Ik vind je niet liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef El_Matador het volgende:
Ok, deze trol gaat nu echt pitten.
Kusje voor kersenlipjes.
goed nummer!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik Sir Mix-a-lot in m'n hoofd.
Ja, en dat poesje in de OP in z'n vriendinnetje in de film.quote:
O, nu zie ik het. Ja, ik viel binnen, heb niet alles gelezenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Over een andere kat die er eerst stond, zoals ik al zei.
Ik ben pas net begonnen.....quote:
Jawel!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope
Leer een vak
Ga ergens normaal wonen
Grow up
Bierkendquote:
Ja, dat was niet handig van jequote:
En bedankt he?quote:
Hey L-Equote:
Hmz. Ik durf zulke dingen niet goed, als jij het niet tot een succes weet te maken begin ik er ook niet aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey L-E![]()
Ja. Maar een echt succes was het niet....
Je zou het maar nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:19 schreef L-E het volgende:
Mensen die iets van je willen kopen via MP en dan mailen dat ze 'het vandaag komen ophalen'. Voelt zo beklemmend.
Het resultaat waren zompige meelballenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmz. Ik durf zulke dingen niet goed, als jij het niet tot een succes weet te maken begin ik er ook niet aan.
Is ook lastiger dan dat het er uit ziet. Het is mij ook nog niet echt fijn geluktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey L-E![]()
Ja. Maar een echt succes was het niet....
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
Misschien heb ik vandaag geen tijd, bedoel ik dan he.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
Wat gelul is, want ik zit te niksen, dat weet iedereen. Ze kennen me dus op MP.
Dat is dus precies mijn angst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het resultaat waren zompige meelballenIk ben toch echt beter met soep, grill, sausjes en zulks
Weet ik niet, hij is uit 2003, hadden ze dat toen al?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tv nodig. Heeft ie een werkende scart?
Ja he nog een GTST missen trek ik dus echt nietquote:
Het gaat toch wel om Laura.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja he nog een GTST missen trek ik dus echt niet
Klopt ja, ik had het dus ook danig onderschatquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is ook lastiger dan dat het er uit ziet. Het is mij ook nog niet echt fijn gelukt.
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn angst.
Ik heb vandaag een fantastische tomaten-paprikasoep gemaakt! Vroeg me af of dat uberhaupt lekker kon zijn, maar hij was perfect. Bruschetta erbij.
vast welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is uit 2003, hadden ze dat toen al?
Hij heeft nog een achterkant!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast weldat is nog best nieuw.
Wie?quote:
Laura, dat staat er toch? LE-ZEN! Djeeezzzzquote:
Een hele lieve meid!quote:
Een hele lieve meid. Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt.quote:
Laura?quote:
Ja, sowwyyyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hele lieve meid. Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt.
dafuq Barbusse
Ga eten. Dan doe je wat. Hier, een kuikentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef L-E het volgende:
Ik heb soep over.
En nog wat Turks brood.
En ik heb honger.
Ik ben even iets doen.
Ja, snuggere Henkie, ik bedoelde ook dat ik eten ging maken!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eten. Dan doe je wat. Hier, een kuikentje.
Ik ben zo scherp op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, snuggere Henkie, ik bedoelde ook dat ik eten ging maken!
Eten.
Nee, dank je. Zet maar op je hoofd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo scherp op de vrijdagavond![]()
Maar wil je het kuikentje nou of niet?
Ok.quote:
You know it, babyquote:
dat is ruk. heb er hier nog wel staanquote:
Beetje ver denk ik jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is ruk. heb er hier nog wel staanmaar das vast te ver weg
![]()
Geniet ervan!quote:
Peuquote:
Hehe, die is geinigquote:
Hey Barbquote:
Was jij toevallig niet degene die eerst zei dattie voor zijn lunch klaar zou zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Barb![]()
Ik kom er net achter dat ik echt eerder van kantoor moet weg gaan. Ben net pas thuis
Uit onderzoeken sinds 1880 en daarna is keer op keer bewezen dat overwerken de productiviteit niet verhoogd en de kans op fouten vergrootquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey Barb![]()
Ik kom er net achter dat ik echt eerder van kantoor moet weg gaan. Ben net pas thuis(en zit alweer met m'n werk laptop op schoot dingen in elkaar te draaien).
Het irritante is, dat was ook zo. Met m'n core. Nu ben ik neven activiteiten aan het doen, die ervoor zorgen dat ik snel een promotie kan maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was jij toevallig niet degene die eerst zei dattie voor zijn lunch klaar zou zijn?![]()
En troost je, ik ben nog aan het werk.Nou ja, werk......
![]()
Bolderbast is right.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uit onderzoeken sinds 1880 en daarna is keer op keer bewezen dat overwerken de productiviteit niet verhoogd en de kans op fouten vergroot
Sowieso: werk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was jij toevallig niet degene die eerst zei dattie voor zijn lunch klaar zou zijn?![]()
En troost je, ik ben nog aan het werk.Nou ja, werk......
![]()
Scheelt dat als ik nu een fout maak, ik dat meteen zie en het eenvoudig kan herstellen. Ben namelijk dashboards aan het maken voor mezelf. Ziet verder niemand. Om m'n productiviteit te verhogen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uit onderzoeken sinds 1880 en daarna is keer op keer bewezen dat overwerken de productiviteit niet verhoogd en de kans op fouten vergroot
quote:
Ja maar doordat je hersenen overwerkt zijn is de kans op fouten groot en kan je. Fouten over het hoofd zien. Ergo het bewijs; het vergroot je productiviteit nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt dat als ik nu een fout maak, ik dat meteen zie en het eenvoudig kan herstellen. Ben namelijk dashboards aan het maken voor mezelf. Ziet verder niemand. Om m'n productiviteit te verhogen.
Nou ja....werk.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |