Klopt. Thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef FokNederland het volgende:
Pure shit Leeftijdsverschil te groot?
Ofyles2, komt goed allemaal. Ben blij dat je er weer bent hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bied nog even mijn excuses aan voor mijn ontoelaatbare gedrag van de afgelopen maanden in KLB, en in het bijzonder bij Pharkus.
Ik doe dit niet om krediet terug te winnen, dat dien ik weer terug te verdienen.
MVG,
Ofyles2
Awhhh, ik herinner me jou. Dat is wel lief van je zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bied nog even mijn excuses aan voor mijn ontoelaatbare gedrag van de afgelopen maanden in KLB, en in het bijzonder bij Pharkus.
Ik doe dit niet om krediet terug te winnen, dat dien ik weer terug te verdienen.
MVG,
Ofyles2
Is verdwenenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 04:02 schreef female81 het volgende:
Is het Sonja Silva-topic (gisteren in gepost) verdwenen, of kijk ik nou verkeerd?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
MVG,
Ofyles2
Dat waardeer ik van je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Ofyles2 het volgende:
MVG,
Ofyles2
FOK! heeft mij een excuus aangeboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:57 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heb jij na je lange ban ook je excuses aangeboden?
Dat dat kan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
FOK! heeft mij een excuses aangeboden.
Je zelfverzonnen verhalen zullen in jouw hoofd waarschijnlijk fantastisch zijn, maar in het echt is dat dus niet zo. Volgende keer beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:30 schreef ikjijallebei het volgende:
"Niemand is geïnteresseerd in je verhaal. Stop er dus maar mee en besteed je volgende zaterdagavond aan wat anders dan het verzinnen van wat verhalen op je zolderkamer. Gewoon lekker bij paps en mams op de bank een film kijken met een bakje paprikachips." Ludo Sanders.
Wat is dit man, je argumenten raken kant noch wal. Eerst is het de aanhef, dus verbeterd en nu opeens interesseert niemand het.
Verder gaat het erom of de klacht terecht (of onterecht) is, niet of het een paar mensen niet interesseert.
Slecht gemod, het zou je sieren wat coulanter te zijn en beter na te denken alvorens te sluiten.
Uit dat verhaal was werkelijk waar 0% verzonnen. Verhalen uit het verleden voeg ik wel eens een extra'tje toe om het leuker te maken. Maar goed, FOK! kan mijn gewildheid neit handelen denk.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zelfverzonnen verhalen zullen in jouw hoofd waarschijnlijk fantastisch zijn, maar in het echt is dat dus niet zo. Volgende keer beter.
Ik geef niet eens argumenten. Kan je er nu wel een paar geven. Eerste topic van je ging mede om de aanhef al dicht. Ik zei wel niet verder te hebben gelezen, maar dat had ik wel gedaan. Jouw toontje tegenover andere FOK!kers spreekt mij niet aan. Zelfde geldt voor die gespeelde op-de-borstklopperij van je. De wijze waarop jij je verhaaltje formuleert gaat enkel uitlopen op een hoop gebitch, daar zit ik niet op te wachten. Dus verlies je jezelf aangemeten hosselaar-imago, dan kunnen we je misschien serieus nemen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:30 schreef ikjijallebei het volgende:
"Niemand is geïnteresseerd in je verhaal. Stop er dus maar mee en besteed je volgende zaterdagavond aan wat anders dan het verzinnen van wat verhalen op je zolderkamer. Gewoon lekker bij paps en mams op de bank een film kijken met een bakje paprikachips." Ludo Sanders.
Wat is dit man, je argumenten raken kant noch wal. Eerst is het de aanhef, dus verbeterd en nu opeens interesseert niemand het.
Verder gaat het erom of de klacht terecht (of onterecht) is, niet of het een paar mensen niet interesseert.
Slecht gemod, het zou je sieren wat coulanter te zijn en beter na te denken alvorens te sluiten.
In het Vaarwel Adelanre topicquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Waar hang je uit op Fok normaal? Ik wil bij je zijn nl.
Ik vind het jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:03 schreef Adelante het volgende:
Ja jungs, maar na 8 jaar was de koek op, de pijp leeg, het ei gelegd en nog meer van die shit...
Ik ga niet weg van FOK! maar ben er te weinig om actief te modden en voor KLB is het dan beter dat er nieuw vers bloed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |