Dat is zowat de enige vorm van kanker die vrouwen niet kunnen krijgen, en hoe kan een nepsnor je daar sowieso van genezen...quote:
Ik weet niet man, verkapte travo tenten misschienquote:
ee begrijp het dan, het is de maand van de snor dus mensen laten hun snor stan om te laten zien dat ze tegen prostatkanker zijn en ondertusen halen ze geld voor stichting opquote:Op zondag 26 februari 2012 12:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dat is zowat de enige vorm van kanker die vrouwen niet kunnen krijgen, en hoe kan een nepsnor je daar sowieso van genezen...
je maalt...
Ja - zoeen plek was ik gister. De stijl beviel me allerminst.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:24 schreef rthls het volgende:
Dit is al een jaartje of 3 'grappig' of hip in de (Amsterdamse en Utrechtse) techno-scene. Nooit gesnapt
Ik heb een zeer laag begrip... een gemiddelde bos radijs heeft meer begrip...quote:Op zondag 26 februari 2012 12:25 schreef Sanddr het volgende:
n
[..]
ee begrijp het dan, het is de maand van de snor dus mensen laten hun snor stan om te laten zien dat ze tegen prostatkanker zijn en ondertusen halen ze geld voor stichting op
Serieus?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:24 schreef rthls het volgende:
Dit is al een jaartje of 3 'grappig' of hip in de (Amsterdamse en Utrechtse) techno-scene. Nooit gesnapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |