Ze moeten gewoon allemaal aan de magere kwark.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
Die vieze dikke wijven moeten gewoon minder vreten, gadverdamme wat kots ik op die wijven en dit soort dokters die ze vies hard misbruiken voor eigen gewin. Bah bah bah.
En een irritante stem.quote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Marieke1992 het volgende:
Beetje lelijke smile.
Eigenlijk heeft 'ie over het algemeen best een rotkop.
quote:
Ik ookquote:
Slimmer? Ik vind hem helemaal niet zo 'slim' overkomen, hij vertelt alleen dingen die voor zich spreken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Volgens mij doet die vent zich slimmer voor dan hij is. Heb zo'n gevoel.
idd, dit dusquote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef LethalNinja het volgende:
kut topic, ik dacht dat 't van de EINDBAZEN SERIE OZ was
niet bepaald grappig ditquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
Die vieze dikke wijven moeten gewoon minder vreten, gadverdamme wat kots ik op die wijven en dit soort dokters die ze vies hard misbruiken voor eigen gewin. Bah bah bah.
Precies wat ik dacht ...quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Alleen omdat het een Turk is hč? Racist.
Ik weet pas sinds dit topic dat hij Mehmet heet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:11 schreef Piye het volgende:
Alleen omdat het een Turk is hč? Racist.
Dat speelt zeker mee, maar is niet het enige.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:12 schreef Dubish het volgende:
Jullie mogen hem zeker niet omdat het een Turk is he!
Veel mensen weten dat niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:12 schreef Dubish het volgende:
Jullie mogen hem zeker niet omdat het een Turk is he!
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds dit topic dat hij Mehmet heet.
Waarom draagt die man in vredesnaam een verplegersuniform ofzo tijdens het presenteren? Zouden Amerikanen echt denken: hij draagt ziekenhuiskleren, die man weet waar hij het over heeft?quote:
Dat heet een scrubquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom draagt die man in vredesnaam een verplegersuniform ofzo tijdens het presenteren? Zouden Amerikanen echt denken: hij draagt ziekenhuiskleren, die man weet waar hij het over heeft?
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heet een scrub. Dat dragen chirurgen, hij is zelf chirurg geweest btw.
we hebben een scrubs-fanquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heet een scrub. Dat dragen chirurgen, hij is zelf chirurg geweest btw.
Durf het haast niet te zeggen, maar ik weet het dankzij Scrubs ja.quote:
Denk niet dat het de kijkcijfers zal bevorderen als Erica Terpstra in badpak gaat presenterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?Erica Terpstra presenteert haar programma toch ook niet in een zwempak omdat ze vroeger zwemster was?
Goede serie. Jail is voor de ekte bazenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef LethalNinja het volgende:
Slecht topic, ik dacht aan de HBO serie: OZ! voor de eindbazen.
Geweldig toch, de mensen vreten hetquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke aflevering een nieuwe epidemie, een nieuw schokkend verborgen aandoening.
dezen mang'squote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Dr. OzHet is trouwens een hartchirurg.
Hij lijkt hier echt op Ron Paul.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dokter, ik voel me slapjes. Test eens even op het XMR-virus.
Alles. Je moet wat om je dag door te komen.quote:
Hij spreekt Turks en is een apetrotse Circassier!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef famousje het volgende:
Hem een Turk noemen.. Die kerel is zo americanized als het maar kan..
Obama is dus ook een Afrikaan en een Ier?
Veel Ieren spreken ook geen Gaelic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij spreekt Turks en is een apetrotse Circassier!
Obama spreekt geen Gaelic noch een ongoeboenga taal!
Zij moeten zich schamen! Schaatsen kunnen ze ook al niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veel Ieren spreken ook geen Gaelic.
Ze verwisselen tenminste niet verkeerd van baan zoals Nederlanders dat doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij moeten zich schamen! Schaatsen kunnen ze ook al niet.
Mja hij heeft naast z'n Amerikaanse ook een Turks paspoort.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ze in Ierland geen banen hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze verwisselen tenminste niet verkeerd van baan zoals Nederlanders dat doen.
Ik vraag me af hoe lang jij nog zal doorgaan met het verspreiden van je leugens? Serieus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dr Oz is een geboren Circassiër en waarom jij daar op deze wijze zo over liegt is mij een raadsel, het is een beetje eng zelfs!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang jij nog zal doorgaan met het verspreiden van je leugens? Serieus?Voor iemand die continu aan het zeiken is op de zogenaamde nationalistische Turken ben je wel erg fanatiek in het claimen van etnische Turken voor je eigen volk (Circassiërs en Armeniërs). Dit is zeker niet de eerste keer dat ik je dit zie doen.
Zie hier:
Turken op FOK! #621 - Planet of the Turks, waar Weiss bir is.
Turkse uitvinders in de prijzen
Maar goed, Dr.Oz is een etnische Turk met in de verte wat Kaukasisch bloed - wat overigens niet hetzelfde is als het hebben van Adyghe of Abkhaz bloed.
Zijn overgrootmoeder kwam uit de Kaukasus en dus maakt dat hem een Turk met 1/8e Kaukasisch bloed. En even kijken hoeveel etnische groepen er in de Kaukasus leven, hoor.
[ afbeelding ]
Dr.Oz een Circassiër? Dacht het niet.
En jij ook opbokken met je gelul! Al was ie een eend en familie van Donald.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dr Oz is een geboren Circassiër en waarom jij daar op deze wijze zo over liegt is mij een raadsel, het is een beetje eng zelfs!
Wammes Waggel is een gans en heeft derhalve een hekel aan van die kwakende eenden!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En jij ook opbokken met je gelul! Al was ie een eend en familie van Donald.
Check die borstharen. Sowieso een Turk dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wammes Waggel is een gans en heeft derhalve een hekel aan van die kwakende eenden!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Check die borstharen. Sowieso een Turk dit.
Hoezo hatenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:58 schreef CSSO het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, Mehmet Öz is een ware Shabsogh. Ik herken een Circassiër als ik er één zie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dr Oz is een geboren Circassiër en waarom jij daar op deze wijze zo over liegt is mij een raadsel, het is een beetje eng zelfs!
Turk dus.quote:Mehmet Oz was born in Cleveland, Ohio, to Suna and Mustafa Öz (of Muslim faith) who had emigrated from Konya Province, Turkey.[2][3] Mustafa Öz was born in Bozkır, a small town in central Turkey.
Jep, dat zegt hij ook zelf in het filmpje dat ik hierboven heb gepost. Alleen zijn overgrootmoeder kwam uit de Kaukasus.quote:
Juist, en dan komen Turken hem wanhopig claimen omdat zijn voorouders op door Turken bezet grondgebied woonachtig warenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Idd, Mehmet Öz is een ware Shabsogh. Ik herken een Circassiër als ik er één zie.
Hij draagt die shit alleen aan het eind van de show als hij met organen gaat spelen en proefjes doet. Is misschien 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?Erica Terpstra presenteert haar programma toch ook niet in een zwempak omdat ze vroeger zwemster was?
Dan zijn Mehmet Okur en Hedo Turkoglu ook van Turkse origine. Quod non!!!!!quote:
Ja, het trieste is, dat ook al probeer je over te komen alsof je aan het trollen bent, je toch serieus bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist, en dan komen Turken hem wanhopig claimen omdat zijn voorouders op door Turken bezet grondgebied woonachtig waren
Haha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ze in Ierland geen banen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |