Met een beetje aankloten creëer je geen massa. En met dingen als pindakaas en spek eten dan weer wel. Alleen niet de massa die TS wiltquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:30 schreef RichardDawkins het volgende:
Opdrukken en beetje aankloten met een haltjertje die je ergens op de kop tikt. Als je het iedere dag doet merk je vlug genoeg verschil. Verder ernaast dingen als pindakaas en spek eten.
Klinkt zo simpel dat t stom klinkt maar t werkt.
Met aankloten bedoel ik bijvoorbeeld links en rechts een keer of 20 trainen per dag, niet veel meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met een beetje aankloten creëer je geen massa. En met dingen als pindakaas en spek eten dan weer wel. Alleen niet de massa die TS wilt![]()
Ga naar dit topic en begin eens met de spoilers door te lezen.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik heb er niet het meeste verstand van maar het heeft voor mij gewerkt alsof het niks voor stelde.
Jaja ruigbaard. Ik vertel over een ervaring, niet over harde wetenschap. Het resultaat mag er zijn bij mij. Maargoed er zijn natuurlijk veel meer methodes uit de officiele boekjes. Ik vertel alleen wat voor mij gewerkt heeft.quote:
Niet zo happen joh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Jaja ruigbaard. Ik vertel over een ervaring, niet over harde wetenschap. Het resultaat mag er zijn bij mij. Maargoed er zijn natuurlijk veel meer methodes uit de officiele boekjes. Ik vertel alleen wat voor mij gewerkt heeft.
Als het zou werken is het in mijn geval misschien nog ideaal ook, maar het blijkt altijd maar weer dat men op dit gebied veel verschillende meningen heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:30 schreef RichardDawkins het volgende:
Opdrukken en beetje aankloten met een haltjertje die je ergens op de kop tikt. Als je het iedere dag doet merk je vlug genoeg verschil. Verder ernaast dingen als pindakaas en spek eten.
Klinkt zo simpel dat t stom klinkt maar t werkt.
Nah ben echt niet thuis op het gebied en zo'n sportschool ligt me op het eerste oog totaal niet. Daarom hoop je altijd wat op wat andere mogelijkheden, maar ging er al wel wat voor uit dat die er niet waren. Ook het commerciële gehobbel daaro is iets waar ik voor moet oppassen en me totaal niet ligt, want ben een totale leek op dit gebied en kan het inslikken als pudding.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Herkenbaar, was iets meer dan een jaar geleden bijna een concentratiekampbewoner. Ben in een jaar ruim 20 kg zwaarder geworden en mijn fysiek is compleet veranderd nu.
Mijn tips: ga 3x per week in de sportschool knallen met een schema gebaseerd op de grote compound oefeningen, squat, bench press, deadlift, overhead press, barbell row, pullups / chinups, dips. Dat soort spul. Duizendmaal succesvoller dan die schema's die ze je in zo'n sportschool aanraden. Een ding waar je rekening mee moet houden: wantrouw die gasten, ze weten er in de meeste gevallen geen fluit vanaf. Gewoon een commerciele tent die geld aan je wil verdienen, meer is het vaak niet. Je zult je eigen onderzoek moeten doen.
Maar met dat trainen zul je alleen sterk worden, wil je groter worden dan zul je moeten eten. En niet zo'n beetje ook. Heeft niets te maken met Sonja Bakker praktijken, sla, en eten wat mensen als 'gezond' bestempelen. Je moet gewoon vreten als een dier. 3000 - 4000 kcal per dag en blijven malen met dat eiwit. Ook veel slapen, want anders haal je lang niet uit wat er in zit.
De truc voor snelle groei zit in een energieoverschot, veel eiwit + rust en een progressief schema dat alle spiergroepen in je lichaam traint. Schema's die ik je kan aanraden zijn Starting Strength 3x5 van Mark Rippetoe of StrongLifts 5x5. Zelf vind ik StrongLifts 5x5 wat makkelijker voor beginners omdat er meer over te vinden is op internet, en wel op deze site: http://www.stronglifts.com. Een erg simpel schema maar waarmee je duizendmaal meer succes haalt dan al die Jopie's in de sportschool.
Hoe lang ben je trouwens?
Denk niet dat ie anabolen wil gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me wel een mooi doel voor TS.
[ afbeelding ]![]()
Ja TS, zo wil je ongeveer worden, denk ik? Redelijk ontwikkeld, maar niet zo'n smerige opgeblazen freak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dit lijkt me wel een mooi doel voor TS.
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat termen die jij noemt nogal overweldigend overkomen op de leek. Iemand die nog nooit in een sportschool is geweest zal niet weten welke oefeningen jij bedoelt. Lijkt me dat de drempel daardoor ook wel groter is voor TS.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn tips: ga 3x per week in de sportschool knallen met een schema gebaseerd op de grote compound oefeningen, squat, bench press, deadlift, overhead press, barbell row, pullups / chinups, dips. Dat soort spul. Duizendmaal succesvoller dan die schema's die ze je in zo'n sportschool aanraden. Een ding waar je rekening mee moet houden: wantrouw die gasten, ze weten er in de meeste gevallen geen fluit vanaf. Gewoon een commerciele tent die geld aan je wil verdienen, meer is het vaak niet. Je zult je eigen onderzoek moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |