Vind ik niet, die vrouw met die Burka kan ik nog respect voor opleveren wegens haar waarde aan zelfrespect en zelf waarde, en het feit dat ze spiritueel geïnspireerd is, en dat lustobjectje, tja dat is gewoon zombie met weinig zelfrespect en loopt er als een goedkoop speelobject bij, daar kan ik eerlijk gezegd weinig respect voor opleveren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt of mensen die hun vrouw liever in een burka zien dan dat ze er als een lustobject bijloopt ...
ik noem het 1 pot nat
En je beseft niet dat dat te maken heeft met je eigen perceptie, niet met de vrouwen die danwel geen burka dragen? Vanwaar eigenlijk die bemoeizucht?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vind ik niet, die vrouw met die Burka kan ik nog respect voor opleveren wegens haar waarde aan zelfrespect en zelf waarde, en het feit dat ze spiritueel geïnspireerd is, en dat lustobjectje, tja dat is gewoon zombie met weinig zelfrespect en loopt er als een goedkoop speelobject bij, daar kan ik eerlijk gezegd weinig respect voor opleveren.
daarmee zeg je dus dat je alleen naar het uiterlijk van een vrouw kijkt en niet naar wie zij dan wel niet is. dus idd een pot natquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vind ik niet, die vrouw met die Burka kan ik nog respect voor opleveren wegens haar waarde aan zelfrespect en zelf waarde, en het feit dat ze spiritueel geïnspireerd is, en dat lustobjectje, tja dat is gewoon zombie met weinig zelfrespect en loopt er als een goedkoop speelobject bij, daar kan ik eerlijk gezegd weinig respect voor opleveren.
Ah ja, jouw perceptie is dus superieur. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat een slechte slechte trol ben je ook ...Je toont in ieder geval direct aan waarvan sommige buitenlandse mannen worden beticht. Als jij dit ook tegen je vrouw zegt...verplicht je haar dus om de burqa te dragen, dit omdat ze anders een hoer is. Zeg nu dan nog eens dat die vrouwen niets verplicht worden.....jij onderdrukker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En jij denkt dat een vrouw die zich volledig van onze samenleving afsluit (en een kans op een baan, dus bredere deelname aan de maatschappij bewust minimaliseert) wel genegen is haar best te doen om fatsoenlijk Nederlands te leren?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef MaLo het volgende:
Ik als provinciaaltje heb in mijn hele leven al drie boerkadraagsters gezien, in de dierentuin in Aachen, bij de pinguins nota bene.
OT: laat die vrouwen lekker in hun boerka lopen, als zij zich daar fijn bij voelen. Ik vind het veel belangrijker dat ze goed Nederlands spreken dan wat ze aan hebben.
Die mensen hebben wel een punt. Als de burka iets positiefs was, dan had de meerderheid van de islamitische vrouwen het aan. Dit is niet het geval.quote:Mensen die het geestelijk gestoord noemen dat een vrouw een burka draagt zijn het zelf.
Ik heb liever mijn vrouw in een Burka dan dat ik een vrouw heb die er als een lustobject bij loopt.
Er zijn zoveel vrouwen die niet werken, gewoon omdat dat de afspraak is die ze met hun man gemaakt hebben, ook allemaal onderdrukt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:28 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En jij denkt dat een vrouw die zich volledig van onze samenleving afsluit (en een kans op een baan, dus bredere deelname aan de maatschappij bewust minimaliseert) wel genegen is haar best te doen om fatsoenlijk Nederlands te leren?
je plaatst er op exact dezelfde manier een stickerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zelfrespect en eigenwaarde, dat bedoel je te zeggen toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Droom verder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel vrouwen die niet werken, gewoon omdat dat de afspraak is die ze met hun man gemaakt hebben, ook allemaal onderdrukt?
Klopt, beiden zouden geen uitkering moeten krijgen wanneer je uiterlijk (wanneer bewust tegendraads) je belet een functie te vervullen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef sp3c het volgende:
het is niet meer of minder ongepast dan een hanenkam
dat mogen ze wel weigeren wmbquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Droom verder.
Wedden dat die boerkadraagsters allemaal een uitkering eisen omdat ze geen werk kunnen vinden?
Amen ...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt, beiden zouden geen uitkering moeten krijgen wanneer je uiterlijk (wanneer bewust tegendraads) je belet een functie te vervullen.
true that!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt, beiden zouden geen uitkering moeten krijgen wanneer je uiterlijk (wanneer bewust tegendraads) je belet een functie te vervullen.
Ik ben tegen een verbod op Holocaustontkenning om de simpele reden dat ik het graag weet welke mensen zo onnozel zijn om de bewezen werkelijkheid te ontkennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind dit soort onderwerpen geweldig. Vaak zijn dezelfde mensen die mordicus tegen een verbod op Holocaustontkenning zijn ("Vrijheid van meningsuiting, je weet toch?") dezelfde mensen die dit soort verboden tot het gaatje toe verdedigen ("Ja, je moet je aanpassen, je weet toch?").
Briljant. Beide verboden hebben impact op een Grondrecht (Meningsuiting cq Godsdienstvrijheid), maar om Orwell te parafraseren, 'all rights are equal, but some rights are more equal than others'.
Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Zelfrespect en eigenwaarde, dat bedoel je te zeggen toch?
Weet je wanneer je dat hebt? Als je het fatsoen hebt om normaal mee te doen met en je aan te passen aan de omgeving waarin je bewust bent gaan wonen of waar je geheel zelfstandig naar toe bent gegaan.
Het fatsoen dat ik heb om in een Arabisch land niet in een kort broekje en een hemdje over straat te gaan, omdat mensen het daar ongepast vinden. Met dat fatsoen zou een vrouw in ons land niet met een boerka over straat gaan, omdat dat in een open samenleving ongepast is.
En ondanks dat er blijkbaar meerdere fatsoenen zijn vind jij vrouwen met korte kleding toch hoeren? Ook al hoort dat bij het Hollandse fatsoen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Beste meneer, de meeste Burka draagsters zijn geboren en getogen in Nederland en zijn niet bewust naar Nederland gekomen, die zijn hier geboren en getogen en die willen hun leven inrichten volgens een Religie, daar hebben ze recht op in dit land! En de rechten van landen verschillen, in bijna geheel Noord Afrika kan je gewoon buiten met een rok lopen, je hebt er nachtclubs, etc... In Nederland is geen 1 soort Fatsoen, dat staat nergens op blad, Nederland staat juist bekend om haar vrijheid, zo heb je daar een gothic en daar een punker en daar een sjonnie en daar een burka draagster, Nederland staat bekend om haar verschillende sub culturen binnen in het land zelf. Dus je kan nooit over een bepaald fatsoen praten, tenminste niet in Nederland!
Ik heb nog nooit het woord Hoeren gebruikt dus hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ondanks dat er blijkbaar meerdere fatsoenen zijn vind jij vrouwen met korte kleding toch hoeren? Ook al hoort dat bij het Hollandse fatsoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |