Bovenstaande gebruiker baggert weer vrolijk door met talloze nietszeggende plaatjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 3 meiden bevingeren elkaar in de slaapkamer!
Is weg, blijft behelpen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bovenstaande gebruiker baggert weer vrolijk door met talloze nietszeggende plaatjes.
hah. mensen die haten op pharkusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik post voor het laatst in KLB.
Ben nogal ontevreden over het functioneren van Pharkus (kinderachtigheid, meligheid en dat soort ongein). Zolang hij nog steeds de mod hier is, blijf ik weg.
Onder hem heb ik het gevoel voor de kat haar kut topics te openen. Ik had mezelf al in juli een ban aangesmeerd om escalaties te voorkomen (en ook om te voorkomen dat ik mezelf iets zou aandoen, ik zou bijna van de Euromast springen), maar ben toen weer teruggekomen.
Hopelijk merkt iedereen dit signaal op, ik sluit meerdere acties niet uit.
Jullie hebben mij nodig, niet andersom.quote:
Moet jij zonodig zeggen als kutnewbie en schandmeid in twee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hah. mensen die haten op pharkuswho cares als je weg gaat?
Jammer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben nogal ontevreden over het functioneren van Pharkus (kinderachtigheid, meligheid en dat soort ongein). Zolang hij nog steeds de mod hier is, blijf ik weg.
In juli was ik nog geen mod hè? Voor de rest kan ik me niet heugen dat ik een topic van jou op slot heb gegooid. Ondertussen heb je 1 note van mij gehad die mijns inziens terecht was (niet eens een van je flames richting mij).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Onder hem heb ik het gevoel voor de kat haar kut topics te openen. Ik had mezelf al in juli een ban aangesmeerd om escalaties te voorkomen (en ook om te voorkomen dat ik mezelf iets zou aandoen, ik zou bijna van de Euromast springen), maar ben toen weer teruggekomen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoek jij 's heel snel hulp.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom wachten.. Ik wil je er met liefde mee helpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik voor mezelf weer een ban aanvraag. Ik wacht nog tot na de zondagavond.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 03:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Yep, maar het is net alsof ik voor helemaal niets vecht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Jammer.
Je plaatst nog weleens inhoudelijke posts, zeg maar.
Dat doe je ook. Doei.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, maar het is net alsof ik voor helemaal niets vecht.
Dan kan ik het net zo goed voor gezien houden.
Wat? Je bent geen militair hoor. Je bent gewoon een FOK!er die een mod niet mag en daar huilie huilie over doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, maar het is net alsof ik voor helemaal niets vecht.
Dan kan ik het net zo goed voor gezien houden.
In dit geval gaat het om een mod die me vroeger samen met een ander een ban wilde aansmeren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat? Je bent geen militair hoor. Je bent gewoon een FOK!er die een mod niet mag en daar huilie huilie over doet.
Haha aah, dat is niet lief nee, als dat echt zo isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een mod die me vroeger samen met een ander een ban wilde aansmeren.
Ik ben benieuwd, linkje naar topic? Wie was mijn zogenaamde kompaan? Ik heb je eerder al aangeraden om als je iets dwars zit met concrete voorbeelden te komen hier in dit topic. Kom op, zeg wat je dwars zit, in plaats van met ongefundeerde insinuaties om de hete brij heen te draaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een mod die me vroeger samen met een ander een ban wilde aansmeren.
Ook koorknaapjes ontsporen wel eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 05:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zou Pharkus dan echt niet zo'n lieve jongen zijn als dat die zich voor doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |