Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef QEX het volgende:
www.wotwentwrong.com
moet niet gekker worden
Misschien daar, maar absoluut niet hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed.Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet.
Nou zal soms tegenslagen hebben en minderen dagen. Maar niet zo erg als eerst hoor. Er is ook niks meer wat ze nu kan doen wat me zo pijn zal doen. Dat scheelt wel heb het ergste a gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
welkom in fase 1, de ontkenningsfase ;-) Geloof dat ik die nu sinds deze week achter me heb liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan.....)
Pas je wel op dat hij je niet gewoon aan het lijntje houdt? Ik bedoel, het is niet voor niets uitgegaan en misschien vindt hij het wel comfortabel dat hij jou heeft om op terug te vallen? Als je een relatie een tweede kans geeft, moet je er wel allebei veel moeite voor doen! Ik hoop dat het goedkomt voor je, maar blijf op je hoede..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:
[..]
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.
Dat terwijl het echt goed ging....Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
Fifa met vrienden gaat dan ook boven allesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:
[..]
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.
Dat terwijl het echt goed ging....Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wilquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles![]()
![]()
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Sms' je van ex:
Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijvenWil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,
x
Ex
Wtf am i readinx
Thanx voor je antwoordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...
Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.
Hou je haaks !
Op zoiets is de beste reactie geen reactie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Thanx voor je antwoordMaar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he
![]()
Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...
Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
Ik was dronkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wil
Hij is 22. Maar dat zegt natuurlijk niks als het om fifa gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik was dronkenMaar dan nog.. Hij heeft met zijn vrienden afgesproken. Wat is daar erg aan. Hij zegt toch dat hij het druk heeft. Als dat nou al in de planning stond. En fifa met vrienden is gewoon gezellig. Beetje fifa doen, beetje bier drinken en beetje ouwehoeren.
Ok, nu is het een vraagquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Tjik het volgende:
[..]
Hij is 22. Maar dat zegt natuurlijk niks als het om fifa gaat.
Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien
Geef het een paar dagen tijd. Hij blijft niet voor altijd boosquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Tjik het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien
Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Tjik het volgende:
[..]
En wat heb jij toen gedaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef Isis20 het volgende:
De kunst van het loslaten van mijn ex gaat vandaag even niet zo goed, gezien hij toch smste dat hij aan me dacht terwijl we hadden afgesproken het contact volledig af te kappen...
Fifa is heilig jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ik)
Dan zit je niet te wachten op je ex die je "lastig" valt. Maarja van de rest is het ook weer niet zo`n ramp dus hij is vast niet boos ofzo
"ik haat Nederlandse muziek"??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik haat Nederlandse muziek maar vind deze tekst wel heel erg sterk:
Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Tjik het volgende:
[..]
Fifa is heilig jaIk weet het. Ik heb verontschuldigd voor 'de manier waarop'. Hij zei weer; Ben niet kwaad. Ben herinnert.
Pff, alsof zoiets in een relatie niet gebeurd. Serieus. Weet niet wat ik nu kan verwachten. Dadelijk wil hij niks meer
Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
"ik haat Nederlandse muziek"??
Zooow zeg, da's nie best
(zo is Acda & de Munnik een van mijn favorieten dus daar maak je weer een hoop mee goed)
Hoe is met met jou vandaag? Weer de glimlach terug op je gezicht?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.
Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
Frank Boeijen kan ik erg waarderen - nu maar even niet luisteren. Veel te heftig nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.
Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven?
Het sneuvelt echt niet op zoiets. Laat het maar voor wat het is en maak het niet groter dan nodig.
en laat je hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh leuk ditMijn ex was haar oude mobiel kwijt, die ze gebruikte met uitgaan enzo. En ik ben nu eindelijk mijn kamer weer eens aan het opruimen. 1x raden wat ik net vind
Zit volgens mij geen simkaart in. Weet niet eens eigenlijk. Boeid me ook niet zoveel. Alleen zit meer wat ik er nu mee moet. Denk dat ik hem maar ga opsturen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef steppie74 het volgende:
[..]
en laat hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?
Beter!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit volgens mij geen simkaart in. Weet niet eens eigenlijk. Boeid me ook niet zoveel. Alleen zit meer wat ik er nu mee moet. Denk dat ik hem maar ga opsturen.
Oh jeej, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe lang heb je haar al niet gezien?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:48 schreef over_hedge het volgende:
mm ik ga vrijdag met wat oude vrienden van me wat drinken in utrecht. Dan komt ze waarschijnlijk langs om die telefoon optehalen..
3 weken.. Maar het is raar. Had verwacht haar minstens een jaar of zo niet meer te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:59 schreef Tjik het volgende:
[..]
Oh jeej, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe lang heb je haar al niet gezien?
Je beseft wel dat er een kans is dat dit je gevoel gaat verkloten hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3 weken.. Maar het is raar. Had verwacht haar minstens een jaar of zo niet meer te zien.
Ze komt alleen. Het is meer dat ik met allemaal vrienden ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Je beseft wel dat er een kans is dat dit je gevoel gaat verkloten he. In het geval dat ze bijvoorbeeld met een vriend komt of iets dergelijks. Maar je moet het zelf weten.
Gewoon het contact verbreken man. Zoals je zelf al zegt, je schiet er gewoon geen ene fuck mee opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet even niet zo heel goed wat te doen. Heb sinds 3/4 dagen weer lichtjes aan contact met m'n ex, maar merk wel dat de dingen die zij zegt en vind (Het is natuurlijk niet makkelijk, maar het is beter zo ed.) mij nog behoorlijk wat pijn doen als ik ze van haar hoor.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat we weer praten, maar aan de andere kant schiet ik er gewoon helemaal niets mee op. Niet in de zin dat we dichterbij elkaar komen en niet in de zin dat er meer afstand komt tussen ons. Dus waarschijnlijk is de beste optie toch geen contact.Hoe moeilijk dat ook is.
Contact verbreken, echt, het heeft geen zin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet even niet zo heel goed wat te doen. Heb sinds 3/4 dagen weer lichtjes aan contact met m'n ex, maar merk wel dat de dingen die zij zegt en vind (Het is natuurlijk niet makkelijk, maar het is beter zo ed.) mij nog behoorlijk wat pijn doen als ik ze van haar hoor.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat we weer praten, maar aan de andere kant schiet ik er gewoon helemaal niets mee op. Niet in de zin dat we dichterbij elkaar komen en niet in de zin dat er meer afstand komt tussen ons. Dus waarschijnlijk is de beste optie toch geen contact.Hoe moeilijk dat ook is.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef Sooph het volgende:
[..]
Contact verbreken, echt, het heeft geen zin.
Vind ik wel knapquote:
Vraag je eerst af waarom je wilt reageren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind ik wel knapIk vind dat echt lastig niet reageren als ik zoon bericht krijg.
Ik niet eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vraag je eerst af waarom je wilt reageren.
Zodra er ook maar een spatje ander gevoel bij komt kijken dat dat je dat zou hebben met een willekeurige andere meid
(bij wijze dan spreken dan, je begrijpt wat ik bedoel?)
Je houdt altijd wel wat restgevoelens voor je ex. Je hebt er immers een deel van je leven mee gedeeld.quote:
Nou ik denk niet altiijd, ongeveer de helft van mijn exen doet me dus echt totaal niets meer..geen gemis, geen gehaat...alleen dat ik ze niet aantrekkelijk meer vind...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je houdt altijd wel wat restgevoelens voor je ex. Je hebt er immers een deel van je leven mee gedeeld.
Geen scharrels.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:30 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
Nou ik denk niet altiijd, ongeveer de helft van mijn exen doet me dus echt totaal niets meer..geen gemis, geen gehaat...alleen dat ik ze niet aantrekkelijk meer vind...
Wat jij zegt, precies dat heb ik gestuurd vanmiddagquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef smurfinnensoep het volgende:
Kerel, je moet gewoon smsen. Het is nu zolang geleden en als je niks van je laat horen of gaat vertellen dat je meiden achter je aan heb dan komt dat zo wanhopig over.
vertel hoe het met je gaat en dat je gewoon nog niet in een relatie zit omdat je nog niet een leuk genoeg iemand bent tegenkomen. Zet erbij dat je hoopt dat met haar ook alles goed is en wens haar een fijne dag. groetjes aan dr ouders klaar
Vraag me dan eerlijk gezegd wel een beetje af wat voor relaties dit dan precies waren....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb het over exen geen scharrels...sommige scharrels mis ik meer dan sommige exen...
Goed johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
ik heb het over exen geen scharrels...sommige scharrels mis ik meer dan sommige exen...
Je moet vanaf vandaag gewoon al van het "ergste" uitgaan, in die zin dat zij misschien zeer spoedig al in een nieuwe relatie stapt. Het klinkt hard, maar accepteer dat zij met diegene natuurlijk ook verder gaat dan oppervlakkig flirten en een kusje op de wang. Verwijder haar telefoonnummer en berg spulletjes van haar op, zodat het niet in je gezichtsveld staat zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef johnykamau het volgende:
De kogel is door de kerk, ik heb m'n ex gisteravond verteld dat ik liever geen contact meer wil. Ondanks dat het mijn eigen keus was om haar te verlaten mis ik haar nog elke dag, ze heeft nu sinds kort een nieuwe scharrel waarmee dingen serieuzer worden. Elke keer als ik weer contact met haar heb (eigenlijk elke dag) voel ik me ellendig omdat ze bij iemand anders is dan bij mij![]()
Conclusie, ik moet stoppen met whinen en doorgaan met m'n eigen leven waar er momenteel geen plek is voor haar tot ik helemaal over haar heen ben. Nog nog hopen dat ik sterk genoeg ben om de komende dagen geen contact te zoeken.
Misschien was je ex destijds al niet meer zeker van haar gevoelens naar jou toe. Het lijk mij eerlij gezegd ook lastig om tegen je wederhelft te zeggen dat het gevoel afneemt/is afgenomen en dat je niet meer zeker bent van een relatie. Misschien dat ze daarom gewoon deed alsof alles nog goed was.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef EiPet het volgende:
Beetje triest eigenlijk, maar ik heb de laatste tijd ineens iets dat ik een beetje bozig ben op ex..
Is al 1.5 jaar uit, eerste maanden probeerde ik haar terug te krijgen, maar daarna liet ik het los, naar buiten toe dan, geen contact meer met haar gezocht. Ook andere meiden gedate, en zelfs bijna in een nieuwe relatie gezeten, maar daarvan toch weggelopen omdat het te dicht bij kwam...
Maar de laatste tijd denk ik opeens weer aan de laatste fase van de relatie met ex. Niet omdat ik die zo graag terug wil, maar omdat er bij nader inzien best wel vreemde/lullige dingen zijn gebeurd. Gaf mezelf altijd de schuld van alle fouten die er in de relatie zijn gemaakt, maar ook ex heeft dingen gedaan die niet bepaald eerlijk waren...
Zelf was ik er eigenlijk helemaal zeker van, dat mijn ex gek op me was. Op een gegeven moment stelde ik voor om een vakantie te boeken voor de zomer samen, ik had immers geen seconde nagedacht over de mogelijkheid dat ze dit misschien helemaal niet zou willen, ze zei immers helemaal gek op me te zijn, ik was het einde voor haar.. En hey: Ik was haar vriend!
Maar toen ik het voorstelde, ging het toch niet zo soepel. Kon het niet na de zomervakantie? Ergens in oktober ofzo, dan was het toch goedkoper? Ook moest ze eigenlijk even op werk/aan haar ouders vragen, of het wel mocht allemaal. (Ze was 20 toen, en was al eerder met ex'en op vakantie geweest). Wel speelde ze het spelletje leuk mee door mee te kijken op internet, maar als ik eens concreet zei ; Kom we gaan naar reisbureau, boeken, dan deed ze opeens een paar passen terug..
Ook de laatste periode soms op zondag, terwijl we elkaar alleen maar in t weekend zagen : Of we wat zouden gaan doen. Maar zij wilde liever een dagje alleen zijn op haar kamer, tutten. Dat doen meiden toch? Ik vroeg of er wat aan de hand was, maar nee nee absoluut niet, ze wilde gewoon even alleen zijn...
Opeens heb ik de behoefte haar daar mee te confronteren. Heb zelf alle schuld op me genomen destijds, ik was te recht voor zijn raap, als iets me niet zinde, dan zei ik dat. Maar andersom was ex eigenlijk heel schijnheilig...
Nee, althans, alleen met verjaardagen, oud en nieuw een sms' je ofzo, meer niet. Ik ga haar hier dan ook niet mee confronteren, maar de drang is wel aanwezig..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Misschien was je ex destijds al niet meer zeker van haar gevoelens naar jou toe. Het lijk mij eerlij gezegd ook lastig om tegen je wederhelft te zeggen dat het gevoel afneemt/is afgenomen en dat je niet meer zeker bent van een relatie. Misschien dat ze daarom gewoon deed alsof alles nog goed was.
Heb je nog contact met haar, aangezien je haar er na 1,5 jaar mee wilt confronteren?
Snelle reactie van mij terug. Ik kan opzich wel begrijpen dat dit je stoort, maarja in dit geval kan ik alleen maar zeggen als dat alles is....quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef EiPet het volgende:
[..]
Nee, althans, alleen met verjaardagen, oud en nieuw een sms' je ofzo, meer niet. Ik ga haar hier dan ook niet mee confronteren, maar de drang is wel aanwezig..
Dat is het hem juist, natuurlijk waren die gevoelens toen al een tijdje weg/ weg aan het gaan! Maar ze bleef tegen mij zeggen, dat ik geweldig was, dat het oke was tussen ons, dat ze gewoon met me op vakantie wilde etc.
Maar dat vind ik juist niet kunnen. Ze verweet mij dat ik te direct naar haar was, en meteen een hoop stampij maakte als iets me niet zinde ( was ook zo ) .
Achteraf vind ik het eigenlijk veel erger, dat je op zondag een ''tutdagje'' wil hebben, en de vakantie maar blijft uitstellen, om het vervolgens in alle rust uit te kunnen maken, waardoor het voor mij als een enorme klap kwam, terwijl ze zichzelf alle tijd gunde om het voor de kunnen bereiden..
Was zelf natuurlijk ook nog naief, als je vriendin niet meer samen wil zijn op een vrije zondag, terwijl ze geen andere plannen heeft, dan moet er ergens natuurlijk al een belletje gaan rinkelen..
Tja, weet je, soms had ik zelfs nog wel gewild dat mijn ex en ik felle ruzie' s, backstabbing en de hele scene die daarbij hoort gehad hadden achteraf, zoals jij met je ex hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Snelle reactie van mij terug. Ik kan opzich wel begrijpen dat dit je stoort, maarja in dit geval kan ik alleen maar zeggen als dat alles is....
Destijds waren mijn ex en ik ieder thuis onze spaarvarken aan het stukslaan in de hoop dat we genoeg geld hadden om granaten te kunnen kopen. Als ik de auto startte kneep ik mijn ogen dicht omdat ik bang was geliquideerd te worden met C4.
Als ik jou was zou ik idd niks van je laten horen. Des te leuker is het om haar wellicht later weer tegen het lijf te lopen of contact te krijgen. Maar doe dit als die drang om haar te confronteren weg is. Want je hebt het blijkbaar nog niet helemaal verwerkt.
Is wel een beetje herkenbaar. Ik zou soms ook liever hebben dat zij me haat ipv dat me ziet als een voormalige huisgenoot. Ik kreeg ook meteen opmerkingen naar mijn hoofd als "wie weet gaat dat bij je volgende vriendin beter" of de ergste "heb je al eens gedacht om je in te schrijven op een datingsite"? Dan kies ik bijna liever voor gigantische ruzies en haat en nijd. Dat zijn tenminste emoties.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef EiPet het volgende:
[..]
Tja, weet je, soms had ik zelfs nog wel gewild dat mijn ex en ik felle ruzie' s, backstabbing en de hele scene die daarbij hoort gehad hadden achteraf, zoals jij met je ex hebt.
Het klinkt raar, maar op de een of andere manier krijg je dan toch het idee, dat de hele relatie iets met haar heeft gedaan, als ze er nog zo op een( weliswaar negatieve) manier mee bezig is...
Mijn ex deed er alles aan, om vanaf de eerste dag nadat het uit was, zoveelmogelijk te doen alsof het haar echt totaal niet raakte. En dat geloofde ik toen ook : Deed me super veel pijn dat ze helemaal geen contact meer zocht, als ik haar zag ze gewoon tegen me begon te praten alsof ik een verre kennis van haar was, geen woord meer over onze relatie, gewoon Heejj alles lekker mooi man met mij ook mazzels! ( soort van)
Als ik achteraf terugkijk dan zie ik heus wel de typische dingen die ex' en doen als het uitgaat: Totaal ander kapsel, nieuwe kleren, 10 kilo afgevallen, ineens een ''BFF'' waar ze vanuit het niets elke dag mee omging..
Maar toch, zou ik het , nog altijd na al die tijd, wel eens fijn vinden als ze toch nog eens toenadering zoekt met me...Door een keer serieus te vragen hoe het nu met me is, al is het maar iets kleins. Heb nu echt het idee alsof het voor haar geen reet voorstelde allemaal...
Ja daar heb ik ook last van gehad. Toen we contact hadden kreeg ik wel 5x per dag te horen dat ze over me heen was en dat ik dat ook eens zou moeten doen. Ook tegen vrienden van haar zeggen dat ik haar stalkte. Verder Ook heel afstandelijk naar mij toe etc. Maar geloof me ze probeert zich gewoon sterk te houden wat haar nog lukt ook. Niks aan te doen. Ik heb wel gemerkt dat als ik dan eenmaal iets langer met mn ex in een kamer zat bijvoorbeeld, dat zij diegene was die hele tijd aan het huilen was (en dat na 100x gezegd te hebben dat ze over me heen was). Daarom kapte ze dit ook snel af, met als excuus dat ik anders niet verder kon met mijn leven (lekker logisch) en daarom ook geen vrienden met me kon zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef EiPet het volgende:
[..]
Tja, weet je, soms had ik zelfs nog wel gewild dat mijn ex en ik felle ruzie' s, backstabbing en de hele scene die daarbij hoort gehad hadden achteraf, zoals jij met je ex hebt.
Het klinkt raar, maar op de een of andere manier krijg je dan toch het idee, dat de hele relatie iets met haar heeft gedaan, als ze er nog zo op een( weliswaar negatieve) manier mee bezig is...
Mijn ex deed er alles aan, om vanaf de eerste dag nadat het uit was, zoveelmogelijk te doen alsof het haar echt totaal niet raakte. En dat geloofde ik toen ook : Deed me super veel pijn dat ze helemaal geen contact meer zocht, als ik haar zag ze gewoon tegen me begon te praten alsof ik een verre kennis van haar was, geen woord meer over onze relatie, gewoon Heejj alles lekker mooi man met mij ook mazzels! ( soort van)
Als ik achteraf terugkijk dan zie ik heus wel de typische dingen die ex' en doen als het uitgaat: Totaal ander kapsel, nieuwe kleren, 10 kilo afgevallen, ineens een ''BFF'' waar ze vanuit het niets elke dag mee omging..
Maar toch, zou ik het , nog altijd na al die tijd, wel eens fijn vinden als ze toch nog eens toenadering zoekt met me...Door een keer serieus te vragen hoe het nu met me is, al is het maar iets kleins. Heb nu echt het idee alsof het voor haar geen reet voorstelde allemaal...
Ik denk altijd dat als je dat niet kan, je het gewoon niet echt wil.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef johnykamau het volgende:
De kogel is door de kerk, ik heb m'n ex gisteravond verteld dat ik liever geen contact meer wil. Ondanks dat het mijn eigen keus was om haar te verlaten mis ik haar nog elke dag, ze heeft nu sinds kort een nieuwe scharrel waarmee dingen serieuzer worden. Elke keer als ik weer contact met haar heb (eigenlijk elke dag) voel ik me ellendig omdat ze bij iemand anders is dan bij mij![]()
Conclusie, ik moet stoppen met whinen en doorgaan met m'n eigen leven waar er momenteel geen plek is voor haar tot ik helemaal over haar heen ben. Nog nog hopen dat ik sterk genoeg ben om de komende dagen geen contact te zoeken.
Wat voorn dingen? Verwijten? Praktische zaken die nog geregeld moeten worden? Heeft het zin om dat nog allemaal uit te willen praten?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef RBWO het volgende:
Oké toch even iets van mijn kant hoe ik dit wellicht het beste kan aanpakken.
In de relatie met mijn ex en daarna zijn een hoop dingen gebeurd wat mij niet zo lekker zit. We hebben het geprobeerd via de telefoon (ze wilt elkaar niet zien) te bespreken maar merk dat ik mezelf inhoud over dingen.
Kan ik beter een "beslissende" brief te schrijven/tikken waar ik alles inzet wat mij nog dwars zit maar haar toch wil bedanken voor bepaalde dingen...
Kom er niet helemaal uit hoe ik dit moet aanpakken, gewoon compleet vergeten of toch een brief wegsturen?
Hoelang is het nu uit? Als het nog vers is zeg maar dan zou die brief voor jou een mooie afsluiting kunnen zijn, waarna je misschien met een beter gevoel verder kan gaan. Echter, moet je uitkijken dat je haar niet teveel gaat verwijten of met vragen komt, want dan heb je kans dat ze moe van je wordt en die vragen toch niet beantwoord. Dan blijf je helemaal met een flutgevoel achter natuurlijk. Als het wat langer geleden is zou ik die brief achterwege laten. Maarja misschien denken andere daar anders over.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef RBWO het volgende:
Oké toch even iets van mijn kant hoe ik dit wellicht het beste kan aanpakken.
In de relatie met mijn ex en daarna zijn een hoop dingen gebeurd wat mij niet zo lekker zit. We hebben het geprobeerd via de telefoon (ze wilt elkaar niet zien) te bespreken maar merk dat ik mezelf inhoud over dingen.
Kan ik beter een "beslissende" brief te schrijven/tikken waar ik alles inzet wat mij nog dwars zit maar haar toch wil bedanken voor bepaalde dingen...
Kom er niet helemaal uit hoe ik dit moet aanpakken, gewoon compleet vergeten of toch een brief wegsturen?
Dat is dus het punt. Naar aanleiding van bepaalde dingen die mijn ex gedaan heeft in de relatie is het spaak gelopen. Ik vind het lastig om dit zomaar compleet voorbij te laten gaan. (Het was eigenlijk ook van het ene op het andere moment uit na 2.5 jaar). Nu wil ik haar niet echt dingen gaan verwijten, maar gewoon mijn "visie" geven op de relatie die we gehad hebben. Gewoon een leuke herinnering voor haar (met natuurlijk ook wat negatieve zaken...) en eigenlijk voor mezelf om het gewoon eens te "zeggen".quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wat voorn dingen? Verwijten? Praktische zaken die nog geregeld moeten worden? Heeft het zin om dat nog allemaal uit te willen praten?
Ja en daar komt het punt. Mevrouw heeft in de relatie een drietal dingen gedaan wat echt TOTAAAL niet door de beugel kon. Uiteindelijk is het zo gedraaid dat van alle drie dingen IK degene ben die het allemaal gedaan heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef La_Vita het volgende:
Ik zou het contact verbreken voor je die brief stuurt. Geen verwijten gaan maken of met modder gaan gooien. Lekker de eer aan jezelf houden joh
Maar je hebt nu toch niet meer met haar te maken? Zulke dingen zorgen vaak alleen nog maar voor meer shit, je schiet er niets mee op. Het is vast niet zo dat je dan wel ineens de erkenning zult krijgen dat het allemaal aan haar lag. Karma's a bitch, geloof daar maar gewoon inquote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ja en daar komt het punt. Mevrouw heeft in de relatie een drietal dingen gedaan wat echt TOTAAAL niet door de beugel kon. Uiteindelijk is het zo gedraaid dat van alle drie dingen IK degene ben die het allemaal gedaan heeft.
Ik vind dit nogal makkelijk bekeken dat ik degene ben die uiteindelijk ervoor gezorgd heeft dat het uit is gegaan, terwijl dit niet zo is. Ik wil dus geen modder gaan gooien of verwijten maken, ik wil gewoon op papier eigenlijk de hele relatie "doorlopen" van begin tot eind. De leuke dingen maar ook de negatieve dingen pakken tot het moment dat het uit is gegaan.
Ik merk dat ik het lastig vind om dit niet te doen, ergens zegt me iets dat het voor me eigen gemoedsrust juist wel fijn is om dit te doen.. aan de andere kant vraag ik me ook af wat ik ermee opschiet....
Haha dat klopt. Ik heb ook niks meer met haar te maken maar (het lijkt wel alsof ik mijn keuze al gemaakt hebt. Probeer me eigen standpunt te verdedigen haha) nadat het uit is gegaan ben ik uiteindelijk de boeman geweest volgens haar. Na de relatie hebben we nog wel even contact gehad omdat ze eigenlijk niemand had behalve mij. Nu heeft ze wat andere mensen en hoor ik ineens niks meer.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:33 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch niet meer met haar te maken? Zulke dingen zorgen vaak alleen nog maar voor meer shit, je schiet er niets mee op. Het is vast niet zo dat je dan wel ineens de erkenning zult krijgen dat het allemaal aan haar lag. Karma's a bitch, geloof daar maar gewoon in
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap mijn ex ook nietZegt ze: Eigenlijk wil ik die telefoon ook ophalen vrijdag zodat ik je kan knuffelen.
Ja heel apart. Zal haar vriend leuk vindenquote:
@Wandering. Klopt. Alleen zal ik denk ik toch "eigenwijs" zijn en het voor mezelf wel doen. Ik zit te overwegen het niet te doen maar ik weet het niet. Wellicht is nu ook gewoon geen goed moment om de beslissing te maken.. Op dit moment zou ik de brief versturen.. wellicht morgen niet meer..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
@RBWO:
Jullie hebben nu eigen waarheden, getuige ook wat je aangaf over die drie dingen waar zij je nu de schuld van geeft.
Je kunt beslissen nog een tijdje te gaan welles-nietes bakkelijen met haar. Je kunt ook beslissen om de wijste te zijn.
Succes!
Je kunt ook beslissen de brief/mail alvast wel te maken maar nog niet te versturen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:25 schreef RBWO het volgende:
[..]
@Wandering. Klopt. Alleen zal ik denk ik toch "eigenwijs" zijn en het voor mezelf wel doen. Ik zit te overwegen het niet te doen maar ik weet het niet. Wellicht is nu ook gewoon geen goed moment om de beslissing te maken.. Op dit moment zou ik de brief versturen.. wellicht morgen niet meer..
Ben idd de afgelopen 2 uur bezig geweest met de mail. Verstuur deze nog niet maar wacht morgen even af.. zie het dan wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je kunt ook beslissen de brief/mail alvast wel te maken maar nog niet te versturen.
Dan kun je er een nachtje over slapen. Dikke kans dat je dan heel anders tegen de tekst aankijkt
Deze man heeft er verstand van, nachtjes slapen doen wonderen!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je kunt ook beslissen de brief/mail alvast wel te maken maar nog niet te versturen.
Dan kun je er een nachtje over slapen. Dikke kans dat je dan heel anders tegen de tekst aankijkt
True. Had wellicht ook ermee te maken dat ik haar vanochtend even sprak en meteen gezeik had en er gelogen werdquote:Op zondag 29 januari 2012 16:50 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Deze man heeft er verstand van, nachtjes slapen doen wonderen!
Les die je hieruit kan leren: nooit boos contact op nemen met iemand als je nog totaal pissed off bent en je laat leiden door emoties ipv verstandquote:Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef RBWO het volgende:
[..]
True. Had wellicht ook ermee te maken dat ik haar vanochtend even sprak en meteen gezeik had en er gelogen werd.
Hoi Isis,quote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Les die je hieruit kan leren: nooit boos contact op nemen met iemand als je nog totaal pissed off bent en je laat leiden door emoties ipv verstand
Foei! Op Facebook kijken is niet echt slim als je over iemand heen wil komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik dacht dat het goed ging totdat ik vanmiddag op z'n Facebook keek en zag dat hij onze foto als omslagfoto heeft gedaan...![]()
![]()
nee ik weet het, maar ik had al 5 dagen niet gekeken en ik dacht van: hmm stiekem wil ik wel kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Sooph het volgende:
[..]
Foei! Op Facebook kijken is niet echt slim als je over iemand heen wil komen.
En, eeuh, dat is wel een beetje raar, een foto met je ex als coverfoto?
Muhh, ik ken het gevoel, maar dan tja, moet je jezelf toch echt tegen houden ofzo. Begrijp wel dat dat lastig is.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
nee ik weet het, maar ik had al 5 dagen niet gekeken en ik dacht van: hmm stiekem wil ik wel kijken.
En ik snap er écht niks van..
Ja ik vind 't echt heel vervelend/raar. Ik snap niet zo goed wat hij hiermee bedoelt en als je iemand haat ga je echt niet zo'n foto als omslagfoto hebben.. lijkt me. Ik ben weer beland bij stap 1quote:Op zondag 29 januari 2012 18:16 schreef Sooph het volgende:
[..]
Muhh, ik ken het gevoel, maar dan tja, moet je jezelf toch echt tegen houden ofzo. Begrijp wel dat dat lastig is.
Neuh, ik ook niet, is wel echt vaag?
Facebook tijdlijn. Wat een drama.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:21 schreef Sooph het volgende:
Ja, dat zit bij de nieuwe facebook timeline layout?
Uhmm...omslagfoto van fb?? Mag ik je vragen wat er zo "onze" aan die foto is? Staan jullie daar samen op?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik dacht dat het goed ging totdat ik vanmiddag op z'n Facebook keek en zag dat hij onze foto als omslagfoto heeft gedaan...![]()
![]()
Ja, met die nieuwe tijdlijn. Kan je je eigen foto plaatsen als header zeg maar. En ja, we staan er samen op. Geen groepsfoto o.i.d. Alleen wij twee..quote:Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Uhmm...omslagfoto van fb?? Mag ik je vragen wat er zo "onze" aan die foto is? Staan jullie daar samen op?
Oh ik vind hem wel tofquote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Facebook tijdlijn. Wat een drama.
Pfff...het tweede weirdo gedrag van ex'en vandaag hier.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, met die nieuwe tijdlijn. Kan je je eigen foto plaatsen als header zeg maar. En ja, we staan er samen op. Geen groepsfoto o.i.d. Alleen wij twee..
Ik zou nooit kunnen weten wat hij hiermee bedoelt, tenzij ik het hem vraag maar hij heeft me op álles geblokkeerd en ik vraag het liever niet eigenlijk. Ik heb totaal geen idee wat hij hier probeert mee te zeggen maar het is wel erg kut. Als je zegt dat je me haat, dan lijkt het me niet dat je een foto doet van jouw tweeën als omslagfoto... Ik ben echt radeloos nu.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Pfff...het tweede weirdo gedrag van ex'en vandaag hier.
Hangt er wat in de lucht vandaag?
Vind het zelfs ongepast van je ex dat hij een foto gebruikt waar jij ook op staat. Heb je zelf enig idee wat hij hiermee wilt zeggen of uitlokken?
Ik heb echt geen idee. M'n hoofd werkt niet mee nu en ik vind het alleen maar kut dat ik het heb gezien. Het is de foto die we namen toen we elkaar weer voor de eerste keer zagen, extra speciaal dus...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:37 schreef Sooph het volgende:
[..]
Oh ik vind hem wel tof
Maar goed, ik zou echt niet kunnen bedenken waarom je dat zou doen, ik zou ook geen foto met mijn ex als coverfoto doen![]()
Je kan je zelf wel gek maken nu en redenen ervoor verzinnen, maar behalve als je het hem vraagt, zal je het niet weten en heeft het dus ook vrij weinig zin om weer terug naar stap 1 te gaan, zoals je dat zelf zei.
Ik zoek niks meer achter dingen, alleen onze foto als omslagfoto hebben. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:07 schreef Goddelijker het volgende:
ovoxo, je bent wel een goed persoon om mee te spelen. Je laat zo makkelijk met je spelen.
Hij blokkeert je overal, hij zegt dat hij je haat.
En toch zoek je van alles achter dingen die hij doet.
Nee hij heeft me wel geblokkeerd op Facebook, ik kan nu alleen z'n pagina zien als ik uitgelogd ben. Ik weet dat ik niet had moeten kijken, maar ik kan het niet meer ongedaan maken..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens als iemand je blokkeert op facebook kan je zijn hele pagina niet meer zien , dus waarschijnlijk ben je daar dus niet geblokkeerd maar doe jezelf een lol en blokkeer hem want het enige wat je doet is jezelf pijnigen.
Tjik hij geeft aan dat die tijd heeft van de week dus ik zou het even zo laten, anders frustreer je hem nog meer. Hij geeft namelijk aan op die tijd heb ik tijd voor je dus forceer het niet.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zoek niks meer achter dingen, alleen onze foto als omslagfoto hebben. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Dan zal ik het je vertellen: Ik vind dat je hem moet blokkeren. En je door moet gaan met je leven.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik vind 't echt heel vervelend/raar. Ik snap niet zo goed wat hij hiermee bedoelt en als je iemand haat ga je echt niet zo'n foto als omslagfoto hebben.. lijkt me. Ik ben weer beland bij stap 1
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik het je vertellen: Ik vind dat je hem moet blokkeren. En je door moet gaan met je leven.
Ik kon m'n gedachten afzetten en vrolijk doen, maar 's avonds in bed was het dan toch weer wat moeilijker. Ik kijk heus niet elke dag op z'n Facebook... Het was alleen vandaag dat ik even keek en ineens zag ik die foto. Ik vind het niet raar dat ik me er dan kut over voel...quote:Oja, het ging eigenlijk best goed. Ik had zelfs z'n nummer en bericht verwijdert. Ook z'n beste vriend heb ik verwijdert van Facebook en ik had best veel afleiding. Alleen vandaag keek ik en toen zag ik die foto.
Ik ben het met je eens. Ovoxo, kap er mee want je zoekt allerlei manieren om jezelf te pijnigen. Net zoiets als uitloggen op FB zodat je dan op die manier wel op zijn pagina kan kijken, sorry maar dit doe je 100% jezelf aan. Kap er nou mee want hij is je niet waard, en jouw aandacht al helemaal niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik het je vertellen: Ik vind dat je hem moet blokkeren. En je door moet gaan met je leven.
Precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ovoxo, kap er mee want je zoekt allerlei manieren om jezelf te pijnigen. Net zoiets als uitloggen op FB zodat je dan op die manier wel op zijn pagina kan kijken, sorry maar dit doe je 100% jezelf aan. Kap er nou mee want hij is je niet waard, en jouw aandacht al helemaal niet!
Alstu, afleiding.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding. Wat een kutdag
Afleiding zoeken is dus juist niet bij je ex op z'n facebook gaan kijken...quote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding. Wat een kutdag
Ja, dat snap ik. Hele week ging opzich goed, ik keek niet op z'n profiel of wat dan ook. En nu.. Niks. Hij speelt een spelletje en wil vooral een reactie uitlokkenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is dus juist niet bij je ex op z'n facebook gaan kijken...
En nu?
Er is maar 1 manier hoe jij dat spelletje van hem kunt winnen en dat is dat spelletje niet spelen.....quote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Hele week ging opzich goed, ik keek niet op z'n profiel of wat dan ook. En nu.. Niks. Hij speelt een spelletje en wil vooral een reactie uitlokken
Ik was echt niet van plan om contact te zoeken, geloof me maar op m'n woord. Ik voelde me er alleen kut over dat ik het heb gezien, maar ik probeer het maar te vergeten. Zal nooit weten wat hij ermee bedoelt, but I'll get over it. Ooit.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , hij wil geen contact meer , dat blijkt al op het blokkeren. Ik denk dat je naar excuses loopt te zoeken om weer contact met hem te zoeken.
Ja, natuurlijk kom je erover heen, iedereen uiteindelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik was echt niet van plan om contact te zoeken, geloof me maar op m'n woord. Ik voelde me er alleen kut over dat ik het heb gezien, maar ik probeer het maar te vergeten. Zal nooit weten wat hij ermee bedoelt, but I'll get over it. Ooit.
Ik probeer het niet mee te spelen en ga al helemaal geen contact zoeken, was ook niet m'n intentie om dat te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier hoe jij dat spelletje van hem kunt winnen en dat is dat spelletje niet spelen.....
Met alles wat ik lees over wat hij gedaan heeft begint het er steeds meer van weg te hebben dat het een raar soort treiterij is....pfff...je moet er maar zin in hebben op dat low level je ex af te zeiken.
Ovoxo; laat je niet raken door deze kleuter. Wat een low life zeg...
Dankjequote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kom je erover heen, iedereen uiteindelijk![]()
QFT!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef over_hedge het volgende:
In the end it`s all oke. If it is not oke it`s not the end.
Then it isn't the end yet..quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef over_hedge het volgende:
Misschien moet jij ook is wat vaker uit dit topic blijven, want elke keer word je er aan herinnert lijkt het wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding.. Ik weet dat ik dit mezelf aan doe, maar ik weet zelf ook niet eens waarom ik keek -_-. Wat een kutdag
Nah und? Hoe ist met de knuffel-telefoon afgelopen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef over_hedge het volgende:
Dat soort dingen zijn altijd kut!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:02 schreef Swindler het volgende:
Ik dacht dat ik wel over mijn ex heen was, totdat ik erachter kwam dat ze met haar nieuwe vriend op dat moment in haar bed lag. (omdat ik zelf het weer niet kon laten contact op te nemen)
Bah krijg dat beeld nu al een week niet uit mijn hoofd..
Hoihoi Ovoxoquote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding.. Ik weet dat ik dit mezelf aan doe, maar ik weet zelf ook niet eens waarom ik keek -_-. Wat een kutdag
Dat is vrijdag. Hebben er paar keer contact over gehad. Ook over anderen dingen. Haar toetsweek enzo. Ze begon er opeens over dat ze het niet zou halen etc. En wilde denk ik even horen dat ze het wel haalt omdat ik dat altijd zei enzo (en nog gelijk heb ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nah und? Hoe ist met de knuffel-telefoon afgelopen?
Wat je vooral niet moet doen in zo'n onduidelijke situatie is sms'en. Wat is er mis met haar - wellicht heel ouderwetsquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef TjilpTjilp het volgende:
Mensen, korte vraag: ik heb tot vorige week woensdag een behoorlijke tijd gedate met een meisje op wie ik echt heel erg verliefd was. Vorige week kapte zij alles ineens op een hele rare manier af (na eerst nog samen te hebben gegeten, naar de bioscoop te zijn geweest en seks te hebben gehad). Ik wil haar nog een keer spreken, omdat ik de situatie niet begrijp en haar zoveel te vragen heb. Ik heb een week geen contact met haar gehad en sta nu te springen om een afspraak met haar te maken. Is het handig om haar vandaag te smsen, of kan ik beter nog even wachten?
Zolang jij ervan overtuigd blijft dat het gevoel nooit meer zal komen, zal het ook niet komen. Heb er vertrouwen in dat het wél mogelijk kan zijn ooit en komt het niet, dan niet. Niets is zeker en alles is mogelijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef grrrbeer het volgende:
Al laat ik het meisje los... Het gemis aan dat gevoel laat me pas los wanneer ik het weer heb.
En dat kan echt heel goed nooit meer zijn. Niet overdreven, gewoon reeel.
En dat is lastig.
Het is geen overtuiging... Het is een hele reeele inschattingquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zolang jij ervan overtuigd blijft dat het gevoel nooit meer zal komen, zal het ook niet komen. Heb er vertrouwen in dat het wél mogelijk kan zijn ooit en komt het niet, dan niet. Niet is zeker en alles is mogelijk
Voor nu is het de waarheid. Herkenbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Het is geen overtuiging... Het is een hele reeele inschatting
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is.
Het is net zo reële inschatting dat het wel nog mogelijk is. Misschien kan het zelfs nog overtroffen worden. Wie weet wat de toekomst allemaal nog voor je in petto heeft. Probeer het als uitdaging te zien ipv onvermijdelijk lot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef grrrbeer het volgende:
Vergelijk het met blijven kijken naar een dichte deur....quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Als ik het als uitdaging zie ga ik nog vele teleurstellingen moeten slikkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net zo reële inschatting dat het wel nog mogelijk is. Misschien kan het zelfs nog overtroffen worden. Wie weet wat de toekomst allemaal nog voor je in petto heeft. Probeer het als uitdaging te zien ipv onvermijdelijk lot.
Nee het komt er op neer dat een speld in een hooiberg een speld in een hooiberg is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Vergelijk het met blijven kijken naar een dichte deur....
Zolang jij alleen die deur in de gaten blijft houden zie je van andere deuren niet dat die open zijn gegaan
(oftewel: het komt neer op wat je jezelf wijs wilt maken
Prima, dan blijf vooral vasthouden aan het idee dat er maar één iemand op de hele wereld zo ongelooflijk bijzonder en speciaal was en dat het echt godsonmogelijk is om ooit nog zo'n persoon tegen te komen. Beetje jammer alleen dat zij in al haar bijzonderheid en speciaalheid jou niet op die manier zag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:26 schreef grrrbeer het volgende:
Als ik het als uitdaging zie ga ik nog vele teleurstellingen moeten slikken
Het is ook mogelijk, alleen onwaarschijnlijk. Ken er maar 1 zo eentje. En heb er wel wat gekend inmiddels.
Is dit je eigen frustratie die spreekt of wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prima, dan blijf vooral vasthouden aan het idee dat er maar één iemand op de hele wereld zo ongelooflijk bijzonder en speciaal was en dat het echt godsonmogelijk is om ooit nog zo'n persoon tegen te komen. Beetje jammer alleen dat zij in al haar bijzonderheid en speciaalheid jou niet op die manier zag.
Heel misschien loopt er nog een iets minder speciaal en bijzonder iemand rond, die ook de moeite waard is en jou hetzelfde gevoel geeft en wel bij je wil blijven.
Maar je hebt gelijk, ik zou ook met beide knuistjes stevig vasthouden aan je ex, dat is een veel toffer vooruitzicht.
Nope, geen last van frustraties meer sinds ik heb los gelaten en opeens gaat er een wereld open. Een wereld waar ik zelf mijn ogen voor sloot omdat ik bleef vasthouden aan iets wat niet meer was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef grrrbeer het volgende:
Is dit je eigen frustratie die spreekt of wat?
En voor minder doe ik het niet. Heb je al eens uitgelegd hoe dat zat volgens mij.
Allemaal ruis tot nu toequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, geen last van frustraties meer sinds ik heb los gelaten en opeens gaat er een wereld open. Een wereld waar ik zelf mijn ogen voor sloot omdat ik bleef vasthouden aan iets wat niet meer was.
Ik doe het ook niet voor minder en ik heb gemerkt dat dat ook absoluut niet nodig is. Het enige wat je hoeft te doen is er open voor staan en dan kan er zomaar iemand op je pad komen.
Krijgen we nu de vrouwelijke kant van grrrbeer te zien?quote:
Meer vrouwen dan kerktorens ja. Maar vrouwen zijn het probleem niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:45 schreef Partingglass het volgende:
Gewoon verder gaan en niet te veel vergelijken met je ex. Meer vrouwen dan kerktorens.
Zorg ervoor dat je, je eigen deur altijd op kier hebt staan zodat iemand ook je leven kan in wandelen.
Ja die tijd ben ik helaas voorbij. Maar wie weet over een tijdjequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Nouja ik vind een paar tieten al interessant
Voorbij? Ook in de relatie vond ik andere dames interessant. Kijken mag he...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja die tijd ben ik helaas voorbij. Maar wie weet over een tijdje
Ik kan dus eerlijk zeggen dat ik nul interesse had in anderen. Ook primeurtje voor me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voorbij? Ook in de relatie vond ik andere dames interessant. Kijken mag he...
Dat zei een maatje van mij ook al, maar ik belde haar eerst ook nooit. Ik zal daar eens over nadenken. 3,5 maand is voor mij een behoorlijke tijd - het was ook een behoorlijk intensief contact, met meestal twee tot drie dates per week. Waarschijnlijk zijn we gewoon te hard van stapel gelopen en voelde ze zich daar een beetje opgelaten door.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat je vooral niet moet doen in zo'n onduidelijke situatie is sms'en. Wat is er mis met haar - wellicht heel ouderwets- te bellen?
Wat versta jij trouwens onder "een behoorlijke tijd" qua daten?
Het feit dat je er graag mee bezig wil zijn met je ex zegt natuurlijk ook nog wat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef Bartinhoo het volgende:
Klinkt echt super leip, maar soms mis ik mijn liefdesverdriet zelfs een beetje![]()
Heb hier heel lang gezeten, maar nu is het gewoon echt, wegAl een paar maanden, doet me echt helemaal niets meer..
Soms komt er op de radio eens een gevoelig nummertje, en dan heb ik zowaar zin om weer over haar na te gaan denken, weer zo diep in gedachten te verzinken over wat we allemaal deden, hoe het allemaal af is gelopen, of het op de een of andere manier nog een kans zou hebben gehad...
Maar mn brain blokkeert gewoon, weet niets meer over haar te bedeken. Waar ze voorheen de hele dag door mn hoofd spookte, moet ik nu mn best doen om iets over haar naar boven te halen, en dan zakt het ook met een paar seconden weer heel hard weg...
Komt omdat ik momenteel even geen romances in mn leven heb, en toch one way or another met vrouwen bezig wil zijn
3,5 maand dat soort intensief contact? Dan heb je toch een relatie ofquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:33 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dat zei een maatje van mij ook al, maar ik belde haar eerst ook nooit. Ik zal daar eens over nadenken. 3,5 maand is voor mij een behoorlijke tijd - het was ook een behoorlijk intensief contact, met meestal twee tot drie dates per week. Waarschijnlijk zijn we gewoon te hard van stapel gelopen en voelde ze zich daar een beetje opgelaten door.
Ja, dat ik behoefte heb aan een vrouw in mn levenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het feit dat je er graag mee bezig wil zijn met je ex zegt natuurlijk ook nog wat.
Ze vond het eng om er een stempel op te plakken en had het gevoel dat ze nog iets uit moest praten met haar ex, die tijd gaf ik haar toen. Maar ze zei wel heel verliefd op me te zijn, daarom verbaasde het me zo dat ze het vorige week ineens wilde afkappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
3,5 maand dat soort intensief contact? Dan heb je toch een relatie of
Ga ik ook zeker doen, maar ik denk toch dat het handig is om daar even mee te wachten tot het weekend. Of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Tjik het volgende:
Tjip, gewoon bellen, echt. Dit is ook geen manier van omgang vanuit haar kant. Belachelijk...
Waarom is het handiger in het weekend?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, maar ik denk toch dat het handig is om daar even mee te wachten tot het weekend. Of niet?
Omdat ik niet de indruk wil wekken dat ik maar onvoorwaardelijk achter haar aan huppel en ik wil haar de tijd geven om me te kunnen gaan 'missen' (mocht dat gebeuren)quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef Sooph het volgende:
[..]
Waarom is het handiger in het weekend?
Dit, Jezelf afleiden van je sores en werken aan jezelf zodat je uit dat dal kan klimmenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Aan de mensen hier: ik weet zelf niet goed wat een relatie verwerken inhoudt. Maar om echt uit dipjes te komen raad ik iedereen hier aan om aan jezelf te gaan werken. Neem een abbo'tje voor de zonnebank,sportschool, leer met jezelf leven en doe vooral leuke dingen. Wat je mening hier ook over is. Mij heeft het geleerd echt veel goed te doen, je moet immers eerst tevreden met jezelf zijn voordat je tevreden over de rest kan zijn! Veel geluk! en sterkte ermee
Neem nou geen abbo op de zonnebank. Doet alleen maar nog meer kwaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Aan de mensen hier: ik weet zelf niet goed wat een relatie verwerken inhoudt. Maar om echt uit dipjes te komen raad ik iedereen hier aan om aan jezelf te gaan werken. Neem een abbo'tje voor de zonnebank,sportschool, leer met jezelf leven en doe vooral leuke dingen. Wat je mening hier ook over is. Mij heeft het geleerd echt veel goed te doen, je moet immers eerst tevreden met jezelf zijn voordat je tevreden over de rest kan zijn! Veel geluk! en sterkte ermee
Maar lichttherapie daarin tegen is in de maand februari weer juist wel goed om je beter te voelen ;-)quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Neem nou geen abbo op de zonnebank. Doet alleen maar nog meer kwaadDe rest is een goeie tip natuurlijk.
Mwoah aangepraat door de media. Gewoon de lampen thuis feller zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar lichttherapie daarin tegen is in de maand februari weer juist wel goed om je beter te voelen ;-)
Gaat lastig met die spaarlampen. maar het is wel waar maar doe er zelf weinig mee, ja lekker in de zon zoals vandaag.. doet goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah aangepraat door de media. Gewoon de lampen thuis feller zetten.
Je hebt ook spaarlampen van Philips die een hoger vermogen genererenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaat lastig met die spaarlampen. maar het is wel waar maar doe er zelf weinig mee, ja lekker in de zon zoals vandaag.. doet goed
Goed, daar gaat het allemaal niet om, in ieder geval goed en gezond eten en leuke dingen doen, hoeft niet eens geld te kosten. Ben er heel erg mee bezig maar onderhuids blijft het nog wel knagen hoor. Dat loslaten lukt niet erg en heb ik het maar geaccepteerd dat het er is en ooit wel vanzelf weggaat. Hoe meer ik er mee bezig ben hoe moeilijker het gaat, daar ben ik allang achterquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ook spaarlampen van Philips die een hoger vermogen genereren. Zo heb ik in elke fitting 75w lampen gedraait terwijl ze het verbruik hebben van een 15w lamp.
Geef het de tijd, het moet gewoon slijtenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed, daar gaat het allemaal niet om, in ieder geval goed en gezond eten en leuke dingen doen, hoeft niet eens geld te kosten. Ben er heel erg mee bezig maar onderhuids blijft het nog wel knagen hoor. Dat loslaten lukt niet erg en heb ik het maar geaccepteerd dat het er is en ooit wel vanzelf weggaat. Hoe meer ik er mee bezig ben hoe moeilijker het gaat, daar ben ik allang achter
Ik geef het ook tijd, ondanks dat de scheiding nog daadwerkelijk gestart moet worden, maar mijn eigen leefomgeving begint er op te lijken en emotioneel/geestelijk begin ik er ook al te komen en dat in net geen 2 maanden tijd. Maar zeer doet het. Onvoorwaardelijke liefde geven is niet zomaar uitgezet. Ben verschrikkelijk boos op hem omdat hij gewoon tegen zichzelf al een jaar zit te liegen en dat dus daardoor ook tegen mij heeft gedaan en vervolgens zeggen dat ik lieg. De halve wereld ziet dezelfde symptomen als ik zie dus daarin voel ik mij waanzinnig gesterkt en ben ik blij dat ik het mijzelf niet hoef te verwijten. Blijft wel overeind dat gevoel voor hem, dat blijft en heeft tijd, misschien wel heel veel tijd nodig. Maar probeer het te negeren omdat er mee bezig zijn je alleen maar verdrietig maakt en je tot loslaten niet toe komt ;-)quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef het de tijd, het moet gewoon slijten
Natuurlijk doet het nog zeer, zeker wanneer het vrij recentelijk is gebeurd. Iemand waar je toch veel van hebt gehouden en ineens kwijt bent is niet niks.
Zo voelt het voor mij, ondanks dat hij zegt van niet, maar toch, de dag van de breuk was meneer overal klaar mee en handelt hij alsof de liefde al volledig weg was. Maar mag nog steeds niet zeggen dat hij toen al kil was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
Hij hield al langer niet meer van je begrijp ik uit je berichtje?
En weet die nieuwe van haar dat al?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef over_hedge het volgende:
Ex loslaten.. Ik ga haar morgen juist vast pakken.
En volgende week loop je weer te piepen dat je haar mist?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef over_hedge het volgende:
Ex loslaten.. Ik ga haar morgen juist vast pakken.
Sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij, ondanks dat hij zegt van niet, maar toch, de dag van de breuk was meneer overal klaar mee en handelt hij alsof de liefde al volledig weg was. Maar mag nog steeds niet zeggen dat hij toen al kil was.
Wie heeft wie nu voor het lapje gehouden? Ik ben er samen met de psych en anderen al over uit. Zijn gedrag laat hetzelfde zien
Precies wat deze mevrouw zegt Xingequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tjik het volgende:
Xinge! Hoe moeilijk ook. Een 'stalkerige' ex is echt niet aantrekkelijk.
Mocht je hem nog terug willen dan adviseer ik je om hem niet te stalken. Ik was ook zo met een ex en hij ging me er alleen maar meer om haten, helaas.
Dus probeer leuke dingen te doen en laat hem dat zien
Ongetwijfeld dat je het goed bedoelt, maar nee. Je moet niet leuke dingen doen om iets aan de ander te kunnen zien om hem of haar eventueel jaloers te maken. Je moet leuke dingen doen voor jezelf, zodat jij zelf weer in je oude ritme kunt vallen en dat je weer lol kunt hebben met jezelf. En uiteraard als afleiding.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tjik het volgende:
Dus probeer leuke dingen te doen en laat hem dat zien
Geen idee. Maar het is alleen van: Hoi, hier is je telefoon. Misschien even een knuffel en dat was het. Want daarna moet ik naar vrienden toequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
En weet die nieuwe van haar dat al?
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
En volgende week loop je weer te piepen dat je haar mist?
@over_hedge:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is alleen van: Hoi, hier is je telefoon. Misschien even een knuffel en dat was het. Want daarna moet ik naar vrienden toe
[..]
Nee.Dat stadium ben ik nu wel voorbij.
Och was er niet eens heel erg mee bezig. Maar het gaat waarschijnlijk niet eens door omdat haar bus niet rijdt door de sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@over_hedge:
Denk je er al aan?
(oftewel moeilijk te geloven dat het je niet bezighoudt, indien van niet, wel knap!)
Ik bedoel ook niet letterlijk 'laten zien'quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat je het goed bedoelt, maar nee. Je moet niet leuke dingen doen om iets aan de ander te kunnen zien om hem of haar eventueel jaloers te maken. Je moet leuke dingen doen voor jezelf, zodat jij zelf weer in je oude ritme kunt vallen en dat je weer lol kunt hebben met jezelf. En uiteraard als afleiding.
Klinkt erg bekend, mijn ex was erg overstuur nadat ik het uit had gemaakt, we zijn fysiek nog geen week uit elkaar of ze ligt al bij een ander in de armenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het toch kan dat mijn ex zo makkelijk alweer met de volgende bezig is nadat het 1,5 maand echt uit is (En dit speelt al een aantal weken zover ik heb gehoord). Dan ga ik toch denken van: Wat heeft het dan allemaal betekend als jij nu alweer de volgende wilt?
Nu is het natuurlijk het beste om daar helemaal niet aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaasBovendien heb ik het idee dat ze gewoon "liegt" tegen me, toen ik de laatste keer contact vroeg hoe het ging. Zei ze dood leuk "ja het is moeilijk natuurlijk", nou ja contact afkappen dus. Maar toen hoorde ik vandaag dat ze een redelijk serieuze infectie had, dus heb ik toch weer even gevraagd hoe het ging met der.
na 1.5 maand. Mijn ex had al een anderen na een weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het toch kan dat mijn ex zo makkelijk alweer met de volgende bezig is nadat het 1,5 maand echt uit is (En dit speelt al een aantal weken zover ik heb gehoord). Dan ga ik toch denken van: Wat heeft het dan allemaal betekend als jij nu alweer de volgende wilt?
Nu is het natuurlijk het beste om daar helemaal niet aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaasBovendien heb ik het idee dat ze gewoon "liegt" tegen me, toen ik de laatste keer contact vroeg hoe het ging. Zei ze dood leuk "ja het is moeilijk natuurlijk", nou ja contact afkappen dus. Maar toen hoorde ik vandaag dat ze een redelijk serieuze infectie had, dus heb ik toch weer even gevraagd hoe het ging met der.
1,5 maand is het nu ja. Weet niet hoe lang het al speelt, wat ik hoorde al een aantal weken. Dus kom je ook al gauw richting de 3/4 weken ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
na 1.5 maand. Mijn ex had al een anderen na een weekMaar dat betekend nog niet dat de relatie niet betekende voor haar.. Al heb ik ook wel zo gedacht hoor.
snap precies hoe je je voeltquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,5 maand is het nu ja. Weet niet hoe lang het al speelt, wat ik hoorde al een aantal weken. Dus kom je ook al gauw richting de 3/4 weken ofzo![]()
Snap wel dat je niet kan zeggen: Wat betekende het dan allemaal, als je zo snel doorgaat. Maar toch voelt het wel zo
Tjah, ik weet het niet. Ik heb zelf gewoon zo'n idee van: Als je er zo snel overheen kan zijn, dan betekende het niet genoeg. Ik heb haar nu een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven geen contact meer te willen, met mijn redenen erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
snap precies hoe je je voeltmaar dat het niks betekend is toch niet waar. ondertussen weet ik ook dat ze zelfs nog paar keer om mij gehuild heeft terwijl ze al in een volgende relatie zit.
Tja dacht ik ook.. Maar als je zoveel met elkaar mee gemaakt hebt, is het echt niet zo dat dat niks betekende. Dat ze er op een anderen manier (wat in jouw ogen de verkeerde manier) mee omgaat zegt niks. Mail sturen is wel goed. Heb ik ook gedaan. echt 2000 worden of zo. Daarna ook al het contact verbroken. Heeft me goed gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah, ik weet het niet. Ik heb zelf gewoon zo'n idee van: Als je er zo snel overheen kan zijn, dan betekende het niet genoeg. Ik heb haar nu een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven geen contact meer te willen, met mijn redenen erbijBen nu bezig alles te verwijderen.
Iedereen doet dit op z'n eigen manier natuurlijk. Weet niet of je mijn verhaal mee gekregen had, volgens mij kwam jij later dit topic binnen. +/- 2 maanden geleden zouden we gaan samen wonen, huisje kopen ed. En dan nu al een ander? Dat gaat er bij mij echt niet inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja dacht ik ook.. Maar als je zoveel met elkaar mee gemaakt hebt, is het echt niet zo dat dat niks betekende. Dat ze er op een anderen manier (wat in jouw ogen de verkeerde manier) mee omgaat zegt niks. Mail sturen is wel goed. Heb ik ook gedaan. echt 2000 worden of zo. Daarna ook al het contact verbroken. Heeft me goed gedaan.Nu hebben we wel weer contact via whats app. Maar dat doet geen pijn meer. Begin er ook een beetje overheen te raken. Je betekend echt nog wel wat voor haar. Ze zal ook wel altijd van je blijven houden. Alleen op een anderen manier.
Nee had je verhaal niet helemaal mee gekregen. Maar die tijd dat je samen was betekende wel wat. Anders zou ze ook niet samen willen gaan wonen. De leuke dingen die je mee gemaakt hebben waren echt wel zo. Anders had je nooit een lange relatie volgehouden. En dat ze dan misschien al een ander had. wat echt een kut streek zou zijn. Veranderd nog steeds niks aan de momenten dat het wel echt wat betekende. Dat zal altijd zo blijven. Ze is verliefd op je geworden. Dat was niet nep. Wat ze nu dan ook doet of nog gaat doen. Dat moet je gewoon onthouden. De dingen die ze nu doet neemt niet de leuke tijd die je ook met elkaar gehad hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen doet dit op z'n eigen manier natuurlijk. Weet niet of je mijn verhaal mee gekregen had, volgens mij kwam jij later dit topic binnen. +/- 2 maanden geleden zouden we gaan samen wonen, huisje kopen ed. En dan nu al een ander? Dat gaat er bij mij echt niet in![]()
We hebben al wat contact gehad sinds het uit was, waarin ik steeds meer het gevoel kreeg dat er iets speelde met een ander. Ook hebben sommige vrienden van mij haar nog op FB en hoorde ik wel eens wat. De druppel was voor mij nadat ik me echt heel erg zorgen maakte om haar gisteren (die infectie is niet niks zeg maar) ik geen update van der kreeg dat ze niet naar het ziekenhuis moest of hoe het vanochtend ging. Dus het was een redelijk kort mailtje +/- 150 woorden, waarin ik heb gezegd dat ik geen contact meer wilde om deze redenen. Zij was voor mij de liefde van mijn leven, daar ben ik van overtuigd. En om dan op zo'n manier behandeld te worden, daar kan ik gewoon niet meer tegen
Als dat zo is, heeft ze die momenten in ieder geval in mijn beleving behoorlijk afgezwakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee had je verhaal niet helemaal mee gekregen. Maar die tijd dat je samen was betekende wel wat. Anders zou ze ook niet samen willen gaan wonen. De leuke dingen die je mee gemaakt hebben waren echt wel zo. Anders had je nooit een lange relatie volgehouden. En dat ze dan misschien al een ander had. wat echt een kut streek zou zijn. Veranderd nog steeds niks aan de momenten dat het wel echt wat betekende. Dat zal altijd zo blijven. Ze is verliefd op je geworden. Dat was niet nep. Wat ze nu dan ook doet of nog gaat doen. Dat moet je gewoon onthouden. De dingen die ze nu doet neemt niet de leuke tijd die je ook met elkaar gehad hebt.
Ja pijn doet het zeker. het moment dat ik er achter kwam dat ze al een ander heeft storten ik ook weer totaal in. En was ik weer bij het begin. En dacht ik ook van wat betekende het dan voor je als je je zo gedraagt. Maar later nog eens over na gaan denken en met mensen over gehad. En de leuke momenten blijven. En die momenten waren gewoon echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als dat zo is, heeft ze die momenten in ieder geval in mijn beleving behoorlijk afgezwakt.Ik snap wel wat je bedoeld, op dat moment was het waarschijnlijk allemaal echt. Maar uit geen enkel gedrag van haar blijkt dat op dit moment, en dat doet pijn
Tuurlijk blijven de mooie momenten. Maar in mijn beleving zijn ze nu gewoon al een stuk minder mooi. En uit ervaring weet ik dat dit niet makkelijk bij draait.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja pijn doet het zeker. het moment dat ik er achter kwam dat ze al een ander heeft storten ik ook weer totaal in. En was ik weer bij het begin. En dacht ik ook van wat betekende het dan voor je als je je zo gedraagt. Maar later nog eens over na gaan denken en met mensen over gehad. En de leuke momenten blijven. En die momenten waren gewoon echt.Succes er mee. weet helaas hoe je je voelt.
Dit heb ik uiteindelijk toch maar gedaan, gisterochtend. En nu gaan we maandagmiddag een kopje koffie drinken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit niet ongemakkelijk laat worden en wat ik haar nou eigenlijk wil zeggen of vragen. Iemand suggesties?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Tjik het volgende:
Tjip, gewoon bellen, echt. Dit is ook geen manier van omgang vanuit haar kant. Belachelijk...
Niet te veel over na denken en het moment gewoon afwachten. Dan komt het van zelf wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dit heb ik uiteindelijk toch maar gedaan, gisterochtend. En nu gaan we maandagmiddag een kopje koffie drinken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit niet ongemakkelijk laat worden en wat ik haar nou eigenlijk wil zeggen of vragen. Iemand suggesties?
Het punt is juist dat toen zij wegging, niet had gevraagd wat ik wilde vragen, doordat ik me uit het veld geslagen voelde. Mijn tweede kans wil ik wel graag goed benutten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet te veel over na denken en het moment gewoon afwachten. Dan komt het van zelf wel.
Je kwam er achter dat je niet gevraagd hebt wat je wilde vragen. Dan weet je toch wat je morgen moet vragen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Het punt is juist dat toen zij wegging, niet had gevraagd wat ik wilde vragen, doordat ik me uit het veld geslagen voelde. Mijn tweede kans wil ik wel graag goed benutten.
Haha nouja, ik bedoelde: het voelde niet af ofzo, er waren nog dingen niet uitgesproken voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kwam er achter dat je niet gevraagd hebt wat je wilde vragen. Dan weet je toch wat je morgen moet vragen?
Sterkte.. Ik zou deze keer echt al het contact verbroken houden, als hij al zo vaak vreemd is gegaan is hij je tijd toch niet meer waard!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zucht. Ik meld me ook maar. Het is al één jaar uit tussen ons (hij meerdere malen vreemdgegaan) en het heeft me best veel moeite gekost om over hem heen te komen aangezien we een relatie van anderhalf jaar hadden en zowaar iedere dag samen waren. Goed, inmiddels alweer een ander vriendje gehad en een aantal onserieuze scharrels (of hoe ik dat ook moet noemen) maar toch zijn mijn gedachten nog altijd bij mijn ex. Ik heb een zwak voor hem.Niet meer zo heel heftig maar toch komt hij iedere dag wel eens in mijn hoofd voorbij.
Nu zocht hij in de zomervakantie weer contact met mij maar dit heb ik afgekapt. Nu zocht hij laatst weer contact met mij en hier ben ik wel op ingegaan (terwijl al m'n vriendinnen zeiden dat ik dat echt niet moest doen) en uiteindelijk heb ik vorige week toch weer het contact verbroken. Ik denk namelijk dat ik toch wel weer gekwetst ga worden door hem. Terwijl ik het stiekem ook wel weer heel graag zou willen proberen.
Wat is er loos?quote:
Voel me gewoon eenzaam.. Ik heb wel vrienden enzo natuurlijk, maar ik voel me gewoon alleen en leeg.quote:
Ik snap je, muhh, stom is dat he, dat je toch een jongen nodig hebt om je niet leeg te voelen enzo. Althans, zo denk ik soms.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Voel me gewoon eenzaam.. Ik heb wel vrienden enzo natuurlijk, maar ik voel me gewoon alleen en leeg.
Haha het is niet een jongen, maar hem gewoon. Zo raar, ookal zei hij al die gemene woorden, ik verlang nog steeds naar hem.. En ik voel me zo onzeker door wat hij zei, ik weet nou niet of ik een goed persoon ben of niet. Bluhquote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ik snap je, muhh, stom is dat he, dat je toch een jongen nodig hebt om je niet leeg te voelen enzo. Althans, zo denk ik soms.
Komt wel goed, schatje
Natuurlijk ben je wel een goed persoon, je moet je nooit door iemand anders laten vertellen dat dat niet zo isquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha het is niet een jongen, maar hem gewoon. Zo raar, ookal zei hij al die gemene woorden, ik verlang nog steeds naar hem.. En ik voel me zo onzeker door wat hij zei, ik weet nou niet of ik een goed persoon ben of niet. Bluh
En dankjehoe is het met jou?
Ja, maar het duurt wel heel langquote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je wel een goed persoon, je moet je nooit door iemand anders laten vertellen dat dat niet zo is![]()
Het is ook wel logisch dat je nog naar hem verlangt, maar dat heeft gewoon tijd nodig denk ik.
Prima haha, druk met school
Media, Informatie en Communicatie aan de HvAquote:Op zondag 5 februari 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt wel heel lang. Achja. Wat voor opleiding doe je eigenlijk
?
Leuuuk! Ik ga nog naar schoolquote:Op zondag 5 februari 2012 19:37 schreef Sooph het volgende:
[..]
Media, Informatie en Communicatie aan de HvA
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Wat wil je doen aan de uni?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leuuuk! Ik ga nog naar schoolmaar nog 1 jaar en dan kan ik naar de uni
nog al leuke jongens op 't oog? haha
Weet nog nietquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
Wat wil je doen aan de uni?
Hahaha, nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Weet nog nietrichting geneeskunde/tandarts o.i.d. Maar moet nog even goede cijfers halen haha
en aw oke, hopelijk snel weer dan
. Leuk weekend gehad verder?
Jaaa, heerlijk chill weekend, jammer dat het nu al afgelopen is haha. Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
Wat wil je doen aan de uni?
Hahaha, nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
Het komt wel goed met mij, natuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Sterkte.. Ik zou deze keer echt al het contact verbroken houden, als hij al zo vaak vreemd is gegaan is hij je tijd toch niet meer waard!
Wat een rot verhaal. Ik vind ook wel dat je recht hebt op die antwoorden. Naar mijn idee heeft contact verbreken via een simpele brief of e-mail nooit echt effect. Het beste is om het face to face uit te praten en het vervolgens te verwerken. Je verdient in ieder geval veel beter! En het komt wel goed natuurlijk, kost alleen tijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dennisje182 het volgende:
Na het doorlezen van dit topic herken ik een hele hoop gevoelens en het voelt fijn te horen dat het ooit overgaat.
Anderhalve maand geleden heeft mijn meisje me verlaten na een relatie van 8 jaar. Ze kwam vrij onverwachts ineens met de mededeling dat ze 'het gevoel' kwijt was en bang was dat dat niet meer terugkwam. Ik dacht dat het kwam omdat ik die periode niet mezelf was en erg met mezelf zat (net afgestudeerd, moeilijk werk vinden, doelloos zijn). Zij heeft me toen juist heel erg gesteund en geholpen met zoeken naar werk, maar blijkbaar kon ze het op een gegeven moment niet meer. We hebben er 3 gesprekjes over gehad voordat ze het definitief uitmaakte waarbij ik elke keer alleen kreeg dat ze het gevoel al heel lang kwijt was (van voor de zomervakantie al...) en dat ze het verder ook niet wist.
Maar bij het laatste gesprek bleek dat ze ondertussen iemand anders leuk is gaan vinden waarmee ze nu gewoon verder mee is. Het laatste wat ik van dat meisje verwacht had....Dat veranderde de hele situatie. Het liefste was ik nu weggerend, paar maanden op reis, alle contact verbreken....maar die middelen heb ik op het moment niet. Contact verbreken is ook heel moeilijk, omdat we vanaf onze 15e dezelfde hechte vriendenkring hebben opgebouwd waarmee we elke week nog iets leuks doen. Ik kan moeilijk alle contact verbreken....
En ik heb nog zoveel vragen aan haar (hoe ze me zo lang kan voorgelogen hebben als lieve dingen tegen me zei), waar zij denkt waar het dan tussen ons mis is gegaan, hoe zij onze relatie zag, en hoe ze zo snel met iemand anders door kan gaan, iets wat we bij anderen hebben zien gebeuren en het met elkaar eens waren dat je zo niet met elkaar omgaat). Maar zij houdt het gesprek afstandig...ze wil me een brief schrijven (iets wat ik ook heb gedaan met die vragen aan haar, maar nooit reactie op gehad). Maar ik wil praten zodat ik alles kan vragen wat ik wil vragen....maar dat is misschien te confronterend voor haar, lafaard. Ik vind dat ik meer heb verdiend na al die jaren samen....
Ik heb toch recht op wat antwoorden van haar? Anders kan ik toch nooit meer met haar in 1 ruimte zijn...
Jij in het dipje neem ik aan?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef QEX het volgende:
zit even wat tegen. meneer wil niet meewerken en emotioneel in dipje.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef Sooph het volgende:
[..]
Jaaa, heerlijk chill weekend, jammer dat het nu al afgelopen is haha. Jij?Wat heb je gedaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? En jawel, maar ik had m'n week gewoon niet maarja. Morgen weer schoool
XO till we overdose
Lijkt me sterk ;P Of bedoel je niet die van mijquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef ovoxo het volgende:
Ik zweer dat ik dit verhaal al eens eerder heb gehoord.. Hmm.
Jawel.. Oh ik weet al wie je bentquote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef BigHairyToe het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ;P Of bedoel je niet die van mij![]()
Ehmm gisteren gewerkt en chill thuis gezeten, vandaag twee super lekkere hockeywestrijden gespeeldquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? En jawel, maar ik had m'n week gewoon niet maarja. Morgen weer schoool
Hey Sooph en ovoxo....eigenlijk wel mee eens...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Anders gaan jullie verder via de DM/PM?
Ja, we zeggen nu ook niks meer toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Sooph en ovoxo....eigenlijk wel mee eens...
(beter pm/dm'en dan. Anders gaat er een modje baggeren en dat zou zonde zijn)
Jeetje, sterkte! Ik hoop dat je de antwoorden nog krijgt.. Want jullie gaan elkaar dus ook nog vaak zien, als je allebei dezelfde vrienden hebt? Ik denk dat je nu niet te veel moet pushen, alhoewel anderhalve maand is lang zat om tot rust te komen en je wat antwoorden te verschaffen..quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dennisje182 het volgende:
Na het doorlezen van dit topic herken ik een hele hoop gevoelens en het voelt fijn te horen dat het ooit overgaat.
Anderhalve maand geleden heeft mijn meisje me verlaten na een relatie van 8 jaar. Ze kwam vrij onverwachts ineens met de mededeling dat ze 'het gevoel' kwijt was en bang was dat dat niet meer terugkwam. Ik dacht dat het kwam omdat ik die periode niet mezelf was en erg met mezelf zat (net afgestudeerd, moeilijk werk vinden, doelloos zijn). Zij heeft me toen juist heel erg gesteund en geholpen met zoeken naar werk, maar blijkbaar kon ze het op een gegeven moment niet meer. We hebben er 3 gesprekjes over gehad voordat ze het definitief uitmaakte waarbij ik elke keer alleen kreeg dat ze het gevoel al heel lang kwijt was (van voor de zomervakantie al...) en dat ze het verder ook niet wist.
Maar bij het laatste gesprek bleek dat ze ondertussen iemand anders leuk is gaan vinden waarmee ze nu gewoon verder mee is. Het laatste wat ik van dat meisje verwacht had....Dat veranderde de hele situatie. Het liefste was ik nu weggerend, paar maanden op reis, alle contact verbreken....maar die middelen heb ik op het moment niet. Contact verbreken is ook heel moeilijk, omdat we vanaf onze 15e dezelfde hechte vriendenkring hebben opgebouwd waarmee we elke week nog iets leuks doen. Ik kan moeilijk alle contact verbreken....
En ik heb nog zoveel vragen aan haar (hoe ze me zo lang kan voorgelogen hebben als lieve dingen tegen me zei), waar zij denkt waar het dan tussen ons mis is gegaan, hoe zij onze relatie zag, en hoe ze zo snel met iemand anders door kan gaan, iets wat we bij anderen hebben zien gebeuren en het met elkaar eens waren dat je zo niet met elkaar omgaat). Maar zij houdt het gesprek afstandig...ze wil me een brief schrijven (iets wat ik ook heb gedaan met die vragen aan haar, maar nooit reactie op gehad). Maar ik wil praten zodat ik alles kan vragen wat ik wil vragen....maar dat is misschien te confronterend voor haar, lafaard. Ik vind dat ik meer heb verdiend na al die jaren samen....
Ik heb toch recht op wat antwoorden van haar? Anders kan ik toch nooit meer met haar in 1 ruimte zijn...
Omdat hij het uitgemaakt heeft betekend het nog niet dat het hem niks boeid. En het niet heel kut kan vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:50 schreef TripleS het volgende:
Meld me hier ook ff.
Ik ben gedumpt via WhatsApp enne ik moet zeggen dat het best goed met mij gaat itt mijn ex.
Hij.stuurt nog steeds berichtjes , vertelt me dat hij slaapt met mijn kussen omdat mijn luchtje daaraan hangt en ik vraag echt af wat hem bezielt...hij heeft het uitgemaakt
Een breuk na 7 jaar relatie of een relatie die al 7 jaar geleden is uitgegaan? :|quote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Zullen we samen in een dipje zitten? Ik heb het momenteel ook even klote na een breuk van 7 jaar.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Een breuk na 7 jaar relatie of een relatie die al 7 jaar geleden is uitgegaan? :|
Ik zelf denk dat het na 7 jaar uitgegaan is. Maar uit je tekst maak ik op dat je na een breuk van 7 jaar weer in een dip raakt. Zou zomaar kunnen tochquote:
Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Ik zelf denk dat het na 7 jaar uitgegaan is. Maar uit je tekst maak ik op dat je na een breuk van 7 jaar weer in een dip raakt. Zou zomaar kunnen toch
Maar zij moet toch ook inzien dat als ze zich heel even in mijn situatie verplaatst dat het met een "ik ben het gevoel al heel lang kwijt en oja ik vind ook nog iemand anders leuk waarmee ik nu graag verder wil" niet afgesloten wordt en dat je zo niet met elkaar omgaat na 8 jaar samen? Ik snap dat ik haar niet kan dwingen, maar ik ben bang dat ik na die brief nog altijd vol met vragen zit en dat dat had voorkomen kunnen worden door een gesprek......maar ik kan idd misschien nu het beste die brief maar afwachten....Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik met haar om moet gaan als we met de groep zijn....quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef xinge9 het volgende:
Dennis, je kan helaas haar niet dwingen om je antwoorden te geven en/of af te spreken. Maar ik zou toch nog een keer vragen of ze het alsjeblieft face-to-face wil doen en zo niet is die brief denk het enigste wat je nog rest.. Uiteindelijk moet je ook aan jezelf gaan denken en als zij die antwoorden niet wilt geven, moet je gewoon proberen om te overleven nu en ik denk dat ze uiteindelijk toch zelf ook wel inziet dat je daar recht op hebt, zeker na zo'n onwijs lange tijd!
De kunst van het loslaten van je ex #184 lees van af daar eens. Beetje zelfde discussie had ik met gotenssjquote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend.
Dat is idd kut ja. En dat gevoel herken ik heel goed. Jarenlang alles met elkaar hebben gedeeld en dan zo makkelijk overstappen naar een volgende partner. Eerlijk gezegd snap ik het vrouwelijk brein wat dat betreft ook niet haha.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend.
Kan het je sterker vertellen, ze is vanaf haar 15e aan de man en bij elkaar opgeteld nog geen maand alleen geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Dat is idd kut ja. En dat gevoel herken ik heel goed. Jarenlang alles met elkaar hebben gedeeld en dan zo makkelijk overstappen naar een volgende partner. Eerlijk gezegd snap ik het vrouwelijk brein wat dat betreft ook niet haha.
Het is niet zozeer het misgunnen van andermans geluk, meer het gevoel dat je gemist word en dat de relatie iets betekend heeft. Als iemand zo snel weer verder gaat valt de betekenis weg, alsof het een droom was.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom misgunnen jullie de ander een fijn leven?
Dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het misgunnen van andermans geluk, meer het gevoel dat je gemist word en dat de relatie iets betekend heeft. Als iemand zo snel weer verder gaat valt de betekenis weg, alsof het een droom was.
Maar zo moet je helemaal niet denken! Ik denk dat het voor heel veel mensen moeilijk is om na een relatie weer alleen te zijn. Het geestelijke en fysieke gemis is gewoon heel erg groot. Het is gewoon een manier van verwerken om meteen iemand anders te zoeken. Een manier om je weer geliefd te voelen en de pijn te verminderen. Wat ik in mijn omgeving zie zijn het vaak vrouwen die moeilijk alleen kunnen zijn en niet echt sterk in hun schoenen staan. 9 van de 10 keer zal het ook op niets uitdraaien. Maar ik geloof absoluut niet dat ze dit doen omdat de vorige relatie niets te betekenen hadquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het misgunnen van andermans geluk, meer het gevoel dat je gemist word en dat de relatie iets betekend heeft. Als iemand zo snel weer verder gaat valt de betekenis weg, alsof het een droom was.
Eensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar zo moet je helemaal niet denken! Ik denk dat het voor heel veel mensen moeilijk is om na een relatie weer alleen te zijn. Het geestelijke en fysieke gemis is gewoon heel erg groot. Het is gewoon een manier van verwerken om meteen iemand anders te zoeken. Een manier om je weer geliefd te voelen en de pijn te verminderen. Wat ik in mijn omgeving zie zijn het vaak vrouwen die moeilijk alleen kunnen zijn en niet echt sterk in hun schoenen staan. 9 van de 10 keer zal het ook op niets uitdraaien. Maar ik geloof absoluut niet dat ze dit doen omdat de vorige relatie niets te betekenen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |