"Nu met mooi tribalpenismotief"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
Wel mooi design. Ziet alleen niemand.
[ afbeelding ]
Lol staat er nou een soort penis op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef Chai het volgende:
Cameltoe is gewoon expres hoor. Dat voel je wel. Dus denk niet dat iemand dat gaat kopen.
Uit haar woorden blijkt dat ze niet de enige is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.
Trek eens niet zo snel conclusies. Die is gewoon paniekzaaierij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Nooit meer dit dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste doet het erom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
Nooit meer dit dus....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
America, fuck yeah.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die dingen uitvinden voor problemen die er niet zijn.
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef JoeyTenowii het volgende:
heb nog nooit horen klagen over cameltoe´s alleen maar liefde
Dat zijn de vrouwen met SmoothHooves.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.
brr idd zie het al voor me supers sized cameltooquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou ja bij een bmi van 45+ plus wordt het een beetje onsmakelijk, maar dan verdwijnt zo'n SmoothGroove TM in het niets.
tuurlijk in de zomer lopen wij allemaal met een paal in onze broek rondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Ik wist niet dat mannen dit zo konden waarderen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Wat? Ik wist het gewoon niet, vrouwen onderling vinden dit echt ergquote:
Goede diepe decolletés doen het ook goed, just sayin'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Ja huhuh dat wist ik wel pfffquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede diepe decolletés doen het ook goed, just sayin'.
Dus jij zal zo'n onding nooit ente nimmer gaan gebruiken??quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef rosepetals het volgende:
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoequote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus jij zal zo'n onding nooit ente nimmer gaan gebruiken??
Cameltoe is cameltoe, ook bij zwemkleding.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoeAlleen bij zwemkleding maar dat telt niet.
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfiletquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee maar dat hartje kun je wel achterwegen laten want ik heb volgens mij echt nooit een cameltoeAlleen bij zwemkleding maar dat telt niet.
de beste zijn die met volle lippenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Kroc het volgende:
[..]
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfilet
Jajaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
de beste zijn die met volle lippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! geeft me nog steeds elke dag weer zo'n jezus wa..?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Kroc het volgende:
[..]
haha, jij hebt zeker zo'n klein kutje en niet een volle kipfilet
Nee ik dus niet, maar degenen die het hebben zijn zich er wel bewust van, maar doen er expres niets aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Jij loopt daar bewust mee rond op het strand? Geil idee wel.
Meh, als het dunne stof is, zoals een zwembroekje, dan kan het soms zijn dat het je niet opvalt.Voor de rest van de kleding geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik dus niet, maar degenen die het hebben zijn zich er wel bewust van, maar doen er expres niets aan.
Misschien is het vrouwelijke geslacht gewoon niets voor jou. Is niet erg hoor knul, tegenwoordig zelfs normaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Piye het volgende:
Daar kan ik nou echt niet warm of koud van worden. Ik vind het eerder goedkoop dan opwindend.
waarom goedkoop?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Piye het volgende:
Daar kan ik nou echt niet warm of koud van worden. Ik vind het eerder goedkoop dan opwindend.
Ik zie liever een vrouw die klasse uitstraalt dan een vrouw wiens kut ik zie als ze haar kleren nog aan heeft. Tuurlijk met zwemkleding kan dat al snel gebeuren maar dan zit ik niet te kijken van "oow een cameltoequote:
vind cameltoe altijd wel grappig heb ik weer even wat te lachen met mijn vriendjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie liever een vrouw die klasse uitstraalt dan een vrouw wiens kut ik zie als ze haar kleren nog aan heeft. Tuurlijk met zwemkleding kan dat al snel gebeuren maar dan zit ik niet te kijken van "oow een cameltoe" maar ja dat is blijkbaar raar.
ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind cameltoe altijd wel grappig heb ik weer even wat te lachen met mijn vriendjes
goedemorgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie liever een vrouw die klasse uitstraalt dan een vrouw wiens kut ik zie als ze haar kleren nog aan heeft. Tuurlijk met zwemkleding kan dat al snel gebeuren maar dan zit ik niet te kijken van "oow een cameltoe" maar ja dat is blijkbaar raar.
Ja dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
vind cameltoe altijd wel grappig heb ik weer even wat te lachen met mijn vriendjes
Als je iemand haar kut ziet zie je meer dan een cameltoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bent een KPD modje, dan gok ik dat jij wel meer dingen eerder kan waarderen dan de ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je iemand haar kut ziet zie je meer dan een cameltoe.
Een subtiele cameltoe kan zeer erotisch zijn vind ik.
De subtiele omtrek van haar schaamlippen kan mij zeker bekoren....
mijn stem krijg jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef haan33 het volgende:
Het is wel opwindend ja, ik wil met wat vrienden een politieke partij oprichting: Partij voor de Cameltoe. Iedereen bij wie geen kamelenteen te zien is het land uit!
nog 59999 stemmen voor de eerste zetel!quote:
Dat was natuurlijk ook een hyperbool.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je iemand haar kut ziet zie je meer dan een cameltoe.
Een subtiele cameltoe kan zeer erotisch zijn vind ik.
De subtiele omtrek van haar schaamlippen kan mij zeker bekoren....
Nou als ik zo een beetje de reacties in dit topic lees ben ik gewoon preuts blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent een KPD modje, dan gok ik dat jij wel meer dingen eerder kan waarderen dan de ander.
yooquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef haan33 het volgende:
Wie wilt graag fractievoorzitter worden van de PVDC?
dan heb ik enkel een campagneleider nodig.quote:
Dat kan toch nooit comfortabel zijn. En je ziet de vorm van dit apparaat ipv de cameltoe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, je hebt vast wel andere dingen wat jij lekker vindt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:14 schreef Piye het volgende:
Goedemorgen Haan.
[..]
Dat was natuurlijk ook een hyperbool.
[..]
Nou als ik zo een beetje de reacties in dit topic lees ben ik gewoon preuts blijkbaar.
Ja zoals bondage.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, je hebt vast wel andere dingen wat jij lekker vindt.
Tandartsen zijn motherfuckers. Altijd wachten op die klootzakken en dan kom je een keer 5 minuten te laat, kan je weer gelijk terug naar huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef haan33 het volgende:
Ik zit nu gewoon al een uur te wachten bij de tandarts
was er gister ook, maar omdat de mijne faalt met lijmen moet ik nu weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja zoals bondage.
[..]
Tandartsen zijn motherfuckers. Altijd wachten op die klootzakken en dan kom je een keer 5 minuten te laat, kan je weer gelijk terug naar huis.
Ik vind subtiele dingen leuker en opwindender dan een full frontal shot van een openstaande vagina.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent een KPD modje, dan gok ik dat jij wel meer dingen eerder kan waarderen dan de ander.
Ik snap het niet. Heb je foto's wat je met ons kan delen om dit uit te leggen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind subtiele dingen leuker en opwindender dan een full frontal shot van een openstaande vagina.
Af en toe ook een aangenaam gezicht, maar met bv lingerie aan laat je nog wat over aan diegene z'n fantasie.
Met een cameltoe is dat niet anders, iig een subtiele variant daarvan.
En het kan nog extremer aangezien KEL er natuurlijk ook nog is.
Voor een full frontal shot van een open vagina verwijs ik graag naar KPD.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Heb je foto's wat je met ons kan delen om dit uit te leggen?
ik meen hetquote:
Dat is erg subtiel inderdaad. Zou me niet eens opgevallen zijn als je het niet zou vertellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor een full frontal shot van een open vagina verwijs ik graag naar KPD.
Voor de subtiele cameltoe bv:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef Nober het volgende:
Alsof vrouwen dat massaal gaan halen om een cameltoe te voorkomen.
Origineel hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:16 schreef haan33 het volgende:
TS heeft zn moeder in badpak gezien en hield daar verscheidene fapsessie aan over
dankjewelquote:
Gewoon geen broek dragen als vrouw waarvan de stof te dun is of de broek te strak. Dan heb je ook geen teen.quote:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar is het dan net niet of je een dikke K*t hebt als je dat voordoet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
L.U.L.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef Yi-Long het volgende:
Weer zo'n uitvinding die desastreuse gevolgen zal hebben. Eerst al de atoombom, en nu dit....
Ik vind het wel een probleem. Dus prima oplossing.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
Mensen die dingen uitvinden voor problemen die er niet zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Loop je nu vaak met een teen rond?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een probleem. Dus prima oplossing.
inddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Piye het volgende:
Daar kan ik nou echt niet warm van worden. .
schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
was er gister ook, maar omdat de mijne faalt met lijmen moet ik nu weer!! Maarja tis onder schooltijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |