Of aangetrouwden...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Satudarah, zijn dat allemaal Molukkers ofzo?
ja, wel veel in ieder gevalquote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Satudarah, zijn dat allemaal Molukkers ofzo?
Ja ze beheren ook de Bulldog (Hels Angels dan), moet je jezelf ook bevoorraden is stuk goedkoper....quote:
Niet mijn type. En VVD, bleghquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
uncledolan had een momentje voor zichzelf nodig met plasschaert?
Hij zal geen raketgeleerde zijn, maar ik neem ook aan dat ze dusdanig georganiseerd zijn dat ze geen pijplasser met het IQ van een garnaal als perswoordvoerder/president gaan aanstellen.quote:
Mooi beeld zo naast die motor manquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef UncleDolan het volgende:
Die slimme Vlaamse zie ik wel zitten met haar zwoele lach.
Nee, dat is inderdaad wel logischquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij zal geen raketgeleerde zijn, maar ik neem ook aan dat ze dusdanig georganiseerd zijn dat ze geen pijplasser met het IQ van een garnaal als perswoordvoerder/president gaan aanstellen.
Vaste inkomsten en vette feestjes incl Gangbangs...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Relaxte advocaat. Die lust volgens mij wel een wietje.
Hoe chill is het om advocaat te zijn van een motorclub
Verboden vind ik gevaarlijk. Wordt me iets teveel geroepen de laatste tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, rare opmerking.
En wordt betaald met crimineel geldquote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
Deze advocaat heeft altijd wat te doen.
Allemaal netjes witgewassen op papier...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En wordt betaald met crimineel geld
En Witteman moet verplicht meedoen in een steeg achter de studioquote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef waxmask het volgende:
Eh eh eh eh...Plascheart voelt de piemels al hangen...
Een goed VVD er kijkt neer op het gewone volkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
het lijkt wel alsof ze de president van satudarah uit zit te lachen...
En bij Powned kotste ze het hele toilet onder.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef borisz het volgende:
Waar is de Jennis van het EP gebleven.Vroeger was ze een betere VVD-er.
Die Vlaamse is te slim voor z'n boot.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef waxmask het volgende:
En Jeroen balen dat hij niks mee naar huis mag nemen vandaag...
Alsof je wordt bedrogen door je vriendin die al drie jaar niets verkeerd doet. Onvoorstelbaar...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef borisz het volgende:
Waar is de Jennis van het EP gebleven.Vroeger was ze een betere VVD-er.
U bent volgens de VVD ook verantwoordelijk voor al die pedo's...domme retoriek...idd...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Be-Smart het volgende:
Ik wil mij hierbij publiekelijk distantiëren van het Nederlands standpunt inzake de kwestie Midden-Oosten. Dit ondanks het feit dat ik toch bij die club hoor (ben Nederlander).
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
eerlijk is eerlijk.. de vvder is de betere in de discussie, helaas
Zij is opgegroeid met debat. Hij met de vuistquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Waar is Johan als je hem nodig hebt, die had Jeanine ook echt overtroffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij begint pissed te worden. Nice.
Dit gaat nog een staartje krijgen...een kat in het nauw...ze beschimpt hem nou...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Vlemminkx?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar is Johan als je hem nodig hebt, die had Jeanine ook echt overtroffen.
Ik denk dat hij de Uni af heeft. Hij is president he !quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Zij is opgegroeid met debat. Hij met de vuist
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit gaat nog een staartje krijgen...een kat in het nauw...ze beschimpt hem nou...
Dat sowieso.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de Uni af heeft. Hij is president he !
Dat, of net als B&D op hangende pootjes je excuus aanbieden...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?
Uit sporenonderzoek bleek dat er 35 soorten sperma werden aangetroffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?
Weet ikquote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Derksen natuurlijk. Die man weet hoe je notoire domoren en slapers op een hoop speelt...
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, na de uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat, of net als B&D op hangende pootjes je excuus aanbieden...
8.5/10quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zo lekker is ze ook weer niet.. in het begin leek ze lekkerder.
Ja en Henk is president.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef waxmask het volgende:
En dat maakt je slim? Ik kan ook gebrekkig Engels...ben ik nu ook slim???
Voor Viva lezers baanbrekendquote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Is ze zo slim omdat ze open deuren intrapt?
Nee, we weten nu zeker dat VIVA leden dom zijn....dachten we altijd al, maar altijd fijn als het bevestigd wordt....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Is ze zo slim omdat ze open deuren intrapt?
Ik download alleen programma's die de moeite waard zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
Waar zijn die programmas te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |