Ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YebCar het volgende:
[..]
aha..op die manier:
ik bedoel ... heb een gesprek voor een functie dat bij functiegroep:7,8 behoort
dat heb ik even opgezocht : http://www.referentiefunctieshoreca.nl/Referentiefuncties
ervaring is 4 jaar in dezelfde functiegroep (manager) en ben nu eigen ondernemer
Ik zeg alleen hoe ik de markt zie, ik val je niet aan hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef DanieI85 het volgende:
Mijn handen jeuken echt, maar ik hou het netjes. Blij zijn als HBO/WO starter met 1900 per maand. Echt onzin, ook voor brede studies.
Dat een paar lui ondermaats verdienen betekent niet dat iedereen zo weinig verdient in de economische banen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef PeeJie_ het volgende:
Hmm en dan werd er een paar topics geleden de technische markt zo afgezeken omdat het slecht betaald. Even ter info, vanwaar ik zei zoek het eens ergens anders.. Ik ben 23 jaar, 1.5 jaar ervaring op kantoor als startend werkvoorbereider, daarvoor in de buitendienst gewerkt en nu een functie als meer/minderwerkcalculator bij een installatiebedrijf. Gezien de functie kan je wel zeggen dat ik weer opnieuw begin, want het is heel wat anders als wat ik heb gedaan. Me salaris ligt hoger als wat jullie hier aangeven + 13e maand + winstuitkering die minstens 1 maandsalaris bedraagt (staat vast) + reiskostenvergoeding + alle opleidingen volgen waar ik interesse in heb. En ik heb alleen me monteursdiploma's t/m niveau 4 MBO. En ik kon serieus bij 4 installatiebedrijven zo beginnen, als werkvoorbereider / ass. projectleider tegen vrijwel dezelfde voorwaarden. Ook in tijden van crisis dus.
Als hbo starter is een startsalaris van om en nabij de 2000 euro bruto per maand niet vreemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef DanieI85 het volgende:
Mijn handen jeuken echt, maar ik hou het netjes. Blij zijn als HBO/WO starter met 1900 per maand. Echt onzin, ook voor brede studies.
Waar moet je nog over denken dan?!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Schuifpui het volgende:
Vanochtend op eerste gesprek geweest bij een bedrijf. Word ik net gebeld dat ze me wel willen hebben.![]()
Salaris is meer dan ok. Ik ga er nu goed over na denken en aan het eind van de week ga ik het laten weten. Kan in principe gelijk beginnen. Gaat wel heel snel allemaal.
Ik zou direct tekenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hbo starter is een startsalaris van om en nabij de 2000 euro bruto per maand niet vreemd.
Klok en klepel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niet de nodige papieren voor een bepaalde functie? Afhankelijk van het vakgebied waar je in actief wilt zijn is het vaak mogelijk relatief goedkoop branche-erkende diploma's of certificaten te halen. Een beetje rondkijken naar dit soort zaken is nooit slecht. Ben je nog ergens aan het werk? Kijk dan of je werkgever ze kan betalen. Onder de nieuwe werkkostenregeling heeft een werkgever vaak de mogelijkheid om dat zonder extra kosten voor jou te doen.
Gefeliciteerd! Veel succes en plezier met je nieuwe baan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:45 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben aangenomen!!
Volgende week dinsdag kan ik beginnen
Nu nog het contract tekenen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef DownToEarth het volgende:
Afgelopen zondag een sollicitatiebrief verstuurd. Kreeg vandaag een ontvangstbevestiging met alle namen van concurrent sollicitanten in de CC![]()
Meteen op Linkedin gekeken wat hun achtergrond is.
Ja, je moet in die brief toch enigszins aangeven waar je interesse in hebt. Anders solliciteer je in het luchtledige en kom je niet sterk over. (Denken potentiele werkgevers misschien dat ze een brief hebben ontvangen van iemand die 'moet' solliciteren vanuit een WW-situatie). Ik heb ook een tijd wat open sollicitaties verstuurd, helaas weinig succesvol. Het is toch een beetje schieten in het luchtledige. Enige voordeel dat je hebt: geen concurrenten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:50 schreef BrainTeaser het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met veel ervaring met open sollicitaties? Want ik merk dat ik het toch lastig vind..![]()
Das meer een blunder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:56 schreef Nezhi het volgende:
[..]vast foutje van de human resources persoon.
niet gelijk een mailtje naar de CC lijst gestuurd met de mededeling dat ze ergens anders op gesprek kunnen komen voor een vorstelijk salaris?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:39 schreef DownToEarth het volgende:
Afgelopen zondag een sollicitatiebrief verstuurd. Kreeg vandaag een ontvangstbevestiging met alle namen van concurrent sollicitanten in de CC![]()
Meteen op Linkedin gekeken wat hun achtergrond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |