abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:55:32 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107725528
Oh men! Ik ga echt een dag eerder testen hoor :D Mijn man gaat voor een week naar het buitenland voor zijn werk, en vliegt (als het allemaal geregeld kan worden) zondagavond al.. En ik zou maandag dan gaan testen. Dus ja, dan maar een dagje eerder :+ Als ik zwanger ben zal dat toch ook wel te zien zijn dan? Nouja, ik doe het iig wel, vind het wel leuk als hij er ook bij is O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107726729
Ooohh wat spannend!
Soms is het pas na een paar dagen te zien geloof ik? Maar gewoon testen, who knows!!!

Dat tempen, doen jullie dat maandenlang? Of weet je na 2, 3 maanden je ritme?

Hier nog geen nieuws...
pi_107726747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Chanty het volgende:
Meten jullie met dat temperaturen daadwerkelijk altijd op hetzelfde tijdstip (dus ook in het weekend om 7 uur)?
ik doe dat tempen niet.. juist omdat je het iedere dag op de zelfde tijd moet doen..

ik ga wel voor de slijmtest :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_107727457
Ik heb 3 maandjes getempt, in het begin elke dag, daarna alleen op de "wisselpunten" zeg maar. Wel meestal rond 6 uur als mijn wekker ging (doordeweeks) en dan tijdens het snoozen, en in het weekend wanneer ik wakker werd, wat bij ons alsnog rond 7 uur is, met dank aan de vorige zwangerschap :+
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:40:06 #280
58560 Oksel
Gezellig.
pi_107727791
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef happyme28 het volgende:
Oksel, ik hou het bij via fertilityfriend ook via een gratis app. Tempen doe ik dagelijks om ca. Dezelfde tijd, rectaal met een digitale thermometer. Eerst weet je pas je eisprong nadat geweest is maar na een paar cyclussen ga je als het goed is patronen herkennen (bijv. Temp dip voor eisprong of symptomen icm eisprong) en weet waar in je cyclus de eisprong ongeveer zit.

Ik vind het ideaal om mijn cyclus te monitoren.
Thanks.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:35:18 #281
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107730127
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Enfermera het volgende:
Oh men! Ik ga echt een dag eerder testen hoor :D Mijn man gaat voor een week naar het buitenland voor zijn werk, en vliegt (als het allemaal geregeld kan worden) zondagavond al.. En ik zou maandag dan gaan testen. Dus ja, dan maar een dagje eerder :+ Als ik zwanger ben zal dat toch ook wel te zien zijn dan? Nouja, ik doe het iig wel, vind het wel leuk als hij er ook bij is O+
jaaa dat kan hoor! Ik lees dat sommige al 4 dagen voor hun NOD positief testen! Succes!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:36:03 #282
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107730160
Edit: sorry ik verwar edit en quote altijd met elkaar....

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Fieder het volgende:
Ooohh wat spannend!
Soms is het pas na een paar dagen te zien geloof ik? Maar gewoon testen, who knows!!!

Dat tempen, doen jullie dat maandenlang? Of weet je na 2, 3 maanden je ritme?

Hier nog geen nieuws...
Wanneer verwacht je nieuws? :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:06:51 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107731667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Ik ben altijd ergens tussen 6 en 6.30 wakker. Ik het weekend temp ik en slaap ik daarna weer verder :)
Mja ben bang dat ik in het weekend niet meer in slaap kom dan, maar goed dat zien we dan wel :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik doe dat tempen niet.. juist omdat je het iedere dag op de zelfde tijd moet doen..

ik ga wel voor de slijmtest :P
Ik zie geen slijm (alleen bruinverlies 2 weken lang) dus dat gaat m niet worden. Ik wil eerst maar eens bepalen of er uberhaupt een cyclus/ routine/ eisprong/ menstruatie is :') :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:24:33 #284
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107756963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Aemelia het volgende:

[..]

jaaa dat kan hoor! Ik lees dat sommige al 4 dagen voor hun NOD positief testen! Succes!
Ja daarom... :D Thanks!! :*
pi_107757230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja daarom... :D Thanks!! :*
Wanneer wilde je nou gaan testen dan? As vrijdag ofzo?
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:51:10 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107757958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wanneer wilde je nou gaan testen dan? As vrijdag ofzo?
Nee joh, zaterdag of zondag.. Mn man vertrekt zondagavond dus ik wilde het eigenlijk zondagochtend doen, zo dicht mogelijk bij mn NOD :) :D
pi_107759406
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Aemelia het volgende:

Wanneer verwacht je nieuws? :)
Haha ik kan de term 'broekloeren' nu volledig waarderen iig!
Ik ben pas één keer zonder pil ongesteld geweest, dus gok nu op morgen. Meestal begin ik op een vaste dag, en vorige }) begon ook donderdag.

Heb vandaag wel al de bekende zeurderige kramp in bovenbenen... Dus zal vannacht of morgen wel doorbreken... :{
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:26:43 #288
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107769626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:36 schreef Fieder het volgende:

[..]

Haha ik kan de term 'broekloeren' nu volledig waarderen iig!
Ik ben pas één keer zonder pil ongesteld geweest, dus gok nu op morgen. Meestal begin ik op een vaste dag, en vorige }) begon ook donderdag.

Heb vandaag wel al de bekende zeurderige kramp in bovenbenen... Dus zal vannacht of morgen wel doorbreken... :{
Spannend! Weet je wanneer je eisprong is geweest?

Hier alles rustig in lijf en leden. Die typische zwangerschapsklachten zoals de obstipatie en bloedneuzen zijn over. Ik heb inmiddels geleerd dat je na de eisprong een stoot progesteron krijgt die voor die klachten kunnen zorgen. Na een week is er weer meer balans in je lichaam. Ik merk dat dus heel duidelijk. Grappig! Verder wacht ik tot maandag met testen. Of ik wacht nog langer :) Of korter :+
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:33:23 #289
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107773322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:26 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Hier alles rustig in lijf en leden. Die typische zwangerschapsklachten zoals de obstipatie en bloedneuzen zijn over. Ik heb inmiddels geleerd dat je na de eisprong een stoot progesteron krijgt die voor die klachten kunnen zorgen. Na een week is er weer meer balans in je lichaam. Ik merk dat dus heel duidelijk. Grappig! Verder wacht ik tot maandag met testen. Of ik wacht nog langer :) Of korter :+
Spannend! :D Klinkt toch wel hoopvol allemaal!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107779743
Spannende tijden voopr iedereen die kan gaan testen binnekort!

Hier gister begin van de ongesteldheid gehad, en naar het voelen van mijn lichaam breekt het vandaag door. :(

Op maar de volgende ronde...
pi_107781551
Ik ben 3 dagen overtijd. Heb zojuist een test gedaan maar negatief.

Ik ben niet eerder overtijd geweest, vandaag dag 31, normaal is mijn cyclus 26 27 dagen. Wel had ik 5 maanden geleden een cyclus van 32.

Oh ik hoop t zooooo!!
pi_107781977
Ik heb 2 januari een miskraam gehad, wanneer zou ik nu weer kunnen testen met een eventueel postitief resultaat? Had ik dan op 2 februari al kunnen testen of kan ik beter nog even wachten? Ik had zelf zoiets van als ik 14 februari nog niet ongesteld ben dan ga ik een testje doen, maar is de uitslag dan (al) betrouwbaar?
pi_107782384
quote:

[..]

Ik weet niet precies wanneer mn eisprong is geweest. Wel flink bezig geweest O-) Nog geen }) . Wat is dit zenuwslopend, nu al!!

Goed dat je je lichaam leert kennen! Zo duidelijk is het bij mij niet. Wachten is moeilijk... We horen wel of je tot maandag hebt kunnen wachten :D

AED, jammer! Volgende keer beter!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:39 schreef Diesje het volgende:

Ik ben niet eerder overtijd geweest, vandaag dag 31, normaal is mijn cyclus 26 27 dagen. Wel had ik 5 maanden geleden een cyclus van 32.

Oh ik hoop t zooooo!!
Diesje, wat vreemd! Gewoon nog even doorbijten denk ik? Succes hoor!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef X_Y het volgende:
Ik heb 2 januari een miskraam gehad, wanneer zou ik nu weer kunnen testen met een eventueel postitief resultaat? Had ik dan op 2 februari al kunnen testen of kan ik beter nog even wachten? Ik had zelf zoiets van als ik 14 februari nog niet ongesteld ben dan ga ik een testje doen, maar is de uitslag dan (al) betrouwbaar?
X_Y, wat erg om te horen. Hoe ver was je toen het misging? Ik kan je verder niet adviseren, ben nog maar n beginneling op dit gebied.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:13:27 #294
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107784135
quote:

[..]

Spannendddd :D Ga je anders mee testen op zondagochtend? :D
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:39 schreef Diesje het volgende:

Oh ik hoop t zooooo!!
:o Spannend joh!!! Ik duim!

Ik zie nu overal signalen van een eventuele zwangerschap, tis verschrikkelijk. Had vanochtend wat bloed in mn mond (gevoelig tandvlees?) bij 't tandenpoetsen, en ik meen ergens gelezen te hebben dat dat ook duid op zwangerschap? Maar dan ben ik weer te schijterig om het te gaan opzoeken :@
En lekker zwaar gevoel in mn buik met wat steekjes.... Magoed, dat heb ik wel vaker, mijn darmen doen zich graag voor als baarmoeder/eierstokken waardoor ik vaak in de war raak :{w
Vind 't zo spannend. Maar dan vind ik ook weer dat ik niet zoveel hoop moet hebben XD :D Pft, lastig. :@ oO<
pi_107791900
Nou jaaaa, ik heb iets vreemds? Drie weken geleden ongesteld geweest en nu weer iets bloedverlies (bruinig) Wat krijgen we nu? Van een cyclus van 47 dagen naar een cyclus van 21?
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:06:40 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107792067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:01 schreef milka82 het volgende:
Nou jaaaa, ik heb iets vreemds? Drie weken geleden ongesteld geweest en nu weer iets bloedverlies (bruinig) Wat krijgen we nu? Van een cyclus van 47 dagen naar een cyclus van 21?
of een innesteling, of bloedverlies bij je ei-sprong ;)
al is het laatste dan nog het meest waarschijnlijk tov je vorige cyclus ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107797011
Innesteling Milka .. :)

Nee zonder gekheid.. enige wat we kunnen doen is afwachten dames.

Maar da's ooit om gek van te worden.. :O
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:45:43 #298
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107797500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:01 schreef milka82 het volgende:
Wowww :o 't zou wat zijn zeg! :7 *O*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 06:17:12 #299
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107816527
Enfermera, ik ga niet testen. Zeker tot wo of do wachten indien niet ongesteld. Ik geloof nooit dat ik nu zwanger ben of kan zijn namelijk :)
pi_107816893
Noui,hier weer }) }) ...... Na een cyclus van 20 dagen,echt wtf? :? Slik nu die zwanger worden pillen van de Etos maar ik denk dat ze zich vergissen,ongesteld worden,haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')