Alle iPhone modellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:53 schreef Rekkie het volgende:
Is dit alleen voor 4s of ook voor gewoon 4?
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:30 schreef DeMessias het volgende:
Als je 4S wil kopen, doe je dit dan best via de apple website of via verdeler in de stad?
Wat maakt dat uit? Via een fysieke winkel heb je dat ding natuurlijk sneller.quote:
Ooh, kijk, das mooi. En dan kan ik dus wel gewoon tetheren?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef killfrenzy het volgende:
Jailbreake is heel makkelijk, neemt 3minuten in beslag en is altijd te herstellen naar echte firmware. Safe & Easy.
je bent niet de enige, mijn mobiel, htc sensation, is 2 dagen geleden ook in de wc gevallen, alleen ik heb hem pas na anderhalve dag in de rijst gelegd.. voor de rest deed die het wel gewoon tussendoor maar gaf die het vanmorgen op..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van mij is in de wc gevallen.![]()
![]()
![]()
Nog tips? Hij ligt al in een bak met rijst.
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik internet ook altijd op de wchahah suf eigenlijk idd
Wel een keer gehad dat hij in het wasbakje viel (met kraantje aan) tijdens handen wassen achterafquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan kan ie toch niet in de wc vallen? Je zit erboven op!
Waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Potverdorie wat ben ik blij met dit apparaat.....
Een werkelijke verademing na een Android (wat overigens ook een prima toestel was)
Tmobile bereik in Utrecht is echt een ramp, zeker in het centrum (waar ik woon). Ik heb ook 4s met t-mobile. Gelukkig heb ik thuis gewoon goed werkend wifiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:01 schreef timbob het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen echt een belachelijk slechte internetverbinding...
Ik zit bij T-mobile, in Utrecht.
Meer mensen daar last van?
Een whatsapp berichtje sturen duurt 2 minuten ofzo.
En aangezien Wifi ook een ramp is, is het gewoon kut.
Ik had het met m'n 3G ook wel eens, maar als ik dan 3g uitzette, werkte het wel weer, maarja, dat kan niet op een 4s
Zakelijk gezien kan de Android imo niet op tegen een iPhone. Het werkt gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit nog steeds te twijfelen verdomme
Yes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kijk, das mooi. En dan kan ik dus wel gewoon tetheren?
http://pooptheworld.com/quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef Norrage het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om je telefoon in de wc te laten vallen?Ben je aan het twitteren tijdens het pissen of veeg je je reet af met je telefoon? Daar is geen app voor hoor
Ook geen opvolger?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Sooph het volgende:
Nohh, ik heb mijn iPhone 4s net anderhalve week en ik wil nooit meer wat anders
Geen last van het 'kleine' scherm?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef Rekkie het volgende:
Potverdorie wat ben ik blij met dit apparaat.....
Een werkelijke verademing na een Android (wat overigens ook een prima toestel was)
Haha ja okeequote:
Nee eigenlijk niet, daar was ik wel het meest bezorgd over.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen last van het 'kleine' scherm?
Nah, ik gebruik hem toch niet zakelijk en rooten doe ik ook niet. Net de sensation wezen kijken, de XL. Pleuris wat een bakbeest. En de XE is 580 euro. 20 euro extra en ik heb de 4s.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zakelijk gezien kan de Android imo niet op tegen een iPhone. Het werkt gewoon.
Daarnaast vind ik de look en feel een stuk beter.
Privé heb ik nog steeds een SII en het tweaken is daarmee super maar vrij nutteloos wat mij betreft.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Rekkie het volgende:
Wat is dan precies het verschil tussen tetheren en de persoonlijke hotspot die ik nu op mijn iPhone vind?
Klopt, is bij alle KPN-toestellen zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij op telfort werkt persoonlijk hotspot gewoon zonder jailbreak.
Ik kreeg gister nieuwe carrier settings en was bang dat het dichtgetimmerd was, maar het mag nog steeds. KPN 4 live!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij op telfort werkt persoonlijk hotspot gewoon zonder jailbreak.
Ah, blij met KPN danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, is bij alle KPN-toestellen zo.
Ja dat is persoonlijk. Maar voor mij geldt, dat een gadget een tool is die ik voor een doel heb. Het ding moet niet in de weg zitten, opvallen. Ik wil niet eindeloos hoeven configgen, tweaken. Het ding moet in 1x werken, alle apps draaien, synchroniseren, compatible zijn met alle belangrijke services*. Dat is een utopie maar Apple spul komt er m.i. het dichtst bij. Je realiseert je gewoon niet meer hoe bijzonder het is dat je gewoon alles op je telefoon kan doen en eigenlijk tijden zonder je pc kan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit nog steeds te twijfelen verdomme
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat is persoonlijk. Maar voor mij geldt, dat een gadget een tool is die ik voor een doel heb. Het ding moet niet in de weg zitten, opvallen. Ik wil niet eindeloos hoeven configgen, tweaken. Het ding moet in 1x werken, alle apps draaien, synchroniseren, compatible zijn met alle belangrijke services*. Dat is een utopie maar Apple spul komt er m.i. het dichtst bij. Je realiseert je gewoon niet meer hoe bijzonder het is dat je gewoon alles op je telefoon kan doen en eigenlijk tijden zonder je pc kan.
Als ik dan zie hoe Android-vrienden lopen te klooien met launchers en upgrades die wel/niet kunnen en lange complexe instellingenmenu's... Dat is een beetje de 90er jaren computer experience vind ik. Ik vond het toen superleuk hoor; zoveel mogelijk DOS memory vrij maken, de beste downloadprotocol uitzoeken, je cpu overklokken... Maar nu zie ik dat allemaal als een afleiding die me blokkeert in dingen gedaan krijgen
* = Alleen mijn Macbook en iPhone synchroniseren probleemloos met Google Calendar, mijn Outlook en Thunderbird niet, hoe fucked up is het dat alleen Apple dit goed werkend krijgt.
Dat beaam ik volledig één van de belangrijke redenen om volledig over te stappen op iPhone.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.
Ja het is ook wel een kwestie van tijd denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef TC03 het volgende:
Eens. Alhoewel Android wel steeds beter wordt daarin. Maar e-mail/agenda werkt gewoon veel beter op een iPhone.
Misschien komt dit dom over, maar de teksten die ik dan in iTunes krijg geven mij het idee dat ik dan weer allemaal dingen ga verliezen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:50 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Herstellen al een keer geprobeerd?
Na android betaal je er na een jaar ook voor. Hoe kun je dokken trouwens? Enkel met CC of ook met paypal en ideal?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef KNAK het volgende:
net een nieuwe 4s gehaald...
Whatsapp kost gewoon 0.79 eur ... schiet lekker op zo... dacht dat dat gratis was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |