Voor een full frontal shot van een open vagina verwijs ik graag naar KPD.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Heb je foto's wat je met ons kan delen om dit uit te leggen?
ik meen hetquote:
Dat is erg subtiel inderdaad. Zou me niet eens opgevallen zijn als je het niet zou vertellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor een full frontal shot van een open vagina verwijs ik graag naar KPD.
Voor de subtiele cameltoe bv:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef Nober het volgende:
Alsof vrouwen dat massaal gaan halen om een cameltoe te voorkomen.
Origineel hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:16 schreef haan33 het volgende:
TS heeft zn moeder in badpak gezien en hield daar verscheidene fapsessie aan over
dankjewelquote:
Gewoon geen broek dragen als vrouw waarvan de stof te dun is of de broek te strak. Dan heb je ook geen teen.quote:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar is het dan net niet of je een dikke K*t hebt als je dat voordoet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi design. Ziet alleen niemand.
[ afbeelding ]
L.U.L.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit....
Ik vind het wel een probleem. Dus prima oplossing.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die dingen uitvinden voor problemen die er niet zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi design. Ziet alleen niemand.
[ afbeelding ]
Loop je nu vaak met een teen rond?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een probleem. Dus prima oplossing.
inddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Piye het volgende:
Daar kan ik nou echt niet warm van worden. .
schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
was er gister ook, maar omdat de mijne faalt met lijmen moet ik nu weer!! Maarja tis onder schooltijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |