niet zo iemand die allemaal cases koopt om krasjes te voorkomen (alhoewel ik moet zeggen dat er tot nu toe nog geen 1 krasje is te ontdekken).quote:Op zondag 29 januari 2012 09:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen een duur apparaat zo onzorgvuldig behandelen dat een design zoals bij de iPhone daardoor een kritisch punt is.
Nou ja, als je een kneus met polio bent zoals ik, tjahquote:Op zondag 29 januari 2012 09:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen een duur apparaat zo onzorgvuldig behandelen dat een design zoals bij de iPhone daardoor een kritisch punt is.
En ik hoe gebruik ik het dan? Als standbeeld?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat komt omdat jij de iphone anders ziet dan ik. ik wil het gewoon gebruiken als een gebruiksvoorwerp. ik ben ook niet zo iemand die allemaal cases koopt om krasjes te voorkomen (alhoewel ik moet zeggen dat er tot nu toe nog geen 1 krasje is te ontdekken).
ik heb de standaard bumper gekocht van apple zelf. wel wat prijziger dan sommige andere leveranciers, maar hij zit als gegoten en werkt. je hebt ook bumpers die enkel voor de mooi zijn maar niets doen, maar denk niet dat ze die bij de gemiddelde winkel verkopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol.
Zal gelijk maar es kijken of saturn ook een bumper heeft dan.
als ik jou zo hoor wat meer dan ik ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ik hoe gebruik ik het dan? Als standbeeld?
Wat een onzin kerel.... je moet niet direct aannames doen op basis van een stukje tekst.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik jou zo hoor wat meer dan ik ja.
Ik ben op de helft en ik zit echt zo van : NOESquote:
ja valt erg mee he uiteindelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben op de helft en ik zit echt zo van : NOES
Heb je een AirPrint printer dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is het iemand gelukt om zijn of haar printer te vinden met je iphone4? Of heeft tips :-p
Post je dat onder alle vragen in dit topic?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=iphone+4+connect+with+printer
het is veel zinvoller om de documentatie eerst eens goed door te lezen dan om op een forum dit soort vragen te stellen imo.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Post je dat onder alle vragen in dit topic?
Sorry Chef, maar bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is veel zinvoller om de documentatie eerst eens goed door te lezen dan om op een forum dit soort vragen te stellen imo.
no problem.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Sorry Chef, maar bedankt voor je hulp!
Het karakter van FOK! glipt al langzaam weg naar het niveau van Tweakers.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is veel zinvoller om de documentatie eerst eens goed door te lezen dan om op een forum dit soort vragen te stellen imo.
Volgens mij is dat een bug.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:08 schreef Norrage het volgende:
Ik stream dus uitzending gemist naar me Apple tv en zo, maar het valt vaak uit...is dat gebruikelijk? Het rare is dat als ik mijn vinger er op hou (en het schermpje niet uitgaat en dus actief blijft) het allemaal goed gaat...zit er ergens een soort rare instelling ofzo?
Hadden de dat niet bij die toko kunnen doe waar je hem vandaan hebt. Meestal hebben zij wel van die simkaart knippers.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:14 schreef Qwea het volgende:
Nou ik heb hem, maar mijn vriend durft niet in mijn simkaart te knippen
Nope, gevraagd. Heeft saturn nietquote:Op zondag 29 januari 2012 13:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hadden de dat niet bij die toko kunnen doe waar je hem vandaan hebt. Meestal hebben zij wel van die simkaart knippers.
En iets zelf doen is voor een vrouw natuurlijk ook geen optie he?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:14 schreef Qwea het volgende:
Nou ik heb hem, maar mijn vriend durft niet in mijn simkaart te knippen
Aah dank, ik dacht al zoietsquote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een bug.
Zodra scherm op zwart gaat valt ie uit bij mij.
Oplossing tijdens uitzending gemist de sluimerstand bij de iPad uitzetten.
Instellingen - algemeen - automatisch slot.
Volgens mij gooit je iDevice automatisch wifi uit als het scherm op zwart gaat. Moet je even Insomnia installeren, die houdt dat aan, ook als je scherm uit is.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een bug.
Zodra scherm op zwart gaat valt ie uit bij mij.
Oplossing tijdens uitzending gemist de sluimerstand bij de iPad uitzetten.
Instellingen - algemeen - automatisch slot.
+1quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef OEM het volgende:
Koop gewoon een itunes tegoedkaartje, ben je van al het gezeik af.
Niet als je 2 linker klauwen hebt neequote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En iets zelf doen is voor een vrouw natuurlijk ook geen optie he?
Ben/t-mobile.quote:
Wat voor bundel?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben/t-mobile.
Vroeger gaf mijn htc netjes ben weer, nu t-mobile
Nee. Want ik heb BEN telecom. En ik heb afgelopen week via android nog lopen tetheren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat voor bundel?
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/hotspots
Hotspot is alleen gratis met i-abo anders moet je ervoor betalen.
Eh, daar had ik je al voor gewaarschuwd in het vorige topic, weet je nog?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme. Gevonden. Maar zodra ik hem aan wil zetten jankt hij dus dat ik contact op moet nemen met t-mobile. Ook debiel, op android deed ie dat niet.
Klopt. Maar met jailbreak gaat het dus wel werken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Eh, daar had ik je al voor gewaarschuwd in het vorige topic, weet je nog?
Standaard niet volgens mij, misschien is er wel een jailbreak tweak voor?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om mobiele websites uit te schakelen wanneer je surft op de iphone?
Hoezo moet je die aanzetten?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
nou, die jailbreak was easy. Snap alleen niet waarom je vpn settings aan moet zetten?
Die staan hier gewoon uit, want ik moet van alles invoeren wat ik niet weet
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/0quote:
Misschien moet je niet 18 apple ID's proberen te gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef KNAK het volgende:
%^(&^%$ itunes
Hoe de neuk moet je dat syncen als er totaal geen sync-knop is!!
ooh for fuck sake? ctrl + klik of rechtermuisknop op je iphone in itunes.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef KNAK het volgende:
%^(&^%$ itunes
Hoe de neuk moet je dat syncen als er totaal geen sync-knop is!!
Dat heb ik niet, geen sync te vinden...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh for fuck sake? ctrl + klik of rechtermuisknop op je iphone in itunes.
En dan sync.
\jaquote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Snap je mijn reactie gister op jou vraag ? Hahaha
Even opnieuw connectenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, geen sync te vinden...
Ja, nou ja, dat is dan jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heeeel goed, in de ihacks repo is tetherme gratis
In Amsterdam heb ik nergens last van. In Rotterdam valt het tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef TC03 het volgende:
Hoe is T-Mobile tegenwoordig qua 3G-dekking? En dan met name in Rotterdam en/of Amsterdam. Ervaringen?
Ja, met de app 'Skyfire Web Browser'.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om mobiele websites uit te schakelen wanneer je surft op de iphone?
Duur en slechte recensies.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, met de app 'Skyfire Web Browser'.
Niet echt. Veel te duur voor een gewone browser met wat enkele extra functies die je niet (veel) zal gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
2,40 best wat geld. Geld waar vindt je?
Ik zal hem toch eerst naar de bibliotheek moeten slepen. Hij pakt de file gewoon niet als ik hem sleepquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Volgens mij converteert itunes hem zelf ..
Enne video's syncen aan staan ?
Een film geconverteerd hiermee...gebeurd niks als ik hem sleepquote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Gebruik Miro Video Converter, die zet het meteen in iTunes na converteren en is gratis!
http://howto.cnet.com/830(...)-on-your-ios-device/quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
Hmm, via de mail app gmail account ge-add. Blijkt geen push te ondersteunen. Dus ik heb hem op fetch gezet en dan op 15 min. Maar er komt enkel een melding als ik de applicatie open. Voor de rest komt er geen melding dat ik mail heb.
Stel Gmail dan ook gewoon in via de Mail app die de iPhone standaard heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
Hmm, via de mail app gmail account ge-add. Blijkt geen push te ondersteunen. Dus ik heb hem op fetch gezet en dan op 15 min. Maar er komt enkel een melding als ik de applicatie open. Voor de rest komt er geen melding dat ik mail heb.
Dit inderdaad!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef OEM het volgende:
[..]
http://howto.cnet.com/830(...)-on-your-ios-device/
Ja maar dan niet de Gmail optie gebruiken maar de Exchange optie....quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Huh dat heeft hij toch ook gedaan?
Via de Mail App, een G-mail account ge-add.
Exchange instellen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
Hoezo, je kan toch gewoon een standaard EU-UK adapter kopenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef nelisb het volgende:
Iemand hier toevallig een Engelse opzetstuk voor zijn iPhone oplader?
Ga aankomend weekend naar London. Opzich wel handig.
Of volg de officiële instructies van Google zelf:quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Qwea het volgende:
Vind ik irritant. Voor Amerika gebruik ik ook altijd een duckhead, werkt perfect.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch gewoon een standaard EU-UK adapter kopen.
Oh nou ik merk echt wel dat apps sneller starten, sneller refreshen (bijv. Tweetbot) en ook navigatiesoftware is wat prettiger. Mijn vrouw die van een 3GS naar de 4 is gegaan vond het ook te merken trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
Echt .. Goed merkbaar .. Ik kwam van een 3gs en vondt het meevallen ..
Ik gebruik ze naast elkaar maar merk er weinig van. Moet wel zeggen dat ik de 4 wel een stuk minder intensief gebruik dan de 4S, die eigenlijk alleen voor bellen en mail.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:16 schreef Jarno het volgende:
Van het weekend van de 4 naar de 4S gegaan waarbij de 4 nu naar m'n vrouw gegaan is (die kwam van een 3GS). De extra snelheid is goed merkbaar, de nóg betere camera is fijn, maar buiten dat een minieme upgrade hoor... Battery life is tot nu toe prima gelukkig.
Jezus christus. Jij spamt in je eentje dit topic vol man. Leuk he zo'n nieuwe telefoon. Moet je nu serieus een vraag stellen voor elk knopje dat je intoetst?quote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Qwea het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie zo'n handsfree bluetooth oor voor in de auto? Zo ja, welk merk is aan te raden?
Ik vind dingen van jabba enzo, maar ik heb die zooi eigenlijk nog nooit gebruikt.
Ik heb een XtremeMac ding wat ik in de autoradio kan schuiven.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Qwea het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie zo'n handsfree bluetooth oor voor in de auto? Zo ja, welk merk is aan te raden?
Ik vind dingen van jabba enzo, maar ik heb die zooi eigenlijk nog nooit gebruikt.
Daar is dit forum toch voor?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jezus christus. Jij spamt in je eentje dit topic vol man. Leuk he zo'n nieuwe telefoon. Moet je nu serieus een vraag stellen voor elk knopje dat je intoetst?
Nee. Je kunt best vragen stellen als je ergens niet uitkomt. Maar heb dan wel het fatsoen eerst zelf eens te proberen of het lukt.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owjaaaaa en vd week toen ik er wag van zei overdreef ik
echt hequote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
Ja, laten we er een lange tenen topic van maken anders.
Maar jij reageert ook over het algemeen als een mongool, dus jij mag niet zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owjaaaaa en vd week toen ik er wag van zei overdreef ik
Onzinquote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar jij reageert ook over het algemeen als een mongool, dus jij mag niet zeuren.
Wat is je opleidingsniveau als ik mag vragen?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Onzin![]()
Hater haha
Ow oops .. Sorry hork..
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is je opleidingsniveau als ik mag vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |