idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
Badr Hari moet z'n woord houden en tegen Alister Overeem in de ring stappen.
quote:
Daarnaast kan je op fight.nl niet eens betalen voor de livestream, omdat het niet beschikbaar is voor ons landquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt belachelijk dat het in 164 landen wordt uitgezonden, het gevecht in Nederland is en het niet hier op TV komt.
Correctie: hij gaat zich focussen op boksen in de US.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Yondaime het volgende:
want Badr Hari gaat met pensioen, wilt niet meer verder vechten voor zijn kickboxcarriere.
Dit had op SBS moeten komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt belachelijk dat het in 164 landen wordt uitgezonden, het gevecht in Nederland is en het niet hier op TV komt.
Jullie kunnen hem van mij krijgen voor 4 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Graties jonge, streams ftw. Bij mij te krijgen voor 5euro.
164 landen. En toevallig alles hier in de buurt niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
Welke 164 zenders zenden het dan wel uit?!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
164 landen. En toevallig alles hier in de buurt niet.
quote:Sorry, due to rights this site isn't available for visitors of your country during coming event!
Ja daarom met proxy doen. Ik heb al een stream maar ik wil dikke kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:16 schreef Specularium het volgende:
Als je een pay per view ticket van 10 euro wilt kopen vanuit Nederland krijg je dit:
[..].
https://www.torproject.org/download/download-easy.html.enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja daarom met proxy doen. Ik heb al een stream maar ik wil dikke kwaliteit hebben.
jeroen post, speelt de hoofdrol in amsterdam heavyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Die TMF'er kan ik nooit serieus nemen als ringspeaker.
Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:34 schreef Jajong het volgende:
Even het Marokkaanse volkslied erbij, ondanks het feit dat er gewoon Nederlander in z'n paspoort staat.
Juist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
Maargoed, ik kom ook op met een Molukse vlag, dus ik moet m'n bek houden
idd....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
Met nationalisme is in feite vrij weinig mis.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
De partij hierna..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand hier even een seintje geven wanneer Tyrone Spong moet?
L'houcine "Aussie" Ouzgni.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is dit nu? Oussi? OF hoe je dat schrijft..
Grappig.. of typisch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nickelson broekjessponsor wordt voor de Marokkanen?
Dit is juist genieten man. Technisch geweldig.quote:
Overacting VI Hansie?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Deze commentator, de energie van Hansie is er niks bij.
22:15quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:02 schreef Specularium het volgende:
Hoe laat staat die laatste wedstrijd ongeveer geplanned?
geniet nog van je dreamboxquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Xperia het volgende:
Via dreambox tientallen tv kanalen die het live in HD uitzenden
Daar komt geen Showtime op hoorquote:
Welkequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ooooow shit deze stream is echt helder.
tanxquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Allebei de Sopcast.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=143914&part=sports
Geen idee, even afwachten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef Jajong het volgende:
Is dat met Roemeens commentaar? Want dan kijk ik liever naar een iets mindere stream in het Engels :p
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef Jajong het volgende:
Is dat met Roemeens commentaar? Want dan kijk ik liever naar een iets mindere stream in het Engels :p
Linkie brah?quote:
idd, "the stream"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je bedoelt 'de' stream? Ik heb 'm ook weer op staan iig
125 pietermannenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
Kost da nou, zo'n kaartje voor zo'n event?
Ben weleens naar wat kleinschaligers geweest, maar dat vond ik al peperduur.
dit event,met alle bekende namen is minimaal 125 euro, tot 3000 voor een tafel van 6quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
Kost da nou, zo'n kaartje voor zo'n event?
Ben weleens naar wat kleinschaligers geweest, maar dat vond ik al peperduur.
Hangt van de venue af. Ben nog nooit daar geweest dus geen idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, en dan heb je waarschijnlijk niet eens goed zicht?
ken een gast die nu aan de VIP tafel zit, er was iemand ziek geworden, kon ie alsnog mee, de gelukspikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, en dan heb je waarschijnlijk niet eens goed zicht?
HDNet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke kijken jullie?
HDnet of Vipbox?
Was roepdeman ziek geworden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ken een gast die nu aan de VIP tafel zit, er was iemand ziek geworden, kon ie alsnog mee, de gelukspik
Dat is niet Schiavello....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
Mike Schiavello heeft zo'n moeilijk irritante stem
lang verhaal,maar ze wilde een jap als ref, om het onpartijdig te houden, hij was pissedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
Is die pa van Ubeda nog actief? Volg het al een hele tijd niet meer.
Maar dit is K-1!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanwege politieke redenen wordt kickboksen niet uitgezonden in Nederland.
Klopt, en ik kan me nog wel herinneren dat een half jaar terug? Heavyweight boxing wel op RTL 7 was.quote:
ronde 3: 1 min. hier nuquote:
Ik vind het ook raar, hoe deden ze dat vroeger met Ali-Frazier?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, en ik kan me nog wel herinneren dat een half jaar terug? Heavyweight boxing wel op RTL 7 was.
Jonge dat is al kei lang geleden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hoe deden ze dat vroeger met Ali-Frazier?
Ik zeg toch vroeger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jonge dat is al kei lang geleden.
Staat ie om bekend.quote:
Heb sinds Frazier's dood deze op mijn bureaublad...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja daarom. Tegenwoordig moet alles zo correct zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb sinds Frazier's dood deze op mijn bureaublad...
[ afbeelding ]
Nee, dan ben ik voor Overeem, wel by Sub of Dec, ik wil Junior niet KO zien gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Blijft je UI + ondertitel staan als het titelgevecht eraan komt?
Toch maakt dat wedstrijden ook wel leuk vind ik. Zolang het maar niet té wordt, zoals die kopstoot die hij probeerdequote:
Doorslaan na de bel maakt wedstrijden leukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maakt dat wedstrijden ook wel leuk vind ik. Zolang het maar niet té wordt, zoals die kopstoot die hij probeerde
Ik zie ze allebei liever niet verliezen, maar er kan er maar één de winnaar zijn helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik voor Overeem, wel by Sub of Dec, ik wil Junior niet KO zien gaan
Alistair can't be stopped.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik voor Overeem, wel by Sub of Dec, ik wil Junior niet KO zien gaan
Ja in K-1, zo kan ik het ook!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Badr Hari bewees het tegendeel.
Haha, Manhoef vs Paul Slowinski was ook een gave KO.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef THEFXR het volgende:
of je kijkt even wat "the Reem" met teixeira deed, ik dact, die staat nooit meer op!
Vet?quote:
van jerome wint die ook welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is wel vet ja maar ben benieuwd naar zijn volgende partij tegen Le Banner in maart.
Spong is allang geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me ook, net als dat Hari van Saki wint... Spong nu??
Le banner komt alleen nog maar paychecks ophalen, win of losequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is wel vet ja maar ben benieuwd naar zijn volgende partij tegen Le Banner in maart.
Aerts vs Sapp all over again?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Le banner komt alleen nog maar paychecks ophalen, win of lose
Hij is wel een aantal kilo te zwaar ja, hij kan best wel 5 -10 kg lichter zonder dat het ten koste gaat van zijn punchkracht.quote:
klopt iddquote:
Ghita FTW.quote:
Hoost vs Sapp was geweldig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, bob ik ben van sap, met zijn versplinterde levertje
Weekendverlof.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat Hesdy Gerges in de gevangenis zat vanwege drugssmokkel
Geen idee over hun privélevens, maar Gerges verdedigt zijn titel als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is gewoon vrij lees ik op Wikipedia.
nee, was zijn broertje geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat Hesdy Gerges in de gevangenis zat vanwege drugssmokkel
en dan ook nog 4-1 in stemmenquote:
Hij woont en traint in Belgie dus dat zou nergens op slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet die 'Turk' maar voor Nederland uitkomen, was het gelijk geëindigt.
Dacht dat hij gewoon in Nederland geboren, opgegroeid en woonachtig was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij woont en traint in Belgie dus dat zou nergens op slaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7iquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat hij gewoon in Nederland geboren, opgegroeit en woonachtig was.
Ik kan ook niet alles weten, wie denkt dat Gerges wint?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7i
http://www.vipbox.tv/watch/29625/1/hdnet-fights---it's-showtime-55-:-badr-hari-vs-gokhan-saki-live-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef rene90 het volgende:
Welke stream werkt het beste op het moment, ik zit op mmahd.blogspot maar is niet echt goed beeld. En die roemeense zeikt iets over facebook
oeff........ 83 fights, dat is wat anders dan die MMA statsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7i
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watch/29625/1/hdnet-fights---it's-showtime-55-:-badr-hari-vs-gokhan-saki-live-stream-online.html
Jij kent wel alle 15 coupletten van Wilhelmus?quote:
zal ook wel binnen 1 ronde gedaan zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
Nou Saki nog even KO en dan is het weer wachten op 't volgende gala.
Als ze maar op tijd klaar zijn voor UFC on Foxquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
Nou Saki nog even KO en dan is het weer wachten op 't volgende gala.
Dit soort fights worden altijd opgeblazen, als Hari nou tegen Overeem of een Ghita zou staan dan was het al een stuk gelijkwaardiger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef eight het volgende:
[..]
zal ook wel binnen 1 ronde gedaan zijn
Titels zeggen vrij weinig in het kickboksen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh, dus als ik het goed begrijp is Ghita de nieuwe World Champ en Badr vs Sak is een loller potje?
Heavyweight (+95kg) bout: Badr Hari vs. Gökhan Sakiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh, dus als ik het goed begrijp is Ghita de nieuwe World Champ en Badr vs Sak is een loller potje?
Dat kan best ja, maar dat is me vraag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Titels zeggen vrij weinig in het kickboksen.
Ben je aan het trollen? Want Saki heeft Ghita verslagen in de World GP.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort fights worden altijd opgeblazen, als Hari nou tegen Overeem of een Ghita zou staan dan was het al een stuk gelijkwaardiger.
Op decision toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen? Want Saki heeft Ghita verslagen in de World GP.
Badr heeft Saki toch uitgekozen als tegenstander?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
pak die vipboxstream, loopt als een zonnetjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef rene90 het volgende:
Kutstream ligt eruit, heeft ziggo digitale tv het niet ergens?
dam moet je even link 3 nemen, van de hoofpagina,onder boxingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef rene90 het volgende:
Kutstream ligt eruit, heeft ziggo digitale tv het niet ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |