Lolwhut?quote:Zij hebben er geen haast bij, zo lang er geen vervanger is, mag ik mooi de huur blijven ophoesten.
Zo lijkt het te werken. Jaarcontract heb je hier. Voortijdig opzeggen komt je dus op een boete te staan plus je moet hier maar blijven en betalen tot er iemand anders het wil overnemen van je.quote:
Oh, dat is mooi dom dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Supersoep het volgende:
Zo lijkt het te werken. Jaarcontract heb je hier. Voortijdig opzeggen komt je dus op een boete te staan plus je moet hier maar blijven en betalen tot er iemand anders het wil overnemen van je.
Zeer ideaal.
1. In Nederland zijn er net zo goed veel schimmige bedrijfjes en huisjesmelkers, mogelijk nog meer.quote:TS gaat weer terug naar Nederland, dus de huidige kamer wordt verhuurd. Gaat via zo'n leuk klein bedrijfje die er geen reet van kunnen, dus TS loopt het zelf maar vooral te adverteren. Zij hebben er geen haast bij, zo lang er geen vervanger is, mag ik mooi de huur blijven ophoesten.
Nu heb ik alles lopen schoonmaken afgelopen week, al wat interesse / bezichtigingen gehad. Daar kan je je dus op voorbereiden. Zorgen dat er geen rommel staat, niks. Nu is vandaag eigenlijk de eerste dag dat ik even laks ben en er weer wat rommel op m'n tafel staat enzo. Nog niet afgewassen, niks.
Natuurlijk klopt dus daarnet onaangekondigd zo'n droplul van het bedrijf aan, met twee jonge mensen bij zich. Of ze even mogen kijken. Sta ik daar met een tafel vol etensresten en vuile borden .
De sleutel ging zelfs al in het slot omdat ik niet gelijk ''JA'' roep als ze kloppen. (ik loop gewoon naar de deur toe om open te doen, maar zoveel geduld hebben ze niet) M'n vriendin is hier nog maar een dag geleden vertrokken, stel dat ze er nog was en ik haar op dat moment aan het neuken was, wat dan?
Nu ben ik dus redelijk over de zeik, maar ze willen de telefoon niet opnemen zodat ik het ze even goed kan uitleggen dat ik toch wel gediend ben van ENIGE aankondiging vooraf dat er iemand onderweg is om te bezichtigen.
Die potentiële huurders kunnen dus al zijn afgehaakt, terwijl het al zo'n hels karwei is om iets te verhuren rond deze periode. Ze worden bedankt, stelletje saboteurs.
Dit wel een beetje jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef DeWaasheid het volgende:
Eigen schuld, wie gaat er dan ook naar belgie...
Goede tips wel, bedankt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1. In Nederland zijn er net zo goed veel schimmige bedrijfjes en huisjesmelkers, mogelijk nog meer.
2. Tip voor een volgende keer: sleutel altijd aan de binnenkant op het slot, niemand kan je deur van buiten openmaken.
3. Je had tijdens de bezichtiging moeten melden tegen de mensen die komen kijken dat je er niet op had gerekend dat mensen zouden komen kijken aangezien niemand iets met jou had afgesproken en dat het dientengevolge niet optimaal opgeruimd is. Als die persoon van dat bedrijf dan voor schut staat is het zijn probleem.
Met zo'n stomme kamerquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef daftme het volgende:
En die belgen maar lachen om die stomme Hollander.
Je wist de voorwaarden toch toen je het contract ondertekende, eigen schuld dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo lijkt het te werken. Jaarcontract heb je hier. Voortijdig opzeggen komt je dus op een boete te staan plus je moet hier maar blijven en betalen tot er iemand anders het wil overnemen van je.
Zeer ideaal.
Dat is de klacht niet zozeer, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je wist de voorwaarden toch toen je het contract ondertekende, eigen schuld dus.
Goede vraag, ik ben namelijk op zoek naar een kamer, grofweg in de driehoek Reet - Kontich - Aartselaar.quote:
Nooit geweten dat die plaatsen in België lagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, ik ben namelijk op zoek naar een kamer, grofweg in de driehoek Reet - Kontich - Aartselaar.
Je moet ook niet naar Gent gaan, dat zuigt. Leuven is veel gezelliger.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het middeleeuwse Gent. Leuk stadje wel.
Waar ergens in Gent?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het middeleeuwse Gent. Leuk stadje wel.
Je vergeet Aarschot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede vraag, ik ben namelijk op zoek naar een kamer, grofweg in de driehoek Reet - Kontich - Aartselaar.
Wat is er leuker aan Leuven dan Gent?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Gent gaan, dat zuigt. Leuven is veel gezelliger.
Overigens hebben ze hier net zo'n idiote huisbazen hoor.
Alles. Vooral de mensen. En de universiteit. Maar de rest ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Wat is er leuker aan Leuven dan Gent?
Dat wil ik wel geloven. Wat een bende is het hier soms.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alles. Vooral de mensen. En de universiteit. Maar de rest ook.
Zo, echt wel, vooral Belgische meisjes die bij drankhandels werken, zoals in Essen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef KritischeMassa het volgende:
Belgen zijn koel
Neem hun bier, hemels
Of hun chocolade...
En sowieso, de belgische keuken...
En dan dat accent, belgische meisjes
Gent scoorde toch onlangs hoger op de ranking dan Leuven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alles. Vooral de mensen. En de universiteit. Maar de rest ook.
Neuh. Maar Gent schijnt de grote rivaal van Leuven te zijn, en ik dacht eens mee te gaan in de traditie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Gent scoorde toch onlangs hoger op de ranking dan Leuven.
Leuke/vervelende mensen vind je in Gent en Leuven
Gent heeft minsten net zoveel historische gebouwen dan Leuven
Meer keuze wat uitgaan betreft
Ben je ooit in Gent geweest?
Ja, dat klopt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neuh. Maar Gent schijnt de grote rivaal van Leuven te zijn, en ik dacht eens mee te gaan in de traditie.
Nou, ik ken één iemand die in Gent gestudeerd heeft, en die bakte er niets van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.
Heb die onderlinge rivaliteit/haat nooit begrepen.
Doe het dan meteen goed en ga in Spermalie wonen...quote:
Nou ja. Ik kan enkel spreken over m'n eigen opleiding. Een vreemde taal studeren met lesboeken in het Frans is verre van handig. De reden? 'Het zijn nu eenmaal goede boeken'. Verder zijn enkele vakken verplicht terwijl ze in bijvoorbeeld Leiden en Leuven enkel keuzevakken zijn. Verder is de lesindeling verre van optimaal te noemen. Dat scheelt gewoon enorm.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leuven is echt een studentenstad zoals bijv. Leiden, Gent is een stad waar ook in wordt gestudeerd zoals bijv. Amsterdam.
Supersoep, wat vind jij zo slecht aan de universiteit in Gent?
Ik denk dat je een te positief beeld hebt van Leuven. Hier zijn ook dingen die heel erg verkeerd gaan. Er is afgelopen jaar een nieuw IT-project opgestart, waardoor verschillende mensen hun ISP niet (volledig) hebben kunnen invullen, en waardoor sommige mensen 4 examens op 4 achtereenvolgende dagen hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan enkel spreken over m'n eigen opleiding. Een vreemde taal studeren met lesboeken in het Frans is verre van handig. De reden? 'Het zijn nu eenmaal goede boeken'. Verder zijn enkele vakken verplicht terwijl ze in bijvoorbeeld Leiden en Leuven enkel keuzevakken zijn. Verder is de lesindeling verre van optimaal te noemen. Dat scheelt gewoon enorm.
Nee man, Gent > Leuven. Teveel studentjes in Leuven, Gent is tenminste nog iet of wat een echte stad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Gent gaan, dat zuigt. Leuven is veel gezelliger.
Overigens hebben ze hier net zo'n idiote huisbazen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |