Vind ik ook een afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:54 schreef Ziekebaard het volgende:
Arrogantie nummer 1 afknapper bij mij.
Aandoenlijk misschien wel, maar aantrekkelijk niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef NanaVonB het volgende:
arrogantie en extreme onzekerheid...naiviteit vind ik overigens helemaal geen afknapper...is soms juist wel aandoenlijk
extreme onzekerheid is irritant tijdens sexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:03 schreef NanaVonB het volgende:
arrogantie en extreme onzekerheid...naiviteit vind ik overigens helemaal geen afknapper...is soms juist wel aandoenlijk
Bingo!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
Onwetendheid, oppervlakkigheid en preutsheid.
Wat ik zo snel even kan bedenken.
Of humor die niet grappig is.quote:
Daten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja roken, dat is inderdaad ook een afknapper. Die stank
Wel mee eens allemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:53 schreef Modus het volgende:
-Roken
-Ouder dan 18 zijn en je dan nog heel nadrukkelijk als lid van een bepaalde subcultuur manifesteren
-"Ik vind eik alle muziek wel leuk behalve hardrock en zo..." () en dan aankomen met Anouk, Black Eyed Peas, Kane, Chris Brown en Gaga
-TV-diarree als TVOH niet willen missen
-Doorsnee zijn
-Domheid
Bij vrouwen vind ik het hebben van een piemel doorgaans een redelijke afknapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:53 schreef usedtoknow het volgende:
De titel zegt het al! Waar knap jij echt voor 100% op af bij mensen? Welke uiterlijke kenmerken, karaktereigenschappen enzovoort?
Dat heb je meegemaakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het hebben van een piemel doorgaans een redelijke afknapper.
Ik zeg altijd je maakt wat mee op de damesplee.quote:
Dat soort wijven als hierboven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef NanaVonB het volgende:
ach ja van die kerels die bij iedere vrouw een praatje maken, en dan wel met een en dezelfde intentie...zo doorzichtig..kunnen ze nog zo knap zijn...ik herken ze ook altijd direct..de sukkels
Wat doe ik fout.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat soort wijven als hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |