Spong is allang geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me ook, net als dat Hari van Saki wint... Spong nu??
Le banner komt alleen nog maar paychecks ophalen, win of losequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is wel vet ja maar ben benieuwd naar zijn volgende partij tegen Le Banner in maart.
Aerts vs Sapp all over again?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Le banner komt alleen nog maar paychecks ophalen, win of lose
Hij is wel een aantal kilo te zwaar ja, hij kan best wel 5 -10 kg lichter zonder dat het ten koste gaat van zijn punchkracht.quote:
klopt iddquote:
Ghita FTW.quote:
Hoost vs Sapp was geweldig!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, bob ik ben van sap, met zijn versplinterde levertje
Weekendverlof.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat Hesdy Gerges in de gevangenis zat vanwege drugssmokkel
Geen idee over hun privélevens, maar Gerges verdedigt zijn titel als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is gewoon vrij lees ik op Wikipedia.
nee, was zijn broertje geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik dacht dat Hesdy Gerges in de gevangenis zat vanwege drugssmokkel
en dan ook nog 4-1 in stemmenquote:
Hij woont en traint in Belgie dus dat zou nergens op slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet die 'Turk' maar voor Nederland uitkomen, was het gelijk geëindigt.
Dacht dat hij gewoon in Nederland geboren, opgegroeid en woonachtig was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij woont en traint in Belgie dus dat zou nergens op slaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7iquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat hij gewoon in Nederland geboren, opgegroeit en woonachtig was.
Ik kan ook niet alles weten, wie denkt dat Gerges wint?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7i
http://www.vipbox.tv/watch/29625/1/hdnet-fights---it's-showtime-55-:-badr-hari-vs-gokhan-saki-live-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef rene90 het volgende:
Welke stream werkt het beste op het moment, ik zit op mmahd.blogspot maar is niet echt goed beeld. En die roemeense zeikt iets over facebook
oeff........ 83 fights, dat is wat anders dan die MMA statsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murat_Direk%C3%A7i
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.vipbox.tv/watch/29625/1/hdnet-fights---it's-showtime-55-:-badr-hari-vs-gokhan-saki-live-stream-online.html
Jij kent wel alle 15 coupletten van Wilhelmus?quote:
zal ook wel binnen 1 ronde gedaan zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
Nou Saki nog even KO en dan is het weer wachten op 't volgende gala.
Als ze maar op tijd klaar zijn voor UFC on Foxquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
Nou Saki nog even KO en dan is het weer wachten op 't volgende gala.
Dit soort fights worden altijd opgeblazen, als Hari nou tegen Overeem of een Ghita zou staan dan was het al een stuk gelijkwaardiger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef eight het volgende:
[..]
zal ook wel binnen 1 ronde gedaan zijn
Titels zeggen vrij weinig in het kickboksen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh, dus als ik het goed begrijp is Ghita de nieuwe World Champ en Badr vs Sak is een loller potje?
Heavyweight (+95kg) bout: Badr Hari vs. Gökhan Sakiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh, dus als ik het goed begrijp is Ghita de nieuwe World Champ en Badr vs Sak is een loller potje?
Dat kan best ja, maar dat is me vraag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Titels zeggen vrij weinig in het kickboksen.
Ben je aan het trollen? Want Saki heeft Ghita verslagen in de World GP.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort fights worden altijd opgeblazen, als Hari nou tegen Overeem of een Ghita zou staan dan was het al een stuk gelijkwaardiger.
Op decision toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen? Want Saki heeft Ghita verslagen in de World GP.
Badr heeft Saki toch uitgekozen als tegenstander?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
pak die vipboxstream, loopt als een zonnetjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef rene90 het volgende:
Kutstream ligt eruit, heeft ziggo digitale tv het niet ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |