Ik moest melding doen van een plaatje in een topic eergisternacht waarin een suicidale patient zichzelf in de pols sneed. En je het bloed kon zien compleet met arm verminking. Ook een touwtje om iemands nek als teken aan TS dat hij zelfmoord moest plegen en ook eentje van een mes in een moordenaars hand als tip aan TS. Echt smakeloos.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Voorbeelden?
Die heb ik 's ochtends geruimd en die zijn tegen het beleid. Bedankt voor het melden, een algeheel verbod op plaatjes zit er niet in.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik moest melding doen van een plaatje in een topic eergisternacht waarin een suicidale patient zichzelf in de pols sneed. En je het bloed kon zien compleet met arm verminking. Ook een touwtje om iemands nek als teken aan TS dat hij zelfmoord moest plegen en ook eentje van een mes in een moordenaars hand als tip aan TS. Echt smakeloos.
En die plaatjes blijven kleven in mijn hoofd
Anders duurde het een paar uurtjes voordat de moderatie kon reageren.
Ze zijn ons aan het trollenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:31 schreef Marie30 het volgende:
Ade, Ludo en GGM, jullie zijn gewoon online?Waarom blijven al de kuttopics open dan? Is dat omdat het carnaval is?
Ik zit online op iPhone, dat modt kudt...quote:Op zondag 19 februari 2012 18:31 schreef Marie30 het volgende:
Ade, Ludo en GGM, jullie zijn gewoon online?Waarom blijven al de kuttopics open dan? Is dat omdat het carnaval is?
Dank.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Topics die met spoed gesloten moeten worden:
mobiele telefoons steeds duurder
kosten van condooms
jas gestolen
staatsloterij
Geen nood, de andere twee zijn ondertussen in gang geschoten...quote:Op zondag 19 februari 2012 18:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit online op iPhone, dat modt kudt...
Nope, naakt moeten we weg modereren, zie ook [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest en verderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef DroogDok het volgende:
Ik had een blote kont gepost in dit topic:
Michaela Krajicek
Die is weggehaald, mogen blote achterkanten niet in KLB?
Ok gesnapt. Maar wat een preuts gezeik is dit, wat is er gebeurd met de vrijheid van de de interwebz?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nope, naakt moeten we weg modereren, zie ook [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest en verder
Ook was het niet echt een appetijtelijk kontje.
Ik vind het meevallen, of mis ik nu iets?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Uitschelden gaat wat ver Dr. Mehmet Oz
Nou, ik vind bv iemand idioot noemen niet zo behoorlijk, ook voegt het niks toe toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen, of mis ik nu iets?
Zou hier rustig worden wanneer "idioot" niet meer zou mogen, dat vind ik nog wel door de beugel kunnen gaan. We zitten hier wel in KLB, enige dikke huid is vereist. Of het iets toevoegt? Weinig, maar datzelfde geldt vind ik voor de 'discussie' welke jij probeert aan te zwengelen over het al dan niet Turks zijn van die Oz.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou, ik vind bv iemand idioot noemen niet zo behoorlijk, ook voegt het niks toe toch?
Oké. Dat interesseert me dus absoluut geen ene malle moer. En om de sfeer niet nog verder te drukken in dat topic lijkt het me raadzaam de mensen die hem dus al dan niet onterecht 'claimen' lekker in de waan te laten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr Oz is dan ook niet Turks, waarom mensen hem claimen is een raadsel.
Je hebt gelijk, ik wil ook geen ruzie met een Turkse want het is best een spang chickie weetjuhquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké. Dat interesseert me dus absoluut geen ene malle moer. En om de sfeer niet nog verder te drukken in dat topic lijkt het me raadzaam de mensen die hem dus al dan niet onterecht 'claimen' lekker in de waan te laten.
Weten we dat ook weer, klacht gesloten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik wil ook geen ruzie met een Turkse want het is best een spang chickie weetjuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |