abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107648628
Dat je wat bloed verloren bent tijdens je eisprong gok ik. Roze=vers bloed en bruin= oud bloed.

Mangostine, woohoo!! Van harte! *O*
pi_107648838
Mangostine,gefeliciteerd!
pi_107652011
Mangostine van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* .
Wat bizar dat je tante het al goed had, voor jullie het zelf wisten.
Ik ga proberen of ik deze maand je kunstje na kan doen :Y.

Diesje ik sluit me aan bij Regenboogjes.

Winka balen :* , op naar de volgende ronde!
  zondag 5 februari 2012 @ 23:31:30 #254
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107656425
Misselijkheid is alweer over. Een keer flink nekken en het was klaar :) geen buikgriep gelukkig! Lunch is vast te zwaar gevallen ;)

Verder doet mijn lijf weer normaal. Moet er niet aan denken om elke maand voor niets al die vage klachten te hebben! Maar ik weet ook dat ik vanalles voel nu omdat ik zo gefocused ben op mijn lijf.
Ik heb ook oprecht geen haast. Ergens in 2012 zou leuk zijn.

Diesje, eens met de rest!

Winka wat stom :( but there is always a next time!

Setiwe, ik wil ook mee doen! *O*

Om op de zaken voorruit te lopen: welke zwangerschapstesten moet je tegenwoordig hebben?
  maandag 6 februari 2012 @ 07:02:29 #255
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107662003
Temperatuur blijft lekker door stijgen, ik dreef bijna mijn bed :)
pi_107662156
Goed teken aemelia! Wij zijn begonnen in juli 2011,voor nummer drie.
  maandag 6 februari 2012 @ 07:36:36 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_107662175
Aemelia, de 2voor5euro testen van de kruitvat reageren snel, zijn goedkoop en ik vind ze erg betrouwbaar ( wit als het niet gelukt is en streep als er hcg is)

Hier vanmorgen weer lage temp dus koorts weg en eisprong lijkt nog niet geweest (wat overeenkomt met cervixslijm). Man vanaaf maar weer vroeg het bed in trekken.
pi_107663777
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef winka het volgende:

[..]

Lief dat je er aan denkt :)
Ik ben helaas eergister al ongesteld geworden 8-)

Gefeliciteerd Mangostine *O* *O* *O*
Ahh .. Balen -O- ..

Kop op meid .. Samen door naar de voglende ronde ;)
pi_107663905
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ahh .. Balen -O- ..

Kop op meid .. Samen door naar de volgende ronde ;)
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107664234
He, bah Winka... :*
pi_107665655
Jammer Winka :*

En mangostine gefelictieerd, wat een bijzonder verhaal van je tante! :* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 6 februari 2012 @ 11:09:29 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107666060
Mangostine, omfg, wat een ONWIJS dikke streep zeg!!! :o GEFELICITEEEERD!!! *G* :D O+

Jammer Winka... :*

En welkom en succes nieuwerds *O*

Hier nog alles rustig.. precies een week en ik mag testen :) Ben wel enorm moe + buikpijn (maar dat is van mn darmen), dus vandaag lekker een dagje rustig aan. Probeer niet al te veel te hopen, dat scheelt weer in teleurstelling, maar das soms wel lastig. En zeker na die mooie test van Mango O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107667988
Balen winka :*
Nu heel hard duimen dat het de volgende keer wel raak is!

Dit keer duurde mijn menstruatie maar vier dagen! Als dat zo blijft nu ik met de pil gestopt ben, vind ik dat helemaal niet erg :D
Nou ja, nog liever heb ik dat het helemaal weg blijft, maar dat zou wel heel snel zijn :+
  maandag 6 februari 2012 @ 12:22:48 #264
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107668554
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:09 schreef -Tuktuk- het volgende:
Balen winka :*
Nu heel hard duimen dat het de volgende keer wel raak is!

Dit keer duurde mijn menstruatie maar vier dagen! Als dat zo blijft nu ik met de pil gestopt ben, vind ik dat helemaal niet erg :D
Nou ja, nog liever heb ik dat het helemaal weg blijft, maar dat zou wel heel snel zijn :+
Nice! :D Heb ik idd ook, vroeger was het echt een week en nu maar 3 a 4 dagen, max O+ Heerlijk! Ga wel dood van de pijn, magoed, daar heb ik gelukkig goeie pijnstillers voor :')
pi_107669132
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice! :D Heb ik idd ook, vroeger was het echt een week en nu maar 3 a 4 dagen, max O+ Heerlijk! Ga wel dood van de pijn, magoed, daar heb ik gelukkig goeie pijnstillers voor :')
Precies! Vroeger een week lang aan de superturboplustampons en dan nog heel vaak moeten checken op doorlekken, en nu was het veel minder _O_
Helaas wel die pijn inderdaad, maar met een warme kruik en wat pijnstillers is dat prima te doen. Ik merk wel dat de chagrijnigheid die normaal over een week verspreid is, nu wat meer geconcentreerd is :@ Van zero naar bitch is drie seconden :+
pi_107669214
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef Enfermera het volgende:
Mangostine, omfg, wat een ONWIJS dikke streep zeg!!! :o GEFELICITEEEERD!!! *G* :D O+

Jammer Winka... :*

En welkom en succes nieuwerds *O*

Hier nog alles rustig.. precies een week en ik mag testen :) Ben wel enorm moe + buikpijn (maar dat is van mn darmen), dus vandaag lekker een dagje rustig aan. Probeer niet al te veel te hopen, dat scheelt weer in teleurstelling, maar das soms wel lastig. En zeker na die mooie test van Mango O+
Ik ging serieus nergens vanuit gisterochtend. Ik testte meer omdat ik het zo onpraktisch vond om er op maandagochtend nóg vroeger voor op te staan. Mijn vriend stond al te stuiteren, die had bij wijze van zelf al gepiest, zo spannend vond ie het O+
Maar: ik herken dus dat gevoel, zo van, ik hoop nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Maar je hoopt toch! En het is je, jullie allemaal gegund hoor!
  maandag 6 februari 2012 @ 13:15:39 #267
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107670223
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik ging serieus nergens vanuit gisterochtend. Ik testte meer omdat ik het zo onpraktisch vond om er op maandagochtend nóg vroeger voor op te staan. Mijn vriend stond al te stuiteren, die had bij wijze van zelf al gepiest, zo spannend vond ie het O+
Maar: ik herken dus dat gevoel, zo van, ik hoop nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Maar je hoopt toch! En het is je, jullie allemaal gegund hoor!
Ik mis je nu ahahahaaaal :'(

We komen snel weer bij je. Hopelijk voor je bevallen bent ;)
pi_107670443
Dat lijkt me wel ja. Wat doe je hier nog? Neuken, kreng!

Nou tot snel hè!
  maandag 6 februari 2012 @ 14:32:28 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107673147
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Precies! Vroeger een week lang aan de superturboplustampons en dan nog heel vaak moeten checken op doorlekken, en nu was het veel minder _O_
Helaas wel die pijn inderdaad, maar met een warme kruik en wat pijnstillers is dat prima te doen. Ik merk wel dat de chagrijnigheid die normaal over een week verspreid is, nu wat meer geconcentreerd is :@ Van zero naar bitch is drie seconden :+
Whahaha echt he! XD :o -O-
Ja idd, ik hou ook van mijn warme kruik en paracetamol codeïne O+ _O_ :9
Whihi ja dat is erg he! Heb dat ook wel eens, en dan denk ik daarna; ho :@ Wat gebeurde daar nou? :@ XD :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Echt he.... Jeutje :o Wat tof O+ :D
Lief! :* Haha weten we toch. En we gunnen het jou ook enorm! Nou sjoo! Naar Z&G jij! :*
pi_107682133
quote:
12s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef Mangostine het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Wat doe je hier nog? Neuken, kreng!

Nou tot snel hè!
Whahahahha! :W Doeiii Mango, hopelijk tot gauw!

Hier nog geen }) Wel kleine steekjes en krampjes dusss vrees van niet! Wel dikkere tieten maar ben helemaal flink aangekomen :')
  maandag 6 februari 2012 @ 19:19:03 #271
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107685019
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Fieder het volgende:

[..]

Whahahahha! :W Doeiii Mango, hopelijk tot gauw!

Hier nog geen }) Wel kleine steekjes en krampjes dusss vrees van niet! Wel dikkere tieten maar ben helemaal flink aangekomen :')
Als je die dikke trend nou ff voorzet! *O*
pi_107703934
Mango, tof! Gefeliciteerd :)
pi_107703991
Mangostine gefeliciteeeeerd!! wat super! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:43:45 #274
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107724855
Meten jullie met dat temperaturen daadwerkelijk altijd op hetzelfde tijdstip (dus ook in het weekend om 7 uur)?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:45:49 #275
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107724980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Chanty het volgende:
Meten jullie met dat temperaturen daadwerkelijk altijd op hetzelfde tijdstip (dus ook in het weekend om 7 uur)?
Ik ben altijd ergens tussen 6 en 6.30 wakker. Ik het weekend temp ik en slaap ik daarna weer verder :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')