Henk & Ingrid wel. Van geleend geld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Beertema zou ik idd ook geen 2e hands Opel Astra kopen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft iets weg van meerdere mensen, kan er nu even niet op komen.
Combi van Hitler en Stalin?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft iets weg van meerdere mensen, kan er nu even niet op komen.
Wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zeggen dat hij qua presentatie beter overkomt dan de rest van de gedoogpartij.
Nummer 203 op de grote woonbootlijst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
Wie is die mevrouw aan tafel me die zwarte bril??
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Wilde net zeggen: de man komt redelijk over.
Als het een garpje is mag alles.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Leraren tutoyeren kan niet, je collega's uitmaken voor uitgekotst halalvlees van een Turks varken kan blijkbaar wel.
Want alle lesboeken zijn links!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef MilaNL het volgende:
In onze ogen is dat niet zo, dus we zouden het fijn vinden om ze te indoctrineren.
De nieuwe PVV woordvoerder woningbeleidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Die krakers moeten ze gewoon doodknuppelen. Daar wordt iedereen beter van.
fascist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop altijd dat ze met die kerntransporteren een keertje volle vaart doorrijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Inderdaad, noord Korea rulez!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja ok, hij had 1 dingetje fout.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef Naamah het volgende:
Het klopte ook nog eens van geen kant wat die Beertema allemaal beweerde, wist echt niet waar hij het over had. Wat een lulkoek. Zo is voorschoolse opvang géén onderwijs aan hele kleine kindjes. Raar hoor. Bah.
Dat mag niet eens kraken heten. Da's gewoon tuig uit het Oostblok. Op die Dreadneger na die in Pownews al 2 keer was, die is dakloos. De ECHTE kraak scene zit allang in Berlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Pownewsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat mag niet eens kraken heten. Da's gewoon tuig uit het Oostblok. Op die Dreadneger na die in Pownews al 2 keer was, die is dakloos.
En daardoor klopte zijn hele redenatie, argumenten en conclusies niet. Ook begon hij over het management van hbo's dat in te dure gebouwen zit (prima punt op zich), zeggen P&W dat het nu over het vo gaat, waarop hij zegt dat al die leerlingen uiteindelijk naar het hbo gaan en daarmee zogenaamd een punt maakt. Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ok, hij had 1 dingetje fout.
Kan ook niet omgaan met de nieuwe geluidsdragers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef Symer het volgende:
Lol, die verontwaardiging over downloaden alsof Ad een of ander fossiel is.
Schattige senior die hip wil blijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef Symer het volgende:
Lol, die verontwaardiging over downloaden alsof Ad een of ander fossiel is.
Mick Jagger ook en die is 73quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
64 die baas. Hij is fitter dan 90% van mijn vrienden. (30-)
Helaas waren dat dan wel mannen. Mannen als Mick, Bowie en Mercury...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
Ad was de Jeroen Pauw van de jaren 70. 200 is een lachertje.
Uit puur onbegrip dan, want ik snapte zijn antwoord niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik zou die crimereporter wijn in zijn ogen gooien.
Nee gewoon, omdat het een pedant mannetje is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uit puur onbegrip dan, want ik snapte zijn antwoord niet.
nou het was wel een bloedmooie meidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Zou die stalker nog achter die blonde aanzitten
Pvv the movie is hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
Beertema zou zo in een western kunnen spelen, perfecte kop ervoor.
Krijg je als je woordvoerder bent van de Hells Angels...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee gewoon, omdat het een pedant mannetje is.
Paul de Leeuwquote:Op maandag 30 januari 2012 22:03 schreef Eenskijken het volgende:
poephoofd, rofl ik begrijp hem nu pas![]()
En vergeet de (voormalig) baas van de bikers nietquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Nou dat belooft wat, de slimste vrouw van NL en paul de leeuw aan tafel. En die vrouw van de VVD () ook weer..
John de Mol moet toegeven dat hij opzichtig miljarden zoekt met zijn investeringsvehikels.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:44 schreef waxmask het volgende:
Downloaden de schuld geven zou ook een soort Godwin moeten zijn voor die dinosauriërs...
jepquote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Is hij de president van de Satudarah?
Staat op zijn jasje...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Is hij de president van de Satudarah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |