Ik vind je niet liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Ok, deze trol gaat nu echt pitten.
Kusje voor kersenlipjes.
goed nummer!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik Sir Mix-a-lot in m'n hoofd.
Ja, en dat poesje in de OP in z'n vriendinnetje in de film.quote:
O, nu zie ik het. Ja, ik viel binnen, heb niet alles gelezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Over een andere kat die er eerst stond, zoals ik al zei.
Ik ben pas net begonnen.....quote:
Jawel!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope
Leer een vak
Ga ergens normaal wonen
Grow up
Bierkendquote:
Ja, dat was niet handig van jequote:
En bedankt he?quote:
Hey L-Equote:
Hmz. Ik durf zulke dingen niet goed, als jij het niet tot een succes weet te maken begin ik er ook niet aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey L-E![]()
Ja. Maar een echt succes was het niet....
Je zou het maar nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef L-E het volgende:
Mensen die iets van je willen kopen via MP en dan mailen dat ze 'het vandaag komen ophalen'. Voelt zo beklemmend.
Het resultaat waren zompige meelballenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmz. Ik durf zulke dingen niet goed, als jij het niet tot een succes weet te maken begin ik er ook niet aan.
Is ook lastiger dan dat het er uit ziet. Het is mij ook nog niet echt fijn geluktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey L-E![]()
Ja. Maar een echt succes was het niet....
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
Misschien heb ik vandaag geen tijd, bedoel ik dan he.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
Wat gelul is, want ik zit te niksen, dat weet iedereen. Ze kennen me dus op MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |