"Nu met mooi tribalpenismotief"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi design. Ziet alleen niemand.
[ afbeelding ]
Lol staat er nou een soort penis op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi design. Ziet alleen niemand.
[ afbeelding ]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Cameltoe is gewoon expres hoor. Dat voel je wel. Dus denk niet dat iemand dat gaat kopen.
Uit haar woorden blijkt dat ze niet de enige is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.
Trek eens niet zo snel conclusies. Die is gewoon paniekzaaierij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Nooit meer dit dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste doet het erom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Nooit meer dit dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
America, fuck yeah.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die dingen uitvinden voor problemen die er niet zijn.
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef JoeyTenowii het volgende:
heb nog nooit horen klagen over cameltoe´s alleen maar liefde
Dat zijn de vrouwen met SmoothHooves.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.
brr idd zie het al voor me supers sized cameltooquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.
tuurlijk in de zomer lopen wij allemaal met een paal in onze broek rondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Ik wist niet dat mannen dit zo konden waarderen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Wat? Ik wist het gewoon niet, vrouwen onderling vinden dit echt ergquote:
Goede diepe decolletés doen het ook goed, just sayin'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Ja huhuh dat wist ik wel pfffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede diepe decolletés doen het ook goed, just sayin'.
Dus jij zal zo'n onding nooit ente nimmer gaan gebruiken??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoequote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij zal zo'n onding nooit ente nimmer gaan gebruiken??
Cameltoe is cameltoe, ook bij zwemkleding.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoeAlleen bij zwemkleding maar dat telt niet.
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfiletquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoeAlleen bij zwemkleding maar dat telt niet.
de beste zijn die met volle lippenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Kroc het volgende:
[..]
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfilet
Jajaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
de beste zijn die met volle lippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! geeft me nog steeds elke dag weer zo'n jezus wa..?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Kroc het volgende:
[..]
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfilet
Nee ik dus niet, maar degenen die het hebben zijn zich er wel bewust van, maar doen er expres niets aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.
Meh, als het dunne stof is, zoals een zwembroekje, dan kan het soms zijn dat het je niet opvalt.Voor de rest van de kleding geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik dus niet, maar degenen die het hebben zijn zich er wel bewust van, maar doen er expres niets aan.
Misschien is het vrouwelijke geslacht gewoon niets voor jou. Is niet erg hoor knul, tegenwoordig zelfs normaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Piye het volgende:
Daar kan ik nou echt niet warm of koud van worden. Ik vind het eerder goedkoop dan opwindend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |