abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107285789
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:38:15 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107286315
Lang geleden zat ik ook in dit topic, en de reeks staat nog steeds in m'n lijst actieve topics.
Laat ik het zo zeggen: ik heb hier al heel lang niets meer te zoeken O+

Hart onder de riem voor de rest hier: op elk potje past een dekseltje :) En ooit vind je diegene.
censuur :O
pi_107287074
Afgelopen weekend mn ex weer gezien, we hadden elkaar 7 weken niet gezien aangezien ik nu in het buitenland woon (dat is ook de reden dat het is uit gegaan). Ondertussen heeft ze een scharreltje (Omdat ze het niet chill vindt alleen te slapen :O ) desondanks was er vanaf het moment dat we elkaar zagen weer spanning. Verliefde gevoelens en sexuele spanning hebben ertoe geleid dat we bijna het hele weekend samen zijn geweest en obviously ook meerdere malen seks hebben gehad :')

Ik heb er een beetje mixed feelings bij, het voelde gelijk weer heel prettig. Aan de andere kant was het daardoor wel moeilijk om maandag weer te vertrekken :( Op die momenten mis ik m'n oude leventje samen met haar, als ik dan 's avonds weer terug ben in Wenen dan heb ik er ook wel weer vrede mee. Ik heb de keus gemaakt om voor het avontuur te gaan en ben in carriere opzicht heel blij dat ik de stap gemaakt heb. In liefdes opzicht ben ik er minder te spreken over :7

Rationaliteit en emotionaliteit liggen ver uit elkaar... Over 3 weken ben ik weer een weekendje in NL, vraag me af of het verstandig is om haar weer te zien.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:15:43 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107287125
Dat potje-dekseltje verhaal is altijd zo verschrikkelijk.
Zit wel een kern van waarheid in, dat wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107297170
www.wotwentwrong.com

moet niet gekker worden
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:00:22 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107297851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef QEX het volgende:
www.wotwentwrong.com

moet niet gekker worden
Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107299752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
Misschien daar, maar absoluut niet hier.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107302948
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed. :) Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:48:12 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107303296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed. :) Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet. :)
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107303948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
Nou zal soms tegenslagen hebben en minderen dagen. Maar niet zo erg als eerst hoor. Er is ook niks meer wat ze nu kan doen wat me zo pijn zal doen. Dat scheelt wel heb het ergste a gehad ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107307552
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:50:36 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107308118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
welkom in fase 1, de ontkenningsfase ;-) Geloof dat ik die nu sinds deze week achter me heb liggen
pi_107309288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Hoe bedoel je dat?

(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan..... ;) )
Strek je eens uit !
pi_107310496
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?

(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan..... ;) )
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.

Dat terwijl het echt goed ging.... ;( Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
pi_107313218
@Tjik: ok, geef het even een paar dagen :)
Strek je eens uit !
pi_107314339
@ tjik: gewoon FB verwijderen! Geen moment spijt van gehad en geeft je echt zoveel rust! Onbewust houd het je toch bezig.
pi_107316098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:

[..]

Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.

Dat terwijl het echt goed ging.... ;( Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
Pas je wel op dat hij je niet gewoon aan het lijntje houdt? Ik bedoel, het is niet voor niets uitgegaan en misschien vindt hij het wel comfortabel dat hij jou heeft om op terug te vallen? Als je een relatie een tweede kans geeft, moet je er wel allebei veel moeite voor doen! Ik hoop dat het goedkomt voor je, maar blijf op je hoede..
pi_107319268
Ja, naja... ik was hem als een randdebiel aan het bellen tot hij opnam... En daar is hij echt niet van gedient tenzij er iemand dood of gewond is.
Hij helemaal kwaad... zegt hij; ja bedankt dat je me eraan hebt herinnert waarom ik geen relatie wil...

En nu ben ik echt kapot
pi_107320334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:

[..]

En boos of course.

Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles _O_ _O_ _O_
  zaterdag 28 januari 2012 @ 08:26:27 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107320941
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles _O_ _O_ _O_
pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wil
pi_107321735
Sms' je van ex }:| :

Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijven :P Wil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,

x
Ex

Wtf am i readinx ;(
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:15:22 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107321796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Sms' je van ex }:| :

Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijven :P Wil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,

x
Ex

Wtf am i readinx ;(
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...

Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.

Hou je haaks !
pi_107321862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...

Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.

Hou je haaks !
Thanx voor je antwoord ^O^ Maar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he :@

Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...

Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
pi_107322045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Thanx voor je antwoord ^O^ Maar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he :@

Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...

Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
Op zoiets is de beste reactie geen reactie.

(het lijkt geen bash maar diep serieus ook niet, meer zo'n vrouwending waar ze achteraf alle kanten mee op kunnen...)
Strek je eens uit !
pi_107322159
Inderdaad!

Als ik haar terugstuur dat ik simpelweg nog geen leuke meid ben tegengekomen, dan zie ik haar er nog wel voor aan om weer te gaan rondbazuinen dat ik nog steeds achter haar aan zit/op haar zit te wachten }:|
She kinda likes the attention..

Terwijl dat simpelweg het enige antwoord op haar vraag is.. Heb heus wel veel gedate, en zelfs al 3 meiden achter me aangehad die een relatie met me wilde, maar ik zag het niet zo zitten met hen. Daar weet ex niets vanaf, en ergens zou ik het haar graag vertellen maar dat is misschien net de reactie die ze uit wil lokken...

Ik stuur denk ik een berichtje dat zo nietszeggend is dat ze zich eraan irriteert zoiets: Hey ''ex'', gaad goed met mij hoor! Haha ik weet niet eigenlijk.. groetjes..
pi_107322572
Waarom een berichtje terug???

(Werkelijk...besef dat het meest nietszeggende bericht = geen bericht :Y )
Strek je eens uit !
pi_107322653
Naja, persoonlijk vind ik dat juist nog zoiets hebben dat je er nog niet overheen bent ofzo, dat je nog te hoogmoedig bent/een signaal wilt afgeven...

Ik vind juist ergens dat als je een berichtje terugstuurt, waarin je gewoon vriendelijk antwoord geeft op haar vraag, maar geen wedervraag stelt, dat zou ik iig zelf nog irritanter vinden...

Maar misschien stuur ik ook wel niets...
pi_107322813
Ok, kan ik me voorstellen.

Wat ik bedoel: ik heb een ex voor mijn ex weer achter me aan zitten. Berichtjes op fb (inmiddels geblockt), mailtjes (inmiddels geblockt) en nu dan smsjes.

Daar reageer ik 0,0 op. Niet uit arrogantie oid. Ik heb er gewoon geen enkele zin in.
Strek je eens uit !
pi_107323432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 08:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wil
Ik was dronken :P Maar dan nog.. Hij heeft met zijn vrienden afgesproken. Wat is daar erg aan. Hij zegt toch dat hij het druk heeft. Als dat nou al in de planning stond. En fifa met vrienden is gewoon gezellig. Beetje fifa doen, beetje bier drinken en beetje ouwehoeren.
pi_107324799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik was dronken :P Maar dan nog.. Hij heeft met zijn vrienden afgesproken. Wat is daar erg aan. Hij zegt toch dat hij het druk heeft. Als dat nou al in de planning stond. En fifa met vrienden is gewoon gezellig. Beetje fifa doen, beetje bier drinken en beetje ouwehoeren.
Hij is 22. Maar dat zegt natuurlijk niks als het om fifa gaat.
Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien :{
pi_107325300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Tjik het volgende:

[..]

Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien :{
Ok, nu is het een vraag :P ; yep da's dom van je geweest (verplaats je eens in zijn situatie waarin hij met vrienden zit te gamen en zijn ex hem voortdurend zit te bellen, vet k :Y )
Strek je eens uit !
pi_107325585
F*ck, i screwed up |:(
pi_107325692
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:02 schreef Tjik het volgende:
F*ck, i screwed up |:(
Geef het een paar dagen tijd. Hij blijft niet voor altijd boos ;)
Strek je eens uit !
pi_107325947
Kerel, je moet gewoon smsen. Het is nu zolang geleden en als je niks van je laat horen of gaat vertellen dat je meiden achter je aan heb dan komt dat zo wanhopig over.

vertel hoe het met je gaat en dat je gewoon nog niet in een relatie zit omdat je nog niet een leuk genoeg iemand bent tegenkomen. Zet erbij dat je hoopt dat met haar ook alles goed is en wens haar een fijne dag. groetjes aan dr ouders klaar
pi_107327016
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ik :P )
Dan zit je niet te wachten op je ex die je "lastig" valt. Maarja van de rest is het ook weer niet zo`n ramp dus hij is vast niet boos ofzo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:57:37 #36
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_107327103
De kunst van het loslaten van mijn ex gaat vandaag even niet zo goed, gezien hij toch smste dat hij aan me dacht terwijl we hadden afgesproken het contact volledig af te kappen... :{
geen.
pi_107327566
Voor mij is het loslaten net begonnen. Zit met a.s ex voorlopig in het zelfde huis. Zij is (digitaal) al met haar nieuwe leventje/vriendenkring begonnen en lijkt er minder moeite mee te hebben dan ik. Ga ook maar even om me heen kijken (uiteraard op een ander forum dan zij). Contact mogelijkheden te over maar vandaag ijzige stilte...
Ik begin maar met deze reeks doorlezen
pi_107327600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef Isis20 het volgende:
De kunst van het loslaten van mijn ex gaat vandaag even niet zo goed, gezien hij toch smste dat hij aan me dacht terwijl we hadden afgesproken het contact volledig af te kappen... :{
En wat heb jij toen gedaan?
pi_107327819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ik :P )
Dan zit je niet te wachten op je ex die je "lastig" valt. Maarja van de rest is het ook weer niet zo`n ramp dus hij is vast niet boos ofzo
Fifa is heilig ja :) Ik weet het. Ik heb verontschuldigd voor 'de manier waarop'. Hij zei weer; Ben niet kwaad. Ben herinnert.
Pff, alsof zoiets in een relatie niet gebeurd. Serieus. Weet niet wat ik nu kan verwachten. Dadelijk wil hij niks meer
pi_107327848
Ik haat Nederlandse muziek maar vind deze tekst wel heel erg sterk:
pi_107328117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik haat Nederlandse muziek maar vind deze tekst wel heel erg sterk:
"ik haat Nederlandse muziek"??

Zooow zeg, da's nie best :N

(zo is Acda & de Munnik een van mijn favorieten dus daar maak je weer een hoop mee goed :) )

Hoe is met met jou vandaag? Weer de glimlach terug op je gezicht?
Strek je eens uit !
pi_107328196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Tjik het volgende:

[..]

Fifa is heilig ja :) Ik weet het. Ik heb verontschuldigd voor 'de manier waarop'. Hij zei weer; Ben niet kwaad. Ben herinnert.
Pff, alsof zoiets in een relatie niet gebeurd. Serieus. Weet niet wat ik nu kan verwachten. Dadelijk wil hij niks meer
Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven? :P

Het sneuvelt echt niet op zoiets. Laat het maar voor wat het is en maak het niet groter dan nodig.
Strek je eens uit !
pi_107328230
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

"ik haat Nederlandse muziek"??

Zooow zeg, da's nie best :N

(zo is Acda & de Munnik een van mijn favorieten dus daar maak je weer een hoop mee goed :) )

Hoe is met met jou vandaag? Weer de glimlach terug op je gezicht?
Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.

Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
pi_107328242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.

Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
^O^
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_107328475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Frank Boeijen kan ik erg waarderen - nu maar even niet luisteren. Veel te heftig nu.
pi_107328926
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven? :P

Het sneuvelt echt niet op zoiets. Laat het maar voor wat het is en maak het niet groter dan nodig.
^O^
pi_107329014
Tips uit #1 (2003!!!)

• afleiding:sporten
• genieten
• schrijven
• bezatten/neuken
• gewoon door blijven ademen
• vakantie
• tijd
• praten/lezen/schrijven met lotgenoten
• professionele hulp?
• schop onder je eigen kont

lange termijn:

• lees je eigen topics terug 8)7
pi_107329327
Oh leuk dit :P Mijn ex was haar oude mobiel kwijt, die ze gebruikte met uitgaan enzo. En ik ben nu eindelijk mijn kamer weer eens aan het opruimen. 1x raden wat ik net vind :P
pi_107329441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh leuk dit :P Mijn ex was haar oude mobiel kwijt, die ze gebruikte met uitgaan enzo. En ik ben nu eindelijk mijn kamer weer eens aan het opruimen. 1x raden wat ik net vind :P
en laat je hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?
pi_107329458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef steppie74 het volgende:

[..]

en laat hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?
Zit volgens mij geen simkaart in. Weet niet eens eigenlijk. Boeid me ook niet zoveel. Alleen zit meer wat ik er nu mee moet. Denk dat ik hem maar ga opsturen.
pi_107329524
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zit volgens mij geen simkaart in. Weet niet eens eigenlijk. Boeid me ook niet zoveel. Alleen zit meer wat ik er nu mee moet. Denk dat ik hem maar ga opsturen.
Beter!
Ik kan het nog niet laten om af en toe een kijkje te nemen op het forum van mijn a.s. ex :%
pi_107329948
mm ik ga vrijdag met wat oude vrienden van me wat drinken in utrecht. Dan komt ze waarschijnlijk langs om die telefoon optehalen..
pi_107330251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:48 schreef over_hedge het volgende:
mm ik ga vrijdag met wat oude vrienden van me wat drinken in utrecht. Dan komt ze waarschijnlijk langs om die telefoon optehalen..
Oh jeej, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe lang heb je haar al niet gezien?
pi_107330411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:59 schreef Tjik het volgende:

[..]

Oh jeej, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe lang heb je haar al niet gezien?
3 weken.. Maar het is raar. Had verwacht haar minstens een jaar of zo niet meer te zien.
pi_107330867
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]

3 weken.. Maar het is raar. Had verwacht haar minstens een jaar of zo niet meer te zien.
Je beseft wel dat er een kans is dat dit je gevoel gaat verkloten he :). In het geval dat ze bijvoorbeeld met een vriend komt of iets dergelijks. Maar je moet het zelf weten.
pi_107331019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Je beseft wel dat er een kans is dat dit je gevoel gaat verkloten he :). In het geval dat ze bijvoorbeeld met een vriend komt of iets dergelijks. Maar je moet het zelf weten.
Ze komt alleen. Het is meer dat ik met allemaal vrienden ben. :P
  zaterdag 28 januari 2012 @ 16:39:40 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107331254
Ik weet even niet zo heel goed wat te doen. Heb sinds 3/4 dagen weer lichtjes aan contact met m'n ex, maar merk wel dat de dingen die zij zegt en vind (Het is natuurlijk niet makkelijk, maar het is beter zo ed.) mij nog behoorlijk wat pijn doen als ik ze van haar hoor.

Aan de ene kant ben ik heel blij dat we weer praten, maar aan de andere kant schiet ik er gewoon helemaal niets mee op. Niet in de zin dat we dichterbij elkaar komen en niet in de zin dat er meer afstand komt tussen ons. Dus waarschijnlijk is de beste optie toch geen contact.Hoe moeilijk dat ook is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:27:35 #58
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107332528
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet even niet zo heel goed wat te doen. Heb sinds 3/4 dagen weer lichtjes aan contact met m'n ex, maar merk wel dat de dingen die zij zegt en vind (Het is natuurlijk niet makkelijk, maar het is beter zo ed.) mij nog behoorlijk wat pijn doen als ik ze van haar hoor.

Aan de ene kant ben ik heel blij dat we weer praten, maar aan de andere kant schiet ik er gewoon helemaal niets mee op. Niet in de zin dat we dichterbij elkaar komen en niet in de zin dat er meer afstand komt tussen ons. Dus waarschijnlijk is de beste optie toch geen contact.Hoe moeilijk dat ook is.
Gewoon het contact verbreken man. Zoals je zelf al zegt, je schiet er gewoon geen ene fuck mee op :N
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:26:20 #59
343786 Isis20
pi_107334246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En wat heb jij toen gedaan?
Nothin' :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Isis20 op 28-01-2012 18:38:35 ]
geen.
pi_107334336
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:

Contact verbreken, echt, het heeft geen zin.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:50:44 #61
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107334968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:29 schreef Sooph het volgende:

[..]

Contact verbreken, echt, het heeft geen zin.
:) Beste optie, heb het nu ook voor mezelf bepaald.
pi_107335334
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Nothin' :@
Vind ik wel knap :) Ik vind dat echt lastig niet reageren als ik zoon bericht krijg.
pi_107336567
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vind ik wel knap :) Ik vind dat echt lastig niet reageren als ik zoon bericht krijg.
Vraag je eerst af waarom je wilt reageren.

Zodra er ook maar een spatje ander gevoel bij komt kijken dat dat je dat zou hebben met een willekeurige andere meid

(bij wijze dan spreken dan, je begrijpt wat ik bedoel?)
Strek je eens uit !
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:59:56 #64
343786 Isis20
pi_107336984
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vraag je eerst af waarom je wilt reageren.

Zodra er ook maar een spatje ander gevoel bij komt kijken dat dat je dat zou hebben met een willekeurige andere meid

(bij wijze dan spreken dan, je begrijpt wat ik bedoel?)
Ik niet eerlijk gezegd...
geen.
pi_107338090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:59 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Ik niet eerlijk gezegd...
Je houdt altijd wel wat restgevoelens voor je ex. Je hebt er immers een deel van je leven mee gedeeld.
Dat zijn onschuldige gevoelens waarbij je hart niet meespeelt.

Dan zijn er nog gevoelens waar je hart wel meespeelt. Dat je nog steeds niet over je ex heen bent. Dat je nog te bewust nadenkt om iets wel of niet te doen en wat je ex dan juist wel of niet zo kunnen denken.

Zo beter? ;)
Strek je eens uit !
pi_107339950
Hij zegt; voorlopig even niks }:|
Ik kan het niet helpen dan te denken hoe erg ik mezelf nu haat en dat alles op rolletjes ging en nu niet meer... En ja, ik moet gewoon even laten rusten.. Maar ik kan dat niet..Niet in me hoofd iig |:(
pi_107340093
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je houdt altijd wel wat restgevoelens voor je ex. Je hebt er immers een deel van je leven mee gedeeld.

Nou ik denk niet altiijd, ongeveer de helft van mijn exen doet me dus echt totaal niets meer..geen gemis, geen gehaat...alleen dat ik ze niet aantrekkelijk meer vind...
pi_107340356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:30 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Nou ik denk niet altiijd, ongeveer de helft van mijn exen doet me dus echt totaal niets meer..geen gemis, geen gehaat...alleen dat ik ze niet aantrekkelijk meer vind...
Geen scharrels.
Strek je eens uit !
pi_107341287
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Geen scharrels.
ik heb het over exen geen scharrels...sommige scharrels mis ik meer dan sommige exen...
pi_107343986
Ever have that person in your life that you just cant give up on?
The one person that can srew you over time after time, yet you always give him another chance?
No matter how many times you say this is their last one you know its a lie, because there is always just one more chance waiting for him.
The one person you know youre better off without but you can't find a way to let him go, because deep down inside , you wouldn't know what to do without him.
The one person who know doesn't deserve you, but yet you choose to overlook it because you love him yeah? Well he is that guy for me.
XO till we overdose
pi_107350261
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:15 schreef smurfinnensoep het volgende:
Kerel, je moet gewoon smsen. Het is nu zolang geleden en als je niks van je laat horen of gaat vertellen dat je meiden achter je aan heb dan komt dat zo wanhopig over.

vertel hoe het met je gaat en dat je gewoon nog niet in een relatie zit omdat je nog niet een leuk genoeg iemand bent tegenkomen. Zet erbij dat je hoopt dat met haar ook alles goed is en wens haar een fijne dag. groetjes aan dr ouders klaar
Wat jij zegt, precies dat heb ik gestuurd vanmiddag 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

ik heb het over exen geen scharrels...sommige scharrels mis ik meer dan sommige exen...
Vraag me dan eerlijk gezegd wel een beetje af wat voor relaties dit dan precies waren....

Als ik nu mocht kiezen, bij wie ik een nieuwe kans zou willen, bij mn ex, of bij een scharrel van me, dan zou ik toch kiezen voor die ene scharrel en niet ex, omdat ik weet dat het met haar toch nooit meer iets zal worden...

Toch heb ik voor mijn ex nog altijd veel meer gevoelens, dan voor die ene losse scharrel van toen. Simpelweg omdat ik met ex veel meer mee heb gemaakt, heb gehuild en gelachen, begrafenissen en bruiloften meegemaakt, weekendjes weg ben geweest, een hele mooie zelfgeschreven valentijnskaart van heb gehad etc...

Dat soort dingen heb je niet met scharrels, dus heb bij hen toch een minder speciaal gevoel, dan bij mijn ex. Toch vind ik scharrels wel interessanter, omdat ik het spannend vind of er meer inzit dan alleen scharrelen, het is nieuw, spannend en interessant, een uitdaging. Dat heb ik met mijn ex dan weer niet...
pi_107353000
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef NanaVonB het volgende:

[..]

Goed joh :')

Je schrijft in een ander topic dat je langste relatie ooit een jaar is en dat in die relatie jullie na 4 mndn al ff uit elkaar lagen, plus dat jij tot nu toe alle vriendjes weggejaagd hebt door ruziezoekerij.

Klinkt niet erg uhm..... volwassen
Strek je eens uit !
pi_107353986
De kogel is door de kerk, ik heb m'n ex gisteravond verteld dat ik liever geen contact meer wil. Ondanks dat het mijn eigen keus was om haar te verlaten mis ik haar nog elke dag, ze heeft nu sinds kort een nieuwe scharrel waarmee dingen serieuzer worden. Elke keer als ik weer contact met haar heb (eigenlijk elke dag) voel ik me ellendig omdat ze bij iemand anders is dan bij mij :(

Conclusie, ik moet stoppen met whinen en doorgaan met m'n eigen leven waar er momenteel geen plek is voor haar tot ik helemaal over haar heen ben. Nog nog hopen dat ik sterk genoeg ben om de komende dagen geen contact te zoeken.
pi_107354777
Beetje triest eigenlijk, maar ik heb de laatste tijd ineens iets dat ik een beetje bozig ben op ex..

Is al 1.5 jaar uit, eerste maanden probeerde ik haar terug te krijgen, maar daarna liet ik het los, naar buiten toe dan, geen contact meer met haar gezocht. Ook andere meiden gedate, en zelfs bijna in een nieuwe relatie gezeten, maar daarvan toch weggelopen omdat het te dicht bij kwam...

Maar de laatste tijd denk ik opeens weer aan de laatste fase van de relatie met ex. Niet omdat ik die zo graag terug wil, maar omdat er bij nader inzien best wel vreemde/lullige dingen zijn gebeurd. Gaf mezelf altijd de schuld van alle fouten die er in de relatie zijn gemaakt, maar ook ex heeft dingen gedaan die niet bepaald eerlijk waren...

Zelf was ik er eigenlijk helemaal zeker van, dat mijn ex gek op me was. Op een gegeven moment stelde ik voor om een vakantie te boeken voor de zomer samen, ik had immers geen seconde nagedacht over de mogelijkheid dat ze dit misschien helemaal niet zou willen, ze zei immers helemaal gek op me te zijn, ik was het einde voor haar.. En hey: Ik was haar vriend!

Maar toen ik het voorstelde, ging het toch niet zo soepel. Kon het niet na de zomervakantie? Ergens in oktober ofzo, dan was het toch goedkoper? Ook moest ze eigenlijk even op werk/aan haar ouders vragen, of het wel mocht allemaal. (Ze was 20 toen, en was al eerder met ex'en op vakantie geweest). Wel speelde ze het spelletje leuk mee door mee te kijken op internet, maar als ik eens concreet zei ; Kom we gaan naar reisbureau, boeken, dan deed ze opeens een paar passen terug..

Ook de laatste periode soms op zondag, terwijl we elkaar alleen maar in t weekend zagen : Of we wat zouden gaan doen. Maar zij wilde liever een dagje alleen zijn op haar kamer, tutten. Dat doen meiden toch? Ik vroeg of er wat aan de hand was, maar nee nee absoluut niet, ze wilde gewoon even alleen zijn...

Opeens heb ik de behoefte haar daar mee te confronteren. Heb zelf alle schuld op me genomen destijds, ik was te recht voor zijn raap, als iets me niet zinde, dan zei ik dat. Maar andersom was ex eigenlijk heel schijnheilig...
pi_107354778
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef johnykamau het volgende:
De kogel is door de kerk, ik heb m'n ex gisteravond verteld dat ik liever geen contact meer wil. Ondanks dat het mijn eigen keus was om haar te verlaten mis ik haar nog elke dag, ze heeft nu sinds kort een nieuwe scharrel waarmee dingen serieuzer worden. Elke keer als ik weer contact met haar heb (eigenlijk elke dag) voel ik me ellendig omdat ze bij iemand anders is dan bij mij :(

Conclusie, ik moet stoppen met whinen en doorgaan met m'n eigen leven waar er momenteel geen plek is voor haar tot ik helemaal over haar heen ben. Nog nog hopen dat ik sterk genoeg ben om de komende dagen geen contact te zoeken.
Je moet vanaf vandaag gewoon al van het "ergste" uitgaan, in die zin dat zij misschien zeer spoedig al in een nieuwe relatie stapt. Het klinkt hard, maar accepteer dat zij met diegene natuurlijk ook verder gaat dan oppervlakkig flirten en een kusje op de wang. Verwijder haar telefoonnummer en berg spulletjes van haar op, zodat het niet in je gezichtsveld staat zeg maar.

Toen mijn ex en ik het destijds uitmaakte voelde ik me juist slecht in de periodes dat zij vrijgezel was. Toen zij in een relatie stapte was ik soort van opgelucht en toen begon mijn leven pas echt weer en verdween het misgevoel (gelukkig stapte ze al redelijk snel in een relatie). Klinkt stom, maar aangezien ik toen nog erg van mijn ex hield, maar er wel bewust van was dat ik haar kwijt was, wilde ik dat ze zo snel mogelijk aan 1 jongen gebonden was. Slaat misschien nergens op, maarja ik voelde mij daar goed bij (je deelt je ex toch liever met 1 jongen dan velen, was mijn gedachtegang ;))

Verder haalde ik er ook positieve kracht uit om zelf met meiden af te spreken. Toen mijn ex vrijgezel was, was ik veel aan het daten terwijl ik nog lang niet over mn ex heen was. Maar de gedachte dat mijn ex met andere was vond ik killing en mijn remedie daartegen was zelf gewoon veel afspreken met andere. Moet wel bekennen dat als ik dan weer eenmaal in mijn eigen bed lag, alsnog lag te malen waar mijn ex uithing. Toen ex eenmaal in een relatie zat verdween het misgevoel en nam het geforceerd daten bij mij ook af. misschien werkt het voor jou ook?

sterkte
pi_107354967
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef EiPet het volgende:
Beetje triest eigenlijk, maar ik heb de laatste tijd ineens iets dat ik een beetje bozig ben op ex..

Is al 1.5 jaar uit, eerste maanden probeerde ik haar terug te krijgen, maar daarna liet ik het los, naar buiten toe dan, geen contact meer met haar gezocht. Ook andere meiden gedate, en zelfs bijna in een nieuwe relatie gezeten, maar daarvan toch weggelopen omdat het te dicht bij kwam...

Maar de laatste tijd denk ik opeens weer aan de laatste fase van de relatie met ex. Niet omdat ik die zo graag terug wil, maar omdat er bij nader inzien best wel vreemde/lullige dingen zijn gebeurd. Gaf mezelf altijd de schuld van alle fouten die er in de relatie zijn gemaakt, maar ook ex heeft dingen gedaan die niet bepaald eerlijk waren...

Zelf was ik er eigenlijk helemaal zeker van, dat mijn ex gek op me was. Op een gegeven moment stelde ik voor om een vakantie te boeken voor de zomer samen, ik had immers geen seconde nagedacht over de mogelijkheid dat ze dit misschien helemaal niet zou willen, ze zei immers helemaal gek op me te zijn, ik was het einde voor haar.. En hey: Ik was haar vriend!

Maar toen ik het voorstelde, ging het toch niet zo soepel. Kon het niet na de zomervakantie? Ergens in oktober ofzo, dan was het toch goedkoper? Ook moest ze eigenlijk even op werk/aan haar ouders vragen, of het wel mocht allemaal. (Ze was 20 toen, en was al eerder met ex'en op vakantie geweest). Wel speelde ze het spelletje leuk mee door mee te kijken op internet, maar als ik eens concreet zei ; Kom we gaan naar reisbureau, boeken, dan deed ze opeens een paar passen terug..

Ook de laatste periode soms op zondag, terwijl we elkaar alleen maar in t weekend zagen : Of we wat zouden gaan doen. Maar zij wilde liever een dagje alleen zijn op haar kamer, tutten. Dat doen meiden toch? Ik vroeg of er wat aan de hand was, maar nee nee absoluut niet, ze wilde gewoon even alleen zijn...

Opeens heb ik de behoefte haar daar mee te confronteren. Heb zelf alle schuld op me genomen destijds, ik was te recht voor zijn raap, als iets me niet zinde, dan zei ik dat. Maar andersom was ex eigenlijk heel schijnheilig...
Misschien was je ex destijds al niet meer zeker van haar gevoelens naar jou toe. Het lijk mij eerlij gezegd ook lastig om tegen je wederhelft te zeggen dat het gevoel afneemt/is afgenomen en dat je niet meer zeker bent van een relatie. Misschien dat ze daarom gewoon deed alsof alles nog goed was.

Heb je nog contact met haar, aangezien je haar er na 1,5 jaar mee wilt confronteren?
pi_107356190
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Misschien was je ex destijds al niet meer zeker van haar gevoelens naar jou toe. Het lijk mij eerlij gezegd ook lastig om tegen je wederhelft te zeggen dat het gevoel afneemt/is afgenomen en dat je niet meer zeker bent van een relatie. Misschien dat ze daarom gewoon deed alsof alles nog goed was.

Heb je nog contact met haar, aangezien je haar er na 1,5 jaar mee wilt confronteren?
Nee, althans, alleen met verjaardagen, oud en nieuw een sms' je ofzo, meer niet. Ik ga haar hier dan ook niet mee confronteren, maar de drang is wel aanwezig..

Dat is het hem juist, natuurlijk waren die gevoelens toen al een tijdje weg/ weg aan het gaan! Maar ze bleef tegen mij zeggen, dat ik geweldig was, dat het oke was tussen ons, dat ze gewoon met me op vakantie wilde etc.
Maar dat vind ik juist niet kunnen. Ze verweet mij dat ik te direct naar haar was, en meteen een hoop stampij maakte als iets me niet zinde ( was ook zo ) .
Achteraf vind ik het eigenlijk veel erger, dat je op zondag een ''tutdagje'' wil hebben, en de vakantie maar blijft uitstellen, om het vervolgens in alle rust uit te kunnen maken, waardoor het voor mij als een enorme klap kwam, terwijl ze zichzelf alle tijd gunde om het voor de kunnen bereiden..

Was zelf natuurlijk ook nog naief, als je vriendin niet meer samen wil zijn op een vrije zondag, terwijl ze geen andere plannen heeft, dan moet er ergens natuurlijk al een belletje gaan rinkelen..
pi_107356665
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef EiPet het volgende:

[..]

Nee, althans, alleen met verjaardagen, oud en nieuw een sms' je ofzo, meer niet. Ik ga haar hier dan ook niet mee confronteren, maar de drang is wel aanwezig..

Dat is het hem juist, natuurlijk waren die gevoelens toen al een tijdje weg/ weg aan het gaan! Maar ze bleef tegen mij zeggen, dat ik geweldig was, dat het oke was tussen ons, dat ze gewoon met me op vakantie wilde etc.
Maar dat vind ik juist niet kunnen. Ze verweet mij dat ik te direct naar haar was, en meteen een hoop stampij maakte als iets me niet zinde ( was ook zo ) .
Achteraf vind ik het eigenlijk veel erger, dat je op zondag een ''tutdagje'' wil hebben, en de vakantie maar blijft uitstellen, om het vervolgens in alle rust uit te kunnen maken, waardoor het voor mij als een enorme klap kwam, terwijl ze zichzelf alle tijd gunde om het voor de kunnen bereiden..

Was zelf natuurlijk ook nog naief, als je vriendin niet meer samen wil zijn op een vrije zondag, terwijl ze geen andere plannen heeft, dan moet er ergens natuurlijk al een belletje gaan rinkelen..
Snelle reactie van mij terug. Ik kan opzich wel begrijpen dat dit je stoort, maarja in dit geval kan ik alleen maar zeggen als dat alles is....

Destijds waren mijn ex en ik ieder thuis onze spaarvarken aan het stukslaan in de hoop dat we genoeg geld hadden om granaten te kunnen kopen :P. Als ik de auto startte kneep ik mijn ogen dicht omdat ik bang was geliquideerd te worden met C4.

Als ik jou was zou ik idd niks van je laten horen. Des te leuker is het om haar wellicht later weer tegen het lijf te lopen of contact te krijgen. Maar doe dit als die drang om haar te confronteren weg is. Want je hebt het blijkbaar nog niet helemaal verwerkt.
pi_107357043
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Snelle reactie van mij terug. Ik kan opzich wel begrijpen dat dit je stoort, maarja in dit geval kan ik alleen maar zeggen als dat alles is....

Destijds waren mijn ex en ik ieder thuis onze spaarvarken aan het stukslaan in de hoop dat we genoeg geld hadden om granaten te kunnen kopen :P. Als ik de auto startte kneep ik mijn ogen dicht omdat ik bang was geliquideerd te worden met C4.

Als ik jou was zou ik idd niks van je laten horen. Des te leuker is het om haar wellicht later weer tegen het lijf te lopen of contact te krijgen. Maar doe dit als die drang om haar te confronteren weg is. Want je hebt het blijkbaar nog niet helemaal verwerkt.
Tja, weet je, soms had ik zelfs nog wel gewild dat mijn ex en ik felle ruzie' s, backstabbing en de hele scene die daarbij hoort gehad hadden achteraf, zoals jij met je ex hebt.

Het klinkt raar, maar op de een of andere manier krijg je dan toch het idee, dat de hele relatie iets met haar heeft gedaan, als ze er nog zo op een( weliswaar negatieve) manier mee bezig is...

Mijn ex deed er alles aan, om vanaf de eerste dag nadat het uit was, zoveelmogelijk te doen alsof het haar echt totaal niet raakte. En dat geloofde ik toen ook : Deed me super veel pijn dat ze helemaal geen contact meer zocht, als ik haar zag ze gewoon tegen me begon te praten alsof ik een verre kennis van haar was, geen woord meer over onze relatie, gewoon Heejj alles lekker mooi man met mij ook mazzels! ( soort van :') )

Als ik achteraf terugkijk dan zie ik heus wel de typische dingen die ex' en doen als het uitgaat: Totaal ander kapsel, nieuwe kleren, 10 kilo afgevallen, ineens een ''BFF'' waar ze vanuit het niets elke dag mee omging..

Maar toch, zou ik het , nog altijd na al die tijd, wel eens fijn vinden als ze toch nog eens toenadering zoekt met me...Door een keer serieus te vragen hoe het nu met me is, al is het maar iets kleins. Heb nu echt het idee alsof het voor haar geen reet voorstelde allemaal...
pi_107357747
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef EiPet het volgende:

[..]

Tja, weet je, soms had ik zelfs nog wel gewild dat mijn ex en ik felle ruzie' s, backstabbing en de hele scene die daarbij hoort gehad hadden achteraf, zoals jij met je ex hebt.

Het klinkt raar, maar op de een of andere manier krijg je dan toch het idee, dat de hele relatie iets met haar heeft gedaan, als ze er nog zo op een( weliswaar negatieve) manier mee bezig is...

Mijn ex deed er alles aan, om vanaf de eerste dag nadat het uit was, zoveelmogelijk te doen alsof het haar echt totaal niet raakte. En dat geloofde ik toen ook : Deed me super veel pijn dat ze helemaal geen contact meer zocht, als ik haar zag ze gewoon tegen me begon te praten alsof ik een verre kennis van haar was, geen woord meer over onze relatie, gewoon Heejj alles lekker mooi man met mij ook mazzels! ( soort van :') )

Als ik achteraf terugkijk dan zie ik heus wel de typische dingen die ex' en doen als het uitgaat: Totaal ander kapsel, nieuwe kleren, 10 kilo afgevallen, ineens een ''BFF'' waar ze vanuit het niets elke dag mee omging..

Maar toch, zou ik het , nog altijd na al die tijd, wel eens fijn vinden als ze toch nog eens toenadering zoekt met me...Door een keer serieus te vragen hoe het nu met me is, al is het maar iets kleins. Heb nu echt het idee alsof het voor haar geen reet voorstelde allemaal...
Is wel een beetje herkenbaar. Ik zou soms ook liever hebben dat zij me haat ipv dat me ziet als een voormalige huisgenoot. Ik kreeg ook meteen opmerkingen naar mijn hoofd als "wie weet gaat dat bij je volgende vriendin beter" of de ergste "heb je al eens gedacht om je in te schrijven op een datingsite"? Dan kies ik bijna liever voor gigantische ruzies en haat en nijd. Dat zijn tenminste emoties.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107358288
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef EiPet het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook last van gehad. Toen we contact hadden kreeg ik wel 5x per dag te horen dat ze over me heen was en dat ik dat ook eens zou moeten doen. Ook tegen vrienden van haar zeggen dat ik haar stalkte. Verder Ook heel afstandelijk naar mij toe etc. Maar geloof me ze probeert zich gewoon sterk te houden wat haar nog lukt ook. Niks aan te doen. Ik heb wel gemerkt dat als ik dan eenmaal iets langer met mn ex in een kamer zat bijvoorbeeld, dat zij diegene was die hele tijd aan het huilen was (en dat na 100x gezegd te hebben dat ze over me heen was). Daarom kapte ze dit ook snel af, met als excuus dat ik anders niet verder kon met mijn leven (lekker logisch) en daarom ook geen vrienden met me kon zijn.

Simpel voorbeeld als ik een familielid/kennis van mijn ex zie vraag ik hoe het met haar is en of ze de groeten aan haar willen doen. Als mn ex met een bekende van mij sprak is zij blijkbaar niet nieuwsgierig naar mij. Vind ik soms wel apart dat gewoon beetje nieuwsgierigheid van haar kant er niet is. het is immers jaren geleden en na die felle ruzie hebben we elkaar nog aantal op keer gewoon een hele leuke manier gesproken. Maarja interesseert me verder ook niet, de wereld is klein en misschien loop ik haar over een paar jaar een x tegen het lijf.
  zondag 29 januari 2012 @ 14:00:43 #82
343786 Isis20
pi_107359383
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:46 schreef johnykamau het volgende:

Ik denk altijd dat als je dat niet kan, je het gewoon niet echt wil.
geen.
pi_107362080
Oké toch even iets van mijn kant hoe ik dit wellicht het beste kan aanpakken.

In de relatie met mijn ex en daarna zijn een hoop dingen gebeurd wat mij niet zo lekker zit. We hebben het geprobeerd via de telefoon (ze wilt elkaar niet zien) te bespreken maar merk dat ik mezelf inhoud over dingen.

Kan ik beter een "beslissende" brief te schrijven/tikken waar ik alles inzet wat mij nog dwars zit maar haar toch wil bedanken voor bepaalde dingen...

Kom er niet helemaal uit hoe ik dit moet aanpakken, gewoon compleet vergeten of toch een brief wegsturen?
  zondag 29 januari 2012 @ 15:06:54 #84
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107362758
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef RBWO het volgende:

In de relatie met mijn ex en daarna zijn een hoop dingen gebeurd wat mij niet zo lekker zit. We hebben het geprobeerd via de telefoon (ze wilt elkaar niet zien) te bespreken maar merk dat ik mezelf inhoud over dingen.

Kan ik beter een "beslissende" brief te schrijven/tikken waar ik alles inzet wat mij nog dwars zit maar haar toch wil bedanken voor bepaalde dingen...

Kom er niet helemaal uit hoe ik dit moet aanpakken, gewoon compleet vergeten of toch een brief wegsturen?
Wat voorn dingen? Verwijten? Praktische zaken die nog geregeld moeten worden? Heeft het zin om dat nog allemaal uit te willen praten?
pi_107363260
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef RBWO het volgende:

Hoelang is het nu uit? Als het nog vers is zeg maar dan zou die brief voor jou een mooie afsluiting kunnen zijn, waarna je misschien met een beter gevoel verder kan gaan. Echter, moet je uitkijken dat je haar niet teveel gaat verwijten of met vragen komt, want dan heb je kans dat ze moe van je wordt en die vragen toch niet beantwoord. Dan blijf je helemaal met een flutgevoel achter natuurlijk. Als het wat langer geleden is zou ik die brief achterwege laten. Maarja misschien denken andere daar anders over.
pi_107363333
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Wat voorn dingen? Verwijten? Praktische zaken die nog geregeld moeten worden? Heeft het zin om dat nog allemaal uit te willen praten?
Dat is dus het punt. Naar aanleiding van bepaalde dingen die mijn ex gedaan heeft in de relatie is het spaak gelopen. Ik vind het lastig om dit zomaar compleet voorbij te laten gaan. (Het was eigenlijk ook van het ene op het andere moment uit na 2.5 jaar). Nu wil ik haar niet echt dingen gaan verwijten, maar gewoon mijn "visie" geven op de relatie die we gehad hebben. Gewoon een leuke herinnering voor haar (met natuurlijk ook wat negatieve zaken...) en eigenlijk voor mezelf om het gewoon eens te "zeggen".

Contact hebben we nog wel maar dit is niet echt iets om te bespreken via de telefoon..

@Smurffin
Bijna 4 maanden. Daarna tijdje contact gehad, nu heeft ze andere "vrienden" en hoor ik eigenlijk niks tot vrij weinig. Wil eigenlijk een brief sturen met daarin wat leuke maar ook negatieve dingen..

Tevens wil ik ook aangeven in de brief dat het contact wat mij betreft kan stoppen..
  zondag 29 januari 2012 @ 15:25:30 #87
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107363737
Ik zou het contact verbreken voor je die brief stuurt. Geen verwijten gaan maken of met modder gaan gooien. Lekker de eer aan jezelf houden joh :)
pi_107363883
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef La_Vita het volgende:
Ik zou het contact verbreken voor je die brief stuurt. Geen verwijten gaan maken of met modder gaan gooien. Lekker de eer aan jezelf houden joh :)
Ja en daar komt het punt. Mevrouw heeft in de relatie een drietal dingen gedaan wat echt TOTAAAL niet door de beugel kon. Uiteindelijk is het zo gedraaid dat van alle drie dingen IK degene ben die het allemaal gedaan heeft.

Ik vind dit nogal makkelijk bekeken dat ik degene ben die uiteindelijk ervoor gezorgd heeft dat het uit is gegaan, terwijl dit niet zo is. Ik wil dus geen modder gaan gooien of verwijten maken, ik wil gewoon op papier eigenlijk de hele relatie "doorlopen" van begin tot eind. De leuke dingen maar ook de negatieve dingen pakken tot het moment dat het uit is gegaan.

Ik merk dat ik het lastig vind om dit niet te doen, ergens zegt me iets dat het voor me eigen gemoedsrust juist wel fijn is om dit te doen.. aan de andere kant vraag ik me ook af wat ik ermee opschiet....
  zondag 29 januari 2012 @ 15:33:08 #89
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107364113
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef RBWO het volgende:

[..]

Ja en daar komt het punt. Mevrouw heeft in de relatie een drietal dingen gedaan wat echt TOTAAAL niet door de beugel kon. Uiteindelijk is het zo gedraaid dat van alle drie dingen IK degene ben die het allemaal gedaan heeft.

Ik vind dit nogal makkelijk bekeken dat ik degene ben die uiteindelijk ervoor gezorgd heeft dat het uit is gegaan, terwijl dit niet zo is. Ik wil dus geen modder gaan gooien of verwijten maken, ik wil gewoon op papier eigenlijk de hele relatie "doorlopen" van begin tot eind. De leuke dingen maar ook de negatieve dingen pakken tot het moment dat het uit is gegaan.

Ik merk dat ik het lastig vind om dit niet te doen, ergens zegt me iets dat het voor me eigen gemoedsrust juist wel fijn is om dit te doen.. aan de andere kant vraag ik me ook af wat ik ermee opschiet....
Maar je hebt nu toch niet meer met haar te maken? Zulke dingen zorgen vaak alleen nog maar voor meer shit, je schiet er niets mee op. Het is vast niet zo dat je dan wel ineens de erkenning zult krijgen dat het allemaal aan haar lag. Karma's a bitch, geloof daar maar gewoon in :+
pi_107364267
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:33 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Maar je hebt nu toch niet meer met haar te maken? Zulke dingen zorgen vaak alleen nog maar voor meer shit, je schiet er niets mee op. Het is vast niet zo dat je dan wel ineens de erkenning zult krijgen dat het allemaal aan haar lag. Karma's a bitch, geloof daar maar gewoon in :+
Haha dat klopt. Ik heb ook niks meer met haar te maken maar (het lijkt wel alsof ik mijn keuze al gemaakt hebt. Probeer me eigen standpunt te verdedigen haha) nadat het uit is gegaan ben ik uiteindelijk de boeman geweest volgens haar. Na de relatie hebben we nog wel even contact gehad omdat ze eigenlijk niemand had behalve mij. Nu heeft ze wat andere mensen en hoor ik ineens niks meer.

Ik besef me dat ik wellicht meer shit over me heen krijg. Maar ik zit daar eigenlijk niet mee..
pi_107364412
@RBWO:

Jullie hebben nu eigen waarheden, getuige ook wat je aangaf over die drie dingen waar zij je nu de schuld van geeft.

Je kunt beslissen nog een tijdje te gaan welles-nietes bakkelijen met haar. Je kunt ook beslissen om de wijste te zijn.

Succes!
Strek je eens uit !
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2012 @ 15:40:56 #92
364681 over_hedge
pi_107364553
Ik snap mijn ex ook niet :P Zegt ze: Eigenlijk wil ik die telefoon ook ophalen vrijdag zodat ik je kan knuffelen.
pi_107364681
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik snap mijn ex ook niet :P Zegt ze: Eigenlijk wil ik die telefoon ook ophalen vrijdag zodat ik je kan knuffelen.
8)7
Strek je eens uit !
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2012 @ 15:49:20 #94
364681 over_hedge
pi_107364994
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

8)7
Ja heel apart. Zal haar vriend leuk vinden :')
pi_107365881
Ik heb het nu al moeilijk om geen whatsapp berichten te sturen :') Dat wordt nog wat de komende dagen....
pi_107366362
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

@RBWO:

Jullie hebben nu eigen waarheden, getuige ook wat je aangaf over die drie dingen waar zij je nu de schuld van geeft.

Je kunt beslissen nog een tijdje te gaan welles-nietes bakkelijen met haar. Je kunt ook beslissen om de wijste te zijn.

Succes!
@Wandering. Klopt. Alleen zal ik denk ik toch "eigenwijs" zijn en het voor mezelf wel doen. Ik zit te overwegen het niet te doen maar ik weet het niet. Wellicht is nu ook gewoon geen goed moment om de beslissing te maken.. Op dit moment zou ik de brief versturen.. wellicht morgen niet meer..
pi_107366425
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:25 schreef RBWO het volgende:

[..]

@Wandering. Klopt. Alleen zal ik denk ik toch "eigenwijs" zijn en het voor mezelf wel doen. Ik zit te overwegen het niet te doen maar ik weet het niet. Wellicht is nu ook gewoon geen goed moment om de beslissing te maken.. Op dit moment zou ik de brief versturen.. wellicht morgen niet meer..
Je kunt ook beslissen de brief/mail alvast wel te maken maar nog niet te versturen.

Dan kun je er een nachtje over slapen. Dikke kans dat je dan heel anders tegen de tekst aankijkt ;)
Strek je eens uit !
pi_107366538
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je kunt ook beslissen de brief/mail alvast wel te maken maar nog niet te versturen.

Dan kun je er een nachtje over slapen. Dikke kans dat je dan heel anders tegen de tekst aankijkt ;)
Ben idd de afgelopen 2 uur bezig geweest met de mail. Verstuur deze nog niet maar wacht morgen even af.. zie het dan wel.

Bedankt! ;-).
  zondag 29 januari 2012 @ 16:50:13 #99
343786 Isis20
pi_107367047
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Deze man heeft er verstand van, nachtjes slapen doen wonderen!
geen.
pi_107367573
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 16:50 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Deze man heeft er verstand van, nachtjes slapen doen wonderen!
True. Had wellicht ook ermee te maken dat ik haar vanochtend even sprak en meteen gezeik had en er gelogen werd :').
  zondag 29 januari 2012 @ 17:44:00 #101
343786 Isis20
pi_107368770
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:06 schreef RBWO het volgende:

[..]

True. Had wellicht ook ermee te maken dat ik haar vanochtend even sprak en meteen gezeik had en er gelogen werd :').
Les die je hieruit kan leren: nooit boos contact op nemen met iemand als je nog totaal pissed off bent en je laat leiden door emoties ipv verstand :)
geen.
pi_107368867
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Les die je hieruit kan leren: nooit boos contact op nemen met iemand als je nog totaal pissed off bent en je laat leiden door emoties ipv verstand :)
Hoi Isis,

Ja dat klopt. Maar met mijn humeur was niks aan de hand. Tot dat ze begon te zeuren, en liegen. Vraagt aan mij wat ik ga doen, geef eerlijk antwoord. Geeft ze uit zichzelf ook aan wat ze gaat doen en dat is gewoon 10/10x niet waar :'). (Zit bv lekker thuis, nee ze zit bij een ex :') ). Daar word ik gewoon moe van.
pi_107369474
Ik dacht dat het goed ging totdat ik vanmiddag op z'n Facebook keek en zag dat hij onze foto als omslagfoto heeft gedaan... ;( :{ :'(
XO till we overdose
pi_107369557
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik dacht dat het goed ging totdat ik vanmiddag op z'n Facebook keek en zag dat hij onze foto als omslagfoto heeft gedaan... ;( :{ :'(
Foei! Op Facebook kijken is niet echt slim als je over iemand heen wil komen.

En, eeuh, dat is wel een beetje raar, een foto met je ex als coverfoto?
pi_107369581
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef Sooph het volgende:

[..]

Foei! Op Facebook kijken is niet echt slim als je over iemand heen wil komen.

En, eeuh, dat is wel een beetje raar, een foto met je ex als coverfoto?
nee ik weet het, maar ik had al 5 dagen niet gekeken en ik dacht van: hmm stiekem wil ik wel kijken :@.

En ik snap er écht niks van ;(..
XO till we overdose
pi_107369599
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:15 schreef ovoxo het volgende:

[..]

nee ik weet het, maar ik had al 5 dagen niet gekeken en ik dacht van: hmm stiekem wil ik wel kijken :@.

En ik snap er écht niks van ;(..
Muhh, ik ken het gevoel, maar dan tja, moet je jezelf toch echt tegen houden ofzo. Begrijp wel dat dat lastig is.

Neuh, ik ook niet, is wel echt vaag?
pi_107369654
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:16 schreef Sooph het volgende:

[..]

Muhh, ik ken het gevoel, maar dan tja, moet je jezelf toch echt tegen houden ofzo. Begrijp wel dat dat lastig is.

Neuh, ik ook niet, is wel echt vaag?
Ja ik vind 't echt heel vervelend/raar. Ik snap niet zo goed wat hij hiermee bedoelt en als je iemand haat ga je echt niet zo'n foto als omslagfoto hebben.. lijkt me. Ik ben weer beland bij stap 1 :'(
XO till we overdose
  zondag 29 januari 2012 @ 18:21:00 #108
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_107369705
Omslagfoto? :')
pi_107369719
Ja, dat zit bij de nieuwe facebook timeline layout?
  zondag 29 januari 2012 @ 18:24:39 #110
314372 Goddelijker
pi_107369811
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:21 schreef Sooph het volgende:
Ja, dat zit bij de nieuwe facebook timeline layout?
Facebook tijdlijn. Wat een drama. :')
pi_107369840
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:11 schreef ovoxo het volgende:
Uhmm...omslagfoto van fb?? Mag ik je vragen wat er zo "onze" aan die foto is? Staan jullie daar samen op? :?
Strek je eens uit !
pi_107370000
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Uhmm...omslagfoto van fb?? Mag ik je vragen wat er zo "onze" aan die foto is? Staan jullie daar samen op? :?
Ja, met die nieuwe tijdlijn. Kan je je eigen foto plaatsen als header zeg maar. En ja, we staan er samen op. Geen groepsfoto o.i.d. Alleen wij twee..
XO till we overdose
pi_107370166
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Facebook tijdlijn. Wat een drama. :')
Oh ik vind hem wel tof O+

Maar goed, ik zou echt niet kunnen bedenken waarom je dat zou doen, ik zou ook geen foto met mijn ex als coverfoto doen :')
Je kan je zelf wel gek maken nu en redenen ervoor verzinnen, maar behalve als je het hem vraagt, zal je het niet weten en heeft het dus ook vrij weinig zin om weer terug naar stap 1 te gaan, zoals je dat zelf zei.
pi_107370233
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, met die nieuwe tijdlijn. Kan je je eigen foto plaatsen als header zeg maar. En ja, we staan er samen op. Geen groepsfoto o.i.d. Alleen wij twee..
Pfff...het tweede weirdo gedrag van ex'en vandaag hier.
Hangt er wat in de lucht vandaag?

Vind het zelfs ongepast van je ex dat hij een foto gebruikt waar jij ook op staat. Heb je zelf enig idee wat hij hiermee wilt zeggen of uitlokken?
Strek je eens uit !
pi_107370395
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Pfff...het tweede weirdo gedrag van ex'en vandaag hier.
Hangt er wat in de lucht vandaag?

Vind het zelfs ongepast van je ex dat hij een foto gebruikt waar jij ook op staat. Heb je zelf enig idee wat hij hiermee wilt zeggen of uitlokken?
Ik zou nooit kunnen weten wat hij hiermee bedoelt, tenzij ik het hem vraag maar hij heeft me op álles geblokkeerd en ik vraag het liever niet eigenlijk. Ik heb totaal geen idee wat hij hier probeert mee te zeggen maar het is wel erg kut. Als je zegt dat je me haat, dan lijkt het me niet dat je een foto doet van jouw tweeën als omslagfoto... Ik ben echt radeloos nu.
XO till we overdose
pi_107370459
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:37 schreef Sooph het volgende:

[..]

Oh ik vind hem wel tof O+

Maar goed, ik zou echt niet kunnen bedenken waarom je dat zou doen, ik zou ook geen foto met mijn ex als coverfoto doen :')
Je kan je zelf wel gek maken nu en redenen ervoor verzinnen, maar behalve als je het hem vraagt, zal je het niet weten en heeft het dus ook vrij weinig zin om weer terug naar stap 1 te gaan, zoals je dat zelf zei.
Ik heb echt geen idee. M'n hoofd werkt niet mee nu en ik vind het alleen maar kut dat ik het heb gezien. Het is de foto die we namen toen we elkaar weer voor de eerste keer zagen, extra speciaal dus... ;(
XO till we overdose
  zondag 29 januari 2012 @ 19:07:51 #117
314372 Goddelijker
pi_107370980
ovoxo, je bent wel een goed persoon om mee te spelen. Je laat zo makkelijk met je spelen.
Hij blokkeert je overal, hij zegt dat hij je haat.
En toch zoek je van alles achter dingen die hij doet.
pi_107371085
Ik denk voor jezelf om juist jezelf even in bescherming te nemen hem op de blokkeer moet gooien, want heel eerlijk ook ik vind het niet zo gezond ook , iemand stuurt je een val dood berichtje en jij blijft er heel erg mee bezig. Besteed je tijd beter dan blijven treuren om zo iemand.

Doe je eigen dingen blokkeer hem op facebook want dan zie je zijn statusberichten en alles ook niet meer ook niet meer de foto van jullie samen.
pi_107371191
ovoxo:
Als hij dit doet terwijl je overal geblokkeerd bent incl. facebook, dan probeert hij vast een reactie uit te lokken..

Weet niet of ik het al gemeld had, maar mijn ex zei gister: ben niet kwaad, ben herinnert. We zien eind volgende week wel.
Dan had hij origineel gezien tijd... vraag me af of ik hem moet negeren tot die tijd of weer zelf kan gaan praten..
  zondag 29 januari 2012 @ 19:19:02 #120
314372 Goddelijker
pi_107371323
Jullie hebben een break?
pi_107371942
Trouwens als iemand je blokkeert op facebook kan je zijn hele pagina niet meer zien , dus waarschijnlijk ben je daar dus niet geblokkeerd maar doe jezelf een lol en blokkeer hem want het enige wat je doet is jezelf pijnigen.

Tjik hij geeft aan dat die tijd heeft van de week dus ik zou het even zo laten, anders frustreer je hem nog meer. Hij geeft namelijk aan op die tijd heb ik tijd voor je dus forceer het niet.
pi_107372016
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:07 schreef Goddelijker het volgende:
ovoxo, je bent wel een goed persoon om mee te spelen. Je laat zo makkelijk met je spelen.
Hij blokkeert je overal, hij zegt dat hij je haat.
En toch zoek je van alles achter dingen die hij doet.
Ik zoek niks meer achter dingen, alleen onze foto als omslagfoto hebben. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. :{
XO till we overdose
pi_107372070
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens als iemand je blokkeert op facebook kan je zijn hele pagina niet meer zien , dus waarschijnlijk ben je daar dus niet geblokkeerd maar doe jezelf een lol en blokkeer hem want het enige wat je doet is jezelf pijnigen.

Tjik hij geeft aan dat die tijd heeft van de week dus ik zou het even zo laten, anders frustreer je hem nog meer. Hij geeft namelijk aan op die tijd heb ik tijd voor je dus forceer het niet.
Nee hij heeft me wel geblokkeerd op Facebook, ik kan nu alleen z'n pagina zien als ik uitgelogd ben. Ik weet dat ik niet had moeten kijken, maar ik kan het niet meer ongedaan maken..

Oja, het ging eigenlijk best goed. Ik had zelfs z'n nummer en bericht verwijdert. Ook z'n beste vriend heb ik verwijdert van Facebook en ik had best veel afleiding. Alleen vandaag keek ik en toen zag ik die foto.
XO till we overdose
  zondag 29 januari 2012 @ 19:38:40 #124
314372 Goddelijker
pi_107372089
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik zoek niks meer achter dingen, alleen onze foto als omslagfoto hebben. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. :{
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja ik vind 't echt heel vervelend/raar. Ik snap niet zo goed wat hij hiermee bedoelt en als je iemand haat ga je echt niet zo'n foto als omslagfoto hebben.. lijkt me. Ik ben weer beland bij stap 1 :'(
Dan zal ik het je vertellen: Ik vind dat je hem moet blokkeren. En je door moet gaan met je leven.
pi_107372201
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

[..]

Dan zal ik het je vertellen: Ik vind dat je hem moet blokkeren. En je door moet gaan met je leven.
quote:
Oja, het ging eigenlijk best goed. Ik had zelfs z'n nummer en bericht verwijdert. Ook z'n beste vriend heb ik verwijdert van Facebook en ik had best veel afleiding. Alleen vandaag keek ik en toen zag ik die foto.
Ik kon m'n gedachten afzetten en vrolijk doen, maar 's avonds in bed was het dan toch weer wat moeilijker. Ik kijk heus niet elke dag op z'n Facebook... Het was alleen vandaag dat ik even keek en ineens zag ik die foto. Ik vind het niet raar dat ik me er dan kut over voel...
XO till we overdose
  zondag 29 januari 2012 @ 19:42:36 #126
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107372250
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het met je eens. Ovoxo, kap er mee want je zoekt allerlei manieren om jezelf te pijnigen. Net zoiets als uitloggen op FB zodat je dan op die manier wel op zijn pagina kan kijken, sorry maar dit doe je 100% jezelf aan. Kap er nou mee want hij is je niet waard, en jouw aandacht al helemaal niet!
pi_107372334
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding.. Ik weet dat ik dit mezelf aan doe, maar ik weet zelf ook niet eens waarom ik keek -_-. Wat een kutdag :')
XO till we overdose
  zondag 29 januari 2012 @ 19:45:48 #128
314372 Goddelijker
pi_107372371
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Ovoxo, kap er mee want je zoekt allerlei manieren om jezelf te pijnigen. Net zoiets als uitloggen op FB zodat je dan op die manier wel op zijn pagina kan kijken, sorry maar dit doe je 100% jezelf aan. Kap er nou mee want hij is je niet waard, en jouw aandacht al helemaal niet!
Precies.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:46:07 #129
314372 Goddelijker
pi_107372386
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding. Wat een kutdag :')
Alstu, afleiding.
www.spele.nl
www.funnygames.nl
pi_107372410
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding. Wat een kutdag :')
Afleiding zoeken is dus juist niet bij je ex op z'n facebook gaan kijken... :')

En nu?
Strek je eens uit !
pi_107372488
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Afleiding zoeken is dus juist niet bij je ex op z'n facebook gaan kijken... :')

En nu?
Ja, dat snap ik. Hele week ging opzich goed, ik keek niet op z'n profiel of wat dan ook. En nu.. Niks. Hij speelt een spelletje en wil vooral een reactie uitlokken :{
XO till we overdose
pi_107372720
Nee , hij wil geen contact meer , dat blijkt al op het blokkeren. Ik denk dat je naar excuses loopt te zoeken om weer contact met hem te zoeken.
pi_107372831
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Hele week ging opzich goed, ik keek niet op z'n profiel of wat dan ook. En nu.. Niks. Hij speelt een spelletje en wil vooral een reactie uitlokken :{
Er is maar 1 manier hoe jij dat spelletje van hem kunt winnen en dat is dat spelletje niet spelen..... :N

Met alles wat ik lees over wat hij gedaan heeft begint het er steeds meer van weg te hebben dat het een raar soort treiterij is....pfff...je moet er maar zin in hebben op dat low level je ex af te zeiken.
Ovoxo; laat je niet raken door deze kleuter. Wat een low life zeg...
Strek je eens uit !
pi_107373210
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , hij wil geen contact meer , dat blijkt al op het blokkeren. Ik denk dat je naar excuses loopt te zoeken om weer contact met hem te zoeken.
Ik was echt niet van plan om contact te zoeken, geloof me maar op m'n woord. Ik voelde me er alleen kut over dat ik het heb gezien, maar ik probeer het maar te vergeten. Zal nooit weten wat hij ermee bedoelt, but I'll get over it. Ooit.
XO till we overdose
pi_107373303
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik was echt niet van plan om contact te zoeken, geloof me maar op m'n woord. Ik voelde me er alleen kut over dat ik het heb gezien, maar ik probeer het maar te vergeten. Zal nooit weten wat hij ermee bedoelt, but I'll get over it. Ooit.
Ja, natuurlijk kom je erover heen, iedereen uiteindelijk ;) O+
pi_107373349
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Er is maar 1 manier hoe jij dat spelletje van hem kunt winnen en dat is dat spelletje niet spelen..... :N

Met alles wat ik lees over wat hij gedaan heeft begint het er steeds meer van weg te hebben dat het een raar soort treiterij is....pfff...je moet er maar zin in hebben op dat low level je ex af te zeiken.
Ovoxo; laat je niet raken door deze kleuter. Wat een low life zeg...
Ik probeer het niet mee te spelen en ga al helemaal geen contact zoeken, was ook niet m'n intentie om dat te doen :)
XO till we overdose
pi_107373376
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk kom je erover heen, iedereen uiteindelijk ;) O+
Dankje O+
XO till we overdose
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2012 @ 20:26:44 #138
364681 over_hedge
pi_107374257
In the end it`s all oke. If it is not oke it`s not the end. :)
pi_107374317
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef over_hedge het volgende:
QFT!
pi_107389789
Ik heb hier onder een andere naam flink wat lopen spammen, ik denk een jaar geleden mijn laatste bericht geplaatst is, maar ik heb welgeteld twee jaar met alle sores op mijn dak gezeten als het om mijn ex gaat. Twee jaar er gewoon kapot van zijn. En iedereen die ik in die periode heb leren kennen moest aan mijn verhaal geloven.

Wat een kut tijd :r En nu in eens komt het besef naar boven dat het pure tijdsverspilling is geweest.
Ik heb een nieuw meisje leren kennen en ik ben verliefd. De nog opbloeiende relatie baart me nu al zorgen omdat alle ervaringen van die twee jaar dat ik met mijn ex in mijn maag zat, nu beginnen op te spelen. Ik ben simpel gezegd enorm bang gekwetst te raken en ik loop de helft van de tijd paranoïde door het leven omdat ik de kans groot acht dat deze nieuwe relatie misschien van korte duur is.

Het enige is dat ik nu met mijn volle bewustzijn mijzelf er ook echt in stort en ik eigenlijk gewoon alles wil meemaken en voelen in de huidige relatie, alleen maar omdat ik me zelf niet meer wil remmen met gedachtes als "Wat als ze een ander tegen komt" of "Wat als ze verhuist" etc etc etc. Ook al ben ik zo paranoide.

En ik probeer die gedachtes een beetje in toom te houden door er nuchter onder te blijven en het niet te laten overheersen en al mijn opgedane kennis van afgelopen jaren te gebruiken om het nu gewoon goed te doen.

En dan nog loop ik het risico dat het straks uitgaat om wat voor reden dan ook. Maar het maakt mij dan niks meer uit want ik kan met het idee rond lopen dat ik het een keer wel goed heb gedaan.

Misschien dat deze reactie als een lul op een drumstel slaat voor vele, maar ik ben me echt gaan beseffen dat het geen zin heeft om heel lang over je ex in te gaan zitten, terwijl zo damn waarheid is als je er midden in zit. Het loont niet, het is de tijd niet waard en wie weet wat je allemaal mis loopt.

Neem alle tijd die je nodig hebt om over je ex heen te komen, maar maak er werk van en probeer voet bij stuk te houden. In het begin is het moeilijk maar het gaat steeds beter, maak niet uit wat je hebt opgebouwd. Je ex is je ex en je hebt een leuke tijd gehad. Contact verbreken, je op andere dingen storten, je zelf in het midden plaatsen en aan alles en iedereen schijt hebben.

Ik herinner die van mij als een dame waar ik zeker oud mee zou kunnen worden, als het allemaal anders was gelopen en het is gewoon een leuke meid, maar die tijd is voorbij. Klaar en over. Niks meer aan doen, niet meer aanhalen. Af en toe aan denken en that's it. Al het nieuwe ligt voor je voeten en ga er voor.

Fuck yeah!
pi_107394078
Ik kom zelf uit een relatie van 13,5 jaar en ik denk dat er stiekum redelijk wat kleine onzekerheden in sluipen op stukjes die door de tijd en door het al jaren niet werken van de relatie afgeknepen zijn.

Daar kun twee dingen mee doen. het je volgende contacten cq Relatie moeilijker laten maken en jezelf gek maken. Of zodra je genoeg vertrouwen in de ander hebt. Je situatie helemaal uitleggen en aan stippen waar je denkt dat voor jou problemen kunnen liggen.

Vast blijven hangen in liefdesverdriet en zelfmedelijden is het makkelijkst om te doen en je vervalt er snel in. Je kunt best langzaamaan op zoek gaan naar jezelf. Wat heb je geleerd uit wat fout ging in de stukgelopen relatie. wat zoek je dus niet meer en wat wel. Een mooi moment om nalaat te dumpen en verder te gaan.

Stel je zelf open voor iemand anders en ga dingen doen die niet hebt kunnen doen of waar je gewoon veel lol uithaald. Zoek vrienden op bouw weer aan je eigen leven. Iemand die jou onderuit wil halen verdient je aandacht niet.

Het is niet slecht zelf heel normaal om na een relatie zelfs als die al een poos echt niet lekker meer liep bij tijd en wijlen moeilijke momenten te hebben. En ook is het normaal dat je als je uit elkaar bent toch soms een vreemde behoefte voelt aan gezelschap of in ieder geval aandacht van je ex. Het is tenslotte iemand waar je ook mooie momenten mee hebt gekend en die heel vetrouwd is. Je moet alleen ervoor waken niet in die dingen te blijven hangen. Sluit die emoties niet af maar verwerk ze maar zorg ervoor dat het bezigheden niet gaat beperken.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107462706
Waar is de harde kern joh!?
pi_107464806
De harde kern? :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 februari 2012 @ 00:34:25 #144
300347 MrManuel
pi_107465905
quote:
Then it isn't the end yet..

Oh well,
It's a new world - it's a new start
It's alive with the beating of - young hearts
It's a new day - it 's a new plan
I've been waiting for you
Here I am
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_107468468
Ik dacht dat ik wel over mijn ex heen was, totdat ik erachter kwam dat ze met haar nieuwe vriend op dat moment in haar bed lag. (omdat ik zelf het weer niet kon laten contact op te nemen)

Bah krijg dat beeld nu al een week niet uit mijn hoofd.. ;(
<>
pi_107468830
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb écht al 5 dagen niet gekeken en zocht afleiding.. Ik weet dat ik dit mezelf aan doe, maar ik weet zelf ook niet eens waarom ik keek -_-. Wat een kutdag :')
Misschien moet jij ook is wat vaker uit dit topic blijven, want elke keer word je er aan herinnert lijkt het wel?
pi_107472272
quote:
Nah und? Hoe ist met de knuffel-telefoon afgelopen? ;)
Strek je eens uit !
pi_107472396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:02 schreef Swindler het volgende:
Ik dacht dat ik wel over mijn ex heen was, totdat ik erachter kwam dat ze met haar nieuwe vriend op dat moment in haar bed lag. (omdat ik zelf het weer niet kon laten contact op te nemen)

Bah krijg dat beeld nu al een week niet uit mijn hoofd.. ;(
Dat soort dingen zijn altijd kut!

Heb ik zelfs nog, en het is al meer dan een jaar uit. Enige oplossing daarvoor is eigenlijk ; zelf ook iemand hebben om naast te liggen...

Bij mij gaat het eigenlijk top. Merk dat, als ik het zelf maar druk genoeg heb, ik helemaal niet met mijn ex bezig ben...

Aan de andere kant, als ik het druk heb, zoals nu met presentaties, spannende dingen, tentamens etc, dan wil ik wel eens vluchten in mijn gedachten in de tijd met ex. Via mijn studentenvereniging word ik aan allerlei meiden gekoppeld, gevraagd voor gala' s, blind - date dinners, dat soort dingen, maar ergens merk ik dat ik daar nog helemaal geen zin in heb..
pi_107472455
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
Hoihoi Ovoxo :)
Als je zoveel moeite hebt niet te kijken dan kijk je toch gewoon. Dat vechten ertegen levert alleen maar frustratie op en - hard gezegd - is er geen betere manier om te ontdekken dat je er weinig aan hebt :)

Hoe is het inmiddels een paar dagen verder? Ben benieuwd!
Strek je eens uit !
  FOK!fotograaf woensdag 1 februari 2012 @ 11:38:46 #150
364681 over_hedge
pi_107472772
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nah und? Hoe ist met de knuffel-telefoon afgelopen? ;)
Dat is vrijdag. Hebben er paar keer contact over gehad. Ook over anderen dingen. Haar toetsweek enzo. Ze begon er opeens over dat ze het niet zou halen etc. En wilde denk ik even horen dat ze het wel haalt omdat ik dat altijd zei enzo (en nog gelijk heb ook :P )

Maar het gaat gewoon erg goed met me. Contact met haar hebben doet geen pijn. Ik ben gewoon weer vrolijk en kan aan anderen dingen denken.

Vrijdag zie ik haar dus heel even, maar zie er ook niet tegen op ofzo. Het doet me gewoon geen pijn meer. :) Heb me er bij neergelegd dat we niet meer samen zijn. En wat ze van de rest doet of met wie moet zij weten.Ga me er niet meer druk om maken. :)

Dus eigenlijk heb ik hier over me zelf niet zoveel meer te posten :)
pi_107476905
Mensen, korte vraag: ik heb tot vorige week woensdag een behoorlijke tijd gedate met een meisje op wie ik echt heel erg verliefd was. Vorige week kapte zij alles ineens op een hele rare manier af (na eerst nog samen te hebben gegeten, naar de bioscoop te zijn geweest en seks te hebben gehad). Ik wil haar nog een keer spreken, omdat ik de situatie niet begrijp en haar zoveel te vragen heb. Ik heb een week geen contact met haar gehad en sta nu te springen om een afspraak met haar te maken. Is het handig om haar vandaag te smsen, of kan ik beter nog even wachten?
pi_107478873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef TjilpTjilp het volgende:
Mensen, korte vraag: ik heb tot vorige week woensdag een behoorlijke tijd gedate met een meisje op wie ik echt heel erg verliefd was. Vorige week kapte zij alles ineens op een hele rare manier af (na eerst nog samen te hebben gegeten, naar de bioscoop te zijn geweest en seks te hebben gehad). Ik wil haar nog een keer spreken, omdat ik de situatie niet begrijp en haar zoveel te vragen heb. Ik heb een week geen contact met haar gehad en sta nu te springen om een afspraak met haar te maken. Is het handig om haar vandaag te smsen, of kan ik beter nog even wachten?
Wat je vooral niet moet doen in zo'n onduidelijke situatie is sms'en. Wat is er mis met haar - wellicht heel ouderwets ;) - te bellen?

Wat versta jij trouwens onder "een behoorlijke tijd" qua daten?
Strek je eens uit !
pi_107479272
Ik mag hier ook posten :)

Begin oktober een relatie van 7 jaar verbroken en halverwege Januari definitief uit elkaar (we woonden samen en het kostte de nodige tijd om iets anders te vinden). Inmiddels heeft ze nu krap 2 weken met een andere knul en dat doet wel pijn ondanks het feit dat ik de relatie heb verbroken. Voelt alsof het voor haar bar weinig betekende en bij me was omdat dat zo handig uit kwam. Ouch. Over haar exen was ze ook zelden positief, ik zal wel in hetzelfde daglicht gezet worden :'). In dat opzicht besef ik dat ik beter af ben en toch doet het nog pijn.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:12:51 #154
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107479897
Al laat ik het meisje los... Het gemis aan dat gevoel laat me pas los wanneer ik het weer heb.

En dat kan echt heel goed nooit meer zijn. Niet overdreven, gewoon reeel.

En dat is lastig.
'Cos boys don't cry.
pi_107480019
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef grrrbeer het volgende:
Al laat ik het meisje los... Het gemis aan dat gevoel laat me pas los wanneer ik het weer heb.

En dat kan echt heel goed nooit meer zijn. Niet overdreven, gewoon reeel.

En dat is lastig.
Zolang jij ervan overtuigd blijft dat het gevoel nooit meer zal komen, zal het ook niet komen. Heb er vertrouwen in dat het wél mogelijk kan zijn ooit en komt het niet, dan niet. Niets is zeker en alles is mogelijk :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:18:08 #156
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480096
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zolang jij ervan overtuigd blijft dat het gevoel nooit meer zal komen, zal het ook niet komen. Heb er vertrouwen in dat het wél mogelijk kan zijn ooit en komt het niet, dan niet. Niet is zeker en alles is mogelijk :)
Het is geen overtuiging... Het is een hele reeele inschatting :)

Ik zeg niet dat het niet mogelijk is.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:19:47 #157
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107480161
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Voor nu is het de waarheid. Herkenbaar
pi_107480179
quote:

Het is net zo reële inschatting dat het wel nog mogelijk is. Misschien kan het zelfs nog overtroffen worden. Wie weet wat de toekomst allemaal nog voor je in petto heeft. Probeer het als uitdaging te zien ipv onvermijdelijk lot.
pi_107480296
quote:

[..]

Vergelijk het met blijven kijken naar een dichte deur....

Zolang jij alleen die deur in de gaten blijft houden zie je van andere deuren niet dat die open zijn gegaan

(oftewel: het komt neer op wat je jezelf wijs wilt maken :Y )
Strek je eens uit !
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:26:32 #160
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480364
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het is net zo reële inschatting dat het wel nog mogelijk is. Misschien kan het zelfs nog overtroffen worden. Wie weet wat de toekomst allemaal nog voor je in petto heeft. Probeer het als uitdaging te zien ipv onvermijdelijk lot.
Als ik het als uitdaging zie ga ik nog vele teleurstellingen moeten slikken :D

Het is ook mogelijk, alleen onwaarschijnlijk. Ken er maar 1 zo eentje. En heb er wel wat gekend inmiddels.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:30:38 #161
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480497
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vergelijk het met blijven kijken naar een dichte deur....

Zolang jij alleen die deur in de gaten blijft houden zie je van andere deuren niet dat die open zijn gegaan

(oftewel: het komt neer op wat je jezelf wijs wilt maken :Y)
Nee het komt er op neer dat een speld in een hooiberg een speld in een hooiberg is.

Gewoon een stukje statistiek :)

Natuurlijk moet je je openstellen voor andere dingen. Maar andere vrouwen zijn saaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

Vond ik ze voor haar ook al.
'Cos boys don't cry.
pi_107480503
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:26 schreef grrrbeer het volgende:

Als ik het als uitdaging zie ga ik nog vele teleurstellingen moeten slikken :D

Het is ook mogelijk, alleen onwaarschijnlijk. Ken er maar 1 zo eentje. En heb er wel wat gekend inmiddels.
Prima, dan blijf vooral vasthouden aan het idee dat er maar één iemand op de hele wereld zo ongelooflijk bijzonder en speciaal was en dat het echt godsonmogelijk is om ooit nog zo'n persoon tegen te komen. Beetje jammer alleen dat zij in al haar bijzonderheid en speciaalheid jou niet op die manier zag.

Heel misschien loopt er nog een iets minder speciaal en bijzonder iemand rond, die ook de moeite waard is en jou hetzelfde gevoel geeft en wel bij je wil blijven.

Maar je hebt gelijk, ik zou ook met beide knuistjes stevig vasthouden aan je ex, dat is een veel toffer vooruitzicht. :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:31:36 #163
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480536
En dat ligt ook aan mij btw.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:33:54 #164
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480619
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Prima, dan blijf vooral vasthouden aan het idee dat er maar één iemand op de hele wereld zo ongelooflijk bijzonder en speciaal was en dat het echt godsonmogelijk is om ooit nog zo'n persoon tegen te komen. Beetje jammer alleen dat zij in al haar bijzonderheid en speciaalheid jou niet op die manier zag.

Heel misschien loopt er nog een iets minder speciaal en bijzonder iemand rond, die ook de moeite waard is en jou hetzelfde gevoel geeft en wel bij je wil blijven.

Maar je hebt gelijk, ik zou ook met beide knuistjes stevig vasthouden aan je ex, dat is een veel toffer vooruitzicht. :)
Is dit je eigen frustratie die spreekt of wat? :D

En voor minder doe ik het niet. Heb je al eens uitgelegd hoe dat zat volgens mij.

Gaat ook niet om haar gevoel voor mij. Begon dit verhaal juist met dat het om mijn gevoel gaat :) los van haar persoon.
'Cos boys don't cry.
pi_107480691
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef grrrbeer het volgende:

Is dit je eigen frustratie die spreekt of wat? :D

En voor minder doe ik het niet. Heb je al eens uitgelegd hoe dat zat volgens mij.
Nope, geen last van frustraties meer sinds ik heb los gelaten en opeens gaat er een wereld open. Een wereld waar ik zelf mijn ogen voor sloot omdat ik bleef vasthouden aan iets wat niet meer was.
Ik doe het ook niet voor minder en ik heb gemerkt dat dat ook absoluut niet nodig is. Het enige wat je hoeft te doen is er open voor staan en dan kan er zomaar iemand op je pad komen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:36:52 #166
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480718
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nope, geen last van frustraties meer sinds ik heb los gelaten en opeens gaat er een wereld open. Een wereld waar ik zelf mijn ogen voor sloot omdat ik bleef vasthouden aan iets wat niet meer was.
Ik doe het ook niet voor minder en ik heb gemerkt dat dat ook absoluut niet nodig is. Het enige wat je hoeft te doen is er open voor staan en dan kan er zomaar iemand op je pad komen.
Allemaal ruis tot nu toe :P
'Cos boys don't cry.
pi_107480777
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Allemaal ruis tot nu toe :P
Komt wel goed schatje :*
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:39:07 #168
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107480799
Whihi, je prikt :@
'Cos boys don't cry.
pi_107481010
Gewoon verder gaan en niet te veel vergelijken met je ex. Meer vrouwen dan kerktorens.

Zorg ervoor dat je, je eigen deur altijd op kier hebt staan zodat iemand ook je leven kan in wandelen.
pi_107481057
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:39 schreef grrrbeer het volgende:
Whihi, je prikt :@
Krijgen we nu de vrouwelijke kant van grrrbeer te zien? :@
Strek je eens uit !
pi_107481099
De roze kantjes?
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:52:26 #172
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107481279
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:45 schreef Partingglass het volgende:
Gewoon verder gaan en niet te veel vergelijken met je ex. Meer vrouwen dan kerktorens.

Zorg ervoor dat je, je eigen deur altijd op kier hebt staan zodat iemand ook je leven kan in wandelen.
Meer vrouwen dan kerktorens ja. Maar vrouwen zijn het probleem niet.

Vrouwen waar ik intense gevoelens voor ontwikkel.... Daar is er tot nu toe dus 1 van. Vind ik echt een magere score.

Mijn deur staat altijd open. Ik kan alleen de interesse niet opbrengen voor wat binnen komt wandelen :D
'Cos boys don't cry.
pi_107481472
Beer, je kunt geen gevoelens ontwikkelen als je er geen tijd in wilt steken...
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:01:12 #174
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107481613
Nee, maar er moet wel iets interessants aan zijn natuurlijk. Iets om op voort te borduren.
'Cos boys don't cry.
pi_107481717
Nouja ik vind een paar tieten al interessant :@
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:17:23 #176
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107482217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Nouja ik vind een paar tieten al interessant :@
Ja die tijd ben ik helaas voorbij. Maar wie weet over een tijdje :P
'Cos boys don't cry.
pi_107482331
Dat is idd een magere score. Ik weet of je ook echt op zoek bent? Of meer wacht wat "voorbij" komt lopen.

Interessant is lastig. Vrouwen zijn uniek maar zo uniek dat er geen twee vrouw bestaat die je zo orikkeld lijkt me ook stug. Misschien zoek je nog niet op de juiste plaats, wil je juist te graag of ben je heel misschien nog niet helemaal over je ex heen en houd dat je onbewust tegen.
pi_107482356
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ja die tijd ben ik helaas voorbij. Maar wie weet over een tijdje :P
Voorbij? Ook in de relatie vond ik andere dames interessant. Kijken mag he... ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:24:55 #179
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107482541
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Voorbij? Ook in de relatie vond ik andere dames interessant. Kijken mag he... ;)
Ik kan dus eerlijk zeggen dat ik nul interesse had in anderen. Ook primeurtje voor me.

En partingglass... Ik weet wel zeker dat ik er nog niet overheen ben en dat dat een grote rol speelt. Maar zoals ik al zei... Meisjes voor deze ex vond ik ook niet zoooo interessant. Zodra de nieuwigheid eraf was, was ik er eigenlijk wel klaar mee.

Ach ja... Time will tell, blahblah.
'Cos boys don't cry.
pi_107482850
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat je vooral niet moet doen in zo'n onduidelijke situatie is sms'en. Wat is er mis met haar - wellicht heel ouderwets ;) - te bellen?

Wat versta jij trouwens onder "een behoorlijke tijd" qua daten?
Dat zei een maatje van mij ook al, maar ik belde haar eerst ook nooit. Ik zal daar eens over nadenken. 3,5 maand is voor mij een behoorlijke tijd - het was ook een behoorlijk intensief contact, met meestal twee tot drie dates per week. Waarschijnlijk zijn we gewoon te hard van stapel gelopen en voelde ze zich daar een beetje opgelaten door.
pi_107483269
Klinkt echt super leip, maar soms mis ik mijn liefdesverdriet zelfs een beetje :')

Heb hier heel lang gezeten, maar nu is het gewoon echt, weg :{ Al een paar maanden, doet me echt helemaal niets meer..

Soms komt er op de radio eens een gevoelig nummertje, en dan heb ik zowaar zin om weer over haar na te gaan denken, weer zo diep in gedachten te verzinken over wat we allemaal deden, hoe het allemaal af is gelopen, of het op de een of andere manier nog een kans zou hebben gehad...

Maar mn brain blokkeert gewoon, weet niets meer over haar te bedeken. Waar ze voorheen de hele dag door mn hoofd spookte, moet ik nu mn best doen om iets over haar naar boven te halen, en dan zakt het ook met een paar seconden weer heel hard weg...

Komt omdat ik momenteel even geen romances in mn leven heb, en toch one way or another met vrouwen bezig wil zijn :*
pi_107483358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef Bartinhoo het volgende:
Klinkt echt super leip, maar soms mis ik mijn liefdesverdriet zelfs een beetje :')

Heb hier heel lang gezeten, maar nu is het gewoon echt, weg :{ Al een paar maanden, doet me echt helemaal niets meer..

Soms komt er op de radio eens een gevoelig nummertje, en dan heb ik zowaar zin om weer over haar na te gaan denken, weer zo diep in gedachten te verzinken over wat we allemaal deden, hoe het allemaal af is gelopen, of het op de een of andere manier nog een kans zou hebben gehad...

Maar mn brain blokkeert gewoon, weet niets meer over haar te bedeken. Waar ze voorheen de hele dag door mn hoofd spookte, moet ik nu mn best doen om iets over haar naar boven te halen, en dan zakt het ook met een paar seconden weer heel hard weg...

Komt omdat ik momenteel even geen romances in mn leven heb, en toch one way or another met vrouwen bezig wil zijn :*
Het feit dat je er graag mee bezig wil zijn met je ex zegt natuurlijk ook nog wat.
pi_107483843
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:33 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Dat zei een maatje van mij ook al, maar ik belde haar eerst ook nooit. Ik zal daar eens over nadenken. 3,5 maand is voor mij een behoorlijke tijd - het was ook een behoorlijk intensief contact, met meestal twee tot drie dates per week. Waarschijnlijk zijn we gewoon te hard van stapel gelopen en voelde ze zich daar een beetje opgelaten door.
3,5 maand dat soort intensief contact? Dan heb je toch een relatie of :?
Strek je eens uit !
pi_107484073
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:46 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Het feit dat je er graag mee bezig wil zijn met je ex zegt natuurlijk ook nog wat.
Ja, dat ik behoefte heb aan een vrouw in mn leven :P
pi_107484316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

3,5 maand dat soort intensief contact? Dan heb je toch een relatie of :?
Ze vond het eng om er een stempel op te plakken en had het gevoel dat ze nog iets uit moest praten met haar ex, die tijd gaf ik haar toen. Maar ze zei wel heel verliefd op me te zijn, daarom verbaasde het me zo dat ze het vorige week ineens wilde afkappen.
pi_107485057
Tjip, gewoon bellen, echt. Dit is ook geen manier van omgang vanuit haar kant. Belachelijk...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 februari 2012 @ 22:29:59 #187
300347 MrManuel
pi_107499817
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MrManuel op 01-02-2012 22:36:11 ]
pi_107511984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Tjik het volgende:
Tjip, gewoon bellen, echt. Dit is ook geen manier van omgang vanuit haar kant. Belachelijk...
Ga ik ook zeker doen, maar ik denk toch dat het handig is om daar even mee te wachten tot het weekend. Of niet?
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:15:33 #189
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107512203
Ze heeft alleen een huistelefoon?
'Cos boys don't cry.
pi_107512344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Ga ik ook zeker doen, maar ik denk toch dat het handig is om daar even mee te wachten tot het weekend. Of niet?
Waarom is het handiger in het weekend?
pi_107512471
Hoe is het met iedereen hier? :)
pi_107512656
*O*
pi_107512731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef Sooph het volgende:

[..]

Waarom is het handiger in het weekend?
Omdat ik niet de indruk wil wekken dat ik maar onvoorwaardelijk achter haar aan huppel en ik wil haar de tijd geven om me te kunnen gaan 'missen' (mocht dat gebeuren)
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:52:54 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107513202
Aan de mensen hier: ik weet zelf niet goed wat een relatie verwerken inhoudt. Maar om echt uit dipjes te komen raad ik iedereen hier aan om aan jezelf te gaan werken. Neem een abbo'tje voor de zonnebank,sportschool, leer met jezelf leven en doe vooral leuke dingen. Wat je mening hier ook over is. Mij heeft het geleerd echt veel goed te doen, je moet immers eerst tevreden met jezelf zijn voordat je tevreden over de rest kan zijn! Veel geluk! en sterkte ermee :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_107517076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Aan de mensen hier: ik weet zelf niet goed wat een relatie verwerken inhoudt. Maar om echt uit dipjes te komen raad ik iedereen hier aan om aan jezelf te gaan werken. Neem een abbo'tje voor de zonnebank,sportschool, leer met jezelf leven en doe vooral leuke dingen. Wat je mening hier ook over is. Mij heeft het geleerd echt veel goed te doen, je moet immers eerst tevreden met jezelf zijn voordat je tevreden over de rest kan zijn! Veel geluk! en sterkte ermee :7
Dit, Jezelf afleiden van je sores en werken aan jezelf zodat je uit dat dal kan klimmen :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:01:40 #196
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107517250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Neem nou geen abbo op de zonnebank. Doet alleen maar nog meer kwaad :') De rest is een goeie tip natuurlijk. :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:03:11 #197
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107517313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Neem nou geen abbo op de zonnebank. Doet alleen maar nog meer kwaad :') De rest is een goeie tip natuurlijk. :)
Maar lichttherapie daarin tegen is in de maand februari weer juist wel goed om je beter te voelen ;-)
pi_107517334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar lichttherapie daarin tegen is in de maand februari weer juist wel goed om je beter te voelen ;-)
Mwoah aangepraat door de media. Gewoon de lampen thuis feller zetten.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:06:17 #199
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107517428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mwoah aangepraat door de media. Gewoon de lampen thuis feller zetten.
Gaat lastig met die spaarlampen. maar het is wel waar maar doe er zelf weinig mee, ja lekker in de zon zoals vandaag.. doet goed
pi_107517607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Gaat lastig met die spaarlampen. maar het is wel waar maar doe er zelf weinig mee, ja lekker in de zon zoals vandaag.. doet goed
Je hebt ook spaarlampen van Philips die een hoger vermogen genereren :). Zo heb ik in elke fitting 75w lampen gedraait terwijl ze het verbruik hebben van een 15w lamp.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:13:15 #201
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107517693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je hebt ook spaarlampen van Philips die een hoger vermogen genereren :). Zo heb ik in elke fitting 75w lampen gedraait terwijl ze het verbruik hebben van een 15w lamp.
Goed, daar gaat het allemaal niet om, in ieder geval goed en gezond eten en leuke dingen doen, hoeft niet eens geld te kosten. Ben er heel erg mee bezig maar onderhuids blijft het nog wel knagen hoor. Dat loslaten lukt niet erg en heb ik het maar geaccepteerd dat het er is en ooit wel vanzelf weggaat. Hoe meer ik er mee bezig ben hoe moeilijker het gaat, daar ben ik allang achter
pi_107517823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Goed, daar gaat het allemaal niet om, in ieder geval goed en gezond eten en leuke dingen doen, hoeft niet eens geld te kosten. Ben er heel erg mee bezig maar onderhuids blijft het nog wel knagen hoor. Dat loslaten lukt niet erg en heb ik het maar geaccepteerd dat het er is en ooit wel vanzelf weggaat. Hoe meer ik er mee bezig ben hoe moeilijker het gaat, daar ben ik allang achter
Geef het de tijd, het moet gewoon slijten :*
Natuurlijk doet het nog zeer, zeker wanneer het vrij recentelijk is gebeurd. Iemand waar je toch veel van hebt gehouden en ineens kwijt bent is niet niks.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:43:00 #203
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107518729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geef het de tijd, het moet gewoon slijten :*
Natuurlijk doet het nog zeer, zeker wanneer het vrij recentelijk is gebeurd. Iemand waar je toch veel van hebt gehouden en ineens kwijt bent is niet niks.
Ik geef het ook tijd, ondanks dat de scheiding nog daadwerkelijk gestart moet worden, maar mijn eigen leefomgeving begint er op te lijken en emotioneel/geestelijk begin ik er ook al te komen en dat in net geen 2 maanden tijd. Maar zeer doet het. Onvoorwaardelijke liefde geven is niet zomaar uitgezet. Ben verschrikkelijk boos op hem omdat hij gewoon tegen zichzelf al een jaar zit te liegen en dat dus daardoor ook tegen mij heeft gedaan en vervolgens zeggen dat ik lieg. De halve wereld ziet dezelfde symptomen als ik zie dus daarin voel ik mij waanzinnig gesterkt en ben ik blij dat ik het mijzelf niet hoef te verwijten. Blijft wel overeind dat gevoel voor hem, dat blijft en heeft tijd, misschien wel heel veel tijd nodig. Maar probeer het te negeren omdat er mee bezig zijn je alleen maar verdrietig maakt en je tot loslaten niet toe komt ;-)

:*
pi_107519062
Hij hield al langer niet meer van je begrijp ik uit je berichtje?
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:16:14 #205
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107519885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
Hij hield al langer niet meer van je begrijp ik uit je berichtje?
Zo voelt het voor mij, ondanks dat hij zegt van niet, maar toch, de dag van de breuk was meneer overal klaar mee en handelt hij alsof de liefde al volledig weg was. Maar mag nog steeds niet zeggen dat hij toen al kil was.

Wie heeft wie nu voor het lapje gehouden? Ik ben er samen met de psych en anderen al over uit. Zijn gedrag laat hetzelfde zien
pi_107520733
Ex loslaten.. Ik ga haar morgen juist vast pakken. :P
pi_107521498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef over_hedge het volgende:
En weet die nieuwe van haar dat al? :P
Strek je eens uit !
pi_107526737
Ik dacht dat het verstandig zou zijn een tijdje uit dit topic te blijven.. maar het maakt helemaal niet uit, rot voel ik me toch wel :')
pi_107528993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef over_hedge het volgende:
En volgende week loop je weer te piepen dat je haar mist? :(
pi_107530569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zo voelt het voor mij, ondanks dat hij zegt van niet, maar toch, de dag van de breuk was meneer overal klaar mee en handelt hij alsof de liefde al volledig weg was. Maar mag nog steeds niet zeggen dat hij toen al kil was.

Wie heeft wie nu voor het lapje gehouden? Ik ben er samen met de psych en anderen al over uit. Zijn gedrag laat hetzelfde zien
Sterkte in ieder geval :*, kut periode waar je doorheen moet.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:33:02 #211
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107530902
Met mij gaat het opzich goed :) Nu weer een week geleden dat we contact hebben gehad, wat zij "erg fijn" vond en ze wilde er "zeker over praten samen". Moet zeggen dat ik daar weinig van heb gemerkt.

Merk wel dat ik weer steeds meer zin krijg in dingen, het is nog niet terug op het "oude" niveau, maar toch :)
pi_107532679
Het blijft maar spoken.. Het gevoel dat als hij ons wel een kans had gegeven we nu gelukkiger dan ooit hadden kunnen zijn. Het ergste is dat hij zo verschrikkelijk vrolijk is. Hij spreekt elke avond met vrienden af, is intensief aan het hardlopen en doet zo vriendelijk doch koel tegen mij. Ik daarentegen ben een emotioneel wrak, ik doe wel dingen maar de gehele tijd vraag ik mezelf af wanneer ik weer naar huis kan. Om vervolgens thuis weer de hele avond te besteden aan het wel of niet sturen van het zoveelste labiele smsje/WA naar hem en mezelf pijnig door op z'n facebook te kijken, z'n spotify playlists te bekijken, te denken aan alles wat we hadden en wat we nog kunnen worden.
Ik voel me echt een stalker en een schaduw van mezelf.
Om hieruit te komen moet ik dingen veranderen, bij een (sport)vereniging, weer een kamer zoeken, nieuwe mensen ontmoeten, hardlopen, nieuwe hobby's zoeken. Maar bij het idee alleen al word ik zo moe en bang dat ik gelijk weer keihard moet huilen en hem ga stalken. Ik klink zo wanhopig en aanstellerig en zo voel ik me ook, maar toch lukt het me niet om er iets aan te doen.
Ik walg van mezelf :|W
pi_107532942
Oh, Xinge, niet van jezelf walgen, het komt echt goed :*
Het is logisch dat het nu moeilijk is om eruit te komen, ik heb je verhaal niet mee gekregen en eerlijk gezegd zuig ik in het oppeppen van mensen, maar ik snap dat het kut is om te zien hoe leuk hij het wel niet heeft en dat het frustrerend is om te denken aan alles wat er had kunnen zijn, maar het heeft zo weinig zin om daarover na te denken, want nou ja, het is er niet meer. En dat is natuurlijk zo makkelijker gezegd dan gedaan, maar zou het niet al helpen om z'n Facebook te blokkeren zodat jij hem niet meer op kan zoeken en zijn nummer te verwijderen?
En misschien jezelf gewoon pushen om de dingen die je net zelf noemde te doen? Niet allemaal tegelijker, maar gewoon, rustig aan, zodat je tijd hebt om te wennen?
pi_107535179
Xinge! Hoe moeilijk ook. Een 'stalkerige' ex is echt niet aantrekkelijk.
Mocht je hem nog terug willen dan adviseer ik je om hem niet te stalken. Ik was ook zo met een ex en hij ging me er alleen maar meer om haten, helaas.
Dus probeer leuke dingen te doen en laat hem dat zien
pi_107535474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tjik het volgende:
Xinge! Hoe moeilijk ook. Een 'stalkerige' ex is echt niet aantrekkelijk.
Mocht je hem nog terug willen dan adviseer ik je om hem niet te stalken. Ik was ook zo met een ex en hij ging me er alleen maar meer om haten, helaas.
Precies wat deze mevrouw zegt Xinge :Y
Strek je eens uit !
pi_107535985
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Tjik het volgende:
Ongetwijfeld dat je het goed bedoelt, maar nee. Je moet niet leuke dingen doen om iets aan de ander te kunnen zien om hem of haar eventueel jaloers te maken. Je moet leuke dingen doen voor jezelf, zodat jij zelf weer in je oude ritme kunt vallen en dat je weer lol kunt hebben met jezelf. En uiteraard als afleiding.
pi_107544709
Ik voel me een beetje 'n mislukkeling.. Het lijkt alsof hij vrolijk verder kan gaan met z'n leven en geen zorgen heeft en ik blijf maar aan hem denken en hem missen. ;(
En bah, die foto staat er nog steeds als omslagfoto. Wat wil hij er nou mee zeggen -___-
XO till we overdose
pi_107546381
Niet meer over nadenken, ovoxo, behalve als je het hem vraagt, zal je het niet weten. Misschien doet ie het wel om jou te mindfucken, je weet het niet.
En inderdaad, het lijkt of ie vrolijk verder gaat, maar weet jij veel hoe ie zich echt voelt, dus daar moet je ook niet aan denken.
pi_107546442
Idd niet te veel mee bezig zijn. Misschien staat die foto er nog wel omdat hij simpelweg er niet aan gedacht heeft of juist omdat hij hem nog niet kan weg doen.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2012 @ 09:19:39 #220
364681 over_hedge
pi_107546995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

En weet die nieuwe van haar dat al? :P
Geen idee. Maar het is alleen van: Hoi, hier is je telefoon. Misschien even een knuffel en dat was het. Want daarna moet ik naar vrienden toe

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

En volgende week loop je weer te piepen dat je haar mist? :(
Nee. :) Dat stadium ben ik nu wel voorbij.
pi_107554780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geen idee. Maar het is alleen van: Hoi, hier is je telefoon. Misschien even een knuffel en dat was het. Want daarna moet ik naar vrienden toe

[..]

Nee. :) Dat stadium ben ik nu wel voorbij.
@over_hedge:

Denk je er al aan?

(oftewel moeilijk te geloven dat het je niet bezighoudt, indien van niet, wel knap!)
Strek je eens uit !
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2012 @ 13:36:24 #222
364681 over_hedge
pi_107554891
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@over_hedge:

Denk je er al aan?

(oftewel moeilijk te geloven dat het je niet bezighoudt, indien van niet, wel knap!)
Och was er niet eens heel erg mee bezig. Maar het gaat waarschijnlijk niet eens door omdat haar bus niet rijdt door de sneeuw :P Maar vind het ook niet erg want dan heb ik wat meer tijd om rustig te eten voordat ik door ga naar een cafe. :P
pi_107558815
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat je het goed bedoelt, maar nee. Je moet niet leuke dingen doen om iets aan de ander te kunnen zien om hem of haar eventueel jaloers te maken. Je moet leuke dingen doen voor jezelf, zodat jij zelf weer in je oude ritme kunt vallen en dat je weer lol kunt hebben met jezelf. En uiteraard als afleiding.
Ik bedoel ook niet letterlijk 'laten zien'
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2012 @ 15:14:03 #224
364681 over_hedge
pi_107559028

Leuk als valentijnskaart naar je ex! :P
pi_107560817
misschien niet helemaal op zijn plaats hier en zeker een lang verhaal. maar gezien ik het gewoon even van me af wil schrijven en dit wel min of meer over hetzelfde onderweg gaat dan toch maar hier.

Mijn verhaal:

Leerde op mijn 16de een meisje kennen, je kent het wel gaat bandjes kijken, drinkten sloten bier en opeens heb je een vriendin. Die prille liefde werd steeds serieuzer en toen we 22 waren zijn we getrouwd met elkaar. Huis gekocht huisje boompje beestjes. Echte soulmates, geen ruzies etc maar toch al jaren het gevoel dat er iets niet niet lekker zat. Ons sexleven was al jaren op sterven na dood en ook de genegenheid zelf nam meer vormen aan van zeg broer en zus of tussen hele goede vrienden.

In de zomer 2010 die gevoelens naar elkaar uit gesproken, heel veel mee bezig geweest. Proberen te vinden wat het dan zou kunnen zijn. Misschien het verschil ik kinderwens (ik zeker niet en zij misschien wel) of toch de leeftijd het bekende "is dit het nu" moment wat je midden twintig vaak hebt.

een heel jaar gespendeerd aan zoeken om weer bij elkaar te komen. Superleuke tijden gehad zoals eigenlijk altijd. Prachtige vakantie in Edinburgh naar de buitenwerled toe een voorbeeld stel. Veel persoonlijke ruimte, geen jaloezie alles leek te kloppen.

Uit eindelijk bleek echter dat het gevoel iets te missen in de relatie te groot werd, dat we beide te veel van ons zelf moesten geven of de ander gelukkig te kunnen maken en daarmee beide interen op ons eigen geluk. In de 13,5 jaar samen heel erg gegroeid als mens en ook allebij mooiere personen/mensen geworden maar helaas gewoon niet meer bij elkaar passend.

Eind november besloten om de moeilijke stap te maken en uit elkaar te gaan. Samen alles super geregeld, dingen verdelen, wat met de dieren. zorgen dat zij het huis kan behouden etc etc. Alleij wel in moeten leveren natuurlijk maar beide kunnen we zonder problemen een nieuwe start maken.

Je krijgt dan een vreemde situatie je ziet elkaar nog vaak om veel te regelen maar allebei al vrij snel zoiets van nee er is geen klik meer. Afgelopen week belde ze me op met de vraag of ik tijd had voor een lang gesprek ze moest me iets vertellen.

Ze had me ooit al heel vroeg in de relatie verteld te denken dat ze ook op vrouwen viel, door onze relatie en huwelijk heen hebben we het daar vaker over gehad en ik heb haar ook wel eens gezegd dat ze het anders eens moest gaan proberen of het dat was waarin ik haar behoefte niet kon bevredigen. Nooit verder iets mee gedaan maar ook nooit een probleem van gemaakt.

jullie voelen hem al aankomen. Ze is er achter dat ze op vrouwen valt. Ze weet niet of ze bi is of niet (ik vermoed eigenlijk van niet) Ze heeft het ouders, collega's en vrienden verteld en durfde me het eigenlijk bijna niet te vertellen omdat ze bang was voor mijn reactie en hoe ik terug zou kijken op onze relatie.

Voor mij kwam dit niet als een verrassing dus ik ben eigenlijk vooral heel blij dat ze er voor zichzelf achter is nu. Het laat heel veel puzzlestukjes op zijn plaats vallen nu. Redenen waarom ons sexleven al jaren een ramp was dan wel gewoon dood was, dat genegenheid in de relatie niet meer omvatte dan wat in een goede vriendschap ook zou passen. En nog op meerdere zaken. Ik ben geen heel mannelijke man zeg maar en waarschijnlijk zijn het die 'vrouwelijke"trekjes in mijn gedrag die haar in mij hebben aangetrokken. Wel heeft juist dat problematisch sexleven voor mij best wat onzekerheden opgeleverd iets waar ik nu in de komende tijd maar eens mee aan de slag moet.

Verder hebben we in dat gesprek alle fustratie die we nog hadden uit de relatie en soms ook wel boosheid uitgesproken en uitgepraat. Het voelt nu alsof we het boek van onze relatie op schoot hebben genomen en er samen de zwarte pagina's uitgescheurd en verbrand hebben. Het boek daarna netjes afgesloten met een heel mooi slotwoord en dat weer in de kast hebben gezet. We zijn nu begonnen in een boek dat vriendschap heet.

Een paar hele dikke knuffels verder zijn we nu gestart als hele goede vrienden. Sommige mensen zijn beter als vrienden dan als geliefde denk ik dan maar.

Ik ben nu eigenlijk helemaal hyper er is een zware last van mijn schouders af. Het voelt ook echt als los van elkaar en toch hele goede vrienden zijn. Wat we gehoopt hadden toen we de beslissing maakte uit elkaar te gaan maar wat ons nog niet gelukt was. Een heel blij en gelukkig gevoel. Maar daarin tegen ook de confrontatie met wat ik gemist heb ik mijn relatie en hoe groot de behoefte daaraan altijd is geweest en nog is dat komt wel heel hard binnen op dit moment. Het is een hele vreemde mix van extreme blijheid dat nu de scheiding op het laatste stukje no helemaal officieel afgerond is ook de relatie zelf voor ons gevoel perfect is afgerond maar ook tevens het besef dat ik veel gemist heb.

Heel vreemd
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:39:54 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107580349
Ik vraag me echt af hoe het toch kan dat mijn ex zo makkelijk alweer met de volgende bezig is nadat het 1,5 maand echt uit is (En dit speelt al een aantal weken zover ik heb gehoord). Dan ga ik toch denken van: Wat heeft het dan allemaal betekend als jij nu alweer de volgende wilt?

Nu is het natuurlijk het beste om daar helemaal niet aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas :) Bovendien heb ik het idee dat ze gewoon "liegt" tegen me, toen ik de laatste keer contact vroeg hoe het ging. Zei ze dood leuk "ja het is moeilijk natuurlijk", nou ja contact afkappen dus. Maar toen hoorde ik vandaag dat ze een redelijk serieuze infectie had, dus heb ik toch weer even gevraagd hoe het ging met der. :{
pi_107581035
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het toch kan dat mijn ex zo makkelijk alweer met de volgende bezig is nadat het 1,5 maand echt uit is (En dit speelt al een aantal weken zover ik heb gehoord). Dan ga ik toch denken van: Wat heeft het dan allemaal betekend als jij nu alweer de volgende wilt?

Nu is het natuurlijk het beste om daar helemaal niet aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas :) Bovendien heb ik het idee dat ze gewoon "liegt" tegen me, toen ik de laatste keer contact vroeg hoe het ging. Zei ze dood leuk "ja het is moeilijk natuurlijk", nou ja contact afkappen dus. Maar toen hoorde ik vandaag dat ze een redelijk serieuze infectie had, dus heb ik toch weer even gevraagd hoe het ging met der. :{
Klinkt erg bekend, mijn ex was erg overstuur nadat ik het uit had gemaakt, we zijn fysiek nog geen week uit elkaar of ze ligt al bij een ander in de armen :'). Dan ga je je idd afvragen wat de relatie heeft betekend. Ze wilde graag vrienden blijven, dat zie ik niet zitten.
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 09:55:34 #228
364681 over_hedge
pi_107587488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:

na 1.5 maand. Mijn ex had al een anderen na een week :P Maar dat betekend nog niet dat de relatie niet betekende voor haar.. Al heb ik ook wel zo gedacht hoor.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:30:33 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107589288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

na 1.5 maand. Mijn ex had al een anderen na een week :P Maar dat betekend nog niet dat de relatie niet betekende voor haar.. Al heb ik ook wel zo gedacht hoor.
1,5 maand is het nu ja. Weet niet hoe lang het al speelt, wat ik hoorde al een aantal weken. Dus kom je ook al gauw richting de 3/4 weken ofzo ;)

Snap wel dat je niet kan zeggen: Wat betekende het dan allemaal, als je zo snel doorgaat. Maar toch voelt het wel zo :)
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 12:11:59 #230
364681 over_hedge
pi_107590549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

1,5 maand is het nu ja. Weet niet hoe lang het al speelt, wat ik hoorde al een aantal weken. Dus kom je ook al gauw richting de 3/4 weken ofzo ;)

Snap wel dat je niet kan zeggen: Wat betekende het dan allemaal, als je zo snel doorgaat. Maar toch voelt het wel zo :)
snap precies hoe je je voelt :) maar dat het niks betekend is toch niet waar. ondertussen weet ik ook dat ze zelfs nog paar keer om mij gehuild heeft terwijl ze al in een volgende relatie zit.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:40:45 #231
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107593194
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

snap precies hoe je je voelt :) maar dat het niks betekend is toch niet waar. ondertussen weet ik ook dat ze zelfs nog paar keer om mij gehuild heeft terwijl ze al in een volgende relatie zit.
Tjah, ik weet het niet. Ik heb zelf gewoon zo'n idee van: Als je er zo snel overheen kan zijn, dan betekende het niet genoeg. Ik heb haar nu een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven geen contact meer te willen, met mijn redenen erbij :) Ben nu bezig alles te verwijderen. :)
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 13:55:21 #232
364681 over_hedge
pi_107593644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Tjah, ik weet het niet. Ik heb zelf gewoon zo'n idee van: Als je er zo snel overheen kan zijn, dan betekende het niet genoeg. Ik heb haar nu een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven geen contact meer te willen, met mijn redenen erbij :) Ben nu bezig alles te verwijderen. :)
Tja dacht ik ook.. Maar als je zoveel met elkaar mee gemaakt hebt, is het echt niet zo dat dat niks betekende. Dat ze er op een anderen manier (wat in jouw ogen de verkeerde manier) mee omgaat zegt niks. Mail sturen is wel goed. Heb ik ook gedaan. echt 2000 worden of zo. Daarna ook al het contact verbroken. Heeft me goed gedaan. :) Nu hebben we wel weer contact via whats app. Maar dat doet geen pijn meer. Begin er ook een beetje overheen te raken. Je betekend echt nog wel wat voor haar. Ze zal ook wel altijd van je blijven houden. Alleen op een anderen manier.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:59:33 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107593779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Tja dacht ik ook.. Maar als je zoveel met elkaar mee gemaakt hebt, is het echt niet zo dat dat niks betekende. Dat ze er op een anderen manier (wat in jouw ogen de verkeerde manier) mee omgaat zegt niks. Mail sturen is wel goed. Heb ik ook gedaan. echt 2000 worden of zo. Daarna ook al het contact verbroken. Heeft me goed gedaan. :) Nu hebben we wel weer contact via whats app. Maar dat doet geen pijn meer. Begin er ook een beetje overheen te raken. Je betekend echt nog wel wat voor haar. Ze zal ook wel altijd van je blijven houden. Alleen op een anderen manier.
Iedereen doet dit op z'n eigen manier natuurlijk. Weet niet of je mijn verhaal mee gekregen had, volgens mij kwam jij later dit topic binnen. +/- 2 maanden geleden zouden we gaan samen wonen, huisje kopen ed. En dan nu al een ander? Dat gaat er bij mij echt niet in :)

We hebben al wat contact gehad sinds het uit was, waarin ik steeds meer het gevoel kreeg dat er iets speelde met een ander. Ook hebben sommige vrienden van mij haar nog op FB en hoorde ik wel eens wat. De druppel was voor mij nadat ik me echt heel erg zorgen maakte om haar gisteren (die infectie is niet niks zeg maar) ik geen update van der kreeg dat ze niet naar het ziekenhuis moest of hoe het vanochtend ging. Dus het was een redelijk kort mailtje +/- 150 woorden, waarin ik heb gezegd dat ik geen contact meer wilde om deze redenen. Zij was voor mij de liefde van mijn leven, daar ben ik van overtuigd. En om dan op zo'n manier behandeld te worden, daar kan ik gewoon niet meer tegen :)
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 14:08:14 #234
364681 over_hedge
pi_107594013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Iedereen doet dit op z'n eigen manier natuurlijk. Weet niet of je mijn verhaal mee gekregen had, volgens mij kwam jij later dit topic binnen. +/- 2 maanden geleden zouden we gaan samen wonen, huisje kopen ed. En dan nu al een ander? Dat gaat er bij mij echt niet in :)

We hebben al wat contact gehad sinds het uit was, waarin ik steeds meer het gevoel kreeg dat er iets speelde met een ander. Ook hebben sommige vrienden van mij haar nog op FB en hoorde ik wel eens wat. De druppel was voor mij nadat ik me echt heel erg zorgen maakte om haar gisteren (die infectie is niet niks zeg maar) ik geen update van der kreeg dat ze niet naar het ziekenhuis moest of hoe het vanochtend ging. Dus het was een redelijk kort mailtje +/- 150 woorden, waarin ik heb gezegd dat ik geen contact meer wilde om deze redenen. Zij was voor mij de liefde van mijn leven, daar ben ik van overtuigd. En om dan op zo'n manier behandeld te worden, daar kan ik gewoon niet meer tegen :)
Nee had je verhaal niet helemaal mee gekregen. Maar die tijd dat je samen was betekende wel wat. Anders zou ze ook niet samen willen gaan wonen. De leuke dingen die je mee gemaakt hebben waren echt wel zo. Anders had je nooit een lange relatie volgehouden. En dat ze dan misschien al een ander had. wat echt een kut streek zou zijn. Veranderd nog steeds niks aan de momenten dat het wel echt wat betekende. Dat zal altijd zo blijven. Ze is verliefd op je geworden. Dat was niet nep. Wat ze nu dan ook doet of nog gaat doen. Dat moet je gewoon onthouden. De dingen die ze nu doet neemt niet de leuke tijd die je ook met elkaar gehad hebt.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:12:06 #235
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107594136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee had je verhaal niet helemaal mee gekregen. Maar die tijd dat je samen was betekende wel wat. Anders zou ze ook niet samen willen gaan wonen. De leuke dingen die je mee gemaakt hebben waren echt wel zo. Anders had je nooit een lange relatie volgehouden. En dat ze dan misschien al een ander had. wat echt een kut streek zou zijn. Veranderd nog steeds niks aan de momenten dat het wel echt wat betekende. Dat zal altijd zo blijven. Ze is verliefd op je geworden. Dat was niet nep. Wat ze nu dan ook doet of nog gaat doen. Dat moet je gewoon onthouden. De dingen die ze nu doet neemt niet de leuke tijd die je ook met elkaar gehad hebt.
Als dat zo is, heeft ze die momenten in ieder geval in mijn beleving behoorlijk afgezwakt. :) Ik snap wel wat je bedoeld, op dat moment was het waarschijnlijk allemaal echt. Maar uit geen enkel gedrag van haar blijkt dat op dit moment, en dat doet pijn :)
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 14:14:51 #236
364681 over_hedge
pi_107594214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als dat zo is, heeft ze die momenten in ieder geval in mijn beleving behoorlijk afgezwakt. :) Ik snap wel wat je bedoeld, op dat moment was het waarschijnlijk allemaal echt. Maar uit geen enkel gedrag van haar blijkt dat op dit moment, en dat doet pijn :)
Ja pijn doet het zeker. het moment dat ik er achter kwam dat ze al een ander heeft storten ik ook weer totaal in. En was ik weer bij het begin. En dacht ik ook van wat betekende het dan voor je als je je zo gedraagt. Maar later nog eens over na gaan denken en met mensen over gehad. En de leuke momenten blijven. En die momenten waren gewoon echt. :) Succes er mee. weet helaas hoe je je voelt.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:16:35 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107594274
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja pijn doet het zeker. het moment dat ik er achter kwam dat ze al een ander heeft storten ik ook weer totaal in. En was ik weer bij het begin. En dacht ik ook van wat betekende het dan voor je als je je zo gedraagt. Maar later nog eens over na gaan denken en met mensen over gehad. En de leuke momenten blijven. En die momenten waren gewoon echt. :) Succes er mee. weet helaas hoe je je voelt.
Tuurlijk blijven de mooie momenten. Maar in mijn beleving zijn ze nu gewoon al een stuk minder mooi. En uit ervaring weet ik dat dit niet makkelijk bij draait. :)

Thanks! Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed hoor :)
pi_107600592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Tjik het volgende:
Dit heb ik uiteindelijk toch maar gedaan, gisterochtend. En nu gaan we maandagmiddag een kopje koffie drinken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit niet ongemakkelijk laat worden en wat ik haar nou eigenlijk wil zeggen of vragen. Iemand suggesties?
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 18:59:12 #239
364681 over_hedge
pi_107603189
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Dit heb ik uiteindelijk toch maar gedaan, gisterochtend. En nu gaan we maandagmiddag een kopje koffie drinken. Maar ik heb geen idee hoe ik dit niet ongemakkelijk laat worden en wat ik haar nou eigenlijk wil zeggen of vragen. Iemand suggesties?
Niet te veel over na denken en het moment gewoon afwachten. Dan komt het van zelf wel.
pi_107603486
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Niet te veel over na denken en het moment gewoon afwachten. Dan komt het van zelf wel.
Het punt is juist dat toen zij wegging, niet had gevraagd wat ik wilde vragen, doordat ik me uit het veld geslagen voelde. Mijn tweede kans wil ik wel graag goed benutten.
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2012 @ 19:22:44 #241
364681 over_hedge
pi_107603879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Het punt is juist dat toen zij wegging, niet had gevraagd wat ik wilde vragen, doordat ik me uit het veld geslagen voelde. Mijn tweede kans wil ik wel graag goed benutten.
Je kwam er achter dat je niet gevraagd hebt wat je wilde vragen. Dan weet je toch wat je morgen moet vragen? :P
pi_107604280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je kwam er achter dat je niet gevraagd hebt wat je wilde vragen. Dan weet je toch wat je morgen moet vragen? :P
Haha nouja, ik bedoelde: het voelde niet af ofzo, er waren nog dingen niet uitgesproken voor mijn gevoel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 februari 2012 @ 20:56:36 #243
300347 MrManuel
pi_107607233
Hmmm.. Gister smsje gehad van de moeder van me ex..
Of ik zin had om te komen eten, als ik in de buurt was die avond..

Kon niet ivm werk, maar dan nog een lastig keuze.. Het is ondertusse 4 maanden geleden al :X
pi_107626306
Zucht. Ik meld me ook maar. Het is al één jaar uit tussen ons (hij meerdere malen vreemdgegaan) en het heeft me best veel moeite gekost om over hem heen te komen aangezien we een relatie van anderhalf jaar hadden en zowaar iedere dag samen waren. Goed, inmiddels alweer een ander vriendje gehad en een aantal onserieuze scharrels (of hoe ik dat ook moet noemen) maar toch zijn mijn gedachten nog altijd bij mijn ex. Ik heb een zwak voor hem. ;( Niet meer zo heel heftig maar toch komt hij iedere dag wel eens in mijn hoofd voorbij.

Nu zocht hij in de zomervakantie weer contact met mij maar dit heb ik afgekapt. Nu zocht hij laatst weer contact met mij en hier ben ik wel op ingegaan (terwijl al m'n vriendinnen zeiden dat ik dat echt niet moest doen) en uiteindelijk heb ik vorige week toch weer het contact verbroken. Ik denk namelijk dat ik toch wel weer gekwetst ga worden door hem. Terwijl ik het stiekem ook wel weer heel graag zou willen proberen. :')
pi_107629139
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zucht. Ik meld me ook maar. Het is al één jaar uit tussen ons (hij meerdere malen vreemdgegaan) en het heeft me best veel moeite gekost om over hem heen te komen aangezien we een relatie van anderhalf jaar hadden en zowaar iedere dag samen waren. Goed, inmiddels alweer een ander vriendje gehad en een aantal onserieuze scharrels (of hoe ik dat ook moet noemen) maar toch zijn mijn gedachten nog altijd bij mijn ex. Ik heb een zwak voor hem. ;( Niet meer zo heel heftig maar toch komt hij iedere dag wel eens in mijn hoofd voorbij.

Nu zocht hij in de zomervakantie weer contact met mij maar dit heb ik afgekapt. Nu zocht hij laatst weer contact met mij en hier ben ik wel op ingegaan (terwijl al m'n vriendinnen zeiden dat ik dat echt niet moest doen) en uiteindelijk heb ik vorige week toch weer het contact verbroken. Ik denk namelijk dat ik toch wel weer gekwetst ga worden door hem. Terwijl ik het stiekem ook wel weer heel graag zou willen proberen. :')
Sterkte.. Ik zou deze keer echt al het contact verbroken houden, als hij al zo vaak vreemd is gegaan is hij je tijd toch niet meer waard! :o
pi_107638218
Na het doorlezen van dit topic herken ik een hele hoop gevoelens en het voelt fijn te horen dat het ooit overgaat.
Anderhalve maand geleden heeft mijn meisje me verlaten na een relatie van 8 jaar. Ze kwam vrij onverwachts ineens met de mededeling dat ze 'het gevoel' kwijt was en bang was dat dat niet meer terugkwam. Ik dacht dat het kwam omdat ik die periode niet mezelf was en erg met mezelf zat (net afgestudeerd, moeilijk werk vinden, doelloos zijn). Zij heeft me toen juist heel erg gesteund en geholpen met zoeken naar werk, maar blijkbaar kon ze het op een gegeven moment niet meer. We hebben er 3 gesprekjes over gehad voordat ze het definitief uitmaakte waarbij ik elke keer alleen kreeg dat ze het gevoel al heel lang kwijt was (van voor de zomervakantie al...) en dat ze het verder ook niet wist.

Maar bij het laatste gesprek bleek dat ze ondertussen iemand anders leuk is gaan vinden waarmee ze nu gewoon verder mee is. Het laatste wat ik van dat meisje verwacht had....Dat veranderde de hele situatie. Het liefste was ik nu weggerend, paar maanden op reis, alle contact verbreken....maar die middelen heb ik op het moment niet. Contact verbreken is ook heel moeilijk, omdat we vanaf onze 15e dezelfde hechte vriendenkring hebben opgebouwd waarmee we elke week nog iets leuks doen. Ik kan moeilijk alle contact verbreken....

En ik heb nog zoveel vragen aan haar (hoe ze me zo lang kan voorgelogen hebben als lieve dingen tegen me zei), waar zij denkt waar het dan tussen ons mis is gegaan, hoe zij onze relatie zag, en hoe ze zo snel met iemand anders door kan gaan, iets wat we bij anderen hebben zien gebeuren en het met elkaar eens waren dat je zo niet met elkaar omgaat). Maar zij houdt het gesprek afstandig...ze wil me een brief schrijven (iets wat ik ook heb gedaan met die vragen aan haar, maar nooit reactie op gehad). Maar ik wil praten zodat ik alles kan vragen wat ik wil vragen....maar dat is misschien te confronterend voor haar, lafaard. Ik vind dat ik meer heb verdiend na al die jaren samen....

Ik heb toch recht op wat antwoorden van haar? Anders kan ik toch nooit meer met haar in 1 ruimte zijn...
pi_107640011
!@#$%^&* :( zo moest ik even kwijt.
pi_107640042
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:38 schreef QEX het volgende:
!@#$%^&* :( zo moest ik even kwijt.
Want? ;)
Strek je eens uit !
pi_107641573
;(
XO till we overdose
pi_107641673
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef ovoxo het volgende:
;(
Wat is er loos? *;
pi_107641727
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef Sooph het volgende:

[..]

Wat is er loos? *;
Voel me gewoon eenzaam.. Ik heb wel vrienden enzo natuurlijk, maar ik voel me gewoon alleen en leeg. ;(
XO till we overdose
pi_107641752
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:24 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Voel me gewoon eenzaam.. Ik heb wel vrienden enzo natuurlijk, maar ik voel me gewoon alleen en leeg. ;(
Ik snap je, muhh, stom is dat he, dat je toch een jongen nodig hebt om je niet leeg te voelen enzo. Althans, zo denk ik soms.
Komt wel goed, schatje :*
pi_107641980
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ik snap je, muhh, stom is dat he, dat je toch een jongen nodig hebt om je niet leeg te voelen enzo. Althans, zo denk ik soms.
Komt wel goed, schatje :*
Haha het is niet een jongen, maar hem gewoon. Zo raar, ookal zei hij al die gemene woorden, ik verlang nog steeds naar hem.. En ik voel me zo onzeker door wat hij zei, ik weet nou niet of ik een goed persoon ben of niet. Bluh :')
En dankje :* hoe is het met jou? :)
XO till we overdose
pi_107642063
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Haha het is niet een jongen, maar hem gewoon. Zo raar, ookal zei hij al die gemene woorden, ik verlang nog steeds naar hem.. En ik voel me zo onzeker door wat hij zei, ik weet nou niet of ik een goed persoon ben of niet. Bluh :')
En dankje :* hoe is het met jou? :)
Natuurlijk ben je wel een goed persoon, je moet je nooit door iemand anders laten vertellen dat dat niet zo is :)
Het is ook wel logisch dat je nog naar hem verlangt, maar dat heeft gewoon tijd nodig denk ik.

Prima haha, druk met school :)
pi_107642181
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Sooph het volgende:

[..]

Natuurlijk ben je wel een goed persoon, je moet je nooit door iemand anders laten vertellen dat dat niet zo is :)
Het is ook wel logisch dat je nog naar hem verlangt, maar dat heeft gewoon tijd nodig denk ik.

Prima haha, druk met school :)
Ja, maar het duurt wel heel lang ;(. Achja. Wat voor opleiding doe je eigenlijk :o?
XO till we overdose
pi_107642381
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, maar het duurt wel heel lang ;(. Achja. Wat voor opleiding doe je eigenlijk :o?
Media, Informatie en Communicatie aan de HvA :)
Wat doe jij in het dagelijks leven?
pi_107642511
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:37 schreef Sooph het volgende:

[..]

Media, Informatie en Communicatie aan de HvA :)
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Leuuuk! Ik ga nog naar school ;( maar nog 1 jaar en dan kan ik naar de uni :D nog al leuke jongens op 't oog? haha
XO till we overdose
pi_107642570
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Leuuuk! Ik ga nog naar school ;( maar nog 1 jaar en dan kan ik naar de uni :D nog al leuke jongens op 't oog? haha
Wat wil je doen aan de uni? :P
Hahaha, nope ;)
pi_107643401
zit even wat tegen. meneer wil niet meewerken en emotioneel in dipje.
pi_107643423
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Sooph het volgende:

[..]

Hahaha, nope ;)
Weet nog niet ;( richting geneeskunde/tandarts o.i.d. Maar moet nog even goede cijfers halen haha :P en aw oke, hopelijk snel weer dan :D . Leuk weekend gehad verder?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
pi_107643737
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Weet nog niet ;( richting geneeskunde/tandarts o.i.d. Maar moet nog even goede cijfers halen haha :P en aw oke, hopelijk snel weer dan :D . Leuk weekend gehad verder?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, heerlijk chill weekend, jammer dat het nu al afgelopen is haha. Jij? :)

SPOILER
  FOK!fotograaf zondag 5 februari 2012 @ 20:15:20 #262
364681 over_hedge
pi_107644422
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef Sooph het volgende:

[..]

Hahaha, nope ;)
:W

SPOILER
pi_107644497
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:W

SPOILER
Haha :D :P
pi_107644676
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Sterkte.. Ik zou deze keer echt al het contact verbroken houden, als hij al zo vaak vreemd is gegaan is hij je tijd toch niet meer waard! :o
Het komt wel goed met mij, natuurlijk! :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dennisje182 het volgende:
Na het doorlezen van dit topic herken ik een hele hoop gevoelens en het voelt fijn te horen dat het ooit overgaat.
Anderhalve maand geleden heeft mijn meisje me verlaten na een relatie van 8 jaar. Ze kwam vrij onverwachts ineens met de mededeling dat ze 'het gevoel' kwijt was en bang was dat dat niet meer terugkwam. Ik dacht dat het kwam omdat ik die periode niet mezelf was en erg met mezelf zat (net afgestudeerd, moeilijk werk vinden, doelloos zijn). Zij heeft me toen juist heel erg gesteund en geholpen met zoeken naar werk, maar blijkbaar kon ze het op een gegeven moment niet meer. We hebben er 3 gesprekjes over gehad voordat ze het definitief uitmaakte waarbij ik elke keer alleen kreeg dat ze het gevoel al heel lang kwijt was (van voor de zomervakantie al...) en dat ze het verder ook niet wist.

Maar bij het laatste gesprek bleek dat ze ondertussen iemand anders leuk is gaan vinden waarmee ze nu gewoon verder mee is. Het laatste wat ik van dat meisje verwacht had....Dat veranderde de hele situatie. Het liefste was ik nu weggerend, paar maanden op reis, alle contact verbreken....maar die middelen heb ik op het moment niet. Contact verbreken is ook heel moeilijk, omdat we vanaf onze 15e dezelfde hechte vriendenkring hebben opgebouwd waarmee we elke week nog iets leuks doen. Ik kan moeilijk alle contact verbreken....

En ik heb nog zoveel vragen aan haar (hoe ze me zo lang kan voorgelogen hebben als lieve dingen tegen me zei), waar zij denkt waar het dan tussen ons mis is gegaan, hoe zij onze relatie zag, en hoe ze zo snel met iemand anders door kan gaan, iets wat we bij anderen hebben zien gebeuren en het met elkaar eens waren dat je zo niet met elkaar omgaat). Maar zij houdt het gesprek afstandig...ze wil me een brief schrijven (iets wat ik ook heb gedaan met die vragen aan haar, maar nooit reactie op gehad). Maar ik wil praten zodat ik alles kan vragen wat ik wil vragen....maar dat is misschien te confronterend voor haar, lafaard. Ik vind dat ik meer heb verdiend na al die jaren samen....

Ik heb toch recht op wat antwoorden van haar? Anders kan ik toch nooit meer met haar in 1 ruimte zijn...
Wat een rot verhaal. Ik vind ook wel dat je recht hebt op die antwoorden. Naar mijn idee heeft contact verbreken via een simpele brief of e-mail nooit echt effect. Het beste is om het face to face uit te praten en het vervolgens te verwerken. Je verdient in ieder geval veel beter! En het komt wel goed natuurlijk, kost alleen tijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lauzi-1993 op 05-02-2012 22:18:41 ]
pi_107644984
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef QEX het volgende:
zit even wat tegen. meneer wil niet meewerken en emotioneel in dipje.
Jij in het dipje neem ik aan?

Kun je wat meer vertellen (anders wordt het zo speculeren) of ben je er niet zo voor in de stemming?
Strek je eens uit !
pi_107646305
Tja de verhalen zijn herkenbaar en sterkte voor iedereen :*

Mijn relatie nu al een tijdje uit. Zegmaar 6 maanden.. maar was niet op die manier verliefd geweest als op haar. Ik heb misschien wel dingen gedaan met knappere meisjes maar dat vind ik zo 'materialistisch' en deze relatie voelde echt goed.

Ik voelde me echt thuis bij haar ik heb altijd voor mezelf moeten zorgen enzo en het gevoel dat er wederzijdse liefde was vond ik echt O+. Kan ook zeggen dat het de gelukkigste periode was die ik heb meegemaakt. ( Cliché? Nee vind ik niet )

Maar haar moeder had nog contact met haar ex want die vond zij perfect. En met deze en andere omstandigheden ( zoals psychische shit die ze had, geen prognose ) ging het toch uit.

Mja sindsdien zit ik ook in een diep dal. In het weekend zuipte ik veel en was dan erg agressief ook jegens vrouwen want in mijn ogen zijn ze dan allemaal kutwijven, noem maar op. Daarom drink ik nu ook niet meer want ik ben niet agressief normaal gesproken.

En nu ben ik bang of ik dat gevoel nog wel ga krijgen bij iemand anders. Dat knaagt wel heel erg. Ik kijk nog af en toe wel eens op dr Facebook en ja het doet me nog steeds wel wat eigenlijk :{ krijg dan zo'n brok in mn keel en dat rare gevoel in je maag :')

Ter info ik ben 20 zei is 18 en we hadden een paar maanden ( weet niet precies meer hoelang :@ )
pi_107646625
Ik zweer dat ik dit verhaal al eens eerder heb gehoord.. Hmm.
XO till we overdose
pi_107646672
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef Sooph het volgende:

[..]

Jaaa, heerlijk chill weekend, jammer dat het nu al afgelopen is haha. Jij? :)

SPOILER
Wat heb je gedaan dan :D ? En jawel, maar ik had m'n week gewoon niet maarja. Morgen weer schoool ;(
XO till we overdose
pi_107646728
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef ovoxo het volgende:
Ik zweer dat ik dit verhaal al eens eerder heb gehoord.. Hmm.
Lijkt me sterk ;P Of bedoel je niet die van mij :9
pi_107646801
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef BigHairyToe het volgende:

[..]

Lijkt me sterk ;P Of bedoel je niet die van mij :9
Jawel.. Oh ik weet al wie je bent ;)
XO till we overdose
pi_107646894
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Jawel.. Oh ik weet al wie je bent ;)
:?
pi_107650844
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan :D ? En jawel, maar ik had m'n week gewoon niet maarja. Morgen weer schoool ;(
Ehmm gisteren gewerkt en chill thuis gezeten, vandaag twee super lekkere hockeywestrijden gespeeld *O*
Awh, lang naar school? :P
pi_107651400
Anders gaan jullie verder via de DM/PM? :')
pi_107652086
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Anders gaan jullie verder via de DM/PM? :')
Hey Sooph en ovoxo....eigenlijk wel mee eens...

(beter pm/dm'en dan. Anders gaat er een modje baggeren en dat zou zonde zijn ;) )
Strek je eens uit !
pi_107652191
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Sooph en ovoxo....eigenlijk wel mee eens...

(beter pm/dm'en dan. Anders gaat er een modje baggeren en dat zou zonde zijn ;) )
Ja, we zeggen nu ook niks meer toch? :P
pi_107654535
Ooohhh mensen, ik heb morgen voor het eerst weer een afspraak met het meisje dat mij twee weken geleden na drie maanden daten aan de kant schoof (en op wie ik buitensporig verliefd werd). Van mijn vrienden mag ik niet hopen op een goede afloop (dat ze me terug wil), maar ik doe het telkens per ongeluk toch. Hoe moet ik dit aanpakken?
pi_107660753
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dennisje182 het volgende:

Jeetje, sterkte! Ik hoop dat je de antwoorden nog krijgt.. Want jullie gaan elkaar dus ook nog vaak zien, als je allebei dezelfde vrienden hebt? Ik denk dat je nu niet te veel moet pushen, alhoewel anderhalve maand is lang zat om tot rust te komen en je wat antwoorden te verschaffen..
Sterke in ieder geval :{
pi_107662524
ja het lijkt me dat zij ondertussen ook met mensen heeft gepraat en onder woorden heeft moeten brengen wat er gebeurt is (iets wat ze blijkbaar niet bij mij heeft kunnen doen). Het is gewoon zo kut dat iemand het zo laat lopen, terwijl ik mijn best wil doen om het op te lossen en helemaal uit te praten zodat we met elkaar normaal kunnen doen. Maar zij laat het liever hangen en hoopt dat het allemaal vanzelf voorbij gaat ofzo....maar dit zit daarvoor net iets te diep......Hoe kan ik zorgen dat we toch gewoon even rustig gaan praten ipv van een brief van haar. Ik zie al gebeuren dat ze niet alle vragen (en zeker de verwijtende) gaat beantwoorden, terwijl als we gaan praten kan ik tenminste echt alles vragen dat me nog dwars zit...zodat ik ook verder kan...
pi_107662848
Meld me hier ook ff.
Ik ben gedumpt via WhatsApp enne ik moet zeggen dat het best goed met mij gaat itt mijn ex.
Hij.stuurt nog steeds berichtjes , vertelt me dat hij slaapt met mijn kussen omdat mijn luchtje daaraan hangt en ik vraag echt af wat hem bezielt...hij heeft het uitgemaakt :?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107663036
Dat is wel heel wierd idd. Misschien is hij er nu achter dat hij eigenlijk misschien iets heel doms heeft gedaan
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2012 @ 09:12:22 #281
364681 over_hedge
pi_107663213
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 08:50 schreef TripleS het volgende:
Meld me hier ook ff.
Ik ben gedumpt via WhatsApp enne ik moet zeggen dat het best goed met mij gaat itt mijn ex.
Hij.stuurt nog steeds berichtjes , vertelt me dat hij slaapt met mijn kussen omdat mijn luchtje daaraan hangt en ik vraag echt af wat hem bezielt...hij heeft het uitgemaakt :?
Omdat hij het uitgemaakt heeft betekend het nog niet dat het hem niks boeid. En het niet heel kut kan vinden.
pi_107671394
@ wanderingwhy ;ja ik in een dipje. Binnenkort een afspraak met spv (sociaal psychiatrisch verpleegkundige).
pi_107671637
Zullen we samen in een dipje zitten? Ik heb het momenteel ook even klote na een breuk van 7 jaar.
pi_107671845
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Zullen we samen in een dipje zitten? Ik heb het momenteel ook even klote na een breuk van 7 jaar.
Een breuk na 7 jaar relatie of een relatie die al 7 jaar geleden is uitgegaan? :|
pi_107672066
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Een breuk na 7 jaar relatie of een relatie die al 7 jaar geleden is uitgegaan? :|
Wat denk je zelf?
pi_107672792
Dennis, je kan helaas haar niet dwingen om je antwoorden te geven en/of af te spreken. Maar ik zou toch nog een keer vragen of ze het alsjeblieft face-to-face wil doen en zo niet is die brief denk het enigste wat je nog rest.. Uiteindelijk moet je ook aan jezelf gaan denken en als zij die antwoorden niet wilt geven, moet je gewoon proberen om te overleven nu en ik denk dat ze uiteindelijk toch zelf ook wel inziet dat je daar recht op hebt, zeker na zo'n onwijs lange tijd!
pi_107673759
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik zelf denk dat het na 7 jaar uitgegaan is. Maar uit je tekst maak ik op dat je na een breuk van 7 jaar weer in een dip raakt. Zou zomaar kunnen toch
pi_107673868
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Ik zelf denk dat het na 7 jaar uitgegaan is. Maar uit je tekst maak ik op dat je na een breuk van 7 jaar weer in een dip raakt. Zou zomaar kunnen toch
Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend.
pi_107674045
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef xinge9 het volgende:
Dennis, je kan helaas haar niet dwingen om je antwoorden te geven en/of af te spreken. Maar ik zou toch nog een keer vragen of ze het alsjeblieft face-to-face wil doen en zo niet is die brief denk het enigste wat je nog rest.. Uiteindelijk moet je ook aan jezelf gaan denken en als zij die antwoorden niet wilt geven, moet je gewoon proberen om te overleven nu en ik denk dat ze uiteindelijk toch zelf ook wel inziet dat je daar recht op hebt, zeker na zo'n onwijs lange tijd!
Maar zij moet toch ook inzien dat als ze zich heel even in mijn situatie verplaatst dat het met een "ik ben het gevoel al heel lang kwijt en oja ik vind ook nog iemand anders leuk waarmee ik nu graag verder wil" niet afgesloten wordt en dat je zo niet met elkaar omgaat na 8 jaar samen? Ik snap dat ik haar niet kan dwingen, maar ik ben bang dat ik na die brief nog altijd vol met vragen zit en dat dat had voorkomen kunnen worden door een gesprek......maar ik kan idd misschien nu het beste die brief maar afwachten....Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik met haar om moet gaan als we met de groep zijn....
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2012 @ 14:56:27 #290
364681 over_hedge
pi_107674054
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend.
De kunst van het loslaten van je ex #184 lees van af daar eens. Beetje zelfde discussie had ik met gotenssj
pi_107674538
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is idd kut ja. En dat gevoel herken ik heel goed. Jarenlang alles met elkaar hebben gedeeld en dan zo makkelijk overstappen naar een volgende partner. Eerlijk gezegd snap ik het vrouwelijk brein wat dat betreft ook niet haha.

In mijn periode van liefdesverdriet was ik nog echt niet toe aan een nieuwe relatie. Mijn ex daar in tegen, maakte er een sport van om zo snel mogelijk weer aan de man te zijn, terwijl met name zij nog erg verdrietig was.

Enige advies wat ik heb is dat je het echt tijd moet geven. En dit kan echt lang duren. Ik spreek uit ervaring. Zoek veel afleiding bij vrienden of wat dan ook, maar dat is advies wat iedereen je vast al aangeraden heeft. Sterkte maar het zal helaas nog wel een tijdje knagen aan je.
pi_107676221
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Dat is idd kut ja. En dat gevoel herken ik heel goed. Jarenlang alles met elkaar hebben gedeeld en dan zo makkelijk overstappen naar een volgende partner. Eerlijk gezegd snap ik het vrouwelijk brein wat dat betreft ook niet haha.

Kan het je sterker vertellen, ze is vanaf haar 15e aan de man en bij elkaar opgeteld nog geen maand alleen geweest :'). (ze is inmiddels 30 jaar :P )

[ Bericht 6% gewijzigd door muhahaha op 06-02-2012 16:02:01 ]
pi_107676935
Damn, ik dacht dat ik wel oké genoeg was op dit moment om even z'n facebook te checken om te kijken hoe het met hem gaat. Zie ik dat hij met mijn twee voormalig beste vriendinnen :') gister naar een concert is geweest en de dag daarvoor naar de bios. Op een of andere manier raakt me dat echt heel hard. Ik had liever gehad dat hij kwijnend in een hoekje me aan het missen is, maar zo te zien heeft hij de tijd van z'n leven zonder mij. Ben ik een slecht persoon, omdat ik me rot voel als hij gelukkig lijkt te zijn? ;(
pi_107677196
Ik voel precies hetzelfde :'). Ik wil ook steeds kijken echter besef ik dat het alleen maar pijn gaat doen dus doe ik het niet. Even door die zure appel heen. Van het weekend ook wat spulletjes uitgezocht en foto's waarop zij stond weggegooit/verwijdert van mijn toestel.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:31:12 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107677985
Waarom misgunnen jullie de ander een fijn leven?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107678456
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom misgunnen jullie de ander een fijn leven?
Het is niet zozeer het misgunnen van andermans geluk, meer het gevoel dat je gemist word en dat de relatie iets betekend heeft. Als iemand zo snel weer verder gaat valt de betekenis weg, alsof het een droom was.
pi_107678839
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is niet zozeer het misgunnen van andermans geluk, meer het gevoel dat je gemist word en dat de relatie iets betekend heeft. Als iemand zo snel weer verder gaat valt de betekenis weg, alsof het een droom was.
Dat.
Al voelt het eerder als een leugen dan een droom.
  FOK!fotograaf maandag 6 februari 2012 @ 16:57:52 #298
364681 over_hedge
pi_107679152
Maar het was geen leugen want op het moment zelf was het gewoon echt.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:12:32 #299
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107679750
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Maar zo moet je helemaal niet denken! Ik denk dat het voor heel veel mensen moeilijk is om na een relatie weer alleen te zijn. Het geestelijke en fysieke gemis is gewoon heel erg groot. Het is gewoon een manier van verwerken om meteen iemand anders te zoeken. Een manier om je weer geliefd te voelen en de pijn te verminderen. Wat ik in mijn omgeving zie zijn het vaak vrouwen die moeilijk alleen kunnen zijn en niet echt sterk in hun schoenen staan. 9 van de 10 keer zal het ook op niets uitdraaien. Maar ik geloof absoluut niet dat ze dit doen omdat de vorige relatie niets te betekenen had :N
pi_107679783
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Maar zo moet je helemaal niet denken! Ik denk dat het voor heel veel mensen moeilijk is om na een relatie weer alleen te zijn. Het geestelijke en fysieke gemis is gewoon heel erg groot. Het is gewoon een manier van verwerken om meteen iemand anders te zoeken. Een manier om je weer geliefd te voelen en de pijn te verminderen. Wat ik in mijn omgeving zie zijn het vaak vrouwen die moeilijk alleen kunnen zijn en niet echt sterk in hun schoenen staan. 9 van de 10 keer zal het ook op niets uitdraaien. Maar ik geloof absoluut niet dat ze dit doen omdat de vorige relatie niets te betekenen had :N
Eens ^O^
pi_107679792
en dicht! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')