abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107285789
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
XO till we overdose
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:38:15 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_107286315
Lang geleden zat ik ook in dit topic, en de reeks staat nog steeds in m'n lijst actieve topics.
Laat ik het zo zeggen: ik heb hier al heel lang niets meer te zoeken O+

Hart onder de riem voor de rest hier: op elk potje past een dekseltje :) En ooit vind je diegene.
censuur :O
pi_107287074
Afgelopen weekend mn ex weer gezien, we hadden elkaar 7 weken niet gezien aangezien ik nu in het buitenland woon (dat is ook de reden dat het is uit gegaan). Ondertussen heeft ze een scharreltje (Omdat ze het niet chill vindt alleen te slapen :O ) desondanks was er vanaf het moment dat we elkaar zagen weer spanning. Verliefde gevoelens en sexuele spanning hebben ertoe geleid dat we bijna het hele weekend samen zijn geweest en obviously ook meerdere malen seks hebben gehad :')

Ik heb er een beetje mixed feelings bij, het voelde gelijk weer heel prettig. Aan de andere kant was het daardoor wel moeilijk om maandag weer te vertrekken :( Op die momenten mis ik m'n oude leventje samen met haar, als ik dan 's avonds weer terug ben in Wenen dan heb ik er ook wel weer vrede mee. Ik heb de keus gemaakt om voor het avontuur te gaan en ben in carriere opzicht heel blij dat ik de stap gemaakt heb. In liefdes opzicht ben ik er minder te spreken over :7

Rationaliteit en emotionaliteit liggen ver uit elkaar... Over 3 weken ben ik weer een weekendje in NL, vraag me af of het verstandig is om haar weer te zien.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:15:43 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107287125
Dat potje-dekseltje verhaal is altijd zo verschrikkelijk.
Zit wel een kern van waarheid in, dat wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107297170
www.wotwentwrong.com

moet niet gekker worden
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:00:22 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107297851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef QEX het volgende:
www.wotwentwrong.com

moet niet gekker worden
Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107299752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
Misschien daar, maar absoluut niet hier.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107302948
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed. :) Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:48:12 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107303296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed. :) Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet. :)
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107303948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
Nou zal soms tegenslagen hebben en minderen dagen. Maar niet zo erg als eerst hoor. Er is ook niks meer wat ze nu kan doen wat me zo pijn zal doen. Dat scheelt wel heb het ergste a gehad ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107307552
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:50:36 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107308118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
welkom in fase 1, de ontkenningsfase ;-) Geloof dat ik die nu sinds deze week achter me heb liggen
pi_107309288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Hoe bedoel je dat?

(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan..... ;) )
Strek je eens uit !
pi_107310496
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?

(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan..... ;) )
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.

Dat terwijl het echt goed ging.... ;( Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
pi_107313218
@Tjik: ok, geef het even een paar dagen :)
Strek je eens uit !
pi_107314339
@ tjik: gewoon FB verwijderen! Geen moment spijt van gehad en geeft je echt zoveel rust! Onbewust houd het je toch bezig.
pi_107316098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:

[..]

Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.

Dat terwijl het echt goed ging.... ;( Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
Pas je wel op dat hij je niet gewoon aan het lijntje houdt? Ik bedoel, het is niet voor niets uitgegaan en misschien vindt hij het wel comfortabel dat hij jou heeft om op terug te vallen? Als je een relatie een tweede kans geeft, moet je er wel allebei veel moeite voor doen! Ik hoop dat het goedkomt voor je, maar blijf op je hoede..
pi_107319268
Ja, naja... ik was hem als een randdebiel aan het bellen tot hij opnam... En daar is hij echt niet van gedient tenzij er iemand dood of gewond is.
Hij helemaal kwaad... zegt hij; ja bedankt dat je me eraan hebt herinnert waarom ik geen relatie wil...

En nu ben ik echt kapot
pi_107320334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:

[..]

En boos of course.

Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles _O_ _O_ _O_
  zaterdag 28 januari 2012 @ 08:26:27 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107320941
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 03:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles _O_ _O_ _O_
pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wil
pi_107321735
Sms' je van ex }:| :

Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijven :P Wil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,

x
Ex

Wtf am i readinx ;(
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:15:22 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107321796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Sms' je van ex }:| :

Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijven :P Wil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,

x
Ex

Wtf am i readinx ;(
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...

Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.

Hou je haaks !
pi_107321862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...

Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.

Hou je haaks !
Thanx voor je antwoord ^O^ Maar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he :@

Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...

Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
pi_107322045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Thanx voor je antwoord ^O^ Maar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he :@

Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...

Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
Op zoiets is de beste reactie geen reactie.

(het lijkt geen bash maar diep serieus ook niet, meer zo'n vrouwending waar ze achteraf alle kanten mee op kunnen...)
Strek je eens uit !
pi_107322159
Inderdaad!

Als ik haar terugstuur dat ik simpelweg nog geen leuke meid ben tegengekomen, dan zie ik haar er nog wel voor aan om weer te gaan rondbazuinen dat ik nog steeds achter haar aan zit/op haar zit te wachten }:|
She kinda likes the attention..

Terwijl dat simpelweg het enige antwoord op haar vraag is.. Heb heus wel veel gedate, en zelfs al 3 meiden achter me aangehad die een relatie met me wilde, maar ik zag het niet zo zitten met hen. Daar weet ex niets vanaf, en ergens zou ik het haar graag vertellen maar dat is misschien net de reactie die ze uit wil lokken...

Ik stuur denk ik een berichtje dat zo nietszeggend is dat ze zich eraan irriteert zoiets: Hey ''ex'', gaad goed met mij hoor! Haha ik weet niet eigenlijk.. groetjes..
pi_107322572
Waarom een berichtje terug???

(Werkelijk...besef dat het meest nietszeggende bericht = geen bericht :Y )
Strek je eens uit !
pi_107322653
Naja, persoonlijk vind ik dat juist nog zoiets hebben dat je er nog niet overheen bent ofzo, dat je nog te hoogmoedig bent/een signaal wilt afgeven...

Ik vind juist ergens dat als je een berichtje terugstuurt, waarin je gewoon vriendelijk antwoord geeft op haar vraag, maar geen wedervraag stelt, dat zou ik iig zelf nog irritanter vinden...

Maar misschien stuur ik ook wel niets...
pi_107322813
Ok, kan ik me voorstellen.

Wat ik bedoel: ik heb een ex voor mijn ex weer achter me aan zitten. Berichtjes op fb (inmiddels geblockt), mailtjes (inmiddels geblockt) en nu dan smsjes.

Daar reageer ik 0,0 op. Niet uit arrogantie oid. Ik heb er gewoon geen enkele zin in.
Strek je eens uit !
pi_107323432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 08:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wil
Ik was dronken :P Maar dan nog.. Hij heeft met zijn vrienden afgesproken. Wat is daar erg aan. Hij zegt toch dat hij het druk heeft. Als dat nou al in de planning stond. En fifa met vrienden is gewoon gezellig. Beetje fifa doen, beetje bier drinken en beetje ouwehoeren.
pi_107324799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik was dronken :P Maar dan nog.. Hij heeft met zijn vrienden afgesproken. Wat is daar erg aan. Hij zegt toch dat hij het druk heeft. Als dat nou al in de planning stond. En fifa met vrienden is gewoon gezellig. Beetje fifa doen, beetje bier drinken en beetje ouwehoeren.
Hij is 22. Maar dat zegt natuurlijk niks als het om fifa gaat.
Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien :{
pi_107325300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Tjik het volgende:

[..]

Ik zit echt te denken of ik dom ben geweest of niet. En kan het niet meer terugdraaien :{
Ok, nu is het een vraag :P ; yep da's dom van je geweest (verplaats je eens in zijn situatie waarin hij met vrienden zit te gamen en zijn ex hem voortdurend zit te bellen, vet k :Y )
Strek je eens uit !
pi_107325585
F*ck, i screwed up |:(
pi_107325692
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:02 schreef Tjik het volgende:
F*ck, i screwed up |:(
Geef het een paar dagen tijd. Hij blijft niet voor altijd boos ;)
Strek je eens uit !
pi_107325947
Kerel, je moet gewoon smsen. Het is nu zolang geleden en als je niks van je laat horen of gaat vertellen dat je meiden achter je aan heb dan komt dat zo wanhopig over.

vertel hoe het met je gaat en dat je gewoon nog niet in een relatie zit omdat je nog niet een leuk genoeg iemand bent tegenkomen. Zet erbij dat je hoopt dat met haar ook alles goed is en wens haar een fijne dag. groetjes aan dr ouders klaar
pi_107327016
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ik :P )
Dan zit je niet te wachten op je ex die je "lastig" valt. Maarja van de rest is het ook weer niet zo`n ramp dus hij is vast niet boos ofzo
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:57:37 #36
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_107327103
De kunst van het loslaten van mijn ex gaat vandaag even niet zo goed, gezien hij toch smste dat hij aan me dacht terwijl we hadden afgesproken het contact volledig af te kappen... :{
geen.
pi_107327566
Voor mij is het loslaten net begonnen. Zit met a.s ex voorlopig in het zelfde huis. Zij is (digitaal) al met haar nieuwe leventje/vriendenkring begonnen en lijkt er minder moeite mee te hebben dan ik. Ga ook maar even om me heen kijken (uiteraard op een ander forum dan zij). Contact mogelijkheden te over maar vandaag ijzige stilte...
Ik begin maar met deze reeks doorlezen
pi_107327600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef Isis20 het volgende:
De kunst van het loslaten van mijn ex gaat vandaag even niet zo goed, gezien hij toch smste dat hij aan me dacht terwijl we hadden afgesproken het contact volledig af te kappen... :{
En wat heb jij toen gedaan?
pi_107327819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben 23. En met vrienden fifa doen is gewoon heel chill. (helemaal als je alles wint zoals ik :P )
Dan zit je niet te wachten op je ex die je "lastig" valt. Maarja van de rest is het ook weer niet zo`n ramp dus hij is vast niet boos ofzo
Fifa is heilig ja :) Ik weet het. Ik heb verontschuldigd voor 'de manier waarop'. Hij zei weer; Ben niet kwaad. Ben herinnert.
Pff, alsof zoiets in een relatie niet gebeurd. Serieus. Weet niet wat ik nu kan verwachten. Dadelijk wil hij niks meer
pi_107327848
Ik haat Nederlandse muziek maar vind deze tekst wel heel erg sterk:
pi_107328117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik haat Nederlandse muziek maar vind deze tekst wel heel erg sterk:
"ik haat Nederlandse muziek"??

Zooow zeg, da's nie best :N

(zo is Acda & de Munnik een van mijn favorieten dus daar maak je weer een hoop mee goed :) )

Hoe is met met jou vandaag? Weer de glimlach terug op je gezicht?
Strek je eens uit !
pi_107328196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:23 schreef Tjik het volgende:

[..]

Fifa is heilig ja :) Ik weet het. Ik heb verontschuldigd voor 'de manier waarop'. Hij zei weer; Ben niet kwaad. Ben herinnert.
Pff, alsof zoiets in een relatie niet gebeurd. Serieus. Weet niet wat ik nu kan verwachten. Dadelijk wil hij niks meer
Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven? :P

Het sneuvelt echt niet op zoiets. Laat het maar voor wat het is en maak het niet groter dan nodig.
Strek je eens uit !
pi_107328230
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

"ik haat Nederlandse muziek"??

Zooow zeg, da's nie best :N

(zo is Acda & de Munnik een van mijn favorieten dus daar maak je weer een hoop mee goed :) )

Hoe is met met jou vandaag? Weer de glimlach terug op je gezicht?
Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.

Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
pi_107328242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oke Acda & de Munnik vind ik wel goed! Maar nick en simon en jan smit en al die anderen meuk vind ik niks.

Maar met mij gaat het goed hoor. Ben gewoon weer vrolijk. Doe leuke dingen. En wat mijn ex allemaal doet maakt me niet zoveel meer uit.
^O^
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_107328475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Frank Boeijen kan ik erg waarderen - nu maar even niet luisteren. Veel te heftig nu.
pi_107328926
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoeveel keer moet ik nog posten dat je het even een paar dagen moet geven? :P

Het sneuvelt echt niet op zoiets. Laat het maar voor wat het is en maak het niet groter dan nodig.
^O^
pi_107329014
Tips uit #1 (2003!!!)

• afleiding:sporten
• genieten
• schrijven
• bezatten/neuken
• gewoon door blijven ademen
• vakantie
• tijd
• praten/lezen/schrijven met lotgenoten
• professionele hulp?
• schop onder je eigen kont

lange termijn:

• lees je eigen topics terug 8)7
pi_107329327
Oh leuk dit :P Mijn ex was haar oude mobiel kwijt, die ze gebruikte met uitgaan enzo. En ik ben nu eindelijk mijn kamer weer eens aan het opruimen. 1x raden wat ik net vind :P
pi_107329441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh leuk dit :P Mijn ex was haar oude mobiel kwijt, die ze gebruikte met uitgaan enzo. En ik ben nu eindelijk mijn kamer weer eens aan het opruimen. 1x raden wat ik net vind :P
en laat je hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?
pi_107329458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef steppie74 het volgende:

[..]

en laat hem uit of laad je hem op (en lees je oude berichten)?
Zit volgens mij geen simkaart in. Weet niet eens eigenlijk. Boeid me ook niet zoveel. Alleen zit meer wat ik er nu mee moet. Denk dat ik hem maar ga opsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')