Waarom zeggen zoveel vrouwen dat? Kun je uitleggen waarom donker mooier is dan blond?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dan was dat het, ik heb liever donker haar bij mannen.
Staat dominanter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zeggen zoveel vrouwen dat? Kun je uitleggen waarom donker mooier is dan blond?
Persoonlijke voorkeur, geen idee eigenlijk verder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zeggen zoveel vrouwen dat? Kun je uitleggen waarom donker mooier is dan blond?
Seks is ook sport.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan sporten, zo neuk ik nooit.
Ik kan mijn armen niet eens omhoog doen nu.
En hoeveel vrouwen willen er met mij sporten? Precies.quote:
Hmm, zou kunnen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur, geen idee eigenlijk verder.
quote:
Wat meer spieren kweken.quote:
Over het algemeen wel ja. Maar ook gespierd word je niet zomaar, zelfs als je voor die knuffelbeer-uitstraling gaat. Meeste Nederlandse mannen hebben gewoon overgewicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
Naar mijn ervaring vallen vrouwen niet eens op mannen die er uit zien als een beest. Maar juist meer op de mannen die wel gespierd zijn maar nog wel met een knuffelberenuitstraling.
Topquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
Eerste solo, alleen kreeg mijn video niet goed gealigned in sony vegas met mijn recording.waardoor het nu af en toe iets erlangs zit.
Ik had toen een hipster bui, vandaar mijn witte gitaar.
Slash staat er altijd wel relaxt bijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:00 schreef stefanhaan het volgende:
Hier is slash echt baws
Hij begint met spelen en er komt een dude aanDie hem een peuk in zijn bek douwt.
Hoe fckin vet is datZo wil ik ook opt podium staan met mijn hoge hoed
Nah kan geen band vinden anders speelde ik er al wel in helaas.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
TopEn die tele thinline is ook cool hoor
[..]
Slash staat er altijd wel relaxt bij
Speel je al in een bandje?
Wat mij betreft word ik een tweede Filemon. Alles is beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
Naar mijn ervaring vallen vrouwen niet eens op mannen die er uit zien als een beest. Maar juist meer op de mannen die wel gespierd zijn maar nog wel met een knuffelberenuitstraling.
Ik zou zo'n afgetrainde kerel wel doen voor de lust.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
Trouwens, jij zegt in dat topic dat je moeten eten als een beest. Heb je geen last van een hoger vetpercentage dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat meer spieren kweken.
Heb hier het een en ander in uitgelegd. Daarnaast kan ik je het Bodybuilding-topic in SPT aanraden.
[..]
Over het algemeen wel ja. Maar ook gespierd word je niet zomaar, zelfs als je voor die knuffelbeer-uitstraling gaat. Meeste Nederlandse mannen hebben gewoon overgewicht.
Dan moet je er zelf 1 beginnenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nah kan geen band vinden anders speelde ik er al wel in helaas.
Ik kom net terug van m'n oefenavondje, blijft toch altijd hard opboksen met toesten tegen 2 gitaristenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan moet je er zelf 1 beginnenAls je dat echt wil natuurlijk.
Vrouwen die gitaar spelen trouwens![]()
Is kut hoor om een band te beginnen in je omgeving. Als je daar niet meer op school zit enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik stel niks uit, ik kan morgen mijn armen niet bewegen vanwege de spierpijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
Je kunt heel veel doen in 6-12 maanden, heloef. Waarom blijf je het uitstellen. Begin gewoon en ga door tot je tevreden bent.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou zo'n afgetrainde kerel wel doen voor de lust.
[..]
Nog steeds 13-14%. Van het voorjaar naar 10% voor de zomer, lager vind ik persoonlijk niet mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, jij zegt in dat topic dat je moeten eten als een beest. Heb je geen last van een hoger vetpercentage dan?
Narcisme ten top, honestly.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg Panzer, jij bulk beest.
Hoe vreet je veel tegen je zin in? Waar haal je die discipline vandaan?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel niks uit, ik kan morgen mijn armen niet bewegen vanwege de spierpijn.
Te veel gerukt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel niks uit, ik kan morgen mijn armen niet bewegen vanwege de spierpijn.
Jij doet het ook met een vorm van tegenzin dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:10 schreef Panzermaus het volgende:
Narcisme ten top, honestly.Is ook de reden waarom ik nu nog op ben bijvoorbeeld, gewoon eten.
Waar een wil is, is altijd een wegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is kut hoor om een band te beginnen in je omgeving. Als je daar niet meer op school zit enzo.
ze staat alleen als een mongool met die gitaar te bewegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar spelen kan zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze staat alleen als een mongool met die gitaar te bewegen.
Deze beterquote:
Verre van. Ik haal er gewoon heel veel voldoening uit om me keer op keer verder te pushen naar een fysiek dat eigenlijk nooit compleet is. Jezelf uitdagen heb ik altijd al leuk gevonden. Ik heb mijn lichaam ook te lang verwaarloosd, dus het voelt ook wel als een soort van overwinning voor mezelf nu. Het heeft niets met de buitenwereld te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij doet het ook met een vorm van tegenzin dus?
Groepsfitness.quote:
Ik heb verplicht sportclinics op school.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze beter
En ze gebruikt een ibanez RG
En ik zou er raken
Ruim je het straks wel allemaal op? Want je praat zoveel poep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ehm, ja, ok, je verwaarloosde jezelf dus het voelt goed om je vol te proppen met voedsel, dat ''dieptepunt'' heb ik nog niet bereikt dan denk ik.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ruim je het straks wel allemaal op? Want je praat zoveel poep.
Huh? Grappenmaker. Dat volproppen met voedsel hoort er gewoon bij omdat er anders weinig gebeurt, je moet eten om te groeien. Heeft niets met verwaarloosde zelf te maken. Ik vind het oprecht leuk, het voelt als een uitdaging en de resultaten motiveren me. Je krijgt eruit wat je erin stopt. En dat is ook gewoon 'verslavend' tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ehm, ja, ok, je verwaarloosde jezelf dus het voelt goed om je vol te proppen met voedsel, dat ''dieptepunt'' heb ik nog niet bereikt dan denk ik.
Zulke abs zou ik dan weer niet willen hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik kijk altijd wel heel veel naar dit soort filmpjes:
Maar dat is verder niet omdat ik zelf die oefeningen wil doen ofzo.
Ah, leuk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Groepsfitness.
Cardio en circuitjes, of hoe je het ook noemt.
[..]
Ik heb verplicht sportclinics op school.
Maar aangezien het ergens vreemd genoeg voelt dat sporten en omdat mijn twee dikke vrienden van school een paar jaar terug enorm veel afvielen, zijn nu een stuk verder etc. ik heb nog steeds alleen mijn rechterhand je kent het wel. Dus heb ik besloten het samen met een vriend te blijven doorzetten. Een mens moet wat in zijn leven.
Gelukkig maar, die moet je ook niet doen namelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik kijk altijd wel heel veel naar dit soort filmpjes:
Maar dat is verder niet omdat ik zelf die oefeningen wil doen ofzo.
Smerig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zulke abs zou ik dan weer niet willen hebben.
Nee bij haar is het een beetje té. Maar over het algemeen, een strak lichaam is wel mooi. Vind ik trouwens bij mannen ook, ik vind dunne armen, kippenborst en een bierbuikje gewoon geen gezicht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zulke abs zou ik dan weer niet willen hebben.
Hehe. Ik ben nu handstandpushups aan het proberen, er zit gelukkig wel enige progressie inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die moet je ook niet doen namelijk.
Ik ben echt zo lui hahaha, pak overal de auto voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Fietsen doe ik veel![]()
Alweer een nieuwe fiets besteld
Vooral bij vrouwen vind ik gewoon strak veel mooier, bijvoorbeeld alleen wat definitie lijnen verticaal langs de buikspieren en over het midden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee bij haar is het een beetje té. Maar over het algemeen, een strak lichaam is wel mooi. Vind ik trouwens bij mannen ook, ik vind dunne armen, kippenborst en een bierbuikje gewoon geen gezicht.
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar wat broodjes besmeren met choco pasta
Haha tof! Nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben nu handstandpushups aan het proberen, er zit gelukkig wel enige progressie in
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar wat broodjes besmeren met choco pasta
Ik ga mijn auto de deur uit doen en er komt geen nieuwe voor terugquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben echt zo lui hahaha, pak overal de auto voor.
Maarja ben ook niet gespierd maar ook niet dik, denk eerder nog iets aan de lichte kant.
Zal wel komen omdat ik niet zoveel snoep ofzo.
Ik heb het voordeel dat ik een beetje getrainde armen heb, maar voor de rest niet zoveel massa hebquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha tof! Nog nooit geprobeerd, ziet er wel tof uit en wil het sowieso leren.
[..]
[ afbeelding ]
Nouja stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ga mijn auto de deur uit doen en er komt geen nieuwe voor terug
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze heeft alleen views omdat ze inkijk heeft.
Ok man, ik maak een sicke combo tussen ham en kaas tussen mijn broodjes, let maar op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
Pak gewoon pindakaas of vleeswaren, maatje.![]()
Een stuk strakker worden en sterkere armen want het zijn net spaghettislierten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, leuk?Wat zijn je doelen eigenlijk?
orianthi is wel goed ja, die heeft ook een nummer samen met Steve Vaiquote:
Mijn vriendinnetje wilde 10 kilo afvallen... Ik zo WTF.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:30 schreef twi het volgende:
Ik hou bij vrouwen toch wel van een beetje babyvet hoor.
Ik heb nu een Discovery en ik ben dat kreng spuugzat kost bakken met geld en ik heb er toch geen fuck aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja stuk goedkoper.
Maar bij mij is het echt dat ik voor een stukje dat fietsen 5 min kost al de auto pak
Krijg er bijna honger vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ja kree.
Ik heb een broodje met kaas en ham.
Ben wel blij als ik 's ochtends moet werken om 7 uur en het is weer van dat schijt weer (koud en regen) dat ik een auto heb ookal is het maar 10 min fietsen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu een Discovery en ik ben dat kreng spuugzat kost bakken met geld en ik heb er toch geen fuck aan
Prijs jezelf lucky, ik had helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik een beetje getrainde armen heb, maar voor de rest niet zoveel massa heb
Minder eten en flink krachttrainen + cardio' en dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stuk strakker worden en sterkere armen want het zijn net spaghettislierten.
Komt door die modellenwereld, een meisje van 1.75 zou volgens al die gezondheidspiefjes een gewicht van 60-something moeten hebben. Echter heb je er genoeg die richting de 50 kg duiken en al hun vet en spiermassa kwijtraken. Ja, dat die modellen nu in een maatje zero moeten passen voor zo'n show, dat is wat anders. Ik vind het gewoon fijn en aantrekkelijk wanneer een meisje een vetlaagje heeft en vind een klein (!) buikje ook aantrekkelijker dan een platte buik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje wilde 10 kilo afvallen... Ik zo WTF.
Ze is helemaal niet dik, prima zoals ze is.
Maar ze vindt zichzelf te dik.
Is dat nou echt zo'n vrouwen ding???
Ik werk nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ben wel blij als ik 's ochtends moet werken om 7 uur en het is weer van dat schijt weer (koud en regen) dat ik een auto heb ookal is het maar 10 min fietsen.
Maarja je betaald er wel voor dat is dan weer het jammere.
gast dit is de SC je kan hier niet ontopic zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:40 schreef kree het volgende:
Trouwens om effe een beetje semi ontopic te blijven.
Ik heb nu een maandje met "mijn" meisje.
Maar ik ben best wel bang om haar te verliezen.
Ze is gewoon zo mooi (en niet alleen omdat ik haar leuk vindt, maar omdat het gewoon zo is)
Dat ze misschien op mij uitgekeken raakt ofzo.
Ik ben altijd het rustige type en zij heeft verhalen genoeg te vertellen.
Denk dan bij mezelf vindt ze me niet saai ofzo...
Maarja tot nu toe gaat het leuk allemaal hoor daar niet van.
Maar ik weet wel dat zij maar 1 keer naar de kroeg hoef te gaan en lief te kijken naar een gozer dat ze er èèn te pakken heeft.
tot zover mijn dagboek
vandaar semiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
gast dit is de SC je kan hier niet ontopic zijn
Spieren zitten overal, voor elke kleine beweging die je lichaam kan maken zit er wel ergens een grote of kleine spier. En ze hebben ze nog allemaal benoemd ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
Panzer, kan je spieren rondom je ribben trainen? Ik voelde er laatst een soort van spierpijn, maar.. groeit dat een beetje ver dan?
Beide denk ik. Mensen kunnen genetisch al een wat tengere bouw hebben, en bij een lager vetpercentage ben je dan wel dunnetjes ja. Valt weinig aan te doen met 'kleine bijstellingen' ofzo, elke man kan wel wat meer spiermassa gebruiken. Gewoon knallen met compounds in de sportschool en over een halfjaar ben jij meer dan tevreden. Drie keer per week 1.5 uur, meer tijd heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik vind mezelf rond mijn ribben erg dun namelijk... Dus ik vraag me af of dat beetje gefixed kan worden of dat het misschien gewoon door mijn lage vetpercentage komt.
En wat zou je aanraden wanneer je al een veel te hoog vetpercentage hebt? Ook gelijk beginnen met die zooi die je postte?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beide denk ik. Mensen kunnen genetisch al een wat tengere bouw hebben, en bij een lager vetpercentage ben je dan wel dunnetjes ja. Valt weinig aan te doen met 'kleine bijstellingen' ofzo, elke man kan wel wat meer spiermassa gebruiken. Gewoon knallen met compounds in de sportschool en over een halfjaar ben jij meer dan tevreden. Drie keer per week 1.5 uur, meer tijd heb je niet nodig.
Ik ben nu nog wel wat pappig geworden maar binnen een half jaar zit hier weer een echte wolf voor jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
Volgend jaar zitten hier als het goed is allemaal gespierde dudes
Al die facky facky's gewoon dood meppen als je klaar bent in de sportschoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word door fattyboys op school skinny genoemd dusja kga maar weer sportscholen
Absoluut. En dan ook nog aanvullende cardio na je krachttraining. Kan ook wel vaker dan drie keer per week. (die cardio) Daarnaast gewoon beneden onderhoud eten, maar wel voldoende eiwit binnenschrapen uit je voeding. Door je cardio gaat je conditie en vetverbranding omhoog, door je krachttraining zul je meer spiermassa krijgen. Je vetpercentage (verhouding, niet-spier, niet-skelet(weefsel), niet-organen, etc) zal dus dalen, is immers een rekensommetje. Je wordt dus strakker, gespierder en minder flabberig. En door meer spiermassa verbrand je elke seconde ook meer energie, dus je valt nog sneller af.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
En wat zou je aanraden wanneer je al een veel te hoog vetpercentage hebt? Ook gelijk beginnen met die zooi die je postte?
Do, alleen al mijn onderarmen zijn verdubbeld in minder dan een jaar. Daarnaast word je er gewoon beresterk van.quote:
Erger dan mij kon je niet zijn. http://cl.ly/8KER/Screen_shot_2011-07-09_at_12.54.16_PM.png Serieus, voor iedereen is er een begin.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word door fattyboys op school skinny genoemd dusja kga maar weer sportscholen
Ik ben nu gewoon te dik maar tot een jaar of zo...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Erger dan mij kon je niet zijn. http://cl.ly/8KER/Screen_shot_2011-07-09_at_12.54.16_PM.png Serieus, voor iedereen is er een begin.
Nope, absoluut niet. Tijdens je krachttraining heb je je glycoceen-stores (opslag van spierenergie) hard nodig. Na 45 minuten hard KT'en ben je zo toasted dat je lichaam nog mooi op vetverbranding overgaat bij je cardio.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
Je kan volgens mij wel beter eerst je cardio doen en daarna je krachttraining... Aangezien krachttraining veel herstelvermogen vereist en je zo snel mogelijk wilt herstellen.
Ik kreeg dan spookverhalen te horen dat je lichaam dan je spieren ging verbranden....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet. Tijdens je krachttraining heb je je glycoceen-stores (opslag van spierenergie) hard nodig. Na 45 minuten hard KT'en ben je zo toasted dat je lichaam nog mooi op vetverbranding overgaat bij je cardio.
Omgekeerde volgorde werkt anti-productief voor zowel krachttraining als resultaten door cardio, zoek maar op.Is ook best logisch namelijk. Maar goed, je moet het maar net weten.
Langer dan (noemmaarwat, geen magisch getal) 30 minuten cardio'en na je krachttraining is dan ook niet bevorderlijk. HIIT is the way to go voor vetverbranding.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kreeg dan spookverhalen te horen dat je lichaam dan je spieren ging verbranden....
Het vorige dieet hield ik anderhalve maand vol.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
Volgend jaar zitten hier als het goed is allemaal gespierde dudes
Je moet eigenlijk gewoon een keer in de week sportschool inplannen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vorige dieet hield ik anderhalve maand vol.Het zal me benieuwen.
Gaan is een tweede he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk gewoon een keer in de week sportschool inplannen.
Moet ik zeggen
Yup. En compoundoefeningen met vrije gewichten vind ik ook leuker dan maar wat aanrommelen op het ene saaie isolatieapparaat na het andere. En je bent nog sneller klaar ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Sprinten is ook veel leuker gewoon.
Ik eet maar 1 keer per dag en nog kom ik aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga iets als www.stronglifts.com doen en zie je hoe hard je gaat. Je zult niet meer anders willen. Minder tijdvergend, meer resultaten, meer kracht waar je ook echt wat aan hebt. Maar ja, hard werken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
Lol
Ik trek/duw altijd maar wat aan wat dingen en ga gewoon door tot mijn spiergroep naar de klote is.
3/4x per oefening dan wel te verstaan... Geen vaste herhalingen.
Ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik eet maar 1 keer per dag en nog kom ik aan
Groente met een stukje vlees, Maar houd er rekening mee dat ik mijn leven niet anders gewend ben en dat ik nu dus niet werk maar daarvoor dag en nacht aan het werk wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Wat eet je dan?
Ik doe 1 boterham 's morgens en dan nog 5 tot de middag en dan 's avonds warm eten.
En ik moet eigenlijk wat meer eten om in het midden van de BMI te komen.
Jij een dieetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
En je weegt? 65?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Wat eet je dan?
Ik doe 1 boterham 's morgens en dan nog 5 tot de middag en dan 's avonds warm eten.
En ik moet eigenlijk wat meer eten om in het midden van de BMI te komen.
Ik heb toen amper gegeten, veel sla en tonijn en elke dag hardlopen. Ik had toen nog motivatie: seksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik eet maar 1 keer per dag en nog kom ik aan
Gemis aan structuur lijkt me.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Groente met een stukje vlees, Maar houd er rekening mee dat ik mijn leven niet anders gewend ben en dat ik nu dus niet werk maar daarvoor dag en nacht aan het werk was
Sla en alleen een tunafish lijkt me dus echt dat je daar heel snel beu van word, Kappen met de koolhydraten en meer eiwitten vreten jongquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toen amper gegeten, veel sla en tonijn en elke dag hardlopen. Ik had toen nog motivatie: seks
Die motivatie maar laten vallenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb toen amper gegeten, veel sla en tonijn en elke dag hardlopen. Ik had toen nog motivatie: seks
The hack man, ik zou omkomen van de honger met dat dieet. Doe je niks overdag?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet gewogen maar ik schat tussen 75 - 80 kg
Ik ga niet in detail treden met wat ik dus als ''werk'' gedaan heb, Wel van die normale baantjes maar dat was om niet op te vallen. Ik mismijn oude leven best wel als ik erbij stil staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Gemis aan structuur lijkt me.
Tja heb er ook last van, draai dag en nacht nog wel eens om.
Het helpt wel als ik gewoon afspreek dat ik kom werken, heb ik een stok achter de deur om optijd op te staan.
En daardoor kom je weer meer in het ritme van bepaalde tijden eten etc.
Nee joh ik ben dol op tonijn. Ik ben er een paar kilo door kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sla en alleen een tunafish lijkt me dus echt dat je daar heel snel beu van word, Kappen met de koolhydraten en meer eiwitten vreten jong
haha tja ik weet niet, heb wel meer honger als ik druk bezig ben geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The hack man, ik zou omkomen van de honger met dat dieet. Doe je niks overdag?
Ik ben 68kilo ofzo... zou graag naar 80 kilo gaan maar dat is niet weggelegd zonder panzer dieet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha tja ik weet niet, heb wel meer honger als ik druk bezig ben geweest.
Maar het gaat me wel goed af geloof ik.
Op die manierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik ben dol op tonijn. Ik ben er een paar kilo door kwijt geraakt.
Het ging pas fout toen ik op vakantie ging. Daarna kon ik niet goed in mijn oude ritme komen.
Ik vind seks niet zo boeiend meer als toen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die motivatie maar laten vallen?
Tonijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik ben dol op tonijn. Ik ben er een paar kilo door kwijt geraakt.
Het ging pas fout toen ik op vakantie ging. Daarna kon ik niet goed in mijn oude ritme komen.
Nouja ik eet gewoon maar als ik honger heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 68kilo ofzo... zou graag naar 80 kilo gaan maar dat is niet weggelegd zonder panzer dieet.
Sex niet boeiend vinden en 18 zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind seks niet zo boeiend meer als toen.
Hier klopt iets niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sex niet boeiend vinden en 18 zijn
Precies...quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 68kilo ofzo... zou graag naar 80 kilo gaan maar dat is niet weggelegd zonder panzer dieet.
Probeer het gewoon een poosje, honger zul je niet krijgen. Maar als je er niet hard bij traint in de gym dan zul je hoofdzakelijk vetmassa aanzetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag, lang geleden dat ik het op deze manier in kaart heb gebracht.
O: banaan, [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], 2x grof volkoren pindakaas, multi-capsule
T: 1x ontbijtkoekreep
L1: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
T: 1x zakje Nibbits
L2: 2x grof volkoren kipfilet, 600 ml halfvolle melk
L3: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
D1: veel, van alles wat + 2x magere yoghurt
D2: [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], banaan
D3: 500 gr magere kwark, 2x visolie-capsule
WATER: 6x 500 ml kraanwater over de gehele dag
Ik vind het nog steeds boeiend.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sex niet boeiend vinden en 18 zijn
Kga wel kijken of ik 9x op een dag kan etenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Probeer het gewoon een poosje, honger zul je niet krijgen. Maar als je er niet hard bij traint in de gym dan zul je hoofdzakelijk vetmassa aanzetten.
Eh, sporten kan ook leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds boeiend.
Alleen niet boeiend genoeg om voor te sporten.
Ik wil gewoon in een simpele Polo rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Precies...
Heloef, je had je kans, je sloeg het af. Op een dikke motor moet je het leren zeggen ze, je wil per sé die ene glimmende tomos...
Als je alles in 1 eetmoment weg kan krijgen is het ook goed hoor, zolang je het maar binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kga wel kijken of ik 9x op een dag kan eten
Tja als ik het grootste gedeelte van de tijd op de loopband/crosstrainer/fiets moest dan had ik er ook snel genoeg van gehad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eh, sporten kan ook leuk zijn hoor
Nou nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eh, sporten kan ook leuk zijn hoor
Echt niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds boeiend.
Alleen niet boeiend genoeg om voor te sporten.
Toch kun je met die monstertruck de ziekste stunts uithalenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in een simpele Polo rijden.
Niet in een megatruck.
quote:
Nee het is toch slecht de eerste keer. Boeiend.quote:
Kwark is goed voor mij. en voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
Porno kijken is niet goed voor mij.
Enige sport die tof vind om te doen is voetbal. Voor de rest sport ik omdat ik iets wil bereiken. Dat is het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Emoties opzij, alles in je sport kwijt kunnen.
Of gewoon de hele dag fokken
Voetbal shirtjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Enige sport die tof vind om te doen is voetbal. Voor de rest sport ik omdat ik iets wil bereiken. Dat is het.
Dan kan je het net zo goed niet doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Enige sport die tof vind om te doen is voetbal. Voor de rest sport ik omdat ik iets wil bereiken. Dat is het.
Ik sterf gewoon als maagd. Alles liever dan dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Heloef over 10 jaar met zijn vriendin.
[ afbeelding ]
Ik was precies hetzelfde. Nu is het een van mijn favoriete hobby's geworden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is echt chill te okselfucken johquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sterf gewoon als maagd. Alles liever dan dat.
Over dat maagd zijn valt nog wel mouw aan te passen, Je kunt me Dmen als je dat nodig achtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sterf gewoon als maagd. Alles liever dan dat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Over dat maagd zijn valt nog wel mouw aan te passen, Je kunt me Dmen als je dat nodig acht
Ehm jawel, ik wil iets bereiken. Ik hoef het niet leuk te vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed niet doen.
Nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Over dat maagd zijn valt nog wel mouw aan te passen, Je kunt me Dmen als je dat nodig acht
Dat is gewoon kutquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm jawel, ik wil iets bereiken. Ik hoef het niet leuk te vinden.
Nou dan niet, Kan toch beter krijgen dat weet je gemiste kans maar daar kom je later nog wel achterquote:
Genieten dit...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:48 schreef Panzermaus het volgende:
Had jij trouwens niet die fayer geneukt ofzo?
Lang verhaal don't ask.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:48 schreef Panzermaus het volgende:
Had jij trouwens niet die fayer geneukt ofzo?
Nee zijn zoals ik nu ben is wel een feest.quote:
Je mathmatics teacher doet het wss in 1 pagina.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Jee. Ik heb eindelijk mijn wiskundige paper af, 7 pagina's hardcore formules enzo.
Maar ik leg het heel goed enzo. Bovendien zijn het zieke formules die hij niet eens kent, hoop ik voor hem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mathmatics teacher doet het wss in 1 pagina.
Whered you come from?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis. Eerst moet m'n tandenborstel weer opgeladen worden voor ik naar bed kan
Handigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis. Eerst moet m'n tandenborstel weer opgeladen worden voor ik naar bed kan
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, whooohooohoooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was even op bezoek bij mamalief
Lol, had niet door dat het al zo laat wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, whooohooohooooooooooooooooooooooo
Gekke mama, mama maakt het laat man.... Moest mama niet denken aan zoonlief dat hij vast wel wou gaan slapen?
I didnt mean to make you cry....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, whooohooohooooooooooooooooooooooo
Gekke mama, mama maakt het laat man.... Moest mama niet denken aan zoonlief dat hij vast wel wou gaan slapen?
Ik ben dat allemaal al verleerd johquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi. Het is om formules van machtreeksen te bereken![]()
Dus bijvoorbeeld 13+23+33+43+53
Je kan het ook gewoon in wolfram alpha invoerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dat allemaal al verleerd joh
Gewoon, dat je me een overanalyserend moeilijk persoon vindt, en dat je wel van me houdt als ik simpel doe.quote:
Ja dat klopt welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon, dat je me een overanalyserend moeilijk persoon vindt, en dat je wel van me houdt als ik simpel doe.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:36 schreef Joysa het volgende:
Ik lig prima
Ik ga nog een poging wagen.. Truste!
Wat is er?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:08 schreef heloef het volgende:
Blegh goed begin van de dag, mijn vrijdagavond is verpest.
Ik zou naar de film gaan vanavond, maar degene waar ik mee zou gaan is verhinderd.quote:
Niet als je al een pm met info hebt gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moguh roy!
Moeten we echt een pm/dm naar jou of pinda sturen als we naar de meet gaan?
Jij kunt niet afmelden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef heloef het volgende:
Oh crap ik moet nog afmelden voor de meet.
Zal toch moeten helaas.quote:
Want?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:52 schreef heloef het volgende:
Oh crap ik moet nog afmelden voor de meet.
Meerdere dingen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet wilt zonder faye.
Komt Faye ook niet dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je niet wilt zonder faye.
En dat wist je begin van deze week nog niet toen je al begon te twijfelen omdat faye niet kwam?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb net 15 euro, moet nog naar de kapper en heb een project af te ronden volgende week.
Aannames maken is niet je sterkste punt.
Beetje lame is het jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat wist je begin van deze week nog niet toen je al begon te twijfelen omdat faye niet kwam?
Ik wist toen nog niet dat ik maar 15 euro zou hebben nu.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dat wist je begin van deze week nog niet toen je al begon te twijfelen omdat faye niet kwam?
Nope, ik heb al afgemeld. Geen geld en even geen drank voor mij en geen zin in een confrontatie.quote:
Leuk voor jequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, ik heb al afgemeld. Geen geld en even geen drank voor mij en geen zin in een confrontatie.
Volgens mij zijn er inmiddels aardig wat afzeggingenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wat is dit?
![]()
Ik ga met de auto, willen 3 mensen mee. Zeggen ze vervolgens alle 3 af.
Serieusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wat is dit?
![]()
Ja dat is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet nu even rust nemen voordat ik gek word (:
Matig, dit. Zit ik dalijk alleen met jou daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er inmiddels aardig wat afzeggingen
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus
Wat een falers, zeg dan niet dat je meegaat... Altijd zelfde geouwehoer met die meets hier en zo
Jij gaat wel?
Fixed it.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wat is dit?
![]()
Ik ga met de auto, willen 3 4 mensen mee. Zeggen ze vervolgens alle 3 af. er 3 af, gelukkig gaat de lekkerste nog mee.
Dan hoeven we ons ook niet in te houden, dat is dan wel weer nice.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoeven we ons ook niet in te houden, dat is dan wel weer nice.
Weet niet of het echt druk wordt nu inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig, dit. Zit ik dalijk alleen met jou daar.
Ogen op de weg houden wordt moeilijk, morgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En dan hoef ik geen broek aan in de auto.
Ogen op de weg lukt prima hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ogen op de weg houden wordt moeilijk, morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou jammer zijn. Maar jouw meet, jouw keuze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het echt druk wordt nu inderdaad.
Kan hem ook verplaatsen maar dan wordt het pas na carnaval
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ogen op de weg lukt prima hoor.Als we morgen niet aan zijn gekomen, Roy, weet je waar het aan ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik doe het niet met opzet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus
Wat een falers, zeg dan niet dat je meegaat... Altijd zelfde geouwehoer met die meets hier en zo
Jij gaat wel?
hij twijfelde al nadat Faye en VH hadden afgezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Owja, jij en Twi natuurlijk.quote:
quote:
Er zijn nog meer leuke mensen hoor... niet alles draait toch op Pinda en VH???quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij en Twi natuurlijk.
Dan lijkt de meet me al geslaagd.
Ik en een vriendinnetje...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij en Twi natuurlijk.
Dan lijkt de meet me al geslaagd.
Heeft ie in een dm gezet, dus mag ik niet openbaren. Sorry.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eens.
Al moest ik wel een traantje wegplinken omdat kutkloon niet komt.. Wat heeft hij voor excuus?
Is je vriendinnetje single?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik en een vriendinnetje...
En Watertornado en Naatje.
En heel misschien Knetter
Ja, pas een weekje....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie in een dm gezet, dus mag ik niet openbaren. Sorry.
[..]
Is je vriendinnetje single?
Ruimte genoeg dus.quote:
Laat maar zien, pinda.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
Willen jullie mijn schilderij zien? *trots is
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef arachide. het volgende:
Willen jullie mijn schilderij zien? *trots is
quote:
Ehh, ok. Queen of drama?quote:
Fuck welke shit?quote:
Ziet er best leuk uit. Hij hangt bij jullie thuis aan de muur?quote:
Alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck welke shit?
[..]
Ziet er best leuk uit. Hij hangt bij jullie thuis aan de muur?
Ah, ik zie het.quote:
Nu nog hopen dat ze leuk is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooie tijd voor een rebound dus kaneel.
nou ze is er nog niet helemaal over heen... was een relatie van een jaar. En ze is niet zo iemand die gelijk een ander neemt..... dat vind ze zelfs vreemdgaanquote:
Dat kan ik waarderen. Sterker nog, I wouldn't have it any other way.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ze is er nog niet helemaal over heen... was een relatie van een jaar. En ze is niet zo iemand die gelijk een ander neemt..... dat vind ze zelfs vreemdgaan
Abstracte kunst heet zoiets.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:53 schreef debeterebob het volgende:
Ik mag het niet zeggen maar dat schilderij lijkt net alsof iemand daar op heeft staan kotsen
Niet geheel abstract als ik het goed heb?quote:
Het draait meer om:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef gewoon komenJe kan toch meerijden....?
[..]
[..]
Er zijn nog meer leuke mensen hoor... niet alles draait toch op Pinda en VH???
quote:[quote]Op vrijdag 27 januari 2012 10:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/257653]heloef/url] het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb net 15 euro, moet nog naar de kapper en heb een project af te ronden volgende week.
Aannames maken is niet je sterkste punt.
Ze heeft het er erg moeilijk mee.... Hij wilt haar niet meer.... Hij = mijn beste vriend..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan ik waarderen. Sterker nog, I wouldn't have it any other way.
Bwhehehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil je haar wel doen?
Welk standje op de tondeuse is het?
Ik meen hetquote:
Moeilijkte situatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft het er erg moeilijk mee.... Hij wilt haar niet meer.... Hij = mijn beste vriend..Ik heb het ook best moeilijk
Maar goed als de meet doorgaat, dan zal ze er wel wat over vertellenZo is ze dan wel weer
Ja zeker moeilijk en het ergste is nog.... We hebben de vakantie al geboekt!quote:
Ik vind dit enigszins herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft het er erg moeilijk mee.... Hij wilt haar niet meer.... Hij = mijn beste vriend..Ik heb het ook best moeilijk
Maar goed als de meet doorgaat, dan zal ze er wel wat over vertellenZo is ze dan wel weer
Oef. Maar de vakantie duurt nog wel even toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker moeilijk en het ergste is nog.... We hebben de vakantie al geboekt!
Met z'n vijven....
Morgenmiddag hebben we een bespreking daarover
20 augustus vertrekken we.... maar zij wilt misschien annuleren.... drama dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Maar de vakantie duurt nog wel even toch?
In de komende 7 maanden kan er veel gebeuren, lijkt me. Ik neem dat 7 maanden wel genoeg is om over een relatie van een jaar heen te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
20 augustus vertrekken we.... maar zij wilt misschien annuleren.... drama dus
Ja die persoon is nog een vriend van onsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de komende 7 maanden kan er veel gebeuren, lijkt me. Ik neem dat 7 maanden wel genoeg is om over een relatie van een jaar heen te komen.
Maar het zijn jij en je man, je vriendin, je beste vriend en nog een persoon? Dan moet het wel kunnen toch, qua gezelschap?
Mensen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die persoon is nog een vriend van ons
Maar hij wilt dus vrienden blijven, maar zij denk dat ze het niet aan kan als hij gaat lopen rondsletten daar
Ik wou dat ik de tijd had.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga even naar Saturn denk ikVolgens mij hebben ze leuke game aanbiedingen
Welk level ben je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen.![]()
Relaties.
[..]
Ik wou dat ik de tijd had.
Vanavond dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds 11. Heb niet meer gespeeld sinds samen.
Nee op schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck welke shit?
[..]
Ziet er best leuk uit. Hij hangt bij jullie thuis aan de muur?
ik ben slecht in vissen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanavond dan?
Ik heb gister ofzo een uur gevist.Dat was echt heeeel kansloos.
Ben pas om half 10 thuis ofzo, dan moet ik nog leren. Dus denk het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanavond dan?
Ik heb gister ofzo een uur gevist.Dat was echt heeeel kansloos.
Jammer.quote:
Het is alleen makkelijk als ze van links naar rechts gaan, dan gewoon iets er voor schieten.quote:
Rot zeewier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben pas om half 10 thuis ofzo, dan moet ik nog leren. Dus denk het niet.
Dat vissen las ik, kon je ook schatten mee vangen. Heb je iets anders dan vis gevangen?
Waarom jammer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben pas om half 10 thuis ofzo, dan moet ik nog leren. Dus denk het niet.
Dat vissen las ik, kon je ook schatten mee vangen. Heb je iets anders dan vis gevangen?
[..]
Jammer.
Fuck. Sorry man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, wat is dit?
![]()
Lijkt me juist wel leuk om thuis iets van jezelf te hebben hangen.quote:
Nu mis je de hete neuqseks tussen mij en Mur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |