Ja inderdaad, wat een positiviteit!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een gesprekken en goed nieuws ineens hier!Succes met de gesprekken, hoera voor de banen en algehele
voor de zon die voor velen idd weer lijkt te schijnen in dit topic
Wauw, zo ineens ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb ook eindelijk een baan! En wel na welgeteld 80 sollicitatiebrieven en 6 sollicitatiegesprekken verspreid over zo'n 6 maanden... Pff wat een opluchting!
Ironisch genoeg heb ik vandaag zelfs 2 aanbiedingen gehad van twee bedrijven waar ik op gesprek ben geweest. Mag nu dus nog kiezen ook!
Ik wil hiermee maar zeggen: geef de moed niet op, ook al lijkt de situatie soms nog zo uitzichtloos. Ooit komt er een dag dat die werknemers inzien hoe slim en goed jij bent en staan ze voor je in de rij! Veel succes allemaal!
ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Morgen een sollicitatie-gesprek![]()
Ik ben benieuwd!
Deze post had ik echt even nodig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb ook eindelijk een baan! En wel na welgeteld 80 sollicitatiebrieven en 6 sollicitatiegesprekken verspreid over zo'n 6 maanden... Pff wat een opluchting!
Ironisch genoeg heb ik vandaag zelfs 2 aanbiedingen gehad van twee bedrijven waar ik op gesprek ben geweest. Mag nu dus nog kiezen ook!
Ik wil hiermee maar zeggen: geef de moed niet op, ook al lijkt de situatie soms nog zo uitzichtloos. Ooit komt er een dag dat die werknemers inzien hoe slim en goed jij bent en staan ze voor je in de rij! Veel succes allemaal!
Hahaha dat is zo typisch altijd. klinkt bekend.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef gifkwal het volgende:
Na lang zoeken werk ik ook al weer een tijdje maar het is idd soms lastig om de moet erin te houden. Als je de moet maar niet laat zakken. Succes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:41 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Deze post had ik echt even nodig!Na 70 sollicitatiebrieven, 10 gesprekken, 2 oproepcontracten in een jaar tijd (8 maand actief solliciteren, 4 maand niet i.v.m. arm in het gips) heb ik de moed wat opgegeven om een baan met een x aantal uur per week te vinden. Maar jouw post geeft mij weer meer moed om toch echt door te gaan met solliciteren, want ooit zal de baan heus wel komen!
Gesprek gaat alweer niet doorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:58 schreef Nezhi het volgende:
Nog een keer gesprek met PostNL, andere functie maar soortgelijke werkzaamheden. En ipv 4,50 euro bruto 7,50 euro.
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:22 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Gesprek gaat alweer niet door
Functie is al vervuld...
Feli!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:39 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Feli.
Ik had vorige week een mailtje gestuurd naar een bedrijf waar ik was afgewezen, met de vraag of ze iets meer konden vertellen over de reden van afwijzing. Word ik net gebeld dat ik toch mag langskomen voor die functie.
* manda-rijn duimt voor Aloriaquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef Aloria het volgende:
Net het gesprek gehad, ik krijg vanmiddag nog te horen als ik het wordt ja of nee.
Zit dus in diepe spanning
Yep, tweede keer een fout van een mederwerker van PostNL :|quote:
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je calculeert alvast een flinke uitloop in?![]()
Ze belden net al, of ik morgen langs kan komenquote:Goed nieuws in ieder geval, zijn er andere gegadigden of heeft het uitzendbureau dat niet gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |