Omdat er weinig inzendingen zijn, is de stemprocedure iets aaangepast. Je hoeft nu per categorie alleen aan te geven wat jouw favoriete inzending is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef Moira. het volgende:
ik snap eerlijk gezegd niet helemaal hoe het stemmen werkt
En op je eigen inzending stemmen? Wel/niet? 3pt? 1pt?
scriptie zeker nog niet klaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:20 schreef zyx1981 het volgende:
Gaat dit zekers volgen! Zodra mijn scriptie af is doe ik mee!
Ik weet niet waar op het forum jullie dit topic hebben gepromoot, want ook ik zag het bij toeval omdat ik niet veel in TTK kom. Dus misschien toch wat vaker in alle SC of zoiets promoten? Want de categorieën zoals ze zijn vind ik goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:58 schreef DaMart het volgende:
Het aantal inzenders en stemmers was wat aan de lage kant, dus wij vroegen ons af of er misschien nog dingen in de opzet anders zouden kunnen om meer inzendingen te krijgen en meer mensen te motiveren om te stemmen?
Is de maximale lengte van de verhalen bijvoorbeeld te lang met 2.500 woorden, en is 1.000 of 1.500 handiger?
Wellicht ergens op de frontpage plaatsenquote:Op zondag 18 maart 2012 09:58 schreef DaMart het volgende:
Het aantal inzenders en stemmers was wat aan de lage kant, dus wij vroegen ons af of er misschien nog dingen in de opzet anders zouden kunnen om meer inzendingen te krijgen en meer mensen te motiveren om te stemmen?
Is de maximale lengte van de verhalen bijvoorbeeld te lang met 2.500 woorden, en is 1.000 of 1.500 handiger?
Me tooquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef Samael het volgende:
Ik ben iig alvast klaar voor de volgende ronde
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vervolg komt nog wel, maar door omstandigheden wat later dan gepland.
Dat valt toch wel mee. Denk aan het woord in andere talen bijv. frans of latijn. Over het juist niet kunnen slapen of dromenland. Er zijn echt zoveel mogelijkheden.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even een reminder: je hebt nog tot en met maandag om een verhaal, gedicht of kunstwerk in te sturen.
Gaat 'm ook niet worden hierquote:
Slapen in de zonquote:Op zondag 27 mei 2012 12:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wil in ieder geval proberen om nog een verhaal te produceren. Het zit in mijn hoofd, maar nu nog de inspiratie vinden om het in Word te zetten.
Ik vind het concept niet echt aantrekkelijk om eerlijk te zijn. Teveel leesvoer en regeltjes. Een vereenvoudigde remake zou mijn aandacht iig trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef DaMart het volgende:
Het aantal stemmen valt tot nu toe wel tegen, net als het aantal inzendingen.
Op veler verzoek is de TTK-wedstrijd terug, maar is er nog echt interesse, of is die alweer verdwenen?
Uren steken in een tekening en het dan afleggen tegen een gedichtje van 2 zinnen. Nee dank jequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef MsMessy het volgende:
Gewoon je favoriet kiezen uit alle inzendingen lijkt me beter dan nog per categorie werken.
Zo veel regels zijn er toch niet? Alleen termijnen om iets in te sturen en wat grenzen om de verhalen leesbaar te houden. En dit is al een vereenvoudigde versie van de voorwaarden die vroeger golden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik vind het concept niet echt aantrekkelijk om eerlijk te zijn. Teveel leesvoer en regeltjes. Een vereenvoudigde remake zou mijn aandacht iig trekken.
Dan zou ik niet alle categorieën samenvoegen in 1 OP. Ik hou gewoon van eenvoud en wil in principe zo min mogelijk lezen om aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo veel regels zijn er toch niet? Alleen termijnen om iets in te sturen en wat grenzen om de verhalen leesbaar te houden. En dit is al een vereenvoudigde versie van de voorwaarden die vroeger golden.
Zo veel leeswerk is het toch ook niet? En alles in 1 post onderbrengen is wel het duidelijkst, natuurlijk. Dan weet je direct waar je moet kijken voor informatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:35 schreef Samael het volgende:
[..]
Dan zou ik niet alle categorieën samenvoegen in 1 OP. Ik hou gewoon van eenvoud en wil in principe zo min mogelijk lezen om aan de slag te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |