abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:20:08 #126
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_107298561
Ik als provinciaaltje heb in mijn hele leven al drie boerkadraagsters gezien, in de dierentuin in Aachen, bij de pinguins nota bene _O-.

OT: laat die vrouwen lekker in hun boerka lopen, als zij zich daar fijn bij voelen. Ik vind het veel belangrijker dat ze goed Nederlands spreken dan wat ze aan hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_107298569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt of mensen die hun vrouw liever in een burka zien dan dat ze er als een lustobject bijloopt ...

ik noem het 1 pot nat
Vind ik niet, die vrouw met die Burka kan ik nog respect voor opleveren wegens haar waarde aan zelfrespect en zelf waarde, en het feit dat ze spiritueel geïnspireerd is, en dat lustobjectje, tja dat is gewoon zombie met weinig zelfrespect en loopt er als een goedkoop speelobject bij, daar kan ik eerlijk gezegd weinig respect voor opleveren.
pi_107298607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Vind ik niet, die vrouw met die Burka kan ik nog respect voor opleveren wegens haar waarde aan zelfrespect en zelf waarde, en het feit dat ze spiritueel geïnspireerd is, en dat lustobjectje, tja dat is gewoon zombie met weinig zelfrespect en loopt er als een goedkoop speelobject bij, daar kan ik eerlijk gezegd weinig respect voor opleveren.
En je beseft niet dat dat te maken heeft met je eigen perceptie, niet met de vrouwen die danwel geen burka dragen? Vanwaar eigenlijk die bemoeizucht?
Conscience do cost.
pi_107298666
quote:

[..]

daarmee zeg je dus dat je alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijkt en niet naar wie zij dan wel niet is. dus idd een pot nat :Y

en male chauvenist pig
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107298738
quote:

[..]

Ah ja, jouw perceptie is dus superieur. Goed om te weten.
pi_107298798
quote:

[..]

Wat een slechte slechte trol ben je ook ...Je toont in ieder geval direct aan waarvan sommige buitenlandse mannen worden beticht. Als jij dit ook tegen je vrouw zegt...verplicht je haar dus om de burqa te dragen, dit omdat ze anders een hoer is. Zeg nu dan nog eens dat die vrouwen niets verplicht worden.....jij onderdrukker.
pi_107298819
Kabinet Mark Rutte...echt hè, dit gaat helemaal nergens over. Waan van de dag regeert blijkbaar.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:28:09 #133
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_107298826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
Ik als provinciaaltje heb in mijn hele leven al drie boerkadraagsters gezien, in de dierentuin in Aachen, bij de pinguins nota bene _O-.

OT: laat die vrouwen lekker in hun boerka lopen, als zij zich daar fijn bij voelen. Ik vind het veel belangrijker dat ze goed Nederlands spreken dan wat ze aan hebben.
En jij denkt dat een vrouw die zich volledig van onze samenleving afsluit (en een kans op een baan, dus bredere deelname aan de maatschappij bewust minimaliseert) wel genegen is haar best te doen om fatsoenlijk Nederlands te leren?
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_107298840
quote:
Mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt zijn het zelf.

Ik heb liever mijn vrouw in een Burka dan dat ik een vrouw heb die er als een lustobject bij loopt.
Die mensen hebben wel een punt. Als de burka iets positiefs was, dan had de meerderheid van de islamitische vrouwen het aan. Dit is niet het geval.

Je kan het dus vergelijken met een sekte.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:29:18 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107298857
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:28 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

En jij denkt dat een vrouw die zich volledig van onze samenleving afsluit (en een kans op een baan, dus bredere deelname aan de maatschappij bewust minimaliseert) wel genegen is haar best te doen om fatsoenlijk Nederlands te leren?
Er zijn zoveel vrouwen die niet werken, gewoon omdat dat de afspraak is die ze met hun man gemaakt hebben, ook allemaal onderdrukt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:30:54 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107298918
quote:

[..]

je plaatst er op exact dezelfde manier een sticker :')
hoe weet jij nou of ze weinig zelfrespect hebben ... daar heb je evenveel basis voor als die knakker die vrouwen met burka gestoord noemt!

het is 1 pot nat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:31:44 #137
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_107298950
quote:

[..]

Zelfrespect en eigenwaarde, dat bedoel je te zeggen toch?
Weet je wanneer je dat hebt? Als je het fatsoen hebt om normaal mee te doen met en je aan te passen aan de omgeving waarin je bewust bent gaan wonen of waar je geheel zelfstandig naar toe bent gegaan.
Het fatsoen dat ik heb om in een Arabisch land niet in een kort broekje en een hemdje over straat te gaan, omdat mensen het daar ongepast vinden. Met dat fatsoen zou een vrouw in ons land niet met een boerka over straat gaan, omdat dat in een open samenleving ongepast is.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:32:35 #138
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_107298982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn zoveel vrouwen die niet werken, gewoon omdat dat de afspraak is die ze met hun man gemaakt hebben, ook allemaal onderdrukt?
Droom verder.
Wedden dat die boerkadraagsters allemaal een uitkering eisen omdat ze geen werk kunnen vinden?
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:32:41 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107298987
het is niet meer of minder ongepast dan een hanenkam
pi_107299015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef sp3c het volgende:
het is niet meer of minder ongepast dan een hanenkam
Klopt, beiden zouden geen uitkering moeten krijgen wanneer je uiterlijk (wanneer bewust tegendraads) je belet een functie te vervullen.
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:33:39 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Droom verder.
Wedden dat die boerkadraagsters allemaal een uitkering eisen omdat ze geen werk kunnen vinden?
dat mogen ze wel weigeren wmb :Y
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:34:09 #142
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_107299045
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Klopt, beiden zouden geen uitkering moeten krijgen wanneer je uiterlijk (wanneer bewust tegendraads) je belet een functie te vervullen.
Amen ...

... zei de ex-hanenkamdrager. :')
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_107299078
Ik heb nergens gezegd dat mijn perceptie superieur is, maar mijn waarneming word gedeelt met heel veel andere rationele mannen, en dat zegt wel iets!

En ik kijk niet alleen naar het uiterlijk, innerlijk en uiterlijk zijn beide 2 belangrijke zaken alvorens men het huwelijksbootje ingaat.

Wat een trol is weet ik niet, maar ik ben absoluut geen onderdrukker, want ik zal geen vrouw trouwen die het oneens is met mijn gedachtegoed, anders gaat het huwlijk nooit goed lopen natuurlijk.

Hakim, een Burka is verplicht in de Islam, tenminste er is een meningsverschil over de verplichting, maar het is zeker een onderdeel van de Religie. Jouw argument is zwak, omdat meerderheid geen bewijs is, meerderheid kunnen dom zijn en stom zijn en onwetend zijn, op dit moment zijn de Meerderheid van de moslims analfabeet (om een voorbeeld te noemen), betekent het dat dit dus goed is?
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:35:40 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299111
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

true that!

eigen keuze is best wmb zolang je rekening houd met de consequenties en niet de staat ervoor oplaat draaien

maar om het nu te verbieden ...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:38:24 #145
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_107299201
Ik vind dit soort onderwerpen geweldig. Vaak zijn dezelfde mensen die mordicus tegen een verbod op Holocaustontkenning zijn ("Vrijheid van meningsuiting, je weet toch?") dezelfde mensen die dit soort verboden tot het gaatje toe verdedigen ("Ja, je moet je aanpassen, je weet toch?").

Briljant. Beide verboden hebben impact op een Grondrecht (Meningsuiting cq Godsdienstvrijheid), maar om Orwell te parafraseren, 'all rights are equal, but some rights are more equal than others'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 16:40:47 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107299279
ik ben voor het verbod op holocaustontkenning maar tegen een burkaban?

wat is je punt nu eigenlijk?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:46:50 #147
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_107299452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind dit soort onderwerpen geweldig. Vaak zijn dezelfde mensen die mordicus tegen een verbod op Holocaustontkenning zijn ("Vrijheid van meningsuiting, je weet toch?") dezelfde mensen die dit soort verboden tot het gaatje toe verdedigen ("Ja, je moet je aanpassen, je weet toch?").

Briljant. Beide verboden hebben impact op een Grondrecht (Meningsuiting cq Godsdienstvrijheid), maar om Orwell te parafraseren, 'all rights are equal, but some rights are more equal than others'.
Ik ben tegen een verbod op Holocaustontkenning om de simpele reden dat ik het graag weet welke mensen zo onnozel zijn om de bewezen werkelijkheid te ontkennen.
Dat soort zaken staat helemaal los van het belemmeren van verregaande segregatie.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_107299475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Zelfrespect en eigenwaarde, dat bedoel je te zeggen toch?
Weet je wanneer je dat hebt? Als je het fatsoen hebt om normaal mee te doen met en je aan te passen aan de omgeving waarin je bewust bent gaan wonen of waar je geheel zelfstandig naar toe bent gegaan.
Het fatsoen dat ik heb om in een Arabisch land niet in een kort broekje en een hemdje over straat te gaan, omdat mensen het daar ongepast vinden. Met dat fatsoen zou een vrouw in ons land niet met een boerka over straat gaan, omdat dat in een open samenleving ongepast is.
Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!
pi_107299568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!
En ondanks dat er blijkbaar meerdere fatsoenen zijn vind jij vrouwen met korte kleding toch hoeren? Ook al hoort dat bij het Hollandse fatsoen?
pi_107299625
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En ondanks dat er blijkbaar meerdere fatsoenen zijn vind jij vrouwen met korte kleding toch hoeren? Ook al hoort dat bij het Hollandse fatsoen?
Ik heb nog nooit het woord Hoeren gebruikt dus hoe kom je erbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')