Ja daarom met proxy doen. Ik heb al een stream maar ik wil dikke kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:16 schreef Specularium het volgende:
Als je een pay per view ticket van 10 euro wilt kopen vanuit Nederland krijg je dit:
[..].
https://www.torproject.org/download/download-easy.html.enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja daarom met proxy doen. Ik heb al een stream maar ik wil dikke kwaliteit hebben.
jeroen post, speelt de hoofdrol in amsterdam heavyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Die TMF'er kan ik nooit serieus nemen als ringspeaker.
Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:34 schreef Jajong het volgende:
Even het Marokkaanse volkslied erbij, ondanks het feit dat er gewoon Nederlander in z'n paspoort staat.
Juist.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
Maargoed, ik kom ook op met een Molukse vlag, dus ik moet m'n bek houden
idd....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
Met nationalisme is in feite vrij weinig mis.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
De partij hierna..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand hier even een seintje geven wanneer Tyrone Spong moet?
L'houcine "Aussie" Ouzgni.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is dit nu? Oussi? OF hoe je dat schrijft..
Grappig.. of typisch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Zou het niet grappig zijn als Nickelson broekjessponsor wordt voor de Marokkanen?
Dit is juist genieten man. Technisch geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |