Ahh .. Balenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef winka het volgende:
[..]
Lief dat je er aan denkt![]()
Ik ben helaas eergister al ongesteld geworden![]()
Gefeliciteerd Mangostine![]()
![]()
^^quote:Op maandag 6 februari 2012 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ahh .. Balen..
Kop op meid .. Samen door naar de volgende ronde
Nice!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:09 schreef -Tuktuk- het volgende:
Balen winka
Nu heel hard duimen dat het de volgende keer wel raak is!
Dit keer duurde mijn menstruatie maar vier dagen! Als dat zo blijft nu ik met de pil gestopt ben, vind ik dat helemaal niet erg
Nou ja, nog liever heb ik dat het helemaal weg blijft, maar dat zou wel heel snel zijn
Precies! Vroeger een week lang aan de superturboplustampons en dan nog heel vaak moeten checken op doorlekken, en nu was het veel minderquote:Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Heb ik idd ook, vroeger was het echt een week en nu maar 3 a 4 dagen, max
Heerlijk! Ga wel dood van de pijn, magoed, daar heb ik gelukkig goeie pijnstillers voor
Ik ging serieus nergens vanuit gisterochtend. Ik testte meer omdat ik het zo onpraktisch vond om er op maandagochtend nóg vroeger voor op te staan. Mijn vriend stond al te stuiteren, die had bij wijze van zelf al gepiest, zo spannend vond ie hetquote:Op maandag 6 februari 2012 11:09 schreef Enfermera het volgende:
Mangostine, omfg, wat een ONWIJS dikke streep zeg!!!GEFELICITEEEERD!!!
![]()
![]()
![]()
Jammer Winka...
En welkom en succes nieuwerds![]()
Hier nog alles rustig.. precies een week en ik mag testenBen wel enorm moe + buikpijn (maar dat is van mn darmen), dus vandaag lekker een dagje rustig aan. Probeer niet al te veel te hopen, dat scheelt weer in teleurstelling, maar das soms wel lastig. En zeker na die mooie test van Mango
Ik mis je nu ahahahaaaalquote:Op maandag 6 februari 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ging serieus nergens vanuit gisterochtend. Ik testte meer omdat ik het zo onpraktisch vond om er op maandagochtend nóg vroeger voor op te staan. Mijn vriend stond al te stuiteren, die had bij wijze van zelf al gepiest, zo spannend vond ie het
Maar: ik herken dus dat gevoel, zo van, ik hoop nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Maar je hoopt toch! En het is je, jullie allemaal gegund hoor!
Whahaha echt he! XDquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Precies! Vroeger een week lang aan de superturboplustampons en dan nog heel vaak moeten checken op doorlekken, en nu was het veel minder
Helaas wel die pijn inderdaad, maar met een warme kruik en wat pijnstillers is dat prima te doen. Ik merk wel dat de chagrijnigheid die normaal over een week verspreid is, nu wat meer geconcentreerd isVan zero naar bitch is drie seconden
Echt he.... Jeutjequote:Op maandag 6 februari 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ging serieus nergens vanuit gisterochtend. Ik testte meer omdat ik het zo onpraktisch vond om er op maandagochtend nóg vroeger voor op te staan. Mijn vriend stond al te stuiteren, die had bij wijze van zelf al gepiest, zo spannend vond ie het
Maar: ik herken dus dat gevoel, zo van, ik hoop nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Maar je hoopt toch! En het is je, jullie allemaal gegund hoor!
Whahahahha!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef Mangostine het volgende:
Dat lijkt me wel ja. Wat doe je hier nog? Neuken, kreng!
Nou tot snel hè!
Als je die dikke trend nou ff voorzet!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:14 schreef Fieder het volgende:
[..]
Whahahahha!Doeiii Mango, hopelijk tot gauw!
Hier nog geenWel kleine steekjes en krampjes dusss vrees van niet! Wel dikkere tieten maar ben helemaal flink aangekomen
Ik ben altijd ergens tussen 6 en 6.30 wakker. Ik het weekend temp ik en slaap ik daarna weer verderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef Chanty het volgende:
Meten jullie met dat temperaturen daadwerkelijk altijd op hetzelfde tijdstip (dus ook in het weekend om 7 uur)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |